liever op een warme zomernacht in het donker in een cabrio'tje al tuffend over binnenwegen met helemaal geen muziek aan. just me and my car!!!!quote:Op maandag 22 september 2008 18:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Check! En dan het liefst ´s avonds in het donker, op een rustige snelweg, met miezer-regen en zachte jazz-muziek op de radio... Oeh, ultiem geluk
ghehehe.quote:Op maandag 22 september 2008 22:33 schreef Isegrim het volgende:
Praten tegen een dier.
moet je eens een gele tennisbal opgooien, kan je lachen.quote:Op maandag 22 september 2008 22:39 schreef Topspin het volgende:
Vleermuizen spotten in een zomer avond, kijken hoe die beesten vliegen in allerlei snelle bewegingen.
quote:Op maandag 22 september 2008 22:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet je eens een gele tennisbal opgooien, kan je lachen.
quote:Op maandag 22 september 2008 22:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet je eens een gele tennisbal opgooien, kan je lachen.
Ik heb nu een mental image van de Beegees met Stayin' Alivequote:Op maandag 22 september 2008 23:42 schreef CrssY het volgende:
Op het ritme van de muziek lopen (mp3 speler)
Dat heb ik ookquote:Op maandag 22 september 2008 23:06 schreef Nepthys het volgende:
Op m'n verjaardag automatisch gegenereerde felicitatiemails in m'n mailbox vinden van fora waarop ik al zeker twee jaar niks meer heb gepost... en er dan stiekem toch een beetje blij van worden.
Deed ik toen ik nog op een varkenshouderij werkte ook altijd. Daar was ik best consequent in: als ik een dood varken vond wenste ik deze ook nog een goede morgenquote:
Ja interesant he ik steek wel eens dingen in de brand op mn kamerquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:21 schreef no1uknow het volgende:
Vuur.
Vuur is fascinerend
Vuur kan ik uren naar kijken zonder maar te bewegen.
Vuur is prachtig
Ik heb een hele verbrande plek in mijn vloerkleedquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:54 schreef larsvon het volgende:
[..]
Ja interesant he ik steek wel eens dingen in de brand op mn kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |