Check, en dan ben ik zelfs nog zo erg dat ik een uur lang een nummer op "repeat one" kan zetten en nog steeds genieten.quote:Op zondag 21 september 2008 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, 's nachts een stuk lopen(ook met muziek natuurlijk).
Je schaamt je er voor?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:32 schreef Breathtaking het volgende:
Dingen op nette stapeltjes schikken
idem aan bovenstaand lijsje, behalve dat door lege straten lopen, dat doe ik het liefst s ochtends.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef henkde_j het volgende:
Het kraken van verse sneeuw onder mn voeten
'S nachts door lege straten lopen
Kijken hoe mensen plezier hebben
Luisteren naar het vallen van regen op tentdoek
Kijken naar hoe mensen lopen te klungelen
Kijken naar hoe mensen proberen straatverkopers te ontlopen
Eigenlijk vooral mensen kijken
Ik fiets zelf ook heel veel, Keihard Queen op, En dan gaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:17 schreef Skazminko het volgende:
's avonds (rond elf uur ofzo) een stuk fietsen met muziek op en hard meezingen.![]()
Kijken naar Bob Ross, ik schilder zelf niet ofzo, vind het gewoon leuk om hem te zien schilderen en zo relaxed te horen praten.
Mijn kat met mijn voeten aaien, het liefst blote voeten, zo zacht.![]()
Jaquote:
das idd lekker, vond ik vroeger ook al toen ik op zolder sliep bij mijn ouders thuis... regen op het dak en t kantelraam gaf altijd iets knus als je onder je warme dekbed lagquote:Op donderdag 25 september 2008 22:17 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik vind het prettig om tijdens een donkere, koude avond de regen tegen het raam aan te horen waaien terwijl je zelf heerlijk onder een zwaar dekbed ligt.
ohhhh men!quote:Op donderdag 25 september 2008 22:17 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik vind het prettig om tijdens een donkere, koude avond de regen tegen het raam aan te horen waaien terwijl je zelf heerlijk onder een zwaar dekbed ligt.
Dat vind ik dus echt de hel.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:34 schreef Sport_Life het volgende:
- wekker om 7u zetten en dan nog lekker lang blijven liggen tot 9uur (vind mn vriendin afschuwelijk). Het beste gevoel dat er is: de wekker horen gaan en weten dat je nog 2 uur uit kunt slapen
Ik heb daar hele discussies met mijn vriendin over, ik vind het heerlijk, zij afschuwelijkquote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt de hel.Ik moet tegenwoordig godzijdank eerder op dan mijn vriend, want die laat de wekker dus rustig een uur lang snoozen. Echt verschrikkelijk vind ik dat.
heel erg mee eens, uitstel van executie. een van de grootste ergernissen van een relatie denk ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt de hel.Ik moet tegenwoordig godzijdank eerder op dan mijn vriend, want die laat de wekker dus rustig een uur lang snoozen. Echt verschrikkelijk vind ik dat.
Dat vind ik altijd zo kut.. zeker als 't zo rustig is op de weg.. (wat ook wel weer wat heeft, kna je lekker doorrijden)quote:Op donderdag 25 september 2008 21:58 schreef DarkElf het volgende:ik hou enorm van symmetrie ik hou van in de pas gevallen sneeuw lopen in het donker als het doodstil is op straat Ik hou van in de regen lopen en daarna thuis warm douchen Ik hou van kijken naar mijn man als hij zich kapot lacht om iets waar ik de humor niet van inzie Ik hou van mijn tong uitsteken tegen stomme kinderen in de supermarkt zodat ze onzeker worden Ik hou van samen in bed liggen op een regenachtige zondag Ik hou van middenin de nacht autorijden
Ik weet niet of ik van even getallen hou.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik hou van even getallen.Oneven getallen zijn stom priemgetallen zijn helemaal triest.
Echt? voor mijn gevoel ben ik er altijd zo... lekker rustig, geen afleiding, leuke muziek op... voelt goedquote:Op donderdag 25 september 2008 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo kut.. zeker als 't zo rustig is op de weg.. (wat ook wel weer wat heeft, kna je lekker doorrijden)
's nachts rijden duurt voor mijn gevoel altijd zo lang.
lol. wat zul jij weinig plezier in je leven hebben dan. of nee! grapjurk.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja en zakelijk grote klappers maken
Heel herkenbaar. Ik vind het dan ook best vervelend dat mijn dochter op de 7e geboren is.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik van even getallen hou.
Maar bij het onthouden is het altijd ergens in mijn hoofd.
De even getallan zijn de good guys en de oneven de bad guys.
Het goede boek ontbreekt nogquote:Op donderdag 25 september 2008 22:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das idd lekker, vond ik vroeger ook al toen ik op zolder sliep bij mijn ouders thuis... regen op het dak en t kantelraam gaf altijd iets knus als je onder je warme dekbed lag
Dat vind ik ook zo leuk om te doenquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:44 schreef DuchessX het volgende:
Wat ik helemaal leuk vind is van die plasticjes die op de display van bv een nieuwe telefoon zitten eraf halen.
Dat zijn van die niet-klevende plasticjes ter bescherming.
Heerlijk ja als je een paar uur hebt staan zwoegen (nouja, ik hoef maar 40m2 te onderhouden) en het is klaar!quote:Op donderdag 25 september 2008 23:13 schreef SarahD. het volgende:
Ik vind het fijn als alles schoon en opgeruimd is.
Hoe herkenbaar, nooit geweten dat meer mensen er zo overdachten.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik van even getallen hou.
Maar bij het onthouden is het altijd ergens in mijn hoofd.
De even getallan zijn de good guys en de oneven de bad guys.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:02 schreef seatsniffer het volgende:
> Kijken naar mijn hamsters en proberen erachter te komen wat ze denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |