Hehe, deed ik regelmatig met mijn vriendin, vooral leuk in het bijzijn van mensen die het niet doorhadden.quote:Op maandag 22 september 2008 12:23 schreef Etcetera het volgende:
oh nog 1. niet aan te raden als je mensen niet kent trouwens
een lekkere ordinaire scheldpartij tegen iemand houden - en vice versaop vakantie meerdere malen gedaan, meestal beginnend met het roepen van 'X, je moeder is een hoer!' en die kreeg je dan net zo hard terug.
was echt ontspannend![]()
![]()
voor de grappenmakers: die scheldpartijen waren verre van gemeend, en dat wist iedereen ook welnooit ruzie over gehad
quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
Twee dezelfde ovenwanten gebruiken
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:50 schreef Isegrim het volgende:
- Het huis helemaal opruimen en schoonmaken
- Als mijn nagels glad zijn, deze over mijn bovenlip wrijven of er met mijn tong aan voelen
- In stilte meeluisteren met een gesprek op een feestje
- Visite blij maken met lekker eten
Ik hoop niet dat je die uitspraak tegenwoordig nog gebruikt.quote:Op maandag 22 september 2008 12:23 schreef Etcetera het volgende:
een lekkere ordinaire scheldpartij tegen iemand houden - en vice versaop vakantie meerdere malen gedaan, meestal beginnend met het roepen van 'X, je moeder is een hoer!' en die kreeg je dan net zo hard terug.
was echt ontspannend![]()
![]()
het is tot nu toe nog steeds goed gegaanquote:Op maandag 22 september 2008 15:08 schreef SilentFears het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je die uitspraak tegenwoordig nog gebruikt.
Soulmate.quote:Op maandag 22 september 2008 15:38 schreef Mendeljev het volgende:
-Neuspulken en dan zo'n bolletje maken en keihard vanuit duim en wijsvinger wegschieten
-Vanuit een snelrijdende auto je hand uit het raam steken en met je hand golfbewegingen maken
-Kleding wegsmijten voordat je gaat slapen wetende dat je de volgende ochtend weer vloekend alles van de vloer mag rapen
-Rechtopstaande blikjes wegschoppen
-Gekke bekken trekken naar huisdieren achter ramen
Dit doe ik juist andersomquote:Op maandag 22 september 2008 18:35 schreef rece het volgende:
- In de auto mijn tenen omhoog houden en precies in het midden tussen twee lantaarnpalen naar beneden doen en daarna direct weer omhoog. ( vind dit zelf heel vaag maar gaat vanzelf)
Ik ben begonnen met mijn vingers, maar ben langzaam overgegaan naar m'n tenen.quote:Op maandag 22 september 2008 18:36 schreef boskameel het volgende:
[..]
Dit doe ik juist andersom. Dan doe ik iets met mijn lichaam, als er een lantaarnpaal langskomt ofzo.
Check! En dan het liefst ´s avonds in het donker, op een rustige snelweg, met miezer-regen en zachte jazz-muziek op de radio... Oeh, ultiem gelukquote:Op maandag 22 september 2008 12:31 schreef Tinkepink het volgende:
- úrenlang autorijden (700-1000 km ofzo)
10-15 minuten op de fiets en je zit diep in de polder hoorquote:Op maandag 22 september 2008 18:36 schreef Isegrim het volgende:
De heerlijke geur van koeienmest opsnuiven als ik weer in mijn heitelân ben.
quote:Op maandag 22 september 2008 10:06 schreef boskameel het volgende:
Ik weet dat het echt smerig is, maar als je een enorm groot stuk bagger uit je neus haalt na 10 min kloten, dat gevoel is echt zo lekker![]()
.
Friese koeienmest ruikt beter.quote:Op maandag 22 september 2008 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
10-15 minuten op de fiets en je zit diep in de polder hoor
liever op een warme zomernacht in het donker in een cabrio'tje al tuffend over binnenwegen met helemaal geen muziek aan. just me and my car!!!!quote:Op maandag 22 september 2008 18:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Check! En dan het liefst ´s avonds in het donker, op een rustige snelweg, met miezer-regen en zachte jazz-muziek op de radio... Oeh, ultiem geluk
ghehehe.quote:Op maandag 22 september 2008 22:33 schreef Isegrim het volgende:
Praten tegen een dier.
moet je eens een gele tennisbal opgooien, kan je lachen.quote:Op maandag 22 september 2008 22:39 schreef Topspin het volgende:
Vleermuizen spotten in een zomer avond, kijken hoe die beesten vliegen in allerlei snelle bewegingen.
quote:Op maandag 22 september 2008 22:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet je eens een gele tennisbal opgooien, kan je lachen.
quote:Op maandag 22 september 2008 22:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet je eens een gele tennisbal opgooien, kan je lachen.
Ik heb nu een mental image van de Beegees met Stayin' Alivequote:Op maandag 22 september 2008 23:42 schreef CrssY het volgende:
Op het ritme van de muziek lopen (mp3 speler)
Dat heb ik ookquote:Op maandag 22 september 2008 23:06 schreef Nepthys het volgende:
Op m'n verjaardag automatisch gegenereerde felicitatiemails in m'n mailbox vinden van fora waarop ik al zeker twee jaar niks meer heb gepost... en er dan stiekem toch een beetje blij van worden.
Deed ik toen ik nog op een varkenshouderij werkte ook altijd. Daar was ik best consequent in: als ik een dood varken vond wenste ik deze ook nog een goede morgenquote:
Ja interesant he ik steek wel eens dingen in de brand op mn kamerquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:21 schreef no1uknow het volgende:
Vuur.
Vuur is fascinerend
Vuur kan ik uren naar kijken zonder maar te bewegen.
Vuur is prachtig
Ik heb een hele verbrande plek in mijn vloerkleedquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:54 schreef larsvon het volgende:
[..]
Ja interesant he ik steek wel eens dingen in de brand op mn kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |