kannibaalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:53 schreef vlug het volgende:
Op een mooie zomerdag op het terras zitten en mensen opserveren.
OMG ik ben niet de enigequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:34 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Een smiley van bakboter maken in de koekenpan.
Herkenbaar en erg pijnlijk!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
de velletjes naast mn nagels er af trekken, en dan balen omdat het achteraf altijd pijn doet
Ik heb een eigen badkamerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:08 schreef iBolt het volgende:
[..]
Ik zou meteen een emmer koud water pakken en op je smijten als mijn huisgenoot dat deed
Dat is zo f*cking irritant als mensen dat doen!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:14 schreef BroesWillems het volgende:
Ik ga altijd links staan met m'n auto bij het verkeerslicht en doe ook altijd m'n best op sneller te zijn dan degene naast mij, terwijl ik weet dat mijn auto veel slomer is....
ik zit zelf idd ook altijd te schelden op mensen die niet hard optrekken maar wel links gaan staan....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is zo f*cking irritant als mensen dat doen!!!
Leer het aub af.
Probeerde ik laatst ook. Vloog door de bocht, omdat de auto rechts niet echt uitweek, en ik dus flink moest gassen en vervolgens met 60 km p/u door een scherpe bocht moestquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:14 schreef BroesWillems het volgende:
Ik ga altijd links staan met m'n auto bij het verkeerslicht en doe ook altijd m'n best om sneller te zijn dan degene naast mij, terwijl ik weet dat mijn auto veel slomer is....
Dat vind ik juist niet fijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:35 schreef littledrummergirl het volgende:
's morgens wakker worden met de zon op je gezicht, zo net tussen je gordijnen dooren dan lekker blijven liggen.
Same, en dan 's avonds zo zweten van 't TE heette douchen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:59 schreef frame-saw het volgende:
Mijn douche heel heet zetten tot ik rood word. Wel met deur van de douche open anders val ik flauw
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:08 schreef stievun1234 het volgende:
Op een drukke plek Bluetooth op je mobiel aanzetten en kijken welke namen er nog meer bluetooth aanhebben en dan die namen roepen
Ja is echt grappigquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Echt gedaan? Kreeg je daar nog reacties op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |