Dat ken ik en doe ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:38 schreef Florian_ het volgende:
Als je in de auto zit (niet achter het stuur) zitten er altijd van die plekjes op het raam (vuil bijv.) Dan je hoofd op en neer bewegen waardoor het lijkt of het dat plekje "springt", en die dan als een soort mario over het landschap heen laten bewegen
Klinkt echt dom als je het zo moet uitleggen![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kaarsvet! Er vingerdopjes van maken of het gewoon over een stukje arm gieten en afpellen
I'm not the only one! Heb dezelfde bus al minstens 10 keer gelezen hier.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of luchtverfrisserbussen op het toilet
ow hier staan er veel tussen dat ik denk die had ik ook kunnen noemen!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:31 schreef kwiwi het volgende:
- Dingen symmetrisch neerzetten/leggen
- Naar de zonsondergang kijken.
- Naar de sterren kijken.
- Met kaarsvet spelen.
- Lekker heet douchen
- Dagdromen en ondertussen met m'n haar spelen.
- Wandelen door de sneeuw
zebrapadstrepen tellen? die vind ik leukquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:30 schreef JJH het volgende:
Wàt een stelletje neuroten zeg, als je het zo achter elkaar doorleest.![]()
Dingen die ik zelf doe
Met mijn onderlip snorharen/bovenlip baardharen bevoelen voordat ik geschoren heb.
Zebrapadstrepen tellen.
Aan whisky ruiken, minstens zo lekker als het drinken.![]()
Een zin in één keer foutloos typen.
Plus een heleboel wat al eerder gezegd is, ik kan ook best neurotisch zijn.
Jij bent mijn onbekende broer!quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:24 schreef Rampestamper het volgende:
Mijn onderlip over mijn bovenlip op en neer schuiven als ik me net geschoren heb. Hetzelfde ook als er weer stoppels op staan. Ook met mijn hand over mijn bakkes aaien als ik net geschoren ben en bij verse stoppels. Heerlijk.
Als de kapper mijn nek uit heeft geschoren tegen de groeirichting in aaien.
Mensen die veel te langzaam rijden met zoveel mogelijk lawaai voorbijrijden in de auto. Niet als het om een paar kilometer gaat maar als ze bijvoorbeeld tien of twintig kilometer per uur te langzaam rijden over de provinciale weg. Even terugschakelen en vol er voorbij brullen. Aso, ik weet het, but it feels so good!
Als ik zit met mijn been op en neer wippen. Zo'n beetje zoals je vroeger bij opa op zijn knie paardje mocht rijden maar dan zonder kind op je knie. het liefst met twee benen tegelijk, als het even kan op de maat van de muziek of twee keer zo snel.
Ik heb altijd, maar dan ook altijd enorm veel meuk onder mijn nagels. God weet hoe ik er aan kom want ik heb gewoon een kantoorbaan. En dan heerlijk met wat er maar voor het grijpen ligt mijn nagels schoonmaken. Geeft me altijd een voldaan gevoel als ze weer lekker schoon zijn.
Lekker op mijn eigen hoofd krabbelen. Meestal als ik me moet concentreren. Gekrabbeld worden is ook heerlijk.
Met mijn vingers op het stuur met de muziek mee drummen.
Lekker zo heel af en toe de hele dag chagrijnig zitten mokken. Heerlijk!
Ik geloof dat het tijd os voor een psychiater...
Dit meen je hè?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:55 schreef Urquhart het volgende:
's Nachts met Skyradio op de achtergrond R&P-topics lezen
Soms lukt dat niet en dan word ik verdrietig.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Om maar simpel te beginnen (verkapte TVP):
Ik sorteer mijn M&M's ook, op kleur, en eet er dan omstebeurten van elke kleur eentje op, zodat ik uiteindelijk met 1 van elke kleur overblijf.
Eigenlijk wel, maar ach niet iedereen is zo goed al mij.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:45 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
-Ergens een flard van een nummer, of een zin die ook in een ander nummer wordt gebruikt horen. En vervolgens niet meer tot rust komen tot ik weet uit welk nummer het komt. Dat lekkere gevoel als je dat nummer weer weet!
Nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ach niet iedereen is zo goed al mij als ik.
Ik ken hetquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dat heeft me bijna een aanrijding opgeleverd. Het is dat een collega bij mij in zat.
We hadden het over muziek en ik kon niet op de titel en artiest van een nummer komen en ik was er echt heel diep over aan het nadenken.
Hoor ik ineens naast me:"Zeg, zou je niet eens remmen?"
Met 120 km/h op de rotonde in Joure afrijden is nooit grappig
Herkenbaarquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:45 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Mijn persoonlijke tics:
-Doen alsof ik een DJ ben, in m'n hoofd een feest bedenken en dan nummers uit mijn muziek-map op elkaar aan laten sluiten. Hier kan ik echt uren mee doorbrengen.
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 00:57 schreef BloodyLotte het volgende:
Velletjes lospulken
's nachts in m'n eentje over de snelweg rijden.
Van dattum, heerlijkquote:Op zondag 30 november 2008 01:09 schreef Ered het volgende:
Zijn toch altijd weer de vrouwen die dingen zoals wasgoed opvouwen/ruiken, en dingetjes opruimen en ordenen leuk vinden.
- Ikzelf moet ook altijd een meervoud van vijf hebben (7:32 op de wekker is niet goed, het moet 7:30 zijn verdomme)
- Het gevoel dat je morgen heerlijk kunt uitslapen, en dat je helemaal niets hoeft te doen.
Omg, ik heb precies dezelfde. Het is vooral frustrerend als je dan té lang nodig hebt om de nieuwe pagina in te tikken en de foute pagina al geladen isquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:25 schreef ForumGek het volgende:
- Vroeger deed ik altijd "wedstrijdjes" spelen met regendruppels die van het raam naar beneden kwamen als ik in de auto zat.
- Op de maat meetikken met de muziek (ook in de auto) en dan hopen dat bij elke tik je langs een lantaarnpaal / hectometer paaltje komt.
- Als je een URL verkeerd intypt deze voordat de website volledig geladen is alweer gecorrigeerd hebben, dit is echt de allerbeste![]()
![]()
Ik knipper altijd met mijn ogen precies tussen twee lantaarnpalen :p.quote:Op maandag 22 september 2008 18:35 schreef rece het volgende:
- In de auto mijn tenen omhoog houden en precies in het midden tussen twee lantaarnpalen naar beneden doen en daarna direct weer omhoog. ( vind dit zelf heel vaag maar gaat vanzelf)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |