Ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:54 schreef larsvon het volgende:
[..]
Ja interesant he ik steek wel eens dingen in de brand op mn kamer
In die lijn: lopen over een schelpenpaadje. Dat geluid!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:42 schreef Markeerstift het volgende:
Op van die droge blaadjes die op de stoep/weg liggen gaan staan/fietsen en dat ze zo kraken onder je voet !
De pyromaan van 't Zandt is eindelijk terecht!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ook
Voornamelijk vloeitjes van m'n shag en buiten wil het nog wel is uit de hand lopen
Dat heb ik nou met sneeuw.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In die lijn: lopen over een schelpenpaadje. Dat geluid!
Ook! Lopen in sneeuw waar nog niemand in gelopen heeft.quote:
Kraaksneeuwquote:
Dat ja!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:33 schreef Nepthys het volgende:
Zonder paraplu buiten lopen als het miezert.
Ja dat weet ik nog...toen was ik niet in Nederlandquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ook! Lopen in sneeuw waar nog niemand in gelopen heeft.Weet je nog dat er een paar jaar terug in maart ineens heel veel sneeuw viel? Toen ben ik om 04:00 mijn bed uitgegaan en gaan wandelen. Die knisperende, maagdelijk witte sneeuw!
OMG, nooit gedacht dat meer mensen dat deden, ik doe het precies andersomquote:Op maandag 22 september 2008 18:35 schreef rece het volgende:
- In de auto mijn tenen omhoog houden en precies in het midden tussen twee lantaarnpalen naar beneden doen en daarna direct weer omhoog. ( vind dit zelf heel vaag maar gaat vanzelf)
quote:Op maandag 22 september 2008 18:35 schreef rece het volgende:
- In de auto mijn tenen omhoog houden en precies in het midden tussen twee lantaarnpalen naar beneden doen en daarna direct weer omhoog. ( vind dit zelf heel vaag maar gaat vanzelf)
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
- In de trein zitten en naar buiten staren(met muziek) Hoe langer de rit, hoe beter het is. Zelfde voor de auto(als passagier dus)
- In de kroeg zitten naar de muziek luisteren en luisteren hoe je vrienden aan het keuvelen zijn en proberen het overzicht te bewaren in de discussie die alle kanten opgaat
Nou ach zo erg is het niet, het heftigste wat me is gebeurd was een redelijk grote papiercontainer (10 meter lang ofzo) in de fik zetten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De pyromaan van 't Zandt is eindelijk terecht!
Weet je hoe je in het wegdek altijd op en neer gaat?quote:Op woensdag 24 september 2008 01:00 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Holy fuck, toch herkenning
Ik knijp vaak in m'n vingers tussen de palen door
Daar is de diepvries voor uitgevonden.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:18 schreef Gilsa het volgende:
Lekker een goed boek lezen en dan de hele dag niet de deur uit komen... en dan 's avonds erachter komen dat er geen eten en/of drinken in huis is
En dan vooral 's nachts, heerlijk rustgevend. Bedenken dat ze misschien nog een lekkere borrel nemen of een kop thee en dan wegdommelen onder een deken met het gebrom van de vliegtuigmotoren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:33 schreef Nepthys het volgende:
Vliegtuigstrepen tellen (vooral als de zon onder begint te gaan en ze goed zichtbaar worden) en me vervolgens afvragen waar al die vliegtuigen heen gaan en wat de passagiers van het eten vinden.
Ik heb dat met tosti's, eerst de randjes opeten en dan pas het binnenste gedeelte.quote:Op zondag 21 september 2008 11:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Bij een mars (of andere candybar) eerst de zijkanten opeten en dan pas de vulling.
Bij chocolademouse (of een B&J bak) eerst het stuk aan de rand opeten en daarna pas het middelste. Zo lekker.
Of in slaap sukkelt!quote:
Doe je dat echt?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind het ook heerlijk om gewoon de trein te pakken naar ergens, daar n rondje lopen en weer naar huis gaan
ja, maar ik heb wel n OV, dus dan is het al minder ergquote:
Noujaquote:Op woensdag 24 september 2008 01:00 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Holy fuck, toch herkenning
Ik knijp vaak in m'n vingers tussen de palen door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |