Check, en dan ben ik zelfs nog zo erg dat ik een uur lang een nummer op "repeat one" kan zetten en nog steeds genieten.quote:Op zondag 21 september 2008 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, 's nachts een stuk lopen(ook met muziek natuurlijk).
Je schaamt je er voor?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:32 schreef Breathtaking het volgende:
Dingen op nette stapeltjes schikken
idem aan bovenstaand lijsje, behalve dat door lege straten lopen, dat doe ik het liefst s ochtends.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef henkde_j het volgende:
Het kraken van verse sneeuw onder mn voeten
'S nachts door lege straten lopen
Kijken hoe mensen plezier hebben
Luisteren naar het vallen van regen op tentdoek
Kijken naar hoe mensen lopen te klungelen
Kijken naar hoe mensen proberen straatverkopers te ontlopen
Eigenlijk vooral mensen kijken
Ik fiets zelf ook heel veel, Keihard Queen op, En dan gaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:17 schreef Skazminko het volgende:
's avonds (rond elf uur ofzo) een stuk fietsen met muziek op en hard meezingen.![]()
Kijken naar Bob Ross, ik schilder zelf niet ofzo, vind het gewoon leuk om hem te zien schilderen en zo relaxed te horen praten.
Mijn kat met mijn voeten aaien, het liefst blote voeten, zo zacht.![]()
Jaquote:
das idd lekker, vond ik vroeger ook al toen ik op zolder sliep bij mijn ouders thuis... regen op het dak en t kantelraam gaf altijd iets knus als je onder je warme dekbed lagquote:Op donderdag 25 september 2008 22:17 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik vind het prettig om tijdens een donkere, koude avond de regen tegen het raam aan te horen waaien terwijl je zelf heerlijk onder een zwaar dekbed ligt.
ohhhh men!quote:Op donderdag 25 september 2008 22:17 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik vind het prettig om tijdens een donkere, koude avond de regen tegen het raam aan te horen waaien terwijl je zelf heerlijk onder een zwaar dekbed ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |