abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65255423
Op een mooie zomerdag op het terras zitten en mensen opserveren.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:47:27 #152
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_65265625
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:53 schreef vlug het volgende:
Op een mooie zomerdag op het terras zitten en mensen opserveren.
kannibaal
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_65267854
  • Mijn wandelschoenen aantrekken, gaan wandelen en dan uren lopen met de gedachtenstroom op oneindig.
  • In de bus of trein zitten en dan lekker naar buiten staren en je geen zak aantrekken van de haltes.
  • Mensen kijken op openbare plekken en niks van ze aantrekken.
  • Als het lekker weer is longboarden in mijn korte broek met mijn iPod op veels te hard.
  •   woensdag 21 januari 2009 @ 10:28:50 #154
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_65274370
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 22:34 schreef Zonnestraaltje het volgende:
    Een smiley van bakboter maken in de koekenpan.
    OMG ik ben niet de enige
      woensdag 21 januari 2009 @ 10:52:19 #155
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_65275232
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:

de velletjes naast mn nagels er af trekken, en dan balen omdat het achteraf altijd pijn doet
    Herkenbaar en erg pijnlijk!!

Owja:

S'avonds voor het slapen gaan aan mijn zak zitten.
    Ook voor het slapen gaan: haartjes uit mijn bovenbeen trekken met een pincet, maar niet zomaar alle haartjes, alleen de meest zwarte. eigenlijk helemaal niet gezond
    Aan alle korstjes en wondjes pulken todat het weer open gaat en weer pijn gaat doen, en dan balen dat ik het toch gedaan heb

[ Bericht 17% gewijzigd door djayzz op 21-01-2009 11:14:00 ]
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      vrijdag 6 maart 2009 @ 14:04:03 #156
    149465 DahaKa
    Een duif met brood om zn nek
    pi_66765393
    dood topique? ik betrapte me net er zelf op dat ik geen hap van mn eten, dat ik heb meegenomen naar de tv, neem, als er niks leuks is op tv, pas als je op iets leuks zapt dan wel eet
    ?????????????????????????????????????????????
    pi_66766135
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 22:08 schreef iBolt het volgende:

[..]

Ik zou meteen een emmer koud water pakken en op je smijten als mijn huisgenoot dat deed
    Ik heb een eigen badkamer En gelukkig kom ik er vaak niet voor half 10 uit, dus zij hebben geen last van mij.

Ik vind mijn ochtendritueel fijn om te doen. Douchen, broodje klaarmaken, krant halen, naar de woonkamer met brood en krant en dan als laatste een sigaretje
    En 's nachts video's op m'n iPod kijken, terwijl dat eigenlijk best rukt qua kwaliteit.

En wachten tot je heel veel afwas hebt en dan gaan afwassen, dan is het ineens zo netjes
    pi_66768681
    mensen kijken in de trein of bus of station kan ik uren doen
    pi_66770225
    Ik ga altijd links staan met m'n auto bij het verkeerslicht en doe ook altijd m'n best om sneller te zijn dan degene naast mij, terwijl ik weet dat mijn auto veel slomer is....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2009 16:29:11 ]
      vrijdag 6 maart 2009 @ 16:16:03 #160
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_66770304
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 16:14 schreef BroesWillems het volgende:
    Ik ga altijd links staan met m'n auto bij het verkeerslicht en doe ook altijd m'n best op sneller te zijn dan degene naast mij, terwijl ik weet dat mijn auto veel slomer is....

Dat is zo f*cking irritant als mensen dat doen!!!
    Leer het aub af.
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_66770568
    - Iedere vrijdagmiddag zo rond vijven het komende weekend vieren door onder het genot van een pilsje altijd weer dezelfde nummers net iets te hard draaien en elke week weer hetzelfde stomme dansje daarbij te doen

- Mijn vriendin een hoer noemen om de schrik op haar gezichtje te zien
    pi_66770771
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 16:16 schreef djayzz het volgende:

[..]

Dat is zo f*cking irritant als mensen dat doen!!!
    Leer het aub af.
    ik zit zelf idd ook altijd te schelden op mensen die niet hard optrekken maar wel links gaan staan....

gelukkig hebben veel mensen eerbied voor mijn auto en krijg ik meer duimpjes dan kwade gezichten...
      vrijdag 6 maart 2009 @ 16:56:24 #163
    197456 ytram
    ...dacht je!
    pi_66771707
    Ook wel wat dingen die al voorbij zijn gekomen maar ook deze
    - Als iemand z'n 06 nummer geeft z'n provider er bij zeggen (werkt alleen nog als het een origineel nummer van die provider is )
    - Er op letten wat de inrichting van supermarkten is (Tegels, kassa's, kleuren etc.)
    - Kassabon lezen (en kijken welke boekingsperiode = aantal dagen van het jaar het vandaag is)
    - Ruiken aan kurken van wijnflessen
    - Snoepjes op formaat en kleur leggen

Komen er vast nog wat bij, maar kom er nu niet 1,2,3 op...
    - Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
      vrijdag 6 maart 2009 @ 16:58:10 #164
    160834 Florian_
    Anatomy is destiny
    pi_66771763
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 16:14 schreef BroesWillems het volgende:
    Ik ga altijd links staan met m'n auto bij het verkeerslicht en doe ook altijd m'n best om sneller te zijn dan degene naast mij, terwijl ik weet dat mijn auto veel slomer is....

Probeerde ik laatst ook. Vloog door de bocht, omdat de auto rechts niet echt uitweek, en ik dus flink moest gassen en vervolgens met 60 km p/u door een scherpe bocht moest
    Primum non nocere
    pi_66772658
    Als ik de trein mis lekker een half uurtje in het lentezonnetje tegen een paal op het perron zitten en dan mijn broodje delen met de spreeuwen (vanmorgen nog gedaan )
    Als je geen prioriteit bent, wees dan ook geen optie.
    pi_66806829
    Als het haar op me achterhoofd kort is er steeds overheen wrijven dat voelt fucking lekker
    pi_66811868
    Dezelfde al genoemde afwijkingen die ik vertoon:

• Met mijn tanden en tong een ritme maken.
  • Vlek op de ruit als mario laten functioneren over het achterliggende landschap
  • Vroeger van die "wedstrijdjes" van welke regendruppels op eht raam als eerst beneden waren.
  • Foute URL verbeteren voordat de foutmelding geladen is
  • Met Koarsvet spelen
  • Met mn tanden (en tong) ritmes maken, vooral als ik pianospeel
  • Overal op trommelen, en zelfs mn eigen lichaam ervoor gebruiken bijv. met een hand van dichte vuist op borst naar platte hand op buik en dan andere andere hand een dichte vuist op de zijkant van mn buik die een sneller ritme heeft

Verder:

• Vroeger had ik ook dat als ik iets met de ene hand aanraakte dat ik het perse met de andere hand ook moest aanraken, ben ik gelukkig alweer vanaf.
  • Ik vind het zo fijn om met een voet opgevouwen onder mn bovenbeen te zitten
  • Met de fiets tussen de strepen zigzaggen
  • Met mn tenen opgekromt zitten
  • Mezelf zo goed kunnen uitrekken soms dat ik sterretjes begin te zien (zelfs ooit een black out gehad van een paar seconden , viel pardoes achterover).
  • Met een electrische tandenborstel mn mond als klankast gebruiken en liedjes maken
  • pi_66812610
    Ohja en altijd van patat/snacks omstebeurt eerst de ene saus, dan de volgende zonder saus :$
      zaterdag 7 maart 2009 @ 23:22:32 #169
    125061 Koenholio
    *O* Adenine, Thymine,..
    pi_66813376
    Supervet topic dit!

Naast allerlei al genoemde tics heb ik:

- De meest rare bullshit uitkramen tegen mensen (wel bekenden), waardoor je altijd reacties krijgt van "wtf lul jij nou weer? "
    - Toen ik nog in een cafetaria werkte: kaassoufflés heel langzaam in het vet laten zakken en ondertussen met een hoog stemmetje "AAAAARGH!" roepen, alsof het een levende kaassoufflé was die levend gefrituurd werd. De gezichten van die klanten!
    - In mezelf praten... hele verhalen afsteken terwijl ik alleen in de auto zit of over straat loop
    - Films quoten (met bijbehorende stemmetjes)
    - Mijn ouders in benarde situaties brengen. Zo stonden mijn moeder en ik eens in de rij bij de AH, en uit het niets riep ik "AAARGH MA ZIT NIET ZO AAN M'N TEPEL JA!!! " moeder:
    - Overdrijven. "En dan duurt het echt 5 miljoen jaar voordat die site geladen is", bijvoorbeeld
    Guanine en Cytosine! *O*
    pi_66813896
    - De meest rare bullshit uitkramen tegen mensen (wel bekenden), waardoor je altijd reacties krijgt van "wtf lul jij nou weer? "
    - Toen ik nog in een cafetaria werkte: kaassoufflés heel langzaam in het vet laten zakken en ondertussen met een hoog stemmetje "AAAAARGH!" roepen, alsof het een levende kaassoufflé was die levend gefrituurd werd. De gezichten van die klanten!
    - In mezelf praten... hele verhalen afsteken terwijl ik alleen in de auto zit of over straat loop
    - Films quoten (met bijbehorende stemmetjes)
    - Mijn ouders in benarde situaties brengen. Zo stonden mijn moeder en ik eens in de rij bij de AH, en uit het niets riep ik "AAARGH MA ZIT NIET ZO AAN M'N TEPEL JA!!! " moeder:
    - Overdrijven. "En dan duurt het echt 5 miljoen jaar voordat die site geladen is", bijvoorbeeld

Dat is te vet
    pi_66818776
    Teovegen aan mn lijstje:

Mensen laten schrikken, maar dan wel op originele manieren ! Zo waren m'n moeder en zusje eens naar zon ding van Derek Ogilvie gegaan , dus toen m'n zusje de garage opendeed had ik stiekem de achterdeur opengedaan zodat ik net met m'n hand bij de lichtknop kon komen en dan het licht zo aan/uit doen.
    Ze kon er uiteindelijk wel om lachen
    Of als iemand even niet oplet dan er zachtjes bij gaan staan en dan opeens tegen ze praten, springen ze ook een halve meter de lucht in.
      zondag 8 maart 2009 @ 10:18:08 #172
    247765 balhoofd
    veel verstand van weinig
    pi_66818951
    Wat ik leuk vind om te doen:
    In het weekend m'n huis schoonmaken en me zelf daarna belonen met en biertje in de stad.
    Keep the faith!
      zondag 8 maart 2009 @ 11:55:29 #173
    197456 ytram
    ...dacht je!
    pi_66820490
    Ik bedenk me ook nog wat,

- tegen dingen aanschoppen (als het ware voetballen) op straat (blikjes, stukjes hout, papier)
    - iets willen kopen en dan heel lang nadenken onder het mom van "sparen" terwijl ik er wel 10 van zou kunnen kopen
    - muziek luisteren in de nacht
    - Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
    pi_66828396
    - aparte muziek draaien als er mensen in de buurt zijn, bijv. postbode die pakketje komt afleveren, familie die op bezoek is etc. Het liefst zoveel mogelijk korte fragmentjes van aparte nummers, schlagers, meezingers, kampermuziek etc.
    - te vroeg op kantoor zijn en dan nog even 10-15 minuten keihard muziek draaien tot de eerste collega's binnenkomen
    - wekenlang muziek downloaden in een grote map en dan op een avond alles uitsorteren, goed taggen en in de juiste mappen zetten
    - op een vrije dag vroeg opstaan en de hele dag voor je hebben om alles te doen waar het normaal niet van komt
    - door mn muziekverzameling bladeren, cd-boekjes bekijken, platen uit de hoes halen en bekijken etc.
    - rommel opruimen (oud papier, oude cd-r's die overal slingeren) - heerlijk als je een hele vuilniszak vol troep hebt die weg kan
    - op Wikipedia rondklikken. een onderwerp uitzoeken en vanuit daar tig andere onderwerpen doorlezen zonder een woord in te tikken.
    Nee.
    pi_66829653
    Met mijn potje megaslijmie in mijn handen een mooie film kijken
    Mijn handen door een zak pitjes halen zoals in Amelie.
    Werken op zondag
    Oude LP's luisteren.. heerlijk dat geknetter
    "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
      zondag 8 maart 2009 @ 16:46:37 #176
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_66829958
    Quizjes doen. Bijvoorbeeld dat mijn vriendin moet raden welke items op het AH-bonnetje allemaal duurder waren dan {een boodschap}.

Bepalen welke muziek te draaien door middel van een goksysteem. Bijvoorbeeld de gast moet een getal zeggen tussen 1 en 100, bij keuze 13 wordt de 13e plaat/cd/folder opgezet en die moet dan ook op blijven staan. Hoe kut die ook is.

Een veel langere maar leukere route naar huis lopen.

Als ik moet kakken, net zo lang wachten tot ik het bijna niet meer uithoud.
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      zondag 8 maart 2009 @ 23:53:17 #177
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_66845994
    Spelen met kurkentrekkers!

Als iemand zo'n ding op tafel heeft liggen moet ik er gewoon aanzitten. Beetje rondjesdraaien om m'n vingers enz. .
    Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
    Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
    Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
    Jij begrijpt _O_
    pi_66849059
    Edit dubbel

[ Bericht 71% gewijzigd door Fetai op 09-03-2009 05:42:50 ]
    Ik support gevallen topclubs!
    pi_66849071
    - Bierviltjes in zo veel mogelijk snippers scheuren. Leuk voor de mensen die daar werken ook.

- Een willekeurig dansje doen als veel mensen in de buurt zijn, zonder dat er muziek draait.

(- Mezelf verwennen op een full english breakfast.)

[ Bericht 27% gewijzigd door Fetai op 09-03-2009 05:48:01 ]
    Ik support gevallen topclubs!
    pi_66852902
    's Nachts in mijn eentje films kijken
    pi_66852930
    zomaar op de fiets uitbundig (glim)lachen / vrolijk kijken naar voorbijgangers en die dan verbaasd zien kijken
    Ja doei.
      maandag 9 maart 2009 @ 23:11:20 #182
    219073 pietkanarie
    Vreemde vogel
    pi_66879816
    - 's nachts over straat fietsen of lopen.
    - dagdromen
    - een zomerbui. Naar kijken, maar er doorheen moeten is ook goed.
    - kijken naar de lucht, sterren of de zee (vanaf een boot)
    - op het strand liggen, ogen dicht en dan heel langzaam in slaap vallen

Gekke gelukkig-makers:
    - precies midden tussen twee bomen de trapper naar beneden hebben (wat daar nu zo leuk aan is, geen idee)
    - korstjes loskrabben, ik ga net zo lang door tot zo eraf zijn
    I believe i can fly!
    I believe i can touch the sky!
      dinsdag 10 maart 2009 @ 11:35:28 #183
    70514 littledrummergirl
    voor uw vrijmibo
    pi_66890412
    's morgens wakker worden met de zon op je gezicht, zo net tussen je gordijnen door en dan lekker blijven liggen.
    In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
    Everybody needs a bosom for a pillow!
    pi_66893107
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 11:35 schreef littledrummergirl het volgende:
    's morgens wakker worden met de zon op je gezicht, zo net tussen je gordijnen door en dan lekker blijven liggen.
    Dat vind ik juist niet fijn
    pi_67243930
    Mijn douche heel heet zetten tot ik rood word. Wel met deur van de douche open anders val ik flauw
      vrijdag 20 maart 2009 @ 18:06:38 #186
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_67245872
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 16:59 schreef frame-saw het volgende:
    Mijn douche heel heet zetten tot ik rood word. Wel met deur van de douche open anders val ik flauw
    Same, en dan 's avonds zo zweten van 't TE heette douchen.
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
    pi_67893808
    Op een drukke plek Bluetooth op je mobiel aanzetten en kijken welke namen er nog meer bluetooth aanhebben en dan die namen roepen
      vrijdag 10 april 2009 @ 13:29:05 #188
    251762 Kenniszuiger.
    Maak me slim!
    pi_67894408
    Ik hou van kroelen in haren van mensen, beetje raar.
    Doe het niet bij onbekende mensen ofzo. Dat zou echt weird zijn.

Ken wel een meisje, die haar parfum flesjes op alfabet heeft staan 0.o?
    Don't tell me the sky is the limit, when there are footprints on the moon..
    pi_67895083
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 13:08 schreef stievun1234 het volgende:
    Op een drukke plek Bluetooth op je mobiel aanzetten en kijken welke namen er nog meer bluetooth aanhebben en dan die namen roepen

Echt gedaan? Kreeg je daar nog reacties op?
    pi_67895188
    -Ik moet altijd iets in m'n handen hebben. Als ik het eerste klaar ben met eten (en ik ben dan zo sociaal om nog even aan tafel te blijven zitten) lukt het me niet om met lege handen te blijven zitten en pak ik altijd de ketchupfles oid.

-In de auto altijd in z'n 5 willen rijden op doorgaande wegen, ook al mag je maar 50
    pi_67895488
    - Autorijden met goede muziek aan, zonder ergens naartoe te gaan. Gewoon zinloos rondrijden en meebleren En dan bij voorkeur 's nachts.
    - Haartje uit m'n wenkbrauwen trekken!
    - Bier drinken
    - Sigaretje roken in de zon

Allemaal erg fijn om te doen

Leuk topic
    Xbox Live Gamertag: Harmen84
    pi_67900533
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 13:55 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Echt gedaan? Kreeg je daar nog reacties op?
    Ja is echt grappig

Het gaat meestal zo:

'Lissa?'

'ja?'

of je krijgt een nare blik
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')