abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62352142
openingspost van biancavia:

Iedereen heeft wel van die rare onbenulligheden die je doet om een fijn gevoel te krijgen.
Dan bedoel ik van die dingen waar een ander niet warm of koud van zou worden, maar die bij jou zelf een algeheel gevoel van tevredenheid teweeg brengen.

(Zie ook de intro van Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain, waarin Amélie bijvoorbeeld geniet van het kapotmaken van het harde laagje van crème brûlée met haar lepel en haar moeder dol is op het uitmesten en herschikken van de inhoud van haar handtas.)

Wat vind jij fijn om te doen?

TS begint natuurlijk.

# Dingen op kleur leggen, waarmee ik bedoel op volgorde van de regenboog (zoals kleurpotloden)

# Handdoeken die uit de droger komen (lekker zacht ) allemaal hetzelfde opvouwen en op een grote nette stapel leggen

# Bootjes vouwen van elk overbodig stukje rechthoekig papier, van vloeitjes tot krantenpagina’s, maar het liefst van die gladde reclamefolders

# Een vel papier vol met rondjes tekenen als ik een belangrijk of lastig gesprek met iemand aan de telefoon heb

# In de supermarkt bij de kassa, als mensen de mandjes rommelig neer hebben gezet, alle mandjes op één stapel zetten

toppers uit het vorige deel:
quote:
Ik hou van mijn tong uitsteken tegen stomme kinderen in de supermarkt zodat ze onzeker worden
quote:
Kijken naar mijn hamsters en proberen erachter te komen wat ze denken
quote:
Ik hou van even getallen. Oneven getallen zijn stom priemgetallen zijn helemaal triest .
deel een vind je hier
Wat vind jij fijn om te doen?

[ Bericht 19% gewijzigd door littledrummergirl op 13-10-2008 15:26:57 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_62352202
- lachen naar onbekende mensen die er hulpeloos uit zien

- met mn voeten onder de warme buik van de hond

- uren in de natuur dwalen, of lekker op een kleedje niksen
pi_62352322
Ik vind het leuk om mensen te helpen met alles en nog wat, zo help ik altijd oma´tjes oversteken, doneer ik bij het kankerfonds, help ik in mijn vrije tijd de eendjes eten te geven, heb ik een blinde hond geadopteerd en stop ik al mijn stufi in het bestrijden van armoede in nederland!

[ Bericht 0% gewijzigd door Pizzakoppo op 13-10-2008 17:17:24 ]
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:25:23 #4
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_62352416
Naar de ademhaling van mn dochters luisteren als ze liggen te slapen

Of mn vriendin een kus in haar nek geven als ik lekker tegen haar aan zit/lig
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:25:48 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_62352436
Mijn handen heel snel tegen elkaar wrijven als iets spannend is.

Kubusjes tekenen in de kantlijn van papier en dan in de hoeken leestekens zetten.

De achterkant van mijn haar kammen.

Met mijn tanden en tong een ritme maken.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:32:53 #6
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_62352637
Dingen ordenen
Het maakt niet uit wat; papieren, kleding, eten, post, pennen, rommeltjes, geld, boeken, cd's.. Als er orde in kan komen, dan doe ik het.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:38:09 #7
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_62352810
mensen/dieren pijn doen.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_62352813
  • Mijn administratie op orde brengen. Dus: map met papieren uitmesten, onnodige dingen weggooien en mijn postvakje(s) uitmesten
  • Mijn boekenkasten ordenen en opnieuw rangschikken op bijv. schrijver, thema, onderwerp, etc. Hier kan ik dus wel een hele ochtend mee bezig zijn
  • Mijn agenda ordenen en overzichtelijk bijhouden
  • Op een terrasje zitten met een kop warme chocolademelk en kijken naar alle (malle) mensen die voorbij lopen
  • In bed liggen lezen met een boek
  • Na een lange dag, wanneer ik dorstig ben, een biertje openploppen en met een reep chocolade op de bank gaan zitten

(ja echt! beetje nerdy of niet )
  • pi_62352841
    peopen
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
      maandag 13 oktober 2008 @ 15:39:36 #10
    163094 Ladidadida
    En zo is het. En niet anders.
    pi_62352844
    Dingen weggooien idd Heerlijk!

En nog iets: m'n haar wassen
    Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
    Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
    pi_62353172
    - warme was uit de droger halen en dan opvouwen
      maandag 13 oktober 2008 @ 16:18:30 #12
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_62354003
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 15:50 schreef littledrummergirl het volgende:
    - warme was uit de droger halen en dan opvouwen
    haha, ja!
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_62355651
    -Ik loop graag als ik aan het bellen ben (ijsberen)
    -glimlachen naar mensen
    Lambo of Rekt
      maandag 13 oktober 2008 @ 17:22:52 #14
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_62355705
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 17:20 schreef EggsTC het volgende:
    -Ik loop graag als ik aan het bellen ben (ijsberen)
    Dat doet mijn collega en is echt zo kut!!! Vooral omdat hij sneller loopt dan gewoonlijk, en hij gaat niet eens gewoon lekker in de vergaderkamer rondlopen maar hij moet zonodig ook continu langs ons rauzen
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_62356826
    Mn MP3 speler keihard opzetten en dan de was opvouwen.
    Me op mijn kamer opsluiten met een goed boek (nu ben ik Helter Skelter aan het lezen, de originele versie dan)
    Iedereen gewoon mijn gedacht zeggen, vinden ze het leuk of niet..
    Never underestimate the predictability of stupidity
    pi_62359542
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 18:35 schreef rece het volgende:
    - In de auto mijn tenen omhoog houden en precies in het midden tussen twee lantaarnpalen naar beneden doen en daarna direct weer omhoog. ( vind dit zelf heel vaag maar gaat vanzelf)
    Nee bij de lantaarnpaal juist . Grappig dat nog meer dat doen soms.
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 20:11 schreef Modus het volgende:
    -Korstjes pulken en dat er dan de volgende dag (of binnen een paar uur al) een nieuwe zit. . Het pulken en friemelen zelf is leuker dan het uiteindelijk loshebben van het betreffende stukje. , .
    In de hoop dat ze verdwijnen, niet in de hoop dat er littekens komen (wat wel het geval is vaak).
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 21:58 schreef DarkElf het volgende:
  • ik hou van in de pas gevallen sneeuw lopen in het donker als het doodstil is op straat

• Ik hou van in de regen lopen en daarna thuis warm douchen
  • - Hand voorover krommen en met je mond langs de korte haartjes op de bovenkant van je pols gaan zeg maar.
      maandag 13 oktober 2008 @ 20:38:31 #17
    160834 Florian_
    Anatomy is destiny
    pi_62360665
    Als je in de auto zit (niet achter het stuur) zitten er altijd van die plekjes op het raam (vuil bijv.) Dan je hoofd op en neer bewegen waardoor het lijkt of het dat plekje "springt", en die dan als een soort mario over het landschap heen laten bewegen

Klinkt echt dom als je het zo moet uitleggen
    Primum non nocere
    pi_62362018
    - Vroeger deed ik altijd "wedstrijdjes" spelen met regendruppels die van het raam naar beneden kwamen als ik in de auto zat.

- Op de maat meetikken met de muziek (ook in de auto) en dan hopen dat bij elke tik je langs een lantaarnpaal / hectometer paaltje komt.

- Als je een URL verkeerd intypt deze voordat de website volledig geladen is alweer gecorrigeerd hebben, dit is echt de allerbeste
    Fingerspitzgefühl
      maandag 13 oktober 2008 @ 21:51:41 #19
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_62362860
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 19:59 schreef Oserdare het volgende:

- Hand voorover krommen en met je mond langs de korte haartjes op de bovenkant van je pols gaan zeg maar.
    Ja dat is baas
    pi_62363649
  • Ijsberen tijdens het bellen en lopen in het algemeen.
  • Buiten zijn als het mistig is
  • Lachen naar mensen op straat.
  • M&m's, chocoladekruidnoten en ander gekleurd voedsel op kleur en aantal sorteren.
  • Als ik niet kan slapen in mijn hoofd oude kindergedichtjes opzeggen.
  • Met mijn voeten langs elkaar wrijven.
  • Muziek luisteren met een koptelefoon op.
  • Sokken kopen.
  • Lijstjes maken.
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 19:59 schreef Oserdare het volgende:
    - Hand voorover krommen en met je mond langs de korte haartjes op de bovenkant van je pols gaan zeg maar.
    Dat, maar dan met de mini-haartjes op mijn onderste vingerkootjes.
  • pi_62364906
    Haha oh echt nog meer mensen die dat doen?
    Op de vingerkootjes zijn de haartjes te zacht.
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:28:54 #22
    230788 n8n
    Pragmatisch
    pi_62367502
    Niemand verder die de eerste ochtendplas heer en meester vind?
    Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:37:51 #23
    149465 DahaKa
    Een duif met brood om zn nek
    pi_62367552
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 21:25 schreef ForumGek het volgende:

- Op de maat meetikken met de muziek (ook in de auto) en dan hopen dat bij elke tik je langs een lantaarnpaal / hectometer paaltje komt.
    dat is zoooo herkenbaar. Dat doe ik ook wel is op de fiets, soms ga ik dan ook express harder of zachter fietsen om te hopen dat ze tegelijk komen
    ?????????????????????????????????????????????
    pi_62367813
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 01:37 schreef DahaKa het volgende:

[..]

dat is zoooo herkenbaar. Dat doe ik ook wel is op de fiets, soms ga ik dan ook express harder of zachter fietsen om te hopen dat ze tegelijk komen
    Ik ook maar ook dat mn trappers precies op de maat van de muziek meedraaien.
    "Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
    pi_62367896
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 20:38 schreef Florian_ het volgende:
    Als je in de auto zit (niet achter het stuur) zitten er altijd van die plekjes op het raam (vuil bijv.) Dan je hoofd op en neer bewegen waardoor het lijkt of het dat plekje "springt", en die dan als een soort mario over het landschap heen laten bewegen

Klinkt echt dom als je het zo moet uitleggen
    jawel jawel, dn meld zich!
    Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
    pi_62369621
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 02:38 schreef Dzy het volgende:

[..]

Ik ook maar ook dat mn trappers precies op de maat van de muziek meedraaien.
    Of precies met je trappers langs (beneden) zo'n streep op de weg.
    pi_62369934
    Ik heb daar ook weer een andere variatie op gevonden. Als je autorijdt, bus, hopen dat de zang in een nummer alleen plaatsvindt, wanneer er langs de weg geen auto's staan . Als er wel een auto/ auto's staat mag er niet gezongen worden. Ben ik nu debiel?
    pi_62370036
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 22:57 schreef Oserdare het volgende:
    Haha oh echt nog meer mensen die dat doen?
    Op de vingerkootjes zijn de haartjes te zacht.
    op de pols zijn ze juist te zacht
    pi_62374875
    -Wagons van goederentreinen tellen. Dat moèt ik gewoon doen als er een voorbij komt (meestal zijn het er rond de 42).
    -Op het kassabonnetje kijken hoe de persoon heet door wie ik ben geholpen. Of überhaupt kassabonnetjes lezen.
    pi_62378561
    - Het volume van mijn radio in de auto staat altijd op een veelvoud van 5.. Anders klopt het niet, hij kan gewoon niet op een ander volume staan..
    - Ik draai mijn bord altijd zo dat mijn aardappelen boven liggen, mijn groenten rechts en mijn vlees links, anders eet ik niet.. Ik blijf meestal dan zo draaien en alles schuiven op mijn bord tot het goed ligt

En zo zijn er veel dingen.. Meer dwangneuroses dan iets anders.. Daar kan ik over bezig blijven
    Never underestimate the predictability of stupidity
    pi_62382099
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 13:02 schreef Nepthys het volgende:
    -Op het kassabonnetje kijken hoe de persoon heet door wie ik ben geholpen. Of überhaupt kassabonnetjes lezen.
    Herkenbaar
    pi_62382857
    oversteken op een zebrapad als er een auto aankomt ( zodat ie moet remmen). Helemaal leuk als auto's vrij hard aankomen en dan helemaal pissed worden..
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:39:34 #33
    89728 Plastic_Power
    Vegetable rights & peace
    pi_62383539
    -Shampooflesetiketten lezen tijdens het douchen. Vooral interessant als je ergens aan het logeren bent en dus kans hebt op een ander merk dan je thuis gewend bent
    -IJsberen tijdens het bellen, inderdaad.
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    pi_62384416
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 18:39 schreef Plastic_Power het volgende:
    -Shampooflesetiketten lezen tijdens het douchen. Vooral interessant als je ergens aan het logeren bent en dus kans hebt op een ander merk dan je thuis gewend bent
    of luchtverfrisserbussen op het toilet
    pi_62385366
    M'n reet afvegen waarna ik erachterkom dat er niks te vegen valt. Pure gelukzaligheid zeg ik je.
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:54:43 #36
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_62385602
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
    oversteken op een zebrapad als er een auto aankomt ( zodat ie moet remmen). Helemaal leuk als auto's vrij hard aankomen en dan helemaal pissed worden..
    Totdat er 1 niet meer kan remmen of de remmen plots kapot heeft.

Die gaan niet zomaar kapot denk je nu maar dat kan wel. Hebben wij ook een keer gehad bij een kruispunt met rood licht. Gelukkig konden we de handrem nog gebruiken.
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
    pi_62388403
    quote:
    - Als je een URL verkeerd intypt deze voordat de website volledig geladen is alweer gecorrigeerd hebben, dit is echt de allerbeste
    Ja!!
    How old were you when you first let a man make love to you?
    Next, who was he? Next, how did you feel at the time?
    What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
    pi_62390454
    Kaarsvet! Er vingerdopjes van maken of het gewoon over een stukje arm gieten en afpellen
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:03:53 #39
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_62391285
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 22:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
    Kaarsvet! Er vingerdopjes van maken of het gewoon over een stukje arm gieten en afpellen
    Stukjes rand van een druipkaars telkens weer erin duwen
    pi_62391540
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef soylent het volgende:

[..]

Stukjes rand van een druipkaars telkens weer erin duwen
    Druipkaarsen, jaaah Waar koop je die nog tegenwoordig?
    pi_62392333
    - Alles in m'n agenda schrijven en strak bijhouden, tevens teruglezen wat ik heb gedaan de laatste weken.
    - Geurtje opspuiten en heel relaxt de geur op je in laten werken.
    - Overzicht maken in alles, van een map met DVD's tot mijn doelen voor het komende jaar op papier zetten.
    - De eerste peuk uit een nieuw pakje halen, langs m'n neus halen, zachtjes ruiken... naar m'n mond brengen, aansteken en een diepe hijs nemen. Rook met hoofd omhoog uitblazen.
      woensdag 15 oktober 2008 @ 00:09:36 #42
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_62393035
    Als ik een goed mailtje heb verstuurd nog een paar keer nalezen in m'n Sent folder
    pi_62393419
    Met secondelijm knoeien, en daarna van je huid af pellen
      woensdag 15 oktober 2008 @ 10:37:14 #44
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_62398087
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 22:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
    Da's m'n primaire tik als ik in een cafe zit, de kaarsen aldaar compleet mollen. Bij het gebrek aan kaarsen ga ik bierviltjes uit mekaar pulken.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
    pi_62398199
    ik kijk ook altijd heel boos naar kinderen op straat en in de supermarkt, zodat ze inderdaad zo kijken van " wat heb ik gedaaaaan "

ik heb iets tegen kinderen, maar dat vind ik wel fijn om te doen

verder vind ik het fijn om:

slagroom heel lichtjes door de warme chocomelk heen te roeren en dan dat er af slurpen net voordat het helemaal ' gesmolten' is

nagelbijten

lijmballetjes maken van vloeibare lijm
    Ja doei.
    pi_62401848
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 13:02 schreef Nepthys het volgende:
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 15:21 schreef MissMayhem het volgende:
    En zo zijn er veel dingen.. Meer dwangneuroses dan iets anders.. Daar kan ik over bezig blijven

En: Met mijn tongpiercing langs mijn tanden tikken.

En: Met het geluidsknopje op mijn toetsenbord het geluid op zijn hardst zetten als ie Windows aan het laden is om vervolgens via het tray-icon te kijken of ie wel echt op zijn hardst staat .

En: Het geluid van de tv met de afstandsbediening altijd op een even getal zetten.

En waarschijnlijk nog wel een paar.
    pi_62408261
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 15:32 schreef Ladidadida het volgende:
    Dingen ordenen
    Het maakt niet uit wat; papieren, kleding, eten, post, pennen, rommeltjes, geld, boeken, cd's.. Als er orde in kan komen, dan doe ik het.

Ik weet namelijk overal een chaos van te maken
      woensdag 15 oktober 2008 @ 21:43:22 #48
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_62417081
    Veel herkenbare dingen!

- Het meetikken met mijn tenen tussen lantaarnpalen in (of meeknikken met mijn hoofd)
    - Vuiltje op de raam gebruiken om door de omgeving te gaan zonder obstakels te raken
    - Alles MOET in een veelvoud van 5 staan. Volume op de radio, wekker (7.13 is absolute hel! moet 7.15 zijn)
    - Kleding moet recht zitten, als ik ook maar het gevoel heb dat mijn stropdas bijvoorbeeld 1 centimeter scheef zit krijg ik het al benauwd.

Vooral dat veelvoud van 5 is erg. Ik kan gewoon de wekker niet op een ander getal zetten dan 5 of 0 aan het eind. Al ga ik te snel door de getallen heen en ik kom op 7.21 uit, dan ga ik gewoon helemaal weer rond.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_62418814
    Een smiley van bakboter maken in de koekenpan.
    pi_62423527
    Een hoop wat al gepost is.
    Engelstalige liedjes vertalen naar het Nederlands (klinkt ook lekker logisch dan).
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')