Dat ruikt lekker inderdaadquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:17 schreef zoalshetis het volgende:
-het opsnuiven van benzinelucht bij benzinestations
wát doe je met je kleurpotloden?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:23 schreef IHVK het volgende:
Kleurpotloden doe ik ook altijd.![]()
Verder weinig eigenlijk.
Op kleurvolgorde van de regenboog leggen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wát doe je met je kleurpotloden?
Opeten.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wát doe je met je kleurpotloden?
hooguit asperger. daarnaast is ts bij vlagen zo geestig dat het net zo goed een man had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:39 schreef Dr.Crane het volgende:
TS, heb je je wel eens laten testen op autisme?
Nee, maar ik heb veel met autisten gewerkt en ik kan me altijd heel erg goed in hun situatie inleven.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:39 schreef Dr.Crane het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:17 schreef zoalshetis het volgende:
-het opsnuiven van benzinelucht bij benzinestations
Als je je in hun situatie kan inleven ben je juist geen autist.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb veel met autisten gewerkt en ik kan me altijd heel erg goed in hun situatie inleven.
Lichtelijk tegenstrijdig misschien.
Iedereen is gelijk maar autist als ze ook maar 1 "vreemde" routine vertonenquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:39 schreef Dr.Crane het volgende:
Daarbij vind ik het dan ook niet gek dat mensen naar routine neigen als ze als kind op 6 jarige leeftijd maanden lang de tafeltjes tot en met 10 krijgen ingedreundquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iedereen is gelijk maar autist als ze ook maar 1 "vreemde" routine vertonen
Ik ook, daten?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:48 schreef Djeez het volgende:
Ik mag graag neuken, verder weet ik niks raars...
Deze herken ik erg goed, en dan ook op elk gesprek in willen/kunnen gaan. (en ondertussen weten welk nummer wordt gedraaid..)quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
- In de kroeg zitten naar de muziek luisteren en luisteren hoe je vrienden aan het keuvelen zijn en proberen het overzicht te bewaren in de discussie die alle kanten opgaat
Eeeh nee. Dan bedoelen we wat anders. Ik meng mij dan niet in het gesprek. Gewoon lekker dagdromen, luisteren en bier drinken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:55 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Deze herken ik erg goed, en dan ook op elk gesprek in willen/kunnen gaan. (en ondertussen weten welk nummer wordt gedraaid..)
Ja, da's idd anders. Ik meng me er ook niet in, maar volg wel de verschillende lijnen zodat ik iets kan zeggen als men m'n menig vraagt. (as if...)quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeeh nee. Dan bedoelen we wat anders. Ik meng mij dan niet in het gesprek. Gewoon lekker dagdromen, luisteren en bier drinken.
Die behoefte voel ik ook wel eens ja.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:53 schreef schatje het volgende:
Puisten op de rug van mijn man uitknijpen.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:53 schreef schatje het volgende:
Dat vindt mijn vriendin ook al 'fijn' om bij mij te doen, jammer alleen dat ze verschrikkelijk zeer doen bij mij, dus doe dat liever zelfquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:53 schreef schatje het volgende:
Alsjeblieft, een site waar je je kan uitleven.quote:
Een man klaar pijpen niet? Een kloppende lul die in je keeltje stoot?quote:Op zondag 21 september 2008 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:
Een man klaarrukken...hmmmmmm
Die laatstequote:Op zondag 21 september 2008 01:10 schreef Etcetera het volgende:
- m'n haar uitborstelen tot het lekker glad is
- in de kroeg zitten en alleen maar luisteren naar gesprekken
- m'n handen smerig maken - en ze daarna weer helemaal schoon boenen met zeep en warm water
quote:Op zondag 21 september 2008 00:49 schreef Slarioux het volgende:
Leuke, komische of spannende momenten in films kan ik wel 1000x terugzappen. Zoals hoe Wall-E in de film op een gegeven moment verbaasd uitroept "Eva! Ohh!". Briljant.
Jaaa zodat je bijna fijn moet kokhalzen hmmmm...echt spannend...quote:Op zondag 21 september 2008 01:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Een man klaar pijpen niet? Een kloppende lul die in je keeltje stoot?
quote:Buiten de vunzige inkoppers:
- De open haard opstoken en erin staren tot de spinnenwebben aan mijn neus hangen(met muziek)
- In de trein zitten en naar buiten staren(met muziek) Hoe langer de rit, hoe beter het is. Zelfde voor de auto(als passagier dus)
- In de kroeg zitten naar de muziek luisteren en luisteren hoe je vrienden aan het keuvelen zijn en proberen het overzicht te bewaren in de discussie die alle kanten opgaat
Zone out baby!
quote:Op zondag 21 september 2008 01:10 schreef Etcetera het volgende:
- in de kroeg zitten en alleen maar luisteren naar gesprekken
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:45 schreef Urquhart het volgende:
- Naar buiten kijken tijdens een trein rit, ook al heb ik dat traject al tientallen keren gehad.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:51 schreef Topspin het volgende:
Er is geen haardvuur hier hoewel ik wel kan genieten van een kampvuurDe vlammen die enigszins met regelmaat woekeren en dan wederom het hypnotiserende effect daarvan.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:45 schreef Dipkip het volgende:
- kampvuurtje stoken en dan heel obsessief steeds kijken waar er nog een houtje bij moet en er in prikken enzo, iedereen zit gezellig te praten om het vuur heen en ik zit maar obessief fikkie te stoken![]()
Volgens mij zijn we het allemaal eensquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:50 schreef Isegrim het volgende:
- In stilte meeluisteren met een gesprek op een feestje
Over je wát wrijven?quote:Op zondag 21 september 2008 01:30 schreef MichielPH het volgende:
- De ik-vorm van houden mét 'd' schrijven
- Over m'n wrijven, omdat hij gladgeschoren is
-gebruiken!
- Over m'n wrijven, omdat het prikt
Jaaa! Benzine.quote:Op zondag 21 september 2008 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens, benzinedampen opsnuiven is inderdaad ook erg
Gisteren nog een klein meisje op de rommelmarkt, die had een stuk bubbeltjesplastic ontdekt, maakte wat bubbels kapot en verrukt riep ze ineens uit: "Hé! Dit vind ik leuk om te doen!"quote:
quote:Op mijn werk hebben we een memobord, met rode, gele en blauwe magneten.
Ik kan er niet tegen als een papier met twee verschillende kleuren magneten opgehangen wordt, of als het niet recht of symmetrisch is. Ben heel de tijd aan het schuiven.
quote:- Naar buiten kijken tijdens een trein rit, ook al heb ik dat traject al tientallen keren gehad.
quote:- Etiketten van producten lezen doe ik dan ook vaker om te kijken wat er allemaal inzit van grondstoffen en andere stoffen, en dan ook nog in verschillende talen gaan lezen![]()
Daarnaast:quote:En koffie, snelfiltermaling, eerst even mijn neus in het pak steken voor ik het weer terug zet.
Check.quote:Op zondag 21 september 2008 11:22 schreef Metalfreak het volgende:
Wat ik wel altijd doe:
Als de WC-rol met het velletje tegen de muur hangt, die omdraaien op de houder... Doe ik echt overal
Check.quote:Op zondag 21 september 2008 11:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
En als ik M&Ms eet en nog maar een klein handje over heb sorteer ik ze altijd zo dat ik uiteindelijk van elke kleur nog één (en niet meer!) over heb.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:48 schreef Djeez het volgende:
Ik mag graag neuken, verder weet ik niks raars...
quote:en naaktslakken met de fiets doodrijden, of heel ver weg gooien en bedenken hoelang die er over doet om weer terug te kruipen.
Dierenbeul.quote:Op zondag 21 september 2008 13:31 schreef Geerd het volgende:
en naaktslakken met de fiets doodrijden, of heel ver weg gooien en bedenken hoelang die er over doet om weer terug te kruipen.
Doet me denken aan mijn neefje dat altijd van een worstebroodje eerst het brood en daarna pas de worst op atquote:Op zondag 21 september 2008 11:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Bij een mars (of andere candybar) eerst de zijkanten opeten en dan pas de vulling.
Een zielsverwant.quote:Op zondag 21 september 2008 13:55 schreef Razztwizzle het volgende:
Met je handen door dingen heengaan die met veel in een pot/zak zitten. Koffiebonen, macaroni, spliterwten, knikkers, zand, grint, rijst, van die vochtvreterkorrels.
En sowieso voelen aan dingen, is het zacht of hard of ruw, voelt het fijn (fluweel, gladde tegels, glas) of naar (kurk, piepschuim, schuurpapier).
Ik vermoed dat dit ook een positieve invloed heeft op de verkoopcijfers. Als de sappen 'ontmengd' zijn, zien ze er namelijk niet zo lekker uit.quote:Op zondag 21 september 2008 13:55 schreef IHVK het volgende:
2: Als de verse fruitsappen er niet meer mooi uitzien. Dus de pulp onderdaan zeg maar, ga ik een heel rondje af om te schudden, zodat alles weer goed gemengd is. Collega's vonden het eerst raar maar ze accepteren het nu.
Hm, misschien moet ik het de baas vertellen dan, krijg ik punten voor.quote:Op zondag 21 september 2008 13:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit ook een positieve invloed heeft op de verkoopcijfers. Als de sappen 'ontmengd' zijn, zien ze er namelijk niet zo lekker uit.
Nee hoorquote:Op zondag 21 september 2008 08:57 schreef Isegrim het volgende:
Jaaa! Benzine.Ik dacht dat ik de enige was.
Dan ligt het aan de timing. Tijdens een film of sex is het een rare uitspraak bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 september 2008 14:09 schreef Isegrim het volgende:
Hm, iedereen lacht me altijd uit als ik zeg dat ik 't zo lekker vind ruiken...
Oh, is dat het.quote:Op zondag 21 september 2008 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ligt het aan de timing. Tijdens een film of sex is het een rare uitspraak bijvoorbeeld.
gezien dit topic ben ik het ook normaal gaan vinden, maar als ik het tegen vrienden zeg dan word ik raar aangegeken. als ware ik een braziliaans benzinesnuivertje...quote:Op zondag 21 september 2008 14:08 schreef IHVK het volgende:
Naar mijn ervaring vindt de meerderheid van de mensen benzine heerlijk ruiken.
Ben eigenlijk nog nooit iemand tegengekomen die zei dat benzine niet lekker rook.
Ik lust ook geen koffie, maar ik vind de geur ook heerlijk.quote:Op zondag 21 september 2008 14:41 schreef littledrummergirl het volgende:
- met de trein langs de DE branderij rijden en dan die heeeeerlijke koffielucht opsnuiven( en ik lust niet eens koffie
)
Die zeker ookquote:Op zondag 21 september 2008 10:27 schreef ytram het volgende:
Deze dus:
Daarnaast:
- in de trein zitten en alleen maar luisteren naar (telefoon) gesprekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |