Ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:54 schreef larsvon het volgende:
[..]
Ja interesant he ik steek wel eens dingen in de brand op mn kamer
In die lijn: lopen over een schelpenpaadje. Dat geluid!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:42 schreef Markeerstift het volgende:
Op van die droge blaadjes die op de stoep/weg liggen gaan staan/fietsen en dat ze zo kraken onder je voet !
De pyromaan van 't Zandt is eindelijk terecht!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ook
Voornamelijk vloeitjes van m'n shag en buiten wil het nog wel is uit de hand lopen
Dat heb ik nou met sneeuw.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In die lijn: lopen over een schelpenpaadje. Dat geluid!
Ook! Lopen in sneeuw waar nog niemand in gelopen heeft.quote:
Kraaksneeuwquote:
Dat ja!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:33 schreef Nepthys het volgende:
Zonder paraplu buiten lopen als het miezert.
Ja dat weet ik nog...toen was ik niet in Nederlandquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ook! Lopen in sneeuw waar nog niemand in gelopen heeft.Weet je nog dat er een paar jaar terug in maart ineens heel veel sneeuw viel? Toen ben ik om 04:00 mijn bed uitgegaan en gaan wandelen. Die knisperende, maagdelijk witte sneeuw!
OMG, nooit gedacht dat meer mensen dat deden, ik doe het precies andersomquote:Op maandag 22 september 2008 18:35 schreef rece het volgende:
- In de auto mijn tenen omhoog houden en precies in het midden tussen twee lantaarnpalen naar beneden doen en daarna direct weer omhoog. ( vind dit zelf heel vaag maar gaat vanzelf)
quote:Op maandag 22 september 2008 18:35 schreef rece het volgende:
- In de auto mijn tenen omhoog houden en precies in het midden tussen twee lantaarnpalen naar beneden doen en daarna direct weer omhoog. ( vind dit zelf heel vaag maar gaat vanzelf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |