Ik zou meteen een emmer koud water pakken en op je smijten als mijn huisgenoot dat deedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:18 schreef frame-saw het volgende:
-Onder de douche luister ik altijd muziek, en als ik dan vroeg op moet vinden mijn huisgenoten dat niet fijn (omdat het volume wat harder moet om mij in de douche te bereiken).
Die ook ja! Mijn bord moet zo ver uitgeschraapt zijn dat je hem bijna in de kast kan terugzetten!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:40 schreef KitchenQueen het volgende:
- Mijn bord helemaal leeg schrapen met het avond eten.
Dat is ook heerlijk en helemaal niet (heel ergquote:Op zondag 18 januari 2009 00:57 schreef peejdorie het volgende:
Met een koud biertje in de warme douche gaan staan als je net een stressvolle dag achter de rug hebt of hebt gesportheerlijk
Dit doe ik alleen op de camping in Frankrijk na het fietsen van een paar bergjes.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:03 schreef Dzy het volgende:
[..]
Dat is ook heerlijk en helemaal niet (heel erg) vreemd.
Ik ook!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:48 schreef moonmovies het volgende:heb ik ook, ik zit altijd met opgevouwen benen, of ik zit met mn reet op een voet ofzo
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:31 schreef tickling het volgende:
Hoi Streepjessok,
Ik wil nog even tegen je zeggen dat ik rustig aan doe wat jou betreft en dat ik het wel afwacht tot jij er klaar voor bent.
Groetjes
Ow lawdquote:Op maandag 19 januari 2009 14:31 schreef tickling het volgende:
Hoi Streepjessok,
Ik wil nog even tegen je zeggen dat ik rustig aan doe wat jou betreft en dat ik het wel afwacht tot jij er klaar voor bent.
Groetjes
dat had ik een paar jaar geleden al besloten jaquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:24 schreef Rampestamper het volgende:
Als ik toevallig bij mijn auto in de buurt ben op het knopje van het alarm drukken als er iemand langs loopt. Die verbaasde blik!
Mijn onderlip over mijn bovenlip op en neer schuiven als ik me net geschoren heb. Hetzelfde ook als er weer stoppels op staan. Ook met mijn hand over mijn bakkes aaien als ik net geschoren ben en bij verse stoppels. Heerlijk.
Als de kapper mijn nek uit heeft geschoren tegen de groeirichting in aaien.
Mensen die veel te langzaam rijden met zoveel mogelijk lawaai voorbijrijden in de auto. Niet als het om een paar kilometer gaat maar als ze bijvoorbeeld tien of twintig kilometer per uur te langzaam rijden over de provinciale weg. Even terugschakelen en vol er voorbij brullen. Aso, ik weet het, but it feels so good!
Als ik zit met mijn been op en neer wippen. Zo'n beetje zoals je vroeger bij opa op zijn knie paardje mocht rijden maar dan zonder kind op je knie. het liefst met twee benen tegelijk, als het even kan op de maat van de muziek of twee keer zo snel.
Ik heb altijd, maar dan ook altijd enorm veel meuk onder mijn nagels. God weet hoe ik er aan kom want ik heb gewoon een kantoorbaan. En dan heerlijk met wat er maar voor het grijpen ligt mijn nagels schoonmaken. Geeft me altijd een voldaan gevoel als ze weer lekker schoon zijn.
Lekker op mijn eigen hoofd krabbelen. Meestal als ik me moet concentreren. Gekrabbeld worden is ook heerlijk.
Mijn vingers knakken, heerlijk!
Koken. Het is op één of andere manier altijd een heel gestress als ik het doe, maar als het dan gelukt is ben ik een gelukkig man.
Met mijn vingers op het stuur met de muziek mee drummen.
Lekker zo heel af en toe de hele dag chagrijnig zitten mokken. Heerlijk!
Ik geloof dat het tijd os voor een psychiater...
woehoe, twéé broersquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij bent mijn onbekende broer!
Ik herken mezelf een beetjequote:Op maandag 19 januari 2009 18:54 schreef Muck het volgende:
[..]
dat had ik een paar jaar geleden al besloten ja
[..]
woehoe, twéé broers
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:46 schreef henkde_j het volgende:
Als je bij een graad of 30 in een regenbui terecht komt. Op je fietsje, en dat je dan beseft van "fuck it, ik ben nu toch al nat"
Heerlijk. Gigantisch nat regenen op een zomeravond![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |