quote:Ik hou van mijn tong uitsteken tegen stomme kinderen in de supermarkt zodat ze onzeker worden
quote:Kijken naar mijn hamsters en proberen erachter te komen wat ze denken
deel een vind je hierquote:Ik hou van even getallen.Oneven getallen zijn stom priemgetallen zijn helemaal triest
.
haha, ja!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:50 schreef littledrummergirl het volgende:
- warme was uit de droger halen en dan opvouwen
Dat doet mijn collega en is echt zo kut!!! Vooral omdat hij sneller loopt dan gewoonlijk, en hij gaat niet eens gewoon lekker in de vergaderkamer rondlopen maar hij moet zonodig ook continu langs ons rauzenquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:20 schreef EggsTC het volgende:
-Ik loop graag als ik aan het bellen ben (ijsberen)
Nee bij de lantaarnpaal juistquote:Op maandag 22 september 2008 18:35 schreef rece het volgende:
- In de auto mijn tenen omhoog houden en precies in het midden tussen twee lantaarnpalen naar beneden doen en daarna direct weer omhoog. ( vind dit zelf heel vaag maar gaat vanzelf)
In de hoop dat ze verdwijnen, niet in de hoop dat er littekens komen (wat wel het geval is vaak).quote:Op maandag 22 september 2008 20:11 schreef Modus het volgende:
-Korstjes pulken en dat er dan de volgende dag (of binnen een paar uur al) een nieuwe zit.. Het pulken en friemelen zelf is leuker dan het uiteindelijk loshebben van het betreffende stukje.
,
.
- Hand voorover krommen en met je mond langs de korte haartjes op de bovenkant van je pols gaan zeg maar.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:58 schreef DarkElf het volgende:ik hou van in de pas gevallen sneeuw lopen in het donker als het doodstil is op straat Ik hou van in de regen lopen en daarna thuis warm douchen
Ja dat is baasquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:59 schreef Oserdare het volgende:
- Hand voorover krommen en met je mond langs de korte haartjes op de bovenkant van je pols gaan zeg maar.
Dat, maar dan met de mini-haartjes op mijn onderste vingerkootjes.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:59 schreef Oserdare het volgende:
- Hand voorover krommen en met je mond langs de korte haartjes op de bovenkant van je pols gaan zeg maar.
dat is zoooo herkenbaar. Dat doe ik ook wel is op de fiets, soms ga ik dan ook express harder of zachter fietsen om te hopen dat ze tegelijk komenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:25 schreef ForumGek het volgende:
- Op de maat meetikken met de muziek (ook in de auto) en dan hopen dat bij elke tik je langs een lantaarnpaal / hectometer paaltje komt.
Ik ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:37 schreef DahaKa het volgende:
[..]
dat is zoooo herkenbaar. Dat doe ik ook wel is op de fiets, soms ga ik dan ook express harder of zachter fietsen om te hopen dat ze tegelijk komen![]()
jawel jawel, dn meld zich!quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:38 schreef Florian_ het volgende:
Als je in de auto zit (niet achter het stuur) zitten er altijd van die plekjes op het raam (vuil bijv.) Dan je hoofd op en neer bewegen waardoor het lijkt of het dat plekje "springt", en die dan als een soort mario over het landschap heen laten bewegen
Klinkt echt dom als je het zo moet uitleggen![]()
Of precies met je trappers langs (beneden) zo'n streep op de weg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:38 schreef Dzy het volgende:
[..]
Ik ookmaar ook dat mn trappers precies op de maat van de muziek meedraaien.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:57 schreef Oserdare het volgende:
Haha oh echt nog meer mensen die dat doen?
Op de vingerkootjes zijn de haartjes te zacht.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:02 schreef Nepthys het volgende:
-Op het kassabonnetje kijken hoe de persoon heet door wie ik ben geholpen. Of überhaupt kassabonnetjes lezen.
of luchtverfrisserbussen op het toiletquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:39 schreef Plastic_Power het volgende:
-Shampooflesetiketten lezen tijdens het douchen. Vooral interessant als je ergens aan het logeren bent en dus kans hebt op een ander merk dan je thuis gewend bent![]()
Totdat er 1 niet meer kan remmen of de remmen plots kapot heeft.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
oversteken op een zebrapad als er een auto aankomt ( zodat ie moet remmen). Helemaal leuk als auto's vrij hard aankomen en dan helemaal pissed worden..
Ja!!quote:- Als je een URL verkeerd intypt deze voordat de website volledig geladen is alweer gecorrigeerd hebben, dit is echt de allerbeste![]()
![]()
Stukjes rand van een druipkaars telkens weer erin duwenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kaarsvet! Er vingerdopjes van maken of het gewoon over een stukje arm gieten en afpellen
Druipkaarsen, jaaahquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef soylent het volgende:
[..]
Stukjes rand van een druipkaars telkens weer erin duwen
Da's m'n primaire tik als ik in een cafe zit, de kaarsen aldaar compleet mollen. Bij het gebrek aan kaarsen ga ik bierviltjes uit mekaar pulken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kaarsvet! Er vingerdopjes van maken of het gewoon over een stukje arm gieten en afpellen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:02 schreef Nepthys het volgende:
-Op het kassabonnetje kijken hoe de persoon heet door wie ik ben geholpen. Of überhaupt kassabonnetjes lezen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:21 schreef MissMayhem het volgende:
En zo zijn er veel dingen.. Meer dwangneuroses dan iets anders.. Daar kan ik over bezig blijven
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:32 schreef Ladidadida het volgende:
Dingen ordenen
Het maakt niet uit wat; papieren, kleding, eten, post, pennen, rommeltjes, geld, boeken, cd's.. Als er orde in kan komen, dan doe ik het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |