Dat ruikt lekker inderdaadquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:17 schreef zoalshetis het volgende:
-het opsnuiven van benzinelucht bij benzinestations
wát doe je met je kleurpotloden?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:23 schreef IHVK het volgende:
Kleurpotloden doe ik ook altijd.![]()
Verder weinig eigenlijk.
Op kleurvolgorde van de regenboog leggen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wát doe je met je kleurpotloden?
Opeten.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wát doe je met je kleurpotloden?
hooguit asperger. daarnaast is ts bij vlagen zo geestig dat het net zo goed een man had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:39 schreef Dr.Crane het volgende:
TS, heb je je wel eens laten testen op autisme?
Nee, maar ik heb veel met autisten gewerkt en ik kan me altijd heel erg goed in hun situatie inleven.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:39 schreef Dr.Crane het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:17 schreef zoalshetis het volgende:
-het opsnuiven van benzinelucht bij benzinestations
Als je je in hun situatie kan inleven ben je juist geen autist.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb veel met autisten gewerkt en ik kan me altijd heel erg goed in hun situatie inleven.
Lichtelijk tegenstrijdig misschien.
Iedereen is gelijk maar autist als ze ook maar 1 "vreemde" routine vertonenquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:39 schreef Dr.Crane het volgende:
Daarbij vind ik het dan ook niet gek dat mensen naar routine neigen als ze als kind op 6 jarige leeftijd maanden lang de tafeltjes tot en met 10 krijgen ingedreundquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iedereen is gelijk maar autist als ze ook maar 1 "vreemde" routine vertonen
Ik ook, daten?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:48 schreef Djeez het volgende:
Ik mag graag neuken, verder weet ik niks raars...
Deze herken ik erg goed, en dan ook op elk gesprek in willen/kunnen gaan. (en ondertussen weten welk nummer wordt gedraaid..)quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
- In de kroeg zitten naar de muziek luisteren en luisteren hoe je vrienden aan het keuvelen zijn en proberen het overzicht te bewaren in de discussie die alle kanten opgaat
Eeeh nee. Dan bedoelen we wat anders. Ik meng mij dan niet in het gesprek. Gewoon lekker dagdromen, luisteren en bier drinken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:55 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Deze herken ik erg goed, en dan ook op elk gesprek in willen/kunnen gaan. (en ondertussen weten welk nummer wordt gedraaid..)
Ja, da's idd anders. Ik meng me er ook niet in, maar volg wel de verschillende lijnen zodat ik iets kan zeggen als men m'n menig vraagt. (as if...)quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeeh nee. Dan bedoelen we wat anders. Ik meng mij dan niet in het gesprek. Gewoon lekker dagdromen, luisteren en bier drinken.
Die behoefte voel ik ook wel eens ja.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:53 schreef schatje het volgende:
Puisten op de rug van mijn man uitknijpen.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:53 schreef schatje het volgende:
Dat vindt mijn vriendin ook al 'fijn' om bij mij te doen, jammer alleen dat ze verschrikkelijk zeer doen bij mij, dus doe dat liever zelfquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:53 schreef schatje het volgende:
Alsjeblieft, een site waar je je kan uitleven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |