Vriend van mij heeft iets vergelijkbaars, hij moet altijd een even getal zien, hij doet niks als hij weet dat het 18.13 is, dan wacht hij tot het 18.14 isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:43 schreef Barcaconia het volgende:
Veel herkenbare dingen!
- Het meetikken met mijn tenen tussen lantaarnpalen in (of meeknikken met mijn hoofd)
- Vuiltje op de raam gebruiken om door de omgeving te gaan zonder obstakels te raken
- Alles MOET in een veelvoud van 5 staan. Volume op de radio, wekker (7.13 is absolute hel! moet 7.15 zijn)
- Kleding moet recht zitten, als ik ook maar het gevoel heb dat mijn stropdas bijvoorbeeld 1 centimeter scheef zit krijg ik het al benauwd.
Vooral dat veelvoud van 5 is erg. Ik kan gewoon de wekker niet op een ander getal zetten dan 5 of 0 aan het eind. Al ga ik te snel door de getallen heen en ik kom op 7.21 uit, dan ga ik gewoon helemaal weer rond.
Ongeveer precies wat ik allemaal wou gaan posten, voordat ik jouw post lasquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:39 schreef n8n het volgende:Vuiltje op het raam gebruiken om door de omgeving te gaan zonder obstakels te raken. Verpakkingen lezen onder de douche op op de toilet Hordes mensen zijn leuker om te bekijken dan dieren in de dierentuin. Bestanden op de computer (vooral muziek) perfect ordenen.
Dat doe ik altijd direct na thuiskomstquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:14 schreef stamppot het volgende:
- goed scheiten de ochtend na een avond stappen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:18 schreef frame-saw het volgende:
-Ik kan niet normaal zitten. Ik zit altijd opgevouwen of met mn benen onder mn kont of languit op de bank. Als ik dan een
dat heb ik ook. :']quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:48 schreef moonmovies het volgende:
[..]heb ik ook, ik zit altijd met opgevouwen benen, of ik zit met mn reet op een voet ofzo
Ik ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:48 schreef moonmovies het volgende:
[..]heb ik ook, ik zit altijd met opgevouwen benen, of ik zit met mn reet op een voet ofzo
Ja!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:08 schreef StreepjesSok het volgende:
-Lopen op een vers stuk sneeuw waar nog niemand op gelopen heeft.
Dat heb ik dus ook!quote:# Dingen op kleur leggen, waarmee ik bedoel op volgorde van de regenboog (zoals kleurpotloden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |