Ik kan soms wel eens een uur lang in de tuin zitten en systematisch alles observeren wat te zien is, dan heb ik al zo vaak in de tuin gezeten maar alsnog zomaar met verstand op nul alles bekijken alsof het nieuw is. Van een emmer water tot de kruiwagen en de bakstenen van de garage plus het raam en het water in de vijver de tuinstoelen planten en bomen vogels en ga zo door

Etiketten van producten lezen doe ik dan ook vaker om te kijken wat er allemaal inzit van grondstoffen en andere stoffen, en dan ook nog in verschillende talen gaan lezen

Tekenen tijdens studie deed ik ook altijd, zomaar pen op papier laten gaan en figuren tekenen met verstand op nul en wegdromen en niets meer meemaken van de les.
Benzine opsnuiven op tankstation dan ook natuurlijk, maar benzine ruikt dan ook geweldig lekker

In een supermarkt rondlopen als het enigszins rustig is vind ik dan ook fijn, zoeken naar handige of lekkere producten en dan kijken hoeveel soorten er zijn. Andere keer weer zomaar in de winkelwagen gooien maar soms ook alle tijd nemen en zelfs in de winkel etiketten checken

Als laatste edit dan maar. Langs een drukke weg op een bank zitten en auto's checken die voorbij rijden en letten op de passagiers en bestuurders hoe ze in de auto zitten

En dan het geluid van een voorbij zoemende auto
[ Bericht 15% gewijzigd door Topspin op 20-09-2008 18:17:57 ]