abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 september 2008 @ 00:49:56 #51
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_61792016
Leuke, komische of spannende momenten in films kan ik wel 1000x terugzappen. Zoals hoe Wall-E in de film op een gegeven moment verbaasd uitroept "Eva! Ohh!". Briljant.
pi_61792120
Een man klaarrukken...hmmmmmm
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_61792130
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 21 september 2008 @ 01:04:42 #54
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61792186
Ik mag graag aan haren (hoofdhaar vrouwen dus vunzige klaphark van een lezer) zitten. Dus ik aai m'n vriendin dan ook regelmatig. En die gaat er zelfs voor liggen
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_61792187
Vroeger als kind vond ik altijd fijn om van die schoollijm op mijn vingers te smeren om het even later er weer vanaf te pulken. Ik heb dat tegenwoordig ook met korstjes. Daar kan ik ook niet vanaf blijven.
pi_61792200
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:
Een man klaarrukken...hmmmmmm
Een man klaar pijpen niet? Een kloppende lul die in je keeltje stoot?
  Redactie Frontpage zondag 21 september 2008 @ 01:10:40 #57
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_61792245
- m'n haar uitborstelen tot het lekker glad is
- in de kroeg zitten en alleen maar luisteren naar gesprekken
- m'n handen smerig maken - en ze daarna weer helemaal schoon boenen met zeep en warm water
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 21 september 2008 @ 01:11:12 #58
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61792252
quote:
Op zondag 21 september 2008 01:10 schreef Etcetera het volgende:
- m'n haar uitborstelen tot het lekker glad is
- m'n handen smerig maken - en ze daarna weer helemaal schoon boenen met zeep en warm water
Die laatste
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_61792274
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:49 schreef Slarioux het volgende:
Leuke, komische of spannende momenten in films kan ik wel 1000x terugzappen. Zoals hoe Wall-E in de film op een gegeven moment verbaasd uitroept "Eva! Ohh!". Briljant.
  zondag 21 september 2008 @ 01:30:13 #60
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_61792492
- De ik-vorm van houden mét 'd' schrijven
- Over m'n wrijven, omdat hij gladgeschoren is
- gebruiken!
- Over m'n wrijven, omdat het prikt
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_61792595
quote:
Op zondag 21 september 2008 01:06 schreef schatje het volgende:

[..]

Een man klaar pijpen niet? Een kloppende lul die in je keeltje stoot?
Jaaa zodat je bijna fijn moet kokhalzen hmmmm...echt spannend...
  zondag 21 september 2008 @ 01:57:18 #62
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_61792791
In ItaloDancer's FoBo posten
  zondag 21 september 2008 @ 02:57:23 #63
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61793121
quote:
Buiten de vunzige inkoppers:

- De open haard opstoken en erin staren tot de spinnenwebben aan mijn neus hangen(met muziek)
- In de trein zitten en naar buiten staren(met muziek) Hoe langer de rit, hoe beter het is. Zelfde voor de auto(als passagier dus)
- In de kroeg zitten naar de muziek luisteren en luisteren hoe je vrienden aan het keuvelen zijn en proberen het overzicht te bewaren in de discussie die alle kanten opgaat

Zone out baby!
quote:
Op zondag 21 september 2008 01:10 schreef Etcetera het volgende:
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 18:45 schreef Urquhart het volgende:
- Naar buiten kijken tijdens een trein rit, ook al heb ik dat traject al tientallen keren gehad.
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 18:51 schreef Topspin het volgende:
Er is geen haardvuur hier hoewel ik wel kan genieten van een kampvuur De vlammen die enigszins met regelmaat woekeren en dan wederom het hypnotiserende effect daarvan.
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 20:45 schreef Dipkip het volgende:
- kampvuurtje stoken en dan heel obsessief steeds kijken waar er nog een houtje bij moet en er in prikken enzo, iedereen zit gezellig te praten om het vuur heen en ik zit maar obessief fikkie te stoken
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 20:50 schreef Isegrim het volgende:
- In stilte meeluisteren met een gesprek op een feestje
Volgens mij zijn we het allemaal eens
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zondag 21 september 2008 @ 02:57:50 #64
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61793125
Overigens, benzinedampen opsnuiven is inderdaad ook erg
pi_61793869
quote:
Op zondag 21 september 2008 01:30 schreef MichielPH het volgende:
- De ik-vorm van houden mét 'd' schrijven
- Over m'n wrijven, omdat hij gladgeschoren is
- gebruiken!
- Over m'n wrijven, omdat het prikt
Over je wát wrijven?
pi_61793878
quote:
Op zondag 21 september 2008 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens, benzinedampen opsnuiven is inderdaad ook erg
Jaaa! Benzine. Ik dacht dat ik de enige was.

Oh en nog lekkerder: de geur van versgezaagd hout in een houthandel of bouwmarkt.
pi_61793990
Deze bubble wrap is toffer dan die andere: http://fun.from.hell.pl/2003-11-24/bubblewrap.swf

En voor de echte fans: http://www.kilian-nakamur(...)sovision-puchipuchi/
pi_61794042
dat met dat bubblewrap is leuk voor op je iphone

niw, ik heb niet veel gekke dingen? Mss autorijden, meisjes knuffelen, etc.. Dat zijn wel dingen waar ik bovengemiddeld veel plezier uit lijk te halen maar dingen kleur leggen of handdoeken opvouwen, daar wordt ik niet warm van
pi_61794306
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 22:33 schreef CartWOman het volgende:
Bolletjesplastic kapot knijpen.
Gisteren nog een klein meisje op de rommelmarkt, die had een stuk bubbeltjesplastic ontdekt, maakte wat bubbels kapot en verrukt riep ze ineens uit: "Hé! Dit vind ik leuk om te doen!"
En ik echt zo: " Ja! Leuk hè! "

Benzine is inderdaad ook lekker.
En koffie, snelfiltermaling, eerst even mijn neus in het pak steken voor ik het weer terug zet.

Nog eentje:
Op mijn werk hebben we een memobord, met rode, gele en blauwe magneten.
Ik kan er niet tegen als een papier met twee verschillende kleuren magneten opgehangen wordt, of als het niet recht of symmetrisch is. Ben heel de tijd aan het schuiven.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 21 september 2008 @ 10:27:56 #70
197456 ytram
...dacht je!
pi_61794709
Deze dus:
quote:
Op mijn werk hebben we een memobord, met rode, gele en blauwe magneten.
Ik kan er niet tegen als een papier met twee verschillende kleuren magneten opgehangen wordt, of als het niet recht of symmetrisch is. Ben heel de tijd aan het schuiven.
quote:
- Naar buiten kijken tijdens een trein rit, ook al heb ik dat traject al tientallen keren gehad.
quote:
- Etiketten van producten lezen doe ik dan ook vaker om te kijken wat er allemaal inzit van grondstoffen en andere stoffen, en dan ook nog in verschillende talen gaan lezen
quote:
En koffie, snelfiltermaling, eerst even mijn neus in het pak steken voor ik het weer terug zet.
Daarnaast:
- in de trein zitten en alleen maar luisteren naar (telefoon) gesprekken
- Kenteken van auto's die ik vaak tegen kom onthouden (bijv. op het station) en dan een tevreden gevoel krijgen als ik de auto ergens anders dan bij het station tegenkom.
- Straatnamen onthouden, in mijn omgeving ken ik er al heel wat. Verband houdend hiermee; vaak google maps kijken.
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
  zondag 21 september 2008 @ 11:09:44 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61795299
-prijzen van onbenullie reclamefolders uit mijn hoofd leren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 21 september 2008 @ 11:22:46 #72
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_61795494
Wat ik wel altijd doe:

Als de WC-rol met het velletje tegen de muur hangt, die omdraaien op de houder... Doe ik echt overal
Don't let my username fool you...
  zondag 21 september 2008 @ 11:34:49 #73
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_61795671
Bij een mars (of andere candybar) eerst de zijkanten opeten en dan pas de vulling .

Bij chocolademouse (of een B&J bak) eerst het stuk aan de rand opeten en daarna pas het middelste. Zo lekker .

Ook ben ik een beetje neurotisch met mijn collegeblok. Ik kan er bijvoorbeeld niet tegen als er getekend is op m'n blaadje. Als dat zo is, schrijf ik 'm opnieuw volledig uit . Zo heb ik laatst een week aan aantekeningen overgeschreven in een ander collegeblok, omdat er in een hoekje koffie overheen gevallen was .

En als ik M&Ms eet en nog maar een klein handje over heb sorteer ik ze altijd zo dat ik uiteindelijk van elke kleur nog één (en niet meer!) over heb .
  zondag 21 september 2008 @ 11:35:46 #74
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_61795690
Ik kan er dus echt plezier uit halen om terug te kijken naar gemaakte aantekeningen en te zien dat ik overal netjes (en consequent!) heb geschreven. Heerlijk gevoel geeft dat.
pi_61795749
quote:
Op zondag 21 september 2008 11:22 schreef Metalfreak het volgende:
Wat ik wel altijd doe:

Als de WC-rol met het velletje tegen de muur hangt, die omdraaien op de houder... Doe ik echt overal
Check.
quote:
Op zondag 21 september 2008 11:34 schreef BlaatschaaP het volgende:

En als ik M&Ms eet en nog maar een klein handje over heb sorteer ik ze altijd zo dat ik uiteindelijk van elke kleur nog één (en niet meer!) over heb .
Check.

M&M's op kleur sorteren.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_61795785
Ik mag graag groenten snijden Kun je me echt voor wakker maken
Ergens gaan zitten en gewoon mensen bekijken/bespieden
Verder ben ik in mijn element zodra ik een camera om mijn nek heb hangen.
pi_61795854
Ik vind het heerlijk om gewoon onbenullig gereedschap draaiend op te gooien en te vangen, hamers, schroevendraaiers, scharen, moersleutels, enz. terwijl ik gewoon op de bank lig.

ook kan het heel lekker zijn om als ik nog een klein stuk ui heb tijdens het koken om die zo fijn mogelijk te snijden met een groot koksmes.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_61797735
M&Ms op kleur sorteren is ook okee, maar helaas lijkt het alsof ze opzettelijk van elke kleur een oneven aantal in zo'n zakje doen.
  zondag 21 september 2008 @ 13:22:49 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61797804
bij wijngums doen ze volgens mij altijd het minst van de lekkerste (zwart, wit, groen en rood)
pi_61797841
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 14:48 schreef Djeez het volgende:
Ik mag graag neuken, verder weet ik niks raars...

Oja en een controlfreak, alles mooi netjes houden..
After all, tomorrow is another day.
pi_61797983
rukken
en naaktslakken met de fiets doodrijden, of heel ver weg gooien en bedenken hoelang die er over doet om weer terug te kruipen.
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 21 september 2008 @ 13:37:28 #82
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_61798096
quote:
en naaktslakken met de fiets doodrijden, of heel ver weg gooien en bedenken hoelang die er over doet om weer terug te kruipen.
Goed verhaal. Lekker kort.
pi_61798309
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:31 schreef Geerd het volgende:
Dierenbeul.
pi_61798441
quote:
Op zondag 21 september 2008 11:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Bij een mars (of andere candybar) eerst de zijkanten opeten en dan pas de vulling .

Doet me denken aan mijn neefje dat altijd van een worstebroodje eerst het brood en daarna pas de worst op at
Cool story, Hansel.
pi_61798535
Met je handen door dingen heengaan die met veel in een pot/zak zitten. Koffiebonen, macaroni, spliterwten, knikkers, zand, grint, rijst, van die vochtvreterkorrels .

En sowieso voelen aan dingen, is het zacht of hard of ruw, voelt het fijn (fluweel, gladde tegels, glas) of naar (kurk, piepschuim, schuurpapier).
pi_61798543
Bij de AH To GO waar ik werk doe ik ook wel vaak rare dingen:

1: Als de klant een rietje vraagt, geef ik altijd een rietje met een kleur die bij het drankje past. Dus ik kijk eerst en als ze een fles cola heeft gekocht altijd een rood rietje. Bij chocomel een geel rietje. Etc.
En als ze raar kijken maak ik de semi-grapiige opmerking:. Ja! met bijpassend kleurtje.

2: Als de verse fruitsappen er niet meer mooi uitzien. Dus de pulp onderdaan zeg maar, ga ik een heel rondje af om te schudden, zodat alles weer goed gemengd is. Collega's vonden het eerst raar maar ze accepteren het nu.
pi_61798558
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:55 schreef Razztwizzle het volgende:
Met je handen door dingen heengaan die met veel in een pot/zak zitten. Koffiebonen, macaroni, spliterwten, knikkers, zand, grint, rijst, van die vochtvreterkorrels .

En sowieso voelen aan dingen, is het zacht of hard of ruw, voelt het fijn (fluweel, gladde tegels, glas) of naar (kurk, piepschuim, schuurpapier).
Een zielsverwant.
pi_61798592
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:55 schreef IHVK het volgende:
2: Als de verse fruitsappen er niet meer mooi uitzien. Dus de pulp onderdaan zeg maar, ga ik een heel rondje af om te schudden, zodat alles weer goed gemengd is. Collega's vonden het eerst raar maar ze accepteren het nu.
Ik vermoed dat dit ook een positieve invloed heeft op de verkoopcijfers. Als de sappen 'ontmengd' zijn, zien ze er namelijk niet zo lekker uit.
pi_61798691
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:57 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vermoed dat dit ook een positieve invloed heeft op de verkoopcijfers. Als de sappen 'ontmengd' zijn, zien ze er namelijk niet zo lekker uit.
Hm, misschien moet ik het de baas vertellen dan, krijg ik punten voor.

Het rare is trouwens dat die dingen gewoon nog echt vers zijn. Na een dagje in de schappen zijn ze namelijk al ontmengd terwijl ze heerlijk smaken. Maar dat mag dan ook weer wel voor die prijs.
  Moderator zondag 21 september 2008 @ 14:02:53 #90
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_61798711
altijd de rode winegums pakken Daarna de oranje daarna de donkere kleur Daarna de witte en de groene laten liggen !

Benzine dampen !

Rotzooi rangschikken om het vervolgens weer op te ruimen en daarna alles toch weer terugleggen omdat je het anders niet kan vinden !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 21 september 2008 @ 14:04:25 #91
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61798769
quote:
Op zondag 21 september 2008 08:57 schreef Isegrim het volgende:
Jaaa! Benzine. Ik dacht dat ik de enige was.
Nee hoor
Er was ook al iemand voor mij die het noemde. En ik denk dat de meeste dingen door meerdere mensen gedaan worden
pi_61798869
Naar mijn ervaring vindt de meerderheid van de mensen benzine heerlijk ruiken.

Ben eigenlijk nog nooit iemand tegengekomen die zei dat benzine niet lekker rook.
pi_61798911
Hm, iedereen lacht me altijd uit als ik zeg dat ik 't zo lekker vind ruiken...
  zondag 21 september 2008 @ 14:11:17 #94
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61798952
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:09 schreef Isegrim het volgende:
Hm, iedereen lacht me altijd uit als ik zeg dat ik 't zo lekker vind ruiken...
Dan ligt het aan de timing. Tijdens een film of sex is het een rare uitspraak bijvoorbeeld.
pi_61799011
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:11 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dan ligt het aan de timing. Tijdens een film of sex is het een rare uitspraak bijvoorbeeld.
Oh, is dat het.
  zondag 21 september 2008 @ 14:15:00 #96
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61799024
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:08 schreef IHVK het volgende:
Naar mijn ervaring vindt de meerderheid van de mensen benzine heerlijk ruiken.

Ben eigenlijk nog nooit iemand tegengekomen die zei dat benzine niet lekker rook.
gezien dit topic ben ik het ook normaal gaan vinden, maar als ik het tegen vrienden zeg dan word ik raar aangegeken. als ware ik een braziliaans benzinesnuivertje...
pi_61799732
- met de trein langs de DE branderij rijden en dan die heeeeerlijke koffielucht opsnuiven ( en ik lust niet eens koffie )

- net zolang met mn handen door mn haar gaan tot er nergens meer klitten inzitten ( niet dat ik met een ongekamde kop rond loop, maar er zit altijd wel wat)

- in mn eentje in een park gaan zitten, lekker stil en niks

- koekjes en taarten bakken
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 21 september 2008 @ 14:47:04 #98
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61799883
Ohja, 's nachts een stuk lopen(ook met muziek natuurlijk).
pi_61799975
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:41 schreef littledrummergirl het volgende:
- met de trein langs de DE branderij rijden en dan die heeeeerlijke koffielucht opsnuiven ( en ik lust niet eens koffie )
Ik lust ook geen koffie, maar ik vind de geur ook heerlijk.
pi_61800143
quote:
Op zondag 21 september 2008 10:27 schreef ytram het volgende:
Deze dus:

Daarnaast:
- in de trein zitten en alleen maar luisteren naar (telefoon) gesprekken
Die zeker ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')