Hehe, deed ik regelmatig met mijn vriendin, vooral leuk in het bijzijn van mensen die het niet doorhadden.quote:Op maandag 22 september 2008 12:23 schreef Etcetera het volgende:
oh nog 1. niet aan te raden als je mensen niet kent trouwens
een lekkere ordinaire scheldpartij tegen iemand houden - en vice versaop vakantie meerdere malen gedaan, meestal beginnend met het roepen van 'X, je moeder is een hoer!' en die kreeg je dan net zo hard terug.
was echt ontspannend![]()
![]()
voor de grappenmakers: die scheldpartijen waren verre van gemeend, en dat wist iedereen ook welnooit ruzie over gehad
quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
Twee dezelfde ovenwanten gebruiken
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:50 schreef Isegrim het volgende:
- Het huis helemaal opruimen en schoonmaken
- Als mijn nagels glad zijn, deze over mijn bovenlip wrijven of er met mijn tong aan voelen
- In stilte meeluisteren met een gesprek op een feestje
- Visite blij maken met lekker eten
Ik hoop niet dat je die uitspraak tegenwoordig nog gebruikt.quote:Op maandag 22 september 2008 12:23 schreef Etcetera het volgende:
een lekkere ordinaire scheldpartij tegen iemand houden - en vice versaop vakantie meerdere malen gedaan, meestal beginnend met het roepen van 'X, je moeder is een hoer!' en die kreeg je dan net zo hard terug.
was echt ontspannend![]()
![]()
het is tot nu toe nog steeds goed gegaanquote:Op maandag 22 september 2008 15:08 schreef SilentFears het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je die uitspraak tegenwoordig nog gebruikt.
Soulmate.quote:Op maandag 22 september 2008 15:38 schreef Mendeljev het volgende:
-Neuspulken en dan zo'n bolletje maken en keihard vanuit duim en wijsvinger wegschieten
-Vanuit een snelrijdende auto je hand uit het raam steken en met je hand golfbewegingen maken
-Kleding wegsmijten voordat je gaat slapen wetende dat je de volgende ochtend weer vloekend alles van de vloer mag rapen
-Rechtopstaande blikjes wegschoppen
-Gekke bekken trekken naar huisdieren achter ramen
Dit doe ik juist andersomquote:Op maandag 22 september 2008 18:35 schreef rece het volgende:
- In de auto mijn tenen omhoog houden en precies in het midden tussen twee lantaarnpalen naar beneden doen en daarna direct weer omhoog. ( vind dit zelf heel vaag maar gaat vanzelf)
Ik ben begonnen met mijn vingers, maar ben langzaam overgegaan naar m'n tenen.quote:Op maandag 22 september 2008 18:36 schreef boskameel het volgende:
[..]
Dit doe ik juist andersom. Dan doe ik iets met mijn lichaam, als er een lantaarnpaal langskomt ofzo.
Check! En dan het liefst ´s avonds in het donker, op een rustige snelweg, met miezer-regen en zachte jazz-muziek op de radio... Oeh, ultiem gelukquote:Op maandag 22 september 2008 12:31 schreef Tinkepink het volgende:
- úrenlang autorijden (700-1000 km ofzo)
10-15 minuten op de fiets en je zit diep in de polder hoorquote:Op maandag 22 september 2008 18:36 schreef Isegrim het volgende:
De heerlijke geur van koeienmest opsnuiven als ik weer in mijn heitelân ben.
quote:Op maandag 22 september 2008 10:06 schreef boskameel het volgende:
Ik weet dat het echt smerig is, maar als je een enorm groot stuk bagger uit je neus haalt na 10 min kloten, dat gevoel is echt zo lekker![]()
.
Friese koeienmest ruikt beter.quote:Op maandag 22 september 2008 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
10-15 minuten op de fiets en je zit diep in de polder hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |