abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:16:09 #1
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65491696
Hoi mensen, zijn jullie ook nagellak-fan? Heb je regelmatig een leuk kleurtje nagellak, of maak je hele kunstwerken van je nagels? Laat ze hier aan elkaar zien!

TS begint:
KuikenGuppy
pi_65492006
Dat zijn neppers toch?
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:24:31 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65492068
Nee mijn eigen, maar wel verstevigd met gellak .
KuikenGuppy
pi_65492257
flikker op als je niks toe te voegen hebt

[ Bericht 90% gewijzigd door Mirjam op 28-01-2009 14:47:29 ]
kaasboer
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:51:42 #5
220182 HEROINchic
is geen junkie.
pi_65497616


Ook eigen nagels, zonder gellak, gewoon zelf french manicure gedaan.
pi_65498061
Zoals jullie het hebben vind ik het mooi!
Ik vind nepnagels over het algemeen heel lelijk (maar dat komt meestall omdat ze er heeel nep uit zien en dat is jammer)
Ik moet helaas voor mijn opleiding mijn nagels kortwieken. Ik probeer altijd te smokkelen, maar dat wordt helaas altijd opgemerkt. Hoewel het me ook nooit is gelukt is om ze zo lang te krijgen als jullie (alleen bij mijn pinken lukt dat)
Lakken kan ik gelukkig nog wel doen, dan lijken ze nog een beetje vrouwelijk!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:18:03 #7
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65498622
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:51 schreef HEROINchic het volgende:
[ afbeelding ]

Ook eigen nagels, zonder gellak, gewoon zelf french manicure gedaan.
Mooi gedaan!!!
KuikenGuppy
pi_65498749
Ik heb (had eigenlijk) wel een stel nepperds:



Hebben jullie geen moeite met typen? Of hebben jullie op jullie werk niet veel te maken met beeldschermwerk?
Dit is de reden waarom ik ze niet meer heb. Lange nagels van mijzelf werkt trouwens niet. Ik heb ontzettend dunne nagels en als ze al 5 mm lang zijn, breken ze alweer af.)
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:25:47 #9
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_65498935
Ik vind van die lange nagels helemaal niet mooi
De mijne zijn vrij kort (moet ook voor mijn opleiding overigens) en dat vind ik toch een stuk mooier eigenlijk.
Zal binnenkort eens een foto maken
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_65498974
Ja, maar tussen korte nagels en eigenlijk geen nagels zit ook nog een verschil .
Ik dúrf mijn nagels van nu niet eens te showen .

Edit: Lange nagels vind ik trouwens wel mooi, maar op de een of andere manier staat het niet bij iedereen.
Wat ik trouwens *brrr* vindt, zijn van die onverzorgde dames, dragen totaal géén make-up, hebben geen leuke kleren aan, maar dan hebben ze wel prachtige (neppe) nagels. Ik snap dat niet..
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:27:37 #11
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65498999
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:21 schreef Anne het volgende:
Ik heb (had eigenlijk) wel een stel nepperds:

[ afbeelding ]

Hebben jullie geen moeite met typen? Of hebben jullie op jullie werk niet veel te maken met beeldschermwerk?
Dit is de reden waarom ik ze niet meer heb. Lange nagels van mijzelf werkt trouwens niet. Ik heb ontzettend dunne nagels en als ze al 5 mm lang zijn, breken ze alweer af.)
Nice, jammer dat je ze niet meer hebt! Ik heb zelf niet zoveel last met typen, in het begin wel, maar het went .
KuikenGuppy
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:27:59 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65499013
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:26 schreef Anne het volgende:
Ja, maar tussen korte nagels en eigenlijk geen nagels zit ook nog een verschil .
Ik dúrf mijn nagels van nu niet eens te showen .
Jawel, doe eens? .
KuikenGuppy
pi_65501727
Ik vind korte nagels juist heel erg wennen!
Toen ik paar jaar geleden in de zorg ging werken had ik mooie lange nagels die er af moesten.
Dus ik heb in 1 keer mn nagels heel korts geknipt. Dat deed de eerste dagen zeer zeg!
En nog steeds vind ik mijn korte nagels niet fijn, ik krijg nooit verpakkingen open
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_65505256
Zeg Burdie, dat gellak. Hoe werkt dat? Dat zou dan wel iets voor mij zijn? Met mijn breekbare nagels?

Mijn nagels waren trouwens gelnagels. Is dat hetzelfde idee? Alleen 'lak' je dan op je eigen nagels?
pi_65506893
Had als tiener tachtig kleurtjes nagellak, ben er van de ene op de andere dag mee opgehouden om mijn nagels te lakken. Mijn nagels zijn zo dun, ik kan ze ombuigen en ze scheuren heel snel in. Lang laten groepen lukt daarom niet.
pi_65508988
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:12 schreef _Arual_ het volgende:
Had als tiener tachtig kleurtjes nagellak, ben er van de ene op de andere dag mee opgehouden om mijn nagels te lakken. Mijn nagels zijn zo dun, ik kan ze ombuigen en ze scheuren heel snel in. Lang laten groepen lukt daarom niet.
heb ik ook, ik merk juist dat als ik ze lak, ze iets steviger zijn, logisch natuurlijk
en het weerhoudt me van nagel/velletjes bijten

sinds kort lak ik ze weer
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 28 januari 2009 @ 23:24:47 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65512400
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:32 schreef Anne het volgende:
Zeg Burdie, dat gellak. Hoe werkt dat? Dat zou dan wel iets voor mij zijn? Met mijn breekbare nagels?

Mijn nagels waren trouwens gelnagels. Is dat hetzelfde idee? Alleen 'lak' je dan op je eigen nagels?
nouja, dat laatste dus . Ik ga ervoor naar een nagelstyliste, en die doet dan elke drie weken nieuwe gel erop. Oude eraf, nieuwe erop .
Wat ik heb gehoord dat goed werkt, is van die speciale nagelverharder (ben even de naam van het merk kwijt, maar je vindt het zegmaar bij de nepnagels, nagellijm en nagellakremover, niet bij de nagellakjes) bij de drogist. Dagelijks opsmeren en het schijnt enorm goed te helpen.
KuikenGuppy
pi_65513272
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

nouja, dat laatste dus . Ik ga ervoor naar een nagelstyliste, en die doet dan elke drie weken nieuwe gel erop. Oude eraf, nieuwe erop .
Zou je zoiets ook niet zelf kunnen doen? Dat lijkt me nou superhandig.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65514026


Satin Blue van Chanel
pi_65514094
Mooie vrouwelijke nagels..

Het liefst zo naturel als in de OP en de eerstvolgende foto's, mooi wit.
Prachtig!
  Redactie Frontpage donderdag 29 januari 2009 @ 00:38:20 #21
197197 Moozze
Plugged
pi_65514338
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:25 schreef Muck het volgende:
Ik vind van die lange nagels helemaal niet mooi
De mijne zijn vrij kort (moet ook voor mijn opleiding overigens) en dat vind ik toch een stuk mooier eigenlijk.
Zal binnenkort eens een foto maken
Wat voor opleiding doe je dan?
pi_65516151
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:26 schreef OldJeller het volgende:
Mooie vrouwelijke nagels..

Het liefst zo naturel als in de OP en de eerstvolgende foto's, mooi wit.
Prachtig!
Naturel? Daar is niets natuurlijks aan. Ik vind het heel erg lelijk van die klauwen met dikke witte randen. Toen French manicure net in was, waren de nagels nog mooi rond van vorm, en niet al te lang. Nu zijn het van die vierkante blokken. Echt walgelijk.

Vrouwen hebben de neiging om alsmaar naar die nagelstyliste te rennen, en verpesten hun eigen nagels. Als de gelnagels er eenmaal af zijn, hebben ze van die lelijke verkleurde verschrompelde ribbelige nagels over. Heel ongezond om je eigen nagels jarenlang onder zo'n hermetisch afgesloten gellaag te verstoppen. Broedhaard voor schimmels.

Dit gaat nog wel..

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:18:01 #23
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65518161
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 04:06 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Naturel? Daar is niets natuurlijks aan. Ik vind het heel erg lelijk van die klauwen met dikke witte randen. Toen French manicure net in was, waren de nagels nog mooi rond van vorm, en niet al te lang. Nu zijn het van die vierkante blokken. Echt walgelijk.

Vrouwen hebben de neiging om alsmaar naar die nagelstyliste te rennen, en verpesten hun eigen nagels. Als de gelnagels er eenmaal af zijn, hebben ze van die lelijke verkleurde verschrompelde ribbelige nagels over. Heel ongezond om je eigen nagels jarenlang onder zo'n hermetisch afgesloten gellaag te verstoppen. Broedhaard voor schimmels.

Dit gaat nog wel..

[ afbeelding ]
onder welke steen leef jij? Gelnagels zijn allang niet meer slecht voor je eigen nagels. Je eigen nagels worden niet hermetisch afgesloten en er komen zeker geen schimmels onder. Misschien werkte dat in de préhistorie zo, maar tegenwoordig is het net zo goed of slecht als gewone nagellak .
KuikenGuppy
pi_65521976
Ik zal je wijsheden doorgeven aan mijn vriendin die vorige week na 6 jaar haar nepnagels verwijderde en er met een tiental ribbelige, superbreekbare en verkleurde gedrochten onder vandaan kwam. Waarschijnlijk had ze een prehistorische nagelstyliste.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:31:21 #25
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65522120
Eén verhaal zegt weinig over het algemeen he.

[ Bericht 95% gewijzigd door Burdie op 29-01-2009 11:37:01 ]
KuikenGuppy
pi_65522590
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef Burdie het volgende:
Eén verhaal zegt weinig over het algemeen he.
Oh, je post aangepast zie ik.

Ze is niet het enige voorbeeld dat ik heb gezien hoor.
Je eigen nagels hebben altijd te lijden onder dergelijke praktijken. Ze worden sowieso brozer, slapper.

Maar goed, als jij met vierkante klauwen wilt rondlopen moet jij dat natuurlijk zelf weten. Ik vind het totaal niet vrouwelijk staan, die veel te witte randen van een centimeter. En de nagels worden ook zo vies dik. Kun je goed zien bij jouw duim, waar je van de zijkant naar kijkt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:49:09 #27
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65522777
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Oh, je post aangepast zie ik.

Ze is niet het enige voorbeeld dat ik heb gezien hoor.
Je eigen nagels hebben altijd te lijden onder dergelijke praktijken. Ze worden sowieso brozer, slapper.

Maar goed, als jij met vierkante klauwen wilt rondlopen moet jij dat natuurlijk zelf weten. Ik vind het totaal niet vrouwelijk staan, die veel te witte randen van een centimeter. En de nagels worden ook zo vies dik. Kun je goed zien bij jouw duim, waar je van de zijkant naar kijkt.
Smaken verschillen . Ervaringen ook.
Bij mij gaat elke drie weken de gel eraf en wat er dan te voorschijn komt, zijn gewoon nette, mooie, natuurlijke nagels. En ja, daar zit het allerbovenste laagje niet (meer) op (het gladde zegmaar), dus ze zijn iets dunner dan gewoon. Na een aantal weken nagelverharder gebruiken merk je het verschil al niet meer .
Overigens klopt het dat die duimnagel net is bijgewerkt met een tip en daardoor wat dikker is dan de rest van mijn nagels. Over drie weken is dat weer uitgegroeid .
KuikenGuppy
pi_65522876
Vooral die felgekleurde kunstwerknagels vind ik altijd zo vies. Wat een meuk moet daar ook onder zitten, dat is toch bedoeld om enige tijd mee te gaan lijkt me?
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:52:47 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65522916
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vooral die felgekleurde kunstwerknagels vind ik altijd zo vies. Wat een meuk moet daar ook onder zitten, dat is toch bedoeld om enige tijd mee te gaan lijkt me?
Sja, het ligt er maar net aan hoe je ermee om gaat .
Onder kunstnagels en gelakte nagels zie je inderdaad het vuil minder snel zitten. Zelf maak ik mijn nagels elke dag schoon met een nagelborsteltje en wat zeep.
KuikenGuppy
pi_65523873
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef Burdie het volgende:


en wat er dan te voorschijn komt, zijn gewoon nette, mooie, natuurlijke nagels.
Dan kan ik er met mijn pet niet bij waarom je nette, mooie, natuurlijke nagels gaat verbergen onder van die klauwen die overduidelijk nep zijn?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_65524272
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 04:06 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Naturel? Daar is niets natuurlijks aan. Ik vind het heel erg lelijk van die klauwen met dikke witte randen. Toen French manicure net in was, waren de nagels nog mooi rond van vorm, en niet al te lang. Nu zijn het van die vierkante blokken. Echt walgelijk.
oké, tuurlijk heeft naturel de voorkeur, net zoals het om borsten gaat of (zo min mogelijk) make up op het gezicht.
Maar de tweede foto van heroin is natuurlijk zegt ze.
En dat is ook mooi.
  donderdag 29 januari 2009 @ 12:30:23 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65524369
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef ElizabethR het volgende:
Dan kan ik er met mijn pet niet bij waarom je nette, mooie, natuurlijke nagels gaat verbergen onder van die klauwen die overduidelijk nep zijn?
Omdat ik 'die klauwen' zelf wel mooi vind, zelf niet elke dag een french ga zetten, en mijn nagels zo veel minder snel scheuren of breken.

Goed, terug naar de foto's!
KuikenGuppy
  donderdag 29 januari 2009 @ 12:39:29 #33
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_65524732
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:38 schreef Moozze het volgende:

[..]

Wat voor opleiding doe je dan?
Biologie en medisch laboratoriumonderzoek
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_65526616
Ik moet zeggen dat ik een French ook wel mooier vind op kortere nagels.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65527343
ik heb net m'n nagels gelakt met m'n nieuw gekochte flesje hema one coat nagellak, zag er echt niet uit
geen idee of het aan mij lag, maar geen porem.
weer erafgehaald, zometeen maar wat anders erop
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65527527

Ik zweer hier bij, al jaren. Heb van mezelf echt dunne, breekbare nagels. Dit is voor mij de oplossing!!!
Everyone is entitled to My opinion.
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:52:40 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65527553
Meer foto's, ladies .
KuikenGuppy
pi_65540064
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Oh, je post aangepast zie ik.

Ze is niet het enige voorbeeld dat ik heb gezien hoor.
Je eigen nagels hebben altijd te lijden onder dergelijke praktijken. Ze worden sowieso brozer, slapper.

Maar goed, als jij met vierkante klauwen wilt rondlopen moet jij dat natuurlijk zelf weten. Ik vind het totaal niet vrouwelijk staan, die veel te witte randen van een centimeter. En de nagels worden ook zo vies dik. Kun je goed zien bij jouw duim, waar je van de zijkant naar kijkt.
Dat vierkante of juist mooi rond kies je zélf bij het laten zetten van de nagels.
Mijn schoonmama heeft namelijk zo'n nagels:



En die zijn bij haar ook nep.
pi_65546022
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:51 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zweer hier bij, al jaren. Heb van mezelf echt dunne, breekbare nagels. Dit is voor mij de oplossing!!!
Haal je deze gewoon bij de drogist? Ik ga morgen even zoeken .
pi_65546282
Hoe kan ik 't beste mn nagels kort houden? Ik vijl ze tegenwoordig en heb gemerkt dat mn nagels nu veel minder snel breken. Heb alleen nog wel moeite om de vorm goed te houden

man btw
"Those unforgettable days, for them I live"
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:07:24 #41
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_65547273
Ik heb echt helemaal niets me nagellak e.d
Heb sterke nagels die er prima glanzend uitzien zonder lak dus ik hou ze kort en schoon en vind het prima zo.

Vind een kleurtje soms nog wel leuk staan maar french manicure vind ik niets en ook van die 'vierkante' nagels vind ik persoonlijk onwijs lelijk.
Maargoed iedereen moet natuurlijk lekker doen waar hij [of zij eigenlijk in dit geval] blij van word

Heb even geen foto trouwens, maak ik morgen!
an urge to help mankind overcomes me
pi_65551608
Dit weekend moeten mijn (klein beetje gespaarde) nagels weer kortgewiekt worden omdat de massagelessen op school weer zijn begonnen. Ik zal als afscheid een fotootje maken en hier neer zetten!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_65560690
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:39 schreef Anne het volgende:

[..]

Haal je deze gewoon bij de drogist? Ik ga morgen even zoeken .
Gewoon bij de drogist, normaal doe ik niet aan reclame, maar geloof me dit werkt echt! Hou je aan de gebruiksaanwijzing en dan komt alles goed...
Succes
Everyone is entitled to My opinion.
pi_65561174
Leuke van die nagelverharder bij mij is dat mijn nagels dan juist twee keer zo snel scheuren
Dan is de vraag wat ga je dan gebruiken?
pi_65561241
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:45 schreef lynda het volgende:
Leuke van die nagelverharder bij mij is dat mijn nagels dan juist twee keer zo snel scheuren
Dan is de vraag wat ga je dan gebruiken?
Nee, niet scheuren. Ze breken met dat spul in 1 keer af, toch?
Everyone is entitled to My opinion.
pi_65563992
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:51 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zweer hier bij, al jaren. Heb van mezelf echt dunne, breekbare nagels. Dit is voor mij de oplossing!!!
Oh die vind ik niks. Deed echt helemaal niets voor me. Ik zweer bij deze:


En deze nagelriembalsam:

Fantastisch spul. Helemaal als ik weer een velletjes heb lopen kauwen. Hiermee is binnen een dag of drie het ergste leed geleden en zien je handen er alweer toonbaar uit.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65564032
ipv tips..

SHOW JE NAGELS, NU!!!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:19:01 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65564284
Ik doe echt helemaal geen reet aan m'n nagels . Nog nooit naar een manicure o.i.d. geweest. Heb onwijs breekbare nagels, dus zin heeft 't ook niet. Als ze wat langer zijn, buig ik ze zo om en scheuren ze ook binnen no-time.

En ik haat het als vreemden aan m'n handen (en voeten) zitten
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_65565404
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:46 schreef zwitsalbaby00 het volgende:

[..]

Nee, niet scheuren. Ze breken met dat spul in 1 keer af, toch?
Bij mij scheurt het altijd zover in dat er niets anders op zit dan weer nagel eraf te knippen / vijlen.
Het werkt dus gewoon niet
* lynda gaat proberen foto te maken speciaal voor Oldjeller
pi_65565585
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:11 schreef OldJeller het volgende:
ipv tips..

SHOW JE NAGELS, NU!!!
Eerst trutten vandaag.
Daarna misschien een foto als ik mijn camera kan vinden.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:03:29 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_65568014
Ik heb de nagelverharder van allessandro gebruikt vroeger, die is ook erg fijn (en nu heb ik hem niet meer nodig!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65570622
Mijn nagels;

Ik ben een beetje lui geweest zie ik, ze zijn zwaar verwaarloost
pi_65577425
Nou weet ik niet welke verharder ik moet halen .

Edit: Ik vind ze nog steeds wel mooi hoor, Evil-Cherry.
pi_65588973
Ik gebruik Essence lavendelolie. Ik heb ook Herome gebruikt 1x, maar dat spul stinkt vreselijk en het lakt lelijk. En je moet het er weer afhalen met nagellakremover en dat is natuurlijk ook niet zo best voor je nagels, aceton of niet.
pi_65595921
tvp
pi_65597258
Ik heb toch een verharder van Rimmel gehaald, met nog een ander nagellakje.
pi_65598161
Ik had eerst bérgen foto's van m'n nagels in alle kleurtjes van de regenboog, maar nu heb ik er nog maar 1 foto van waar ze maar een beetje op staan omdat ik een plaat vast houdt

@ Zonnebril; die nagellak van Chanel, waar heb je die gekocht en hoe duur was ie?
Vind dat een geweldige kleur, van OPI hebben ze zoiets soort gelijks maar ook redelijk prijzig.
pi_65601417
probeerde net een foto te maken met webcam, maar het is een beetje donker hier, morgen maar weer een nieuwe poging

die van mij zijn nu rode/roze achtig gelakt en niet zo lang..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65614587
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:04 schreef Anne het volgende:
Ik heb toch een verharder van Rimmel gehaald, met nog een ander nagellakje.
Goede keuze.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65622063


wordt tijd om ze opnieuw te lakken zie ik
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 2 februari 2009 @ 09:40:58 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65647102
Leuk kleurtje, progje!
KuikenGuppy
pi_65692171
meiden?
wie weet er een goeie longlasting nagellak die écht longlasting is?
die van de etos blijft maar 2 dagen mooi ( ), die van de hema iets langer, hoogstens een dag of 4
maar er zullen toch wel zeker lakjes zijn die het langer uithouden?
anders blijf je toch bezig?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65694379
Ik zeg weer Rimmel. Hij moet wel goed drogen (droog is niet door en door droog dus eerste uren even voorzichtig doen) maar dan blijft hij echt lang zitten.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65697961
Rimmel ja. Ik heb de 60 seconds van dat merk en die bevalt me zeer goed, blijft lang zitten.

Nagellak van Chanel vind ik ook waardeloos als het om longlasting gaat.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:12:40 #65
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65698069
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:09 schreef Mylene het volgende:
Rimmel ja. Ik heb de 60 seconds van dat merk en die bevalt me zeer goed, blijft lang zitten.
Die heb ik ook, maar ik vind 'm helemaal niet goed dekken .
KuikenGuppy
pi_65700171
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zeg weer Rimmel. Hij moet wel goed drogen (droog is niet door en door droog dus eerste uren even voorzichtig doen) maar dan blijft hij echt lang zitten.
Bij mij zit ie er inderdaad ook nog op . Terwijl bij andere nagellakken kan ik het meestal 2 dagen erna maar beter opnieuw doen, want dan ziet het niet meer uit.

Ik ben nog steeds aan het wachten tot mijn nageltjes lang genoeg zijn om eens een french manicure te doen. Wat duurt dat lang!
pi_65700668
Ik hou zelf helemaal niet van lange nagels, ik vind het ook irritant als ze te lang zijn. Helaas groeien mijn nagels snel dus ik moet ze vaak knippen Van die dikke vierkante witte randen vind ik ook niks..

Heel soms doe ik er doorzichtige nagellak op, daar had ik toevallig nog een foto van:


Moet ik eigenlijk maar weer eens doen, het staat wel mooi
pi_65718062
Ok, rimmel it is dus?
Als ik morgen bij de etos kom, zal ik eens kijken naar een leuk kleurtje
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:22:15 #69
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65723479
Vandaag:

KuikenGuppy
pi_65723557
mooi

lijkt heel erg op de kleur die ik er op heb zitten ..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65725691
ik heb altijd gebeten op mijn nagels,
nu ben ik ze weer aan t laten groeien maar ik heb nu wel hele brede nagels en dat is wel lelijk :/ mja.
ik doe altijd op het uiteinde witte randje, een kleurtje, en dan nagel versteviger erop.
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:23:33 #72
240066 Mr.Talisker
Care for a dram?
pi_65727263
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik hou zelf helemaal niet van lange nagels, ik vind het ook irritant als ze te lang zijn. Helaas groeien mijn nagels snel dus ik moet ze vaak knippen Van die dikke vierkante witte randen vind ik ook niks..

Heel soms doe ik er doorzichtige nagellak op, daar had ik toevallig nog een foto van:
[ afbeelding ]

Moet ik eigenlijk maar weer eens doen, het staat wel mooi
Mooie nagels, mooie handen ook!
pi_65733575
nou, ik heb me 2 potjes rimmel wearmaxx gekocht. ben benbieuwd.

die 60 seconds nailpolish van rimmel, blijft die ook lang mooi?
die heeft nl. veel meer leukere kleurtjes
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator woensdag 4 februari 2009 @ 15:47:12 #74
9859 crew  Karina
Woman
pi_65734548
Ik heb ook een tijdje nagelverharder en nagelverbeteraar (of zoiets) gebruikt, van de Etos, maar ik had het idee dat mijn nagels er juist slechter van werden, scheuren vooral.

Ik heb nu gewoon korte nagels, makkelijker met typen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_65742164
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:34 schreef Helenamus het volgende:
ik heb altijd gebeten op mijn nagels,
nu ben ik ze weer aan t laten groeien maar ik heb nu wel hele brede nagels en dat is wel lelijk :/ mja.
ik doe altijd op het uiteinde witte randje, een kleurtje, en dan nagel versteviger erop.
Nagelversteviger moet toch juist als eerste ? Of?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 4 februari 2009 @ 19:53:40 #76
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65742828
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:36 schreef Anne het volgende:

[..]

Nagelversteviger moet toch juist als eerste ? Of?
Ja.
Dat breng je aan op schone, ongelakte nagels.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_65748913
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:36 schreef Anne het volgende:

[..]

Nagelversteviger moet toch juist als eerste ? Of?
Klopt.
Ik gebruik hem trouwens wel heel lui als basis- en toplaag maar nagelversteviger over je nagellak heeft weinig zin. Dan kan je in principe net zo goed een gewone doorzichtige lak gebruiken. Tenzij je lui ben zoals ik en dus gewoon maar met twee potjes wilt smeren.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66393436
Oké, dit is mijn aller, aller, allereerste poging ooit voor een 'french manicure'. Ik heb 't met stickertjes gedaan (wat een HEL!).



Het is nog wel aardig gelukt, vind ik dan. Ik mag hopen dat het de volgende keer wat sneller gaat, want anders ga ik dit echt niet elke maand of week doen. Zo. .
pi_66393572
Trouwens, het verschil tussen een cheapass nagellakje en die van Rimmel was wel érg duidelijk.
Ik heb uiteindelijk ook maar de verharder van Rimmel erover heen gegooid, want met de cheapass nagellak werd het maar een rommeltje.
pi_66400947
Mooi Anne !
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66403899
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:47 schreef Anne het volgende:
Oké, dit is mijn aller, aller, allereerste poging ooit voor een 'french manicure'. Ik heb 't met stickertjes gedaan (wat een HEL!).

[ afbeelding ]

Het is nog wel aardig gelukt, vind ik dan. Ik mag hopen dat het de volgende keer wat sneller gaat, want anders ga ik dit echt niet elke maand of week doen. Zo. .
Mooi gedaan.
Ik ben het kabeltje van mijn camera kwijt dus ik kan geen foto's plaatsen.

Voor de volgende keer zou ik het toch eens proberen uit de losse hand en met een kwastje met korte stevige haren en nagellakremover om het netjes te maken. Ze verkopen overigens ook correctiepennen voor nagellak. Essence heeft die volgens mij ook. Ik weet alleen niet of dat echt fijn werkt.
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:51 schreef Anne het volgende:
Trouwens, het verschil tussen een cheapass nagellakje en die van Rimmel was wel érg duidelijk.
Ik heb uiteindelijk ook maar de verharder van Rimmel erover heen gegooid, want met de cheapass nagellak werd het maar een rommeltje.
Ja dat vond ik dus ook. Het leek me altijd onzin maar ik wil niet meer anders.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66404325
Sally Hansen is ook een heel goed nagelmerk!!!

O.P.I = De liefde van alle nagellak-fan's
en
China Glaze

*tvp , bijt/beet/bijt nagels maar heb ze nu even iets langer ivm tongpiercing laatst gezet dus bijt ik opeens even niet meer*
*heeft ook acrylnagels gehad*
pi_66404418
China Glaze vind ik niet mooi. OPI zou ik ook wel willen hebben.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66404451
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 12:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Voor de volgende keer zou ik het toch eens proberen uit de losse hand en met een kwastje met korte stevige haren en nagellakremover om het netjes te maken. Ze verkopen overigens ook correctiepennen voor nagellak. Essence heeft die volgens mij ook. Ik weet alleen niet of dat echt fijn werkt.
Nou, ik heb op een gegeven moment mijn rechterhand iets bijgewerkt, uit de losse hand.
Dat ging dus echt niet . Ik heb daarna snel weer een stickertje gepakt.
Mijn linkerhand is gewoon echt niet in orde en doet niet wat ik wil .
pi_66404858
Maar daarom heb je dan een bakje met nagellakremover en een kwastje erbij! Wat dan niet goed gaat kan je dan gewoon verwijderen.
Een french manicure is echt een kwestie van een paar minuten op die manier terwijl je met die stickertjes minimaal een half uur bezig bent.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66447760
Ik ben ze opnieuw aan het doen, toch weer met de stickertjes.

Gaat veel beter nu en wordt al mooier dan de vorige keer .
pi_66448041
Ik heb gisteren galangawortel gesneden voor door een gerecht en nu zijn mijn nagels vies geel/oranje.
De bovenkant is OK want daar zat lak op maar de onderkant is helemaal jukkie. Ik ben al aan het poetsen geweest met tandpasta en citroensap maar het helpt niet.

Stom van mezelf. Ik weet dat die troep geelwortel genoemd wordt en toch heb ik er niet aan gedacht om handschoenen te dragen.
There is no love sincerer than the love of food.
  Jubileum moderator woensdag 25 februari 2009 @ 16:47:15 #88
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66451094
MM heb je nog een oude tandenborstel? Doop die in bleekwater en poets daar voorzichtig de onderkant van je nagels mee. Dat helpt ook bij henna verkleuringen e.d.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66454180
Ohhh zo'n tip zocht ik!
Ik laat altijd iemand anders m'n haar uitspoelen na het hennaen omdat ik m'n nagels niet wil verpesten Laatste keer van alles geprobeerd maar ik kreeg de kleur er maar niet uit
pi_66454818
Dat wilde ik eigenlijk voorkomen. Bleekwater is nog minder lief voor je nagels dan tandpasta en citroensap maar ik vrees dat er niets anders op zit.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66460242
Ik heb al jaren last van 1 plekje op mn rechtermiddelvinger dat constant verticaal inscheurt, waarschijnlijk ooit es beschadigd toen ik mn vinger tusen een lade kreeg. Gevolg is dat ik dus overal achter blijf haken zodra m'n nagel ook maar een halve millimeter lengte heeft. Nagelverharder helpt niet, tien lagen nagellak helpt ook niet, want de scheur blijft gewoon komen. Iemand een goeie tip?
(:
  FOK!fossiel woensdag 25 februari 2009 @ 21:45:25 #92
1455 Keroppi
kool kikker
pi_66460882
Ik heb sinds een aantal jaar (geen idee eigenlijk wanneer het is begonnen) een beetje van die 'ribbelige' nagels. Vroeger nooit last van gehad (toen zat ik m'n moeder, die het ook heeft, er een beetje mee te pesten) en ik kan niets bedenken wat het veroorzaakt heeft.
Ik heb nooit gelnagels oid gehad (sorry, maar ik vind ze echt niet mooi), de tijd dat ik vaak nagellak droeg is ook al jaren geleden. Het enige wat ik zo even kan bedenken is dat ik zo'n glansvijl heb gebruikt. Maar dan nog, volgens mij is het iets wat vanuit je nagelbed komt. Want aan 1 vinger heb ik hechtingen gehad heel dicht bij m'n nagel, en daar zit in die nagel een brede verticale 'goot'.

Wel jammer, want vroeger had ik echt supermooie nagels, het verval is begonnen!
Chick on a mission
pi_66461207
Het lijkt er inderdaad op dat er een beschadiging in je nagelriem zit, dat zou die zwakke plek kunnen veroorzaken.
Trind nagelriembalsam zou misschien wat kunnen helpen om je nagelriem weer gezond te krijgen en je zou eens een silk wrap kunnen proberen om de scheur te repareren maar ik weet zo niet waar je die kunt kopen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66467373
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Het lijkt er inderdaad op dat er een beschadiging in je nagelriem zit, dat zou die zwakke plek kunnen veroorzaken.
Trind nagelriembalsam zou misschien wat kunnen helpen om je nagelriem weer gezond te krijgen en je zou eens een silk wrap kunnen proberen om de scheur te repareren maar ik weet zo niet waar je die kunt kopen.
Mmm...ik zal es googlen op wat een silk wrap precies is dan.

Sja, zou m'n nagelriem wel beschadigd zijn? De scheur begint eigenlijk vanaf het midden van mijn nagel, de nagelriem ziet er verder normaal uit.
(:
pi_66476716
Ik zag gisteren trouwens dat catrice een acrylnagellak heeft. Dat zou wel eens voor extra versteviging kunnen zorgen. En catrice kost ook nog eens nagenoeg niks dus je zou dat eerst eens kunnen proberen.
Te koop bij de Kruidvat, meestal niet bij de normale make-up maar in een apart hoekje met goedkope meuk. Dat merk is nog verrassend goed qua make-up en nagelspul heb ik ontdekt.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 26 februari 2009 @ 13:47:26 #96
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66478896
Wat een leuk topic,ik ben ook nagel-fan! Ik zal es een foto maken en dan hier posten.Ik heb trouwens wel kunstnagels,nou ja er zit een laag over mijn eigen nagels.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_66492517
Ik ben fan van de nail repair van Trind! Mijn nagels scheuren normaal gesproken ook snel maar als ik dat spul regelmatig gebruik dan valt het erg mee!
pi_66517567
Ik ga es op zoek naar ofwel catrice ofwel Trind dan, thanks voor de tips!
(:
pi_66519204
vroeger nam ik altijd acryl, na een ongelukje nooit nooit nooit meer, maar ik moet zeggen dat ze echt veel harder geworden zijn en soms zijn ze zo lang van mezelf dat ik ze even moet knippen, godzijdank groeien ze als kool, ik heb er normaal beetje glansnagelijk op verder niets, heb wel konadspul besteld en komt volgende week binnen

Foto's heel eventjes niet, in één week zijn bijna al mn nagels afgebroken op t werk heb nog maar 2 lange, 3 halflange en 5 stompies haha, ben ze nu ook aan t lakken want zonder lak scheuren ze en dan is het gedaan
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:30:20 #100
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66527478
Ik hou van gekleurde nagels
Mijn nageltjes



Ik heb een laag acryl over mijn eigen nagels wat ik elke 3/4 weken laat bijwerken,heb dit al jaren.Wel es een paar x geprobeerd zonder maar ben er echt verslaafd aan.Wat ook zo heerlijk is en een van de reden dat ik het doe,je nagelak blijft weken zitten,zonder dat laagje lak ik ze om de dag want kan er dus echt niet tegen als nagelak beschadigd is!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_66533509
Was al heel lang op zoek naar een goede donkerblauwe nagellak, en bij de Ici Paris was er 20% korting dus die van Chanel gekocht
pi_66534209
wauw
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66534412
Oh en hij lakt geweldig en droogt ook super goed, het is de prijs dubbel en dwars waard
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:31:59 #104
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66538069
Mooi hoor! Was ie erg duur?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_66546119
Even kijken of ik het bonnetje ontcijferd krijg... Want er staat:
'Bruto 21,50 Netto 19,35'
'Uw voordeel ¤2,15'
'20% op make-up -¤2,17' en er staat niet bij wat ik werkelijk betaald heb
Maar zo ergens tussen de 17 en 22 euro denk ik dan?
pi_66546359
Ik ben weer aan het nagellakken geslagen, maar het blijft maar niet zitten. Of ik nu een lakje van de etos of van Rimmel gebruik, na een douchebeurt (en ik douche iedere ochtend) bladdert het er aan de bovenkant af. Ik denk dat mijn nagels te slap zijn als ze wat langer zijn: dat gedeelte wat bladdert, buig ik ook zo om. Alleen als ik heel korte nagels heb, blijft het zitten. Maar met heel korte nagels vind ik niet alle kleuren lak mooi.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:12:06 #107
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66551294
Thanks Empathologica,ga maar uit van rond de 20 euro,ga ff kijken (als ik beter ben).

_Arual_ , gebruik je een basislak en een topcoat ?Dat scheelt ook wel veel,maar je moet er niet vanuit gaan dat het dagen blijft zitten,toen ik nog geen acryl laagje had lakte ik ze ook ongeveer om de dag 2dagen.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_66553983
Wat een mooi kleurtje En wat een geld

Ik zit te twijfelen of ik een Konad setje zal kopen. Het is wel erg leuk, maar ik mag toch geen nagellak op mijn werk. Lastig, lastig.
pi_66554113
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:12 schreef Guess. het volgende:
Thanks Empathologica,ga maar uit van rond de 20 euro,ga ff kijken (als ik beter ben).

_Arual_ , gebruik je een basislak en een topcoat ?Dat scheelt ook wel veel,maar je moet er niet vanuit gaan dat het dagen blijft zitten,toen ik nog geen acryl laagje had lakte ik ze ook ongeveer om de dag 2dagen.
Ja, de hele rimram. Als ik ze 's avonds lak en 's ochtends douche, is het weg. En om nou mijn nagels na het douchen te gaan lakken, 's ochtends, wanneer ik toch al zo'n haast heb...
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:31:33 #110
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66555529
Jeetje zo snel (bijna) alles eraf? Voordat je gaat laken goed schoon maken/ontvetten met nagelak remouver?
Verder zou ik het ook niet weten!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_66556041
ik heb t ook heel erg, vooral de hand waar ik veel mee doe (ben rechts dus daar pak je alles mee etc) gisteren gelakt, nu al een paar aan het bladeren.
pi_66603735
Dat heb ik echt nooit.
Ik heb donderdag mijn nagels gelakt en het zit er nu nog steeds prima op. Geen enkele beschadiging terwijl ik dit weekend minder voorzichtig ben geweest met mijn nagels dan anders. Ik heb niet dagelijks een nieuwe topcoat aangebracht en ik heb met mijn nagels aan het peuteren geweest en heb er mee lopen friemelen.

Ontvetten jullie je nagels wel voor je gaat lakken en laat je de laagjes wel eventjes drogen?
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 2 maart 2009 @ 00:57:01 #113
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_66603960
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:46 schreef Empathologica het volgende:
Was al heel lang op zoek naar een goede donkerblauwe nagellak, en bij de Ici Paris was er 20% korting dus die van Chanel gekocht
[ afbeelding ]
Zeer sexy
  zaterdag 21 maart 2009 @ 22:08:41 #114
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  zondag 22 maart 2009 @ 11:06:08 #115
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67287755
Mooie kleur hoor.
Ik heb afgelopen week nailart laten doen,zal straks eens een foto maken.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_67296936
Het is mooi lenteweer dus tijd voor vrolijke kleurtjes en bloemen.
Niet de meest duidelijke foto maar het idee is er.

There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 22 maart 2009 @ 21:33:33 #117
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67306676
Leuk hoor MM,Ik hou d'r van
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zondag 22 maart 2009 @ 21:42:23 #118
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67306971
Super leuk MM .
KuikenGuppy
  zondag 22 maart 2009 @ 23:26:29 #119
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_67310499
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is mooi lenteweer dus tijd voor vrolijke kleurtjes en bloemen.
Niet de meest duidelijke foto maar het idee is er.

[ afbeelding ]
tof
zijn dat stickers ofzo?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 22 maart 2009 @ 23:38:21 #120
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_67310956
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is mooi lenteweer dus tijd voor vrolijke kleurtjes en bloemen.
Niet de meest duidelijke foto maar het idee is er.

[ afbeelding ]
dat doe ik ook weleens

Binnenkort toetsweek, dus dan sta ik niet in het lab, dan zal ik het ook weer eens doen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_67311917
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:26 schreef Mirjam het volgende:

[..]

tof
zijn dat stickers ofzo?
Het is een soort van stempel. http://www.konadnailart.nl/

Ik heb trouwens een geweldige blog gevonden met nailart. http://asami.choseit.com/
Het was nog nooit in me opgekomen om gewoon acrylverf te gebruiken op mijn nagels maar dat ga ik nu zeker eens proberen.

En deze is ook regelmatig creatief met konad en heel heel heel veel nagellak!
http://thenailphile.blogspot.com/

[ Bericht 28% gewijzigd door MinderMutsig op 23-03-2009 00:18:56 ]
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 23 maart 2009 @ 11:48:01 #122
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67319077
Ik was pas op vakantie in Florida daar stonden ook in de malls van die tentjes met konad,ze hebben het nog bij me gedaan maar ik vond het nogal prijzig allemaal en daarbij ben ik ook lui en ga toch naar de nagelstudio
Deze kleur vind ik echt heel gaaf,die wil ik ook wel!!

28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  maandag 23 maart 2009 @ 12:42:28 #123
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_67320878
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:48 schreef Guess. het volgende:
Ik was pas op vakantie in Florida daar stonden ook in de malls van die tentjes met konad,ze hebben het nog bij me gedaan maar ik vond het nogal prijzig allemaal en daarbij ben ik ook lui en ga toch naar de nagelstudio
Deze kleur vind ik echt heel gaaf,die wil ik ook wel!!

[ afbeelding ]
toffe kleur, wa's da?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_67321328
OPI DS Glamour.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_67426785
Ik ben laatst even aan het spelen geweest met wat nieuwe nagellak die ik heb gekocht. Verschillende laagjes en wat striper brushes. En dit was het resultaat. Niet echt iets voor iedere dag maar naar een concert zou het wel grappig kunnen zijn.


En gisteravond heb ik deze gedaan. Erg goed gelukt al zeg ik het zelf. Deze mag wel een paar dagen blijven en zit nu ook op mijn tenen met op mijn grote teen ook de 'bloemetjes' en de rest gewoon neutraal.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_67426926
wat een kunstige toestanden
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_67427647
knap hoor, ik hoef dat soort dingen echt niet te proberen... ik ben al blij als ik de kleur er netjes op krijg
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_67444339
Zijn die stempels van Konadnail ook te koop in de winkel?
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:59:44 #129
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67445657
Leuk hoor MM! Waar doe je dat mee? ik wil oooooooooooooook !!! (kuttopic !).
KuikenGuppy
pi_67445905
Lakken jullie allemaal heel je nagels, ipv een randje vrij te houden aan alle kanten?
pi_67445937
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:23 schreef Frosting het volgende:
Zijn die stempels van Konadnail ook te koop in de winkel?
Ik heb ze nog nooit ergens gezien maar er zijn wel eens stempelsetjes met een apparaatje te koop hier en daar en als je die uit elkaar sloopt werkt het in principe net zo. De apparaten werken meestal minder maar als je de plaatjes daaruit gebruikt om zelf te stempelen doen ze het veel beter.
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:59 schreef Burdie het volgende:
Leuk hoor MM! Waar doe je dat mee? ik wil oooooooooooooook !!! (kuttopic !).
Bedankt!
Essence verkoop nail tip painters in verschillende kleuren en die hebben een liner brush waarmee je heel goed streepjes kan maken op je nagels. Die heb ik in wit, zwart en zilverglitter. En voor de stipjes gebruik ik een verbogen haarschuifje.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_67446050
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:06 schreef booo het volgende:
Lakken jullie allemaal heel je nagels, ipv een randje vrij te houden aan alle kanten?
Ik wel. Ik vind zo'n kaal randje echt geen gezicht. Lak je nagels of lak ze niet maar dat halve lakken heb ik nooit begrepen.
Ik zorg alleen wel dat ik de nagellak die op de nagelriemen komt verwijder voor ik de deur uit ga. Meestal direct maar anders doet een beetje handcrème en een nachtje slapen ook wonderen. Dan wrijf je de volgende morgen de geknoeide nagellak er zo vanaf.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:02:28 #133
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67449851
Leuk hoor MM!!
Ik lak ook heel m'n nagels en dan idd nachtje hand/nagel creme en nergens geen last van,onder de douche haal je het ook zo weg trouwens.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_67457861
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:06 schreef booo het volgende:
Lakken jullie allemaal heel je nagels, ipv een randje vrij te houden aan alle kanten?
ik hou wel een randje vrij.. aangezien ik nogal korte vingers heb.. en daardoor lijken mijn vingers dus langer...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:30:50 #135
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67474594
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:51:31 #136
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_67475464
Kunstwerkjes!
'Vroeger' was ik ook weleens creatief met nagels, nu vind ik dat toch echt teveel tijd kosten. Ik gebruikte dan gewone penseeltjes, zodat je met al je kleuren nagellak ook figuurtjes kan maken. Naderhand schoonmaken met aceton, werkte pirma!
Geluk is een richting, geen punt
pi_67509262
Lente in het bolletje

pi_67511308
Leuk allebei
There is no love sincerer than the love of food.
pi_67512794
In Emmen zit een nagelshop (happy hands and nail oid) die verkoopt Konad.
Ikzelf koop het via internet bij Enchantra.
  zondag 29 maart 2009 @ 12:00:51 #140
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67514677
quote:
Op zondag 29 maart 2009 09:14 schreef Ardenlyn het volgende:
In Emmen zit een nagelshop (happy hands and nail oid) die verkoopt Konad.
Waar zit die?
KuikenGuppy
pi_67523783
Happy Hands & Nails.
Baander 101
7811HT Emmen

Beter is om zelf uit te zoek waar in het centrum want als ik het uitleg dan kom je er nooit
  maandag 11 mei 2009 @ 06:09:32 #142
245114 Boowtje
redhead_woman
pi_68893712
Hey mooie nagels zitten er tussen!

Ik ben zelf beginnend nagelstyliste en wil even de meiden waarschuwen die zn beetje standaard met nagelverharder op de nagels lopen. Het is bedoeld voor een kuur!! Het is ongezond om er altijd mee te lopen en die van herome is bijzonder sterk.. ik adviseer 2 weken wel en dan weer 2 weken niet gebruiken.

Mja over de ''blok/vierkante'' nagels, over smaak valt niet te twisten haha. Wissel zelf vaak af bij mijzelf tussen rond ovaal wat vierkanter korten langer dus ja ik vind alles wel leuk! En vierkant is er op verschillende manieren als ze breed uit lopen is het geen gezicht maar heb hier ook een foto gezien met bloemetjes op de nagels? en die zijn ook vierkant maar op een natuurlijke smalle manier.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:54:51 #143
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_68899801
TVP
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_68900343
Mijn nagels zijn heul nie vierkant!
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 11 mei 2009 @ 15:04:48 #145
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_68906103
Met koninginnedag:



Met striping-tape:



Verder gebruik ik ook vaak Konad.
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_68906166
quote:
Op zondag 29 maart 2009 00:06 schreef veuve_amiot het volgende:
Lente in het bolletje

[ afbeelding ]
Die kleur! Moe'k hebben! Waar heb je die vandaan?

Vroeger had ik dezelfde kleur van Theatre, maar dat merk kan ik nergens meer vinden...
pi_68906884
Die koninginnedagnagels zijn leuk. Waar heb je die oranje vandaan? Ik kan geen goede vinden.
En wat voor nagellak gebruik jij om mee te stempelen? Ik heb een paar kleurtjes Wild&More en die doen het verrassend goed en zijn ook nog eens veel goedkoper dan de Konad polish.

Ik had met koninginnedag rode, witte (met parelmoerglans) en blauwe french tips met witte polka dots en streepjes. Een beetje dit idee maar dan dus in verschillende kleuren en ook een paar tips gestreept. Afgemaakt met een mooie lichtroze sheer polish. Af en toe is het best leuk om overboard te gaan met de nagellak.

De foto komt van http://asami.choseit.com, fantastische nagels heeft die.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 11 mei 2009 @ 16:08:15 #148
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_68908183
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:03 schreef Ardenlyn het volgende:
Happy Hands & Nails.
Baander 101
7811HT Emmen

Beter is om zelf uit te zoek waar in het centrum want als ik het uitleg dan kom je er nooit
Whehe, ik weet wel waar de baander is hoor, heb er jarenlang op school gezeten .
Thanx voor het adres!
KuikenGuppy
  maandag 11 mei 2009 @ 16:11:22 #149
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_68908332
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:57 schreef MinderMutsig het volgende:
OPI DS Glamour.
bedankt voor de tip, ik ben sinds kort zwaar OPI-verslaafd (een ander lakje komt er hier niet meer in ) en deze vind ik geweeeldig !!! Komt op mijn whishlist .
KuikenGuppy
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:29:03 #150
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_69417887
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:23 schreef jrysilvr het volgende:
wat kort allemaal zijn er geen dames hier met echte lange natuurlijke nagels?
Jawel maar op de foto's heb ik ze net geveild en gelakt, hoezo?
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:33:16 #151
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_69418001
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Die koninginnedagnagels zijn leuk. Waar heb je die oranje vandaan? Ik kan geen goede vinden.
En wat voor nagellak gebruik jij om mee te stempelen? Ik heb een paar kleurtjes Wild&More en die doen het verrassend goed en zijn ook nog eens veel goedkoper dan de Konad polish.

Ik had met koninginnedag rode, witte (met parelmoerglans) en blauwe french tips met witte polka dots en streepjes. Een beetje dit idee maar dan dus in verschillende kleuren en ook een paar tips gestreept. Afgemaakt met een mooie lichtroze sheer polish. Af en toe is het best leuk om overboard te gaan met de nagellak.
[ afbeelding ]
De foto komt van http://asami.choseit.com, fantastische nagels heeft die.

Die is van Miss hellen geloof ik, in een rond potje, het is parelmoer.
Leuk zo die tipjes trouwens!

Verder iemand misschien ooit een cursus of workshop nailart gedaan? Wil me misschien inschrijven maar ben nog op zoek naar een niet al te dure aanbieder.
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_69419209
Mijn nagels zijn inmiddels wel weer wat langer dan op de foto's hier maar veel langer dan dit laat ik ze ook niet worden. Ik vind lange nagels best mooi maar het is zo verschrikkelijk onpraktisch.
Je moet trouwens ook maar net gezegend zijn met de goede genen. Niet iedereen kan zijn nagels lang laten groeien.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_69446313
hallo dames!!

Ik zelf ben gek op nails! Ik vind het leuk om er mee bezig te zijn.. het is een soort hobby van me!! Nee, het is een hobby van me.

Sinds dat ik een jaar of 15 ben liet ik altijd me nagels zetten bij stylisten. Wat kost dat veel geld joh maar ik had het er voor over. Ik ging altijd heeeelgoed kijken hoe ze me nagels gingen zetten. Ik wou ook altijd de cursus doen om nagelstyliste te worden maar dat is zoo ontzettend duur.

Nu ben ik 24jr. Tot op een dag ik zoiets had van, ik kan dit ook wel. Ik was op internet opzoek gegaan naar een set voor beginners. Die heb ik gevonden! ik heb op you tube gekeken hoe je het presies moest doen, en nu doe ik me nagels zelf!!! zoooooooo gaaf! En nudat ik het zelf doe ben ik er achter gekomen dat ik het zelfs leuker vind dan ik gedacht had. En al zeg ik het zelf maar het is ook gewoon mooi hoe ik het zet, niet eens cursus gevolgd. Ik doe het weleens voor een vriendin als er iets speciaals is maar niet echt voor geld omdat ik niet profesioneel ben. Mijn vriendin zegt dat ik er wel geld voor kan vragen omdat ze echt mooi zijn en ook niet eraf vallen.

Ik heb nu sinds een week een nagelstyliste koffer voor me spulletjes en ik ben er zoo blij mee.. ik wou dat ik, hier me werk van kon maken.. maar ik zal sparen tot dat ikde cursus kan betalen..
En zetten jullie ook nagels, of doen jullie dit als hobby.. leuk om hierover te kletsen!!

liefs vlinder
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:26:24 #154
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69446524
Leuk vlinder Heb je ook foto's van je nagels want nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig
Ik heb gister mijn nagels weer laten doen,zal vanavond foto plaatsen.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69451882
Ik heb ook wel eens met het idee zitten spelen om zelf zo'n set te kopen om mijn eigen nagels te doen. Met een laagje erop is toch wat steviger dan alleen je natuurlijke nagels. Maar ik ben zo bang dat ik iets gruwelijk ga verpesten en dan ik dan mijn nagels ruïneer dus ik durf niet.
Ik heb liever iets kortere natuurlijke nagels dan lange lelijke neppers en wat ik gezien heb van nagelstylistes zijn er heel veel mensen die lelijke nagels zetten dus het risico dat ik mijn nagels verpest of dat ik met van die lelijke dikke ongelijke scheve nagels rond moet lopen is me te groot om die investering in zo'n set te doen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_69455363


Macao - Mavala
pi_69456994
is er hier nog iemand in de regio zeewolde of oudenbosch die het (begin september) leuk vindt om aan huis eenvoudige bruindsnagels (incl. nepnagels) te zetten? Mijn nagels zijn dramatisch, ik breek en scheur ze altijd.....
I had a signature once. It was awful.
pi_69457802
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:26 schreef Guess. het volgende:
Leuk vlinder Heb je ook foto's van je nagels want nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig
Ik heb gister mijn nagels weer laten doen,zal vanavond foto plaatsen.
Als ik vlinder was zou ik ook geen foto meer durven plaatsen hier na die fetishverhalen hoor.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_69457982
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:08 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Als ik vlinder was zou ik ook geen foto meer durven plaatsen hier na die fetishverhalen hoor.
Alleen van korte nagels
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:18:23 #160
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69471462
Zonnebril ,mooi kleurtje

MinderMutsig,ik vind ook dat er veel nagelstylistes zijn die echt lelijke nagels zetten,zelf ook wel es mee gemaakt ik heb ze er dezelfde dag nog af gehaald.
Nu heb ik al een paar jaar een laagje acryl erop zitten,heel dun en als je ze lakt zie je niet eens een uitgroei ofzo,ik doe het niet zelf dat vind ik dan weer te veel gedoe.ze zijn een stuk steviger en bovendien blijft je nagelak echt supergoed zitten.

Ik wilde deze keer wat rustigers maar aangezien ik niet van witte french hou maar een heel licht roze laten doen.Normaal heb ik veel kleurtjes,kijken wanneer ik dit weer beu ben Hoe vaak lakken jullie je nagels en doen jullie het bij passend aan je kleding.Als ik de buien heb kan ik wel 3x per week een andere kleur op doen.

28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69474443
Ik heb periodes dat ik helemaal geen nagellak draag, periodes dat ik meerdere malen per week van nagellak wissel en alles daar tussenin. Op het moment wissel ik vrij vaak omdat ik het spelen met de Konad zo leuk vind.

Jij hebt dus een dun laagje acryl over je eigen nagel puur voor versteviging? Klinkt goed. Wakosda?
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 27 mei 2009 @ 23:19:26 #162
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69474499
zo, even 1 en ander verwijderd, de nagel fetish-man blijft maar lekker in z'n eigen topic
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_69477146
haii dames!!
Ben er weer! Ik vind de nagels die jullie er op hebben gezet heeel mooi, ik ben net terug van mijn schoonzus.Daar heb ik gelnagels gezet want ze is morgen jarig. En het resultaat is echt mooi!! Ik ben weer zo trots. Ik heb ze naturel gehouden zonder wit randje, het is echt heel mooi. Ik had me camera mee en die heeft kuren dus ik heb geen fotos er mee kunnen maken maar heb wel fotos met me tellie gemaakt. Van het weekend ga ik goede fotos maken met de camera als die fefixt is.

Ik verander ook vaak van nagelak kleur, nu heb ik ze zelf frenchmanicure gedaan met glitter en van de week had ik nog parelmoer rood, vorige week had ik het paars en de week daarop rose,, ik vind donker tot bijna zwart ook weer mooi.. het moet idd wel bij je kleding passen vind ik.

ps( hoe zet ik fotos hierop??? wil me nails laten zien ?

liefs vlinder
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:38:45 #164
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69487280
vlinder,je moet [img] url-code [/img] (even je foto via photobuket ofzo opladen)
MM,ik betaal 28 euro per keer,ik ga om de 4 weken zoiets maar m'n moeder om de 8 ofzo,maar net wat je wil en hoe hard je nagels groeien.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69503803
pi_69504091
dankjewel Guess!!!! het was ff uitvogelen, maar het is me gelukt, Nou, deze foto is dus met me telefoon gemaakt die is niet zo duidelijk jammer genoeg, maar me vriend is vanaag thuis gekomen en maakt vandaag me camera. Ik ga zo weer nagels zetten van een vriendin van me en dan maak ik nieuwe fotos en dan zet ik ze er weer op. Nu hopen dat het gaat lukken want ik wil me creatie dolgraag delen!!:D



pi_69504151
Klappen je nagels nooit dubbel? zo lang
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:38:00 #168
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69507992
vlinder85,ik vind ze persoonlijk te lang maar zo te zien (beetje onduidelijk op de foto) wel heel netjes gedaan hoor! Hoe doe je het met opvullen enzo,doe je dat ook allemaal zelf of doe je telkens een hele nieuwe set?
Als ik me nagels zo lang heb dan stoot ik me regelmatig,dan wil ik iets pakken en dan is mijn nagel eerder dan mijn vinger zeg maar,auw!!!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69509451
Deze dame heeft ook van die heel lange (natuurlijke!) nagels.



Op dit moment valt het nog mee maar dit is zij in betere tijden. (Gelijk een mooie gelegenheid om de Man Glaze nagellakken te laten zien. Ik vind die matte donkere nagellakken mooi!





Zo lang zijn de mijne niet hoor, en zo lang zou ik ze ook niet willen hebben.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:20:22 #170
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69509670
Jeetje wat lang Vind die paarse wel een heel mooie kleur trouwens

Hoeveel nagelak hebben jullie? Ik geloof dat ik wel 50 flesjes heb,zal ze binnenkort een uit gaan zoeken!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69510478
Ik heb vorig jaar heel veel nagellak weggedaan omdat ik er toen al heel lang niks meer mee deed maar nu wel weer dus ik ben maar weer opnieuw begonnen met verzamelen.
Ik heb er nu denk ik zo'n 30.

Mooie nagels heeft ze he? Ze post dagelijks nieuwe foto's dus het is ook een leuk blog om te volgen.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:58:12 #172
257702 Daisass
Don't say a word.
pi_69511245
Mooie nagels allemaal..

Heb een tijdje acryl nagels gehad en het klopt wel dat je nagels er ontzettend lelijk van worden. Toen ik de eerste dag geen acryl er meer op had braken ze in 2 uurtjes allemaal af. Heeft 2 maanden geduurd voordat mijn nagels minder lelijk waren.

Wat voor merk french manicure gebruiken jullie trouwens?
pi_69511748
Ik doe een french niet met een witte lak maar gewoon met een goedkope, beetje doorzichtige melkwitte nail whitener. Daar krijg je een veel natuurlijker effect mee. Qua roze/naturel heb ik eigenlijk nog nooit een mooie gevonden die in een laagje wel doorzichtig maar toch gelijkmatig gelakt kan worden en er ook nog eens natuurlijk uitziet dus die sla ik meestal over. Gewoon een laagje blanke lak erover werkt prima.
Ik heb wel een roze sheer nagellak voor als ik een leuker effect wil en ik heb vorige week een roze gekocht van Essence Jelly Baby die ook wel aardig werkt maar die is naar mijn smaak toch nog iets te roze voor een french.
Ik heb me op een nagelblog trouwens laten vertellen dat wat ik doe geen french maar een american manicure is. Het zal allemaal wel.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:05:53 #174
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69516050
Wat is dan het verschil tussen een french en een amarican?

Daisass had je de nagels wel bij een goede nagelstudio laten verwijderen en goed verzorgd? IK heb daar gelukkig nog nooit last van gehad.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69522412
Het ziet er wat natuurlijker uit omdat het niet zo in en in wit is.
French:


American:


Al is die laatste niet zo mooi gedaan vind ik zelf maar ik kon zo snel geen andere plaatje vinden.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:37:33 #176
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_69522779
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:38 schreef Guess. het volgende:
vlinder85,ik vind ze persoonlijk te lang
ik vind ze ook niet echt mooi en het lijkt me vreselijk onpraktisch!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_69529394
Hallo Dames,

Ik zet dus wel nagels maar ik heb niet eens zo heeel veel nagelak,ik denk een stuk of 20.. maar dan is het ook nog eens allemaal beetje dezelfde kleuren,,, wel steeds met een tintje donkerder of lichter,, ik begin nu pas wat meer kleuren te kopen.. Ik vind het allemaal welleuk hoor die nagelakkleurtjes. Mijn schoonmoeder gaat binnenkort naar Inodonesie en dan laat ik haar wat nagelak meenemen naar Nederland want daar kosten ze geen drol dus dat lijkt me super leuk. American manicure kende ik niet,, grappig.. is ook welleek voor de verandering. En Guess, met bijvullen doe ik het zelf ook ja. Ik zet niet steeds een nieuwe set bij mij. Ik vul ze gewoon bij. Ik moet gewoon zo veel mogelijk gel eraf vijlen en dan zet ik nieuwe gel erop. Ik heb gisteravond weer nagels gezet bij een vriendin van me en het is mooi geworden. Wat k alleen moeilijk vind, dat is dat mijn vriendin platte nagelbed heeft, dus de tip kon ik er heel moeilijk op plakken. Het is uiteindelijk wel gelukt, maar ik moest wat tips weggooien omdat er lucht tussen kwam en dat moet niet. Ik heb op de groothandel gezien dat ze wel platte nageltips verkopen. Dan moet ik dat meer es gaan aanschaffen. Ze bijt ook op nagels dus dat vond ik ook wel lastig want ze heeft dan een heel klein nagelbed wat heel breedi is. Het was mijn eerste keer dat ik dit soort nagels moest doen dus het was echt ff zweten!! Wie kan mij tips geven hierover!!

liefs Vlinder
pi_69531311
Nog ff een reaktie op de lange nagels.. I love long nails.. .. het is in het begin onpraktisch als je het niet gewend ben,, maar ik doe er alles mee.. ik heb zelfs een kind en ik heb een baan achter de computer.. dus het kan wel je meot er ook van houden idd. Mijnvriend vind lange nagels ook heel mooi. Het is ook niet super lang, maar kan me voorstellen als je nooit echt lange nagels hebt dat dit wel lang is ja..

liefs vlinder
pi_69538012
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:55 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]

Macao - Mavala
Wat een mooie nette stijlvolle nagels
Ik heb altijd French manicure (m'n eigen nagels), vind rood wel heel mooi, maar daar zijn m'n nagels net even wat te lang voor.
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Het ziet er wat natuurlijker uit omdat het niet zo in en in wit is.
French:
[ afbeelding ]

American:
[ afbeelding ]

Al is die laatste niet zo mooi gedaan vind ik zelf maar ik kon zo snel geen andere plaatje vinden.
Die American zien er ook uit als echte nagels (of zijn ze dat ook?).
Die French Ik snap niet dat veel vrouwen met zo'n gemaakt spierwit randje wíllen lopen
En dan als bonus vaak ook nog zo heerlijk ordinair lang

[ Bericht 22% gewijzigd door Pisces29 op 29-05-2009 21:24:00 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:47:20 #180
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69541124
Ow dan heb ik American nagels denk
Ik vind french wel leuk maar niet spierwit,gewoon met een kleurtje.Ik bedoel dat wit moet dan zogenaamd naturel zijn,nou dat is het alles behalve!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69555267
ik vind french manicure wel heel mooi, gewoon spierwit randje vind ik ook leuk, ik heb nu een rose randje, dan heb ik het rose randje nu met gel gedaan, is ook leuk,
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:13:54 #182
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69559927
Dit soort nailart vind ik ook wel eens leuk en mooi voor de afwisseling.





Hoe zit het met jullie tenen? Zijn die ook zo mooi gelakt.Ik heb ze zomer en winter altijd gelakt in felle kleurtjes,op het moment zijn ze aqua-blauw! Ik wil zo nog een beetje gaan frubelen en ga zoiets proberen.


En mischien wat voor de nagelbijters onder ons of die geen zin hebben hun nagels mooi te maken,dan koop je toch geen een nailring (of 10)
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69569086
hallo dames, ik wou nog ff de foto plaatsen van mijn nagels die ik bij mezelf gezet heb..

de laatste fotos met nailart is echt mooi!!! Dat kan ik nog niet, wil het wel proberen..:) ik ga deze week nailart spulletjes bestellen bij groothander, want ik wil het ook kunnen



  zondag 31 mei 2009 @ 10:22:51 #184
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69569468
Netjes gedaan hoor!
Maar mag ik even een zeikert zijn (sorry)... Ik zou ze iets smaller laten toelopen nu lopen ze een beetje uit zeg maar.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69569599
dankje voor de tip. Ik kan het idd proberen om het wat smaller te gaan vijlen.
pi_69605325
Oké ze zijn niet zo heel duidelijk, Ik heb net een nieuwe camera en weet de instellingen nog niet zo goed.
Ik heb 25 jaar op mijn nagels gebeten,echt tot bloedens toe, als er maar een MM was waar ik aan kon knabbelen deed ik dat. Tot ik gestopt ben Ik heb één keer in mijn leven gelnagels gehad, dat was toen ik ging trouwen en toch wel mooie nagels wilde ipv stompjes. Is precies een dag blijven zitten, toen vielen ze er al vanaf, zo weinig "houvast'hadden ze.

Ja, deze zijn echt


maar elke week opnieuw: Vijlen,nagelverharder,nagellakje, want doe ik dat een week niet, ziet het er meteen niet meer uit.En nee, ze zijn niet scheef maar ik heb scheve vingers die hele donkerblauwe glitter is mooi zeg!
pi_69613883
haii,

dat is idd knap dat je eerst gebeten hebt en nu heb je mooie lange nagels. dat vind ik zeker heel knap!! Ik doe juist gelnagels omdat ik me nagels niet kan laten groeien.. mijne breekt gewoon af. En ik hou van lange nagels dus dan maar zelf doen. hoelang ben je gestopt met nagels bijten dan,,

liefs vlinder
pi_69617200
Oeh ik vind die vierkante superlange nagels echt niet mooi Kort (zoals het eerste plaatje van mindermutsig), met een wit randje en verder geen tierelantijnen is wel mooi
Dit zijn de mijne zojuist nu gemaakt met mn mobiel Ik hou niet van nepnagels, dus is gewoon eigen met een laagje blanke lak

pi_69625531
smaken verchillen,, en gelukkig houd iedereen van wat anders anders zou dat ook niks aan zijn iedereen hetzelfde... ik hou echt van lange nagels.. en ik vind super gaaf al die nailart op de nagel.. heel mooi hoe nagels versierd kunnen worden, hoe gekker hoe leuker ik het vind.. voor elke gelegenheid een nieuwe kunst op de nagel!! cool!!!

liefs vlinder
pi_69625680
Oeh wat een lange nagels in dit topic. zo onpraktisch en een tikkeltje ordinair .

Ik heb mn nagels deze week rood .
pi_69625792


Op die website staan echt de meest kunstige dingen .

Hoe krijgt zij toch de nagellak zo perfect erop? Bij mij zit het altijd ook op het vel boven mn nagel zeg maar. Iemand tips hiervoor?
pi_69631135
Oefenen, oefenen, oefenen.

Maar ik smeer ook regelmatig op mijn nagelriemen hoor. Gewoon laten zitten en opdrogen en als je nagellak droog is wat handcrème op je handen smeren en de nagellak van je velletje af wrijven.
Er zijn ook nagellakcorrectiepennen ( ) waarmee je als de lak nog nat is de randjes bij kunt werken maar dat is mij teveel gedoe.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_69632996
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Oefenen, oefenen, oefenen.

En wie weet dat het ook wel even overnieuw of "bijgetipt" (wattenstaafje-nagellakremover) is vóór de foto is genomen
Maar ik lak ze altijd in 1 keer goed. De ene persoon is er ook iets handiger in dan de ander. (Stomme vergelijking misschien, maar het is net als tekenen of schilderen, sommige mensen zijn van nature gewoon handig, kunnen héél nauwkeurig en gedetailleerd werken, en zo niet dan helpt veel oefenen )
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_69633810
Bijstippen met een wattenstaafje met remover doe ik al, maar dan nog krijg ik niet bovenstaand resultaat!!

Maar goed oefenen dus .
pi_69643038
Goede nagellak wil ook nog wel eens helpen
pi_69643264
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef quirina het volgende:
Goede nagellak wil ook nog wel eens helpen
En wat ik merk: hoe dunner de lak, hoe beter het gaat. Als je een oud potje lak gaat gebruiken is t bijna meteen een recipe for disaster zeg maar

Ik had in mn puberjaren alle kleuren van de regenboog eigenlijk, maar als je boven de 20 komt begint het nogal snel ordinair te lijken vind ik. Heb nu nog alleen maar transparant spul in huis.

OH..en ik heb laatst perongeluk een nagelpolijster gekocht (dacht dat het een fijne vijl was ..zucht).. Maar daar worden zelfs ongelakte nagels enorm glimmend van (ja, ik ben een manicure n00b)
(:
pi_69643393
Ja slechte lak of oude nagellak wil nog wel eens stroperig zijn.
Soms kun je het een beetje verbeteren door een beetje nagelakremover erin te kiepen, maar dat werkt ook niet altijd super.
pi_69645649
Je kan daar ook speciale verdunner voor krijgen.
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:27 schreef karoltje het volgende:
Bijstippen met een wattenstaafje met remover doe ik al, maar dan nog krijg ik niet bovenstaand resultaat!!

Maar goed oefenen dus .
Die dame heeft in ieder geval zolang die blog bestaat dagelijks haar nagellak vervangen, soms zelfs meerdere keren per dag. Dan wordt je er vanzelf wel handig in.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_69647701
Oke, ik móest die nailphile dus even sjekken Maar het gaat bij haar ook niet altijd perfect:

(ik doe ff geen rechtstreeks plaatje, want die zijn enorm)
http://i216.photobucket.c(...)/TropicalTreat_B.jpg


deze is wel te gek overigens (Halloween anyone?)
http://i216.photobucket.com/albums/cc32/siobhanm123/Dutchie_B.jpg
(:
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:09:25 #200
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69649683
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:36 schreef nein het volgende:

[..]


Ik had in mn puberjaren alle kleuren van de regenboog eigenlijk, maar als je boven de 20 komt begint het nogal snel ordinair te lijken vind ik. Heb nu nog alleen maar transparant spul in huis.

Dit vind ik dus echt de grootste onzin,van die extreem lange porno nagels en handen vol met goud maar mooie lange verzorgde nagels zijn juist mooi en verzorgd.
Smaken verschillen gelukkig maar ik vind lange nagels met zo'n glanslakje zo saai en truttig.

Ik doe trouwens wat MM zeg,met handcreme krab je de geknoeide nagelak er zo af

[ Bericht 0% gewijzigd door Guess. op 03-06-2009 09:10:04 ]
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69653857
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:23 schreef nein het volgende:
Oke, ik móest die nailphile dus even sjekken Maar het gaat bij haar ook niet altijd perfect:

(ik doe ff geen rechtstreeks plaatje, want die zijn enorm)
http://i216.photobucket.c(...)/TropicalTreat_B.jpg


deze is wel te gek overigens (Halloween anyone?)
http://i216.photobucket.com/albums/cc32/siobhanm123/Dutchie_B.jpg
Ik wil ook van die crackle lak! Dat lijkt me echt zo lollig. Ben al een tijdje op zoek maar ik kan hier niet zoiets vinden.

Ik heb nu trouwens een french met lichtgroene tips. Ik zal morgen even foto's maken.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 3 juni 2009 @ 01:44:40 #202
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69654960
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:23 schreef nein het volgende:
Oke, ik móest die nailphile dus even sjekken Maar het gaat bij haar ook niet altijd perfect:

(ik doe ff geen rechtstreeks plaatje, want die zijn enorm)
http://i216.photobucket.c(...)/TropicalTreat_B.jpg


deze is wel te gek overigens (Halloween anyone?)
http://i216.photobucket.com/albums/cc32/siobhanm123/Dutchie_B.jpg
Echt walgelijk lelijk die nagels. Ik heb altijd moeite om mensen met van die ordinaire klauwen een hand te geven. Voor hetzelfde geld hou je ineens een gel/hars/whatevernepsoort/nagel of drie vast die eraf springen. Of ze krabben je gewoon open. Is me ook al gebeurd.

"Oh sorry, ja mijn nagels zijn een beetje lang"

Pfff, en dan hebben ze van die lelijke vierkante centimeterslange blokken aan de uiteinden van hun vingers, waarvan die hoeken loeischerp zijn. Zo zat er eentje bij mij op kantoor, en die deed niets anders dan vuiligheid onder die nagels vandaan pulken, want ze bleef overal in haken en vasthaken. Kwam ze van de WC terug, ging ze nagels zitten pulken En wat ze eronderuit kreeg gooide ze doodleuk op de grond naast haar bureaustoel.

Nee, nagels zoals die van Heaven7 zijn prima. Mooi verzorgd en mooi op een natuurlijke lengte, zonder enge toestanden. Zo heb ik ze zelf ook.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_69655799
Die mega lange nagels Oh my god...
Nee ik vind lange nagels mooi, maar dat is echt TE.

Hierbij een kiekje van mijn nagels.
Op dit moment alleen voorzien van een laagje blanke lak



Vroeger beet ik heel erg nagels, maar dat doe ik gelukkig al een hele tijd niet meer (denk zeker 10 jaar)
Ik wissel nog wel eens af. Als ik weinig zin heb om er wat aan te doen gaat er een blank lakje op. Maar draag ook regelmatig donkerpaars, roze, donkerrood en nog wat andere kleuren. Als ik echt tijd en zin heb doe ik ook wel eens French Manicure, maar het witte randje is dan niet steradent wit... dat vind ik dan weer een beetje te wit.
pi_69669282
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:39 schreef MinderMutsig het volgende:


Die dame heeft in ieder geval zolang die blog bestaat dagelijks haar nagellak vervangen, soms zelfs meerdere keren per dag. Dan wordt je er vanzelf wel handig in.
Je nagels gaan dan toch gigantisch verkleuren en helemaal week worden van de remover?

Mijn nagels moeten echt een beetje bijkomen als ik er lak af heb gehaald!
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:42:33 #205
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_69672273
Mijn experimentje voor vandaag:

Witte bloempjes op zwart. Alleen met de topcoat is het wit een beetje opgegaan in het zwart ofzo.. dus nu zijn de bloemetjes daar lichtgrijs geworden.. beetje jammer in het echt zijn ze beter te zien tho..

Verder heb ik echt baggernagels die snel breken/scheuren/schilferen... ben allang blij dat ze nu een beeeetje op lengte zijn
Knoei
pi_69674387
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:18 schreef karoltje het volgende:

[..]

Je nagels gaan dan toch gigantisch verkleuren en helemaal week worden van de remover?

Mijn nagels moeten echt een beetje bijkomen als ik er lak af heb gehaald!
Verkleuren wel, ze heeft pas een foto geplaatst van haar kale nagels en die waren aardig geel maar ze heeft nu een basecoat van Nubar gevonden die dat echt voorkomt. Die foto's waren eigenlijk best spectaculair.
Mijn nagels vinden nagellakremover ook niet zo lief maar ik heb nu wel iets gevonden dat redelijk goed werkt.
Nagellak verwijderen met remover zonder aceton, dan gelijk mijn handen wassen om de nagellakremover te verwijderen. Dan een klein beetje zout in mijn handpalm met een scheutje olijfolie en mijn handen, nagels en nagelriemen scrubben. Olijfolie even in laten trekken en dan weer mijn handen wassen met (warm) water en zeep. Trind cuticle balsam op de nagelriemen. Even in laten trekken en daarna inmasseren.
Dan zien ze er weer helemaal als nieuw uit.
Daarna de nagelriemen nog even terug duwen met een bokkenpootje en weer lakken.
Verder smeer ik iedere avond vaseline op mijn nagelriemen wat dan 's nachts lekker in kan trekken en doe ik dat een a twee keer per week ook een nachtje met 'kale' nagels. En ik smeer regelmatig die Trind culticle balsam, een nagelriemolie en/of handcrème om de boel gezond te houden.

En hier mijn beloofde groene french
Ik heb ze weer wat korter gevijld want een french met heel lange tips vind ik niet mooi.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_69674450
Heb je die bloemetjes gekonad Loqi?
Raar dat ze zo wegvallen op het zwart maar die grijze bloemetjes zijn eigenlijk ook best leuk.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:42:31 #208
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69678157
Logi,leuk die bloemetjes!

MM,mooi die groene french,netjes gedaan hoor! Doe je het los uit de hand of gebruik je een sjabloon?

karoltje,een basiscoat tegen het geel worden scheelt wel wat maar vooral als je donkere kleuren gebruikt verkleuren ze en nagelak remourver zonder aceton is ook "milder" voor je nagels.

Deze van essence (kruidvat)is zonder aceton en maakt je nagels witter


Ik ben zowiezo essence-fan,ze hebben echt veel leuke en handige spulletjes voor je handen/nagels,spotgoedkope goede nagelak in veel leuke kleuren.Je moet wel bij een grotere kruidvat gaan voor een uitgebreid assortiment.

Ik zie net op de site dat ze vanaf juni deze hebben,van de week ff langs het kruidvat


http://www.essence.eu/nl/producten/nagels/nagellak.html

[ Bericht 14% gewijzigd door Guess. op 03-06-2009 20:50:55 ]
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69679493
Yay Nageltopic

Okeoke. Tvp.
pi_69684221
W00t essence stempelsetjes!
Essence is inderdaad een lollig merk. Kost geen drol dus dan kan je nog een keer gek doen met idiote kleurtjes nagellak. En niet op dieren getest en Big 3 free. (toluene, formaldehyde, and DBP (dibutyl phthalate), alle drie nogal slecht voor je nagels)
Die verschillende nagellakremovers moet ik ook maar eens proberen. De nagelolie met bloemetjes erin ruikt in ieder geval heel lekker.

Ik doe een french gewoon met de hand, hoeft niet eens heel netjes want ik werk het randje daarna bij met een kwastje met nagellakremover. Het nadeel is wel dat dit dus niet werkt als je er een kleurtje onder wilt hebben dus ik ben wel aan het oefenen om het steeds netter te doen. Ik heb wel van die stickertjes maar dat bevalt mij echt helemaal niet. Of ik ze er nu af pulk als de tip nog nat is of als deze helemaal gedroogd is, het wordt gewoon niet zo netjes. En soms neemt het dan ook nog de nagellak van de onderlaag mee.
Ik heb wel een roze gevonden die ik gewoon over gekleurde tips kan doen (Essence Jelly Baby Bubblegum) zonder rare effecten maar dat werkt bij een wittige tip natuurlijk niet zo mooi.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 3 juni 2009 @ 23:06:05 #211
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69684429
Ja dat moet ik ook nog eens onder de knie krigen,vind het zo leuk french en dan nog een gekleurde onderlak,maar zelfs de nagelstyliste lukt dat niet(die werkt het ook bij met een kwastje).
Voordat ik morgen ga werken loop ik 1st langs het kruitvat,moet die stempelset echt hebben
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  woensdag 3 juni 2009 @ 23:09:48 #212
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_69684624
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:06 schreef Guess. het volgende:
zelfs de nagelstyliste lukt dat niet(die werkt het ook bij met een kwastje).
Tip: zoek een betere nagelstyliste .
KuikenGuppy
pi_69684824
Ik ook!
Over dat Big 3 Free trouwens, qua nagelverharders geldt dat alleen voor de SOS serie. De rest bevat formaldehyde en wil je dus niet op je nagels.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_69684960
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:59 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Verkleuren wel, ze heeft pas een foto geplaatst van haar kale nagels en die waren aardig geel maar ze heeft nu een basecoat van Nubar gevonden die dat echt voorkomt. Die foto's waren eigenlijk best spectaculair.
Mijn nagels vinden nagellakremover ook niet zo lief maar ik heb nu wel iets gevonden dat redelijk goed werkt.
Nagellak verwijderen met remover zonder aceton, dan gelijk mijn handen wassen om de nagellakremover te verwijderen. Dan een klein beetje zout in mijn handpalm met een scheutje olijfolie en mijn handen, nagels en nagelriemen scrubben. Olijfolie even in laten trekken en dan weer mijn handen wassen met (warm) water en zeep. Trind cuticle balsam op de nagelriemen. Even in laten trekken en daarna inmasseren.
Dan zien ze er weer helemaal als nieuw uit.
Daarna de nagelriemen nog even terug duwen met een bokkenpootje en weer lakken.
Verder smeer ik iedere avond vaseline op mijn nagelriemen wat dan 's nachts lekker in kan trekken en doe ik dat een a twee keer per week ook een nachtje met 'kale' nagels. En ik smeer regelmatig die Trind culticle balsam, een nagelriemolie en/of handcrème om de boel gezond te houden.

En hier mijn beloofde groene french
Ik heb ze weer wat korter gevijld want een french met heel lange tips vind ik niet mooi.
[ afbeelding ]

Imo echt een mooie lengte. Lang genoeg voor het vrouwelijke, maar niet te ordinair, precies goed.
Mijne zijn ook zo lang ongeveer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_69685813
Dankje.

Oh gottegot ik zie net op de site dat ze van Essence ook een stipjeszetgeval (ik verrek het om dat ding 'dotting tool' te noemen ) en een pincet met heel dunne punten waarmee je glittersteentjes e.d. makkelijker kunt plaatsen, hebben. Die wil ik nu ook. En ik heb ook al een paar andere dingen gezien die ik ook wil hebben. Waarom ging ik daar nu kijken?
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:51:10 #216
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_69692258
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb je die bloemetjes gekonad Loqi?
Raar dat ze zo wegvallen op het zwart maar die grijze bloemetjes zijn eigenlijk ook best leuk.
Ja de bloempjes zijn gekonad, de tips trouwens ook
Knoei
pi_69696728
Met die m19 plate? Op de een of andere manier lukt mij het niet om die fatsoenlijk te stempelen. Of de stempel pakt hem niet helemaal, of hij komt niet helemaal op mijn nagel en als dat allemaal wel goed gaat zit hij scheef.
Ik ben bij de Kruidvat langs geweest voor die stempelsetjes en de nagellakremover maar die hadden ze hier niet en ze hadden er ook nog nooit van gehoord. Binnenkort maar even bij een andere naar binnen lopen.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:56:31 #218
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_69702491
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Met die m19 plate? Op de een of andere manier lukt mij het niet om die fatsoenlijk te stempelen. Of de stempel pakt hem niet helemaal, of hij komt niet helemaal op mijn nagel en als dat allemaal wel goed gaat zit hij scheef.
Met de m19 inderdaad. Ik vind het ook een onding, om de zoveel tijd probeer ik het weer eens omdat anders zo zonde van het geld is Dit was de eerste keer dat het een beetje mooi lukte, maar nu heb ik aan 1 hand al allemaal afgeschilferde tips... die stempellak is veel zwakker als andere lak, ook met een goede base- en topcoat

Gelukkig heb ik hele witte nagels van mezelf, dus voor een witte french hoef ik die plate niet te gebruiken
Knoei
pi_69711875
Ik heb een tijdje terug bij de Etos nagellak van het merk Wild&More gekocht en daarvan werken sowieso de witte en de zwarte erg goed om mee te stempelen. Misschien moet je die eens proberen anders.
Doe je die topcoat wel ook langs het randje van je nagel om de boel te sealen? Dat wil ook nog wel eens helpen.
Zo dus.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:34:54 #220
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_69712094
Thnx voor de tip van de nagellak, die ga ik eens zoeken bij de Etos. Dat sealen deed ik al wel ja
Knoei
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:31:36 #221
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69725322
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben bij de Kruidvat langs geweest voor die stempelsetjes en de nagellakremover maar die hadden ze hier niet en ze hadden er ook nog nooit van gehoord. Binnenkort maar even bij een andere naar binnen lopen.
Hier hadden ze het stempelsetje ook niet,terwijl het toch een grote winkel is.Er staat ook wel vanaf juni maar geen datum verder,loop toch wel regelmatig binnen.Dat ze er nog nooit van gehoord hebben verbaast me niet,hebben ze daar wel vaker last van!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69725503
Da's waar.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_69758370
god wat lelijk al die nepnagels
underground forever baby
pi_69758447
Over welke heb je het nu want er staan bijna alleen maar echte nagels in dit topic.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_69758550
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 23:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Over welke heb je het nu want er staan bijna alleen maar echte nagels in dit topic.
ik heb het over de nepperds.
underground forever baby
pi_69758682
Joh!
Maar zoveel zijn dat er toch helemaal niet?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_69758695
Konad is tof!
Ik zal binnenkort eens wat eigen creaties posten zodra ik het goed kan.
pi_69764296
Nope, Hier hebben we twee filialen van kruidvat en die hebben ze allebei niet (gisteren even gaan kijken) ze wist ook niet wat ik bedoelde? Dat stempelding
pi_69773436
Dat had ik ook al maar ik heb nu wel lekker een paar nieuwe kleurtjes nagellak.
En ik heb foto's maar ik ben deze week niet thuis en ik ben het kabeltje vergeten dus jullie moeten waarschijnlijk nog even een weekje wachten.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 7 juni 2009 @ 22:55:22 #230
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69811331
Ik ben crea geweest!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69818769
Leuk!
Heb je die bloemetjes zelf getekend?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_69828423
Ik ben bij van die heel lange nagels altijd benieuwd wat iemand voor werk doet Je kunt daar absoluut niet mee typen, maar het is ook niet geschikt voor functies waarbij je veel met mensen omgaat (wat ElizabethR zegt: met handen schudden ).

Mijn nagels zijn max. 2 mm lang Ik vind het irritant als ze langer zijn.
  maandag 8 juni 2009 @ 21:08:04 #233
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69840174
Die bloemetjes zijn nagelstickertjes.

Ik heb altijd op kantoor gewerkt,nooit geen probleem gehad met typen (ik zit nu tenslotte ook te typen).
Sinds 2 jaar een eigen winkel maar ben ook heel de dag met m'n handen aan het werk,ik doe er gewoon alles mee
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_70014239
Ik kan die nagelstempelsetjes van Essence nog steeds nergens vinden en ze staan nu ook niet meer op de site van Essence.
Morgen ben ik in Groningen en daar zit een grote Kruidvat dus ik ga daar nog even kijken maar ik ben bang dat het niks wordt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70015943
Teeveepee voor inspiratie

Mijn nagels zijn weer lang aan het worden (hele tijd last gehad van schilfers, gespleten nagels enz ) en wil er wel wat leuks mee doen. Heb er nu alleen een glitterlakje op
  maandag 15 juni 2009 @ 10:00:57 #236
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70017654
Ik zag het ook dat ze van de site waren MM (dacht even dat ik ze alleen niet meer kon vinden).Nog even bij een andere grote kruidvat geweest,daar kreeg ik als antwoord,dat weten we pas als ze binnen zijn,waarop ik maar zei,tja dan weet ik het ook ,sjonge jonge
Dadelijk komen ze niet meer!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_70019421
Bij de Kruidvat hier in het dorp bezwoeren ze me dat als iemand ze had, het de Kruidvat in Groningen zou zijn. Die had namelijk een dubbele display Essence en voerde het volledige assortiment.
Ik wil anders ook wel wat meenemen voor liefhebbers hier als ze het daar nog wel hebben. Geef maar een gil als ik een extra mee moet nemen. Er komen natuurlijk nog wel bezorgkosten overheen maar dan ben je alsnog goedkoper uit dan met een echt konadsetje.


Ik heb vorige week trouwens een nagel gebroken (hij bleef hangen achter de knop van de keukenlade van mijn zus en was er in een keer helemaal af ) dus ik heb nu weer korte stompjes.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 15 juni 2009 @ 11:54:23 #238
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70020823
Wat zonde,nou ja maar meestal groeien ze wel weer snel aan,bij mij dan
Als ze ze in Groningen hebben mag je voor mij wel meenemen hoor,ik betaal het + de verzendkosten wel terug
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_70021359
Wil je die met de witte of de zwarte lak? Ik heb geen idee of die ook een andere image plate hebben.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 15 juni 2009 @ 12:26:39 #240
241293 FashionXstar
A shy,gypsy girl
pi_70021543
Essence heeft hele slechte nagellak over het algemeen. Alles chipt heel snel, de volgende dag moet je het weer over doen . Ik gebruik wel pro-white als base-coat van essence. Maybeline,40 seconds is wel heel goed . Ik vind het trouwens wel een hele leuke topic . Ik dnek dat ik straks ook wat foto's ga maken
Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
pi_70035287
pi_70035375
Heeft iemand hier wel eens de nagellak van schlekker geprobeerd? ik zag daar gisteren potjes staan 1 second go polish of zoiets , die binnen een paar seconden droog zou zijn. ik gebruik nu wel eens de normale maar het duurt eeeeeeeeeeeeeeeuwen voor die droog is dus ik wil nu eens iets gaan halen dat meteen of heel snel droog is.Iemand adviezen of tips?
  maandag 15 juni 2009 @ 19:35:42 #243
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_70035445
schlecker heeft prima make-up
ik heb goede ervaringen met de oogschaduw en mascara, dus ik denk dat je het er wel op kunt wagen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 15 juni 2009 @ 19:49:23 #244
241293 FashionXstar
A shy,gypsy girl
pi_70035994
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:33 schreef Tammymara het volgende:
Heeft iemand hier wel eens de nagellak van schlekker geprobeerd? ik zag daar gisteren potjes staan 1 second go polish of zoiets , die binnen een paar seconden droog zou zijn. ik gebruik nu wel eens de normale maar het duurt eeeeeeeeeeeeeeeuwen voor die droog is dus ik wil nu eens iets gaan halen dat meteen of heel snel droog is.Iemand adviezen of tips?
Dat is van borjois
Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
pi_70037041
Nee FX,echt van schlekker merk, Ik wist niet eens dat die een eigen merk hadden, kom er dan ook bijna nooit.Maar dat weet ik dat Bour-dinges dat spul ook heeft, En thanks Muck, ga ik het toch proberen,Kost iets van anderhalve euro, Klein flesje, Is het niks gooi ik dat liever weg dan een flesje van 15euro!

Make up weet ik helaas niet, ben redelijk allergisch voor de meeste "goedkopere"make up zoals die essence van kruidvat of SOHO dus probeer het ook bijna nooit.Maar van nagellak krijg je geen ontstoken ogen
  maandag 15 juni 2009 @ 20:16:54 #246
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_70037103
nee, of je moet wel hele maffe dingen gaan doen

ik heb op dit moment trouwens donkerblauw metallic nagels met een zilver randje. Straks eens een foto proberen te maken
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 15 juni 2009 @ 20:50:13 #247
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_70038581
goed, de kwaliteit van de foto is om te janken, maar het idee is duidelijk denk ik



ik weet dat het er op de foto een beetje vaag uitziet, maar het is diep donkerblauw metallic met een zilveren randje
En nee, ik heb op mijn wijsvinger geen stukje gemist, maar het glanst gewoon als een malle!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 15 juni 2009 @ 20:54:43 #248
241293 FashionXstar
A shy,gypsy girl
pi_70038787
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:15 schreef Tammymara het volgende:
Nee FX,echt van schlekker merk, Ik wist niet eens dat die een eigen merk hadden, kom er dan ook bijna nooit.Maar dat weet ik dat Bour-dinges dat spul ook heeft, En thanks Muck, ga ik het toch proberen,Kost iets van anderhalve euro, Klein flesje, Is het niks gooi ik dat liever weg dan een flesje van 15euro!

Make up weet ik helaas niet, ben redelijk allergisch voor de meeste "goedkopere"make up zoals die essence van kruidvat of SOHO dus probeer het ook bijna nooit.Maar van nagellak krijg je geen ontstoken ogen
Oh echt? Ik ben er 1 keer geweest en nooit meer, was geen succes om het maar te zeggen . Ik kan je make up van Manhattan aanraden ik heb daar de oogpotolood van en die is geweldig, is niet echt goedkoop ook niet duur. In de prijsklasse van GOSH zeg maar. Ze hebben ook goeie oogschaduw en lipgloss.
Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
  maandag 15 juni 2009 @ 20:55:31 #249
241293 FashionXstar
A shy,gypsy girl
pi_70038825
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef Muck het volgende:
goed, de kwaliteit van de foto is om te janken, maar het idee is duidelijk denk ik

[ afbeelding ]

ik weet dat het er op de foto een beetje vaag uitziet, maar het is diep donkerblauw metallic met een zilveren randje
En nee, ik heb op mijn wijsvinger geen stukje gemist, maar het glanst gewoon als een malle!
Leuk idee, ik denk persoonlijk dat het met langere nagels nog mooier zou zijn
Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
pi_70039062
gewoon doorkweken die nagels
blauw met zilver is tof
  maandag 15 juni 2009 @ 21:10:28 #251
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_70039538
Ze mogen niet langer vanwege mijn werk
Ik zou dwars door de rubber handschoenen geen prikken, om maar te zwijgen over rommel die eronder kan gaan zitten.
Maar goed, het is bijna vakantie, dan kunnen ze wat langer
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 15 juni 2009 @ 21:19:35 #252
241293 FashionXstar
A shy,gypsy girl
pi_70039978
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef Muck het volgende:
Ze mogen niet langer vanwege mijn werk
Ik zou dwars door de rubber handschoenen geen prikken, om maar te zwijgen over rommel die eronder kan gaan zitten.
Maar goed, het is bijna vakantie, dan kunnen ze wat langer
Ah dat is wel jammer:P . En wat ik nu heb:

Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
pi_70040322
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:26 schreef FashionXstar het volgende:
Essence heeft hele slechte nagellak over het algemeen. Alles chipt heel snel, de volgende dag moet je het weer over doen . Ik gebruik wel pro-white als base-coat van essence. Maybeline,40 seconds is wel heel goed . Ik vind het trouwens wel een hele leuke topic . Ik dnek dat ik straks ook wat foto's ga maken
Ik heb alleen problemen met de Colour&Go van de Essence, de rest blijft bij mij rustig een week prima zitten hoor. Als je het randje van je nagel ook een dun laagje geeft met het eerste laagje kleur, heel dunne laagjes lakt, en de topcoat ook weer langs het randje doet wil dat prima. Om de dag een nieuw laagje topcoat erop en je nagels zien er met gemak een week lang perfect uit.
Ik vind de Essence lakjes vele malen fijner dan die van bijvoorbeeld de Hema of de Etos.

Mijn buit vandaag:
Een zilverkleurig nagellakje van een C merk, en van de Essence een witte nagellak met parelmoerglans, express dry spray waarvan je nagellak sneller schijnt te drogen, de 6-in-1 buffer file, een nail art pincet en een nail art stippel-zet-dingetje. De stempelsetjes hadden ze hier helaas ook niet.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 15 juni 2009 @ 21:39:19 #254
241293 FashionXstar
A shy,gypsy girl
pi_70040769
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb alleen problemen met de Colour&Go van de Essence, de rest blijft bij mij rustig een week prima zitten hoor. Als je het randje van je nagel ook een dun laagje geeft met het eerste laagje kleur, heel dunne laagjes lakt, en de topcoat ook weer langs het randje doet wil dat prima. Om de dag een nieuw laagje topcoat erop en je nagels zien er met gemak een week lang perfect uit.
Ik vind de Essence lakjes vele malen fijner dan die van bijvoorbeeld de Hema of de Etos.

Mijn buit vandaag:
Een zilverkleurig nagellakje van een C merk, en van de Essence een witte nagellak met parelmoerglans, express dry spray waarvan je nagellak sneller schijnt te drogen, de 6-in-1 buffer file, een nail art pincet en een nail art stippel-zet-dingetje. De stempelsetjes hadden ze hier helaas ook niet.
Ja maar om de dag topcoat heb ik geen zin in. Maar je hebt wel gelijk van de hema zijn ze niet goed,vooral de kwast , ook veel te dik enzo. Ik blijf bij mijn maybeline
Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
  maandag 15 juni 2009 @ 22:07:55 #255
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_70042071
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:19 schreef FashionXstar het volgende:

[..]

Ah dat is wel jammer:P . En wat ik nu heb:

[ afbeelding ]
kijk, dat vind ik dan weer veeeel te lang...

maar goed dat smaken verschillen
Wel een mooie kleur!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 15 juni 2009 @ 22:14:24 #257
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_70042341
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:11 schreef quirina het volgende:
Dit is pas erg lang!
dat is gewoon smerig
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_70043444
Daar kan je geen afwasje mee doen.
pi_70047104
Ik was net aan het klooien met mijn nagellak en toen had ik zomaar ineens een watermeloen duimnagel.
Ik vond alleen dat ik dat met mijn 29 jaar toch echt niet meer kon maken dus ik heb het eraf gehaald en ik bedacht pas later dat ik een foto had moeten maken voor dit topic.
Het zag er in ieder geval zo uit:


Soms wou ik dat ik nog 15 was, dan had ik nu mooi watermeloennagels gehad.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 00:17:31 #260
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70047345
Wat leuk MM een watermeloen als nagel! Zo zag ik laats ergens op internet aardbeien nagels ook zo leuk!
Jammer dat ze de stempels niet hadden.
Ik vind Essence echt geweldig en heb nooit problemen met de nagellak,nou moet ik wel zeggen dat ik sinds ik een acryl laagje heb alles heel lang blijft zitten (al krijgt het er bij mij geen kans voor!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_70048345
Deze twee doen leuke dingen met hun nagels en vaak nog best simpel ook!
http://www.youtube.com/user/julieg713
http://www.youtube.com/user/QueenofBlendingMUA

Ik ga morgen wat proberen en dan plaats ik ook weer foto's.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:52:05 #262
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70060775
zijn die essence stempelsetjes verkrijgbaar bij bepaalde kruidvat fillialen, of helemaal nergens?
was net hier bij de kruidvat, maar ze wisten van niks
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:54:13 #263
241293 FashionXstar
A shy,gypsy girl
pi_70060859
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:52 schreef Mirjam het volgende:
zijn die essence stempelsetjes verkrijgbaar bij bepaalde kruidvat fillialen, of helemaal nergens?
was net hier bij de kruidvat, maar ze wisten van niks
Ik moet zeggen dat ik er nog nooit van gehoord heb, hier hebben ze het ook niet. Misschien is het limited edition?
Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:35:11 #264
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70066534
Het stond op de website van essence dat ze vanaf juni te krijgen zijn,maar op de site staan ze nu dus ook niet meer Zal ze eens een mailtje sturen.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:38:07 #265
257702 Daisass
Don't say a word.
pi_70066619
Ik heb ook gezocht, kon ze nergens vinden. En op de site ook niet!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:39:39 #266
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70066672
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:35 schreef Guess. het volgende:
Het stond op de website van essence dat ze vanaf juni te krijgen zijn,maar op de site staan ze nu dus ook niet meer Zal ze eens een mailtje sturen.
ben benieuwd!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:44:47 #267
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70066819
De spulletjes van Essence zijn echt fijn . Heb zo'n high shine top coat, zorgt ervoor dat je nagels er mooi verzorgd uitzien zonder kleurtje . Ik heb trouwens nog steeds heeeel veel moeite met het vijlen van m'n nagels, krijg ze nooit echt mooi in vorm .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70067196
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:11 schreef quirina het volgende:
Dit is pas erg lang!
Die heeft ze niet meer, zijn gebroken bij een autoongeluk geloof ik
  dinsdag 16 juni 2009 @ 19:03:15 #269
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70069124
Ik heb ze gemaild,ben benieuwd naar het antwoord.
Gevonden op de site
http://www.essence.eu/nl/producten/be-a-beauty-agent.html



Lees op verschillende sites dat er meer mensen naar op zoek zijn.
http://nailpolishaddict.web-log.nl/blog/2009/05/index.html

[ Bericht 25% gewijzigd door Guess. op 16-06-2009 19:08:40 ]
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_70069279
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:44 schreef Debsterr het volgende:
De spulletjes van Essence zijn echt fijn . Heb zo'n high shine top coat, zorgt ervoor dat je nagels er mooi verzorgd uitzien zonder kleurtje . Ik heb trouwens nog steeds heeeel veel moeite met het vijlen van m'n nagels, krijg ze nooit echt mooi in vorm .
Ik heb de gouden tip!
Vijl je nagels terwijl de nagellak er nog op zit. Liefst een donker kleurtje. (Desnoods knal je er even tijdelijk een laagje zwart op als je wilt vijlen.) Op die manier zie je die witte randjes niet maar kan je alleen maar naar het echte model van je nagel kijken. Tijdens het vijlen ook regelmatig even vanaf de handpalmkant kijken of je nagels recht en in model zijn. Die witte randjes zijn namelijk heul niet volledig symetrisch en bij sommige nagels langer dan bij andere en als je daar dus naar kijkt tijdens het vijlen maak je je nagels juist scheef.
Bijkomend voordeel is dat een laagje lak tijdens het vijlen splijten helpt voorkomen.
En natuurlijk altijd maar een kant op vijlen en niet gaan zagen.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 19:18:58 #271
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70069619
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:07 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb de gouden tip!
Vijl je nagels terwijl de nagellak er nog op zit. Liefst een donker kleurtje. (Desnoods knal je er even tijdelijk een laagje zwart op als je wilt vijlen.) Op die manier zie je die witte randjes niet maar kan je alleen maar naar het echte model van je nagel kijken. Tijdens het vijlen ook regelmatig even vanaf de handpalmkant kijken of je nagels recht en in model zijn. Die witte randjes zijn namelijk heul niet volledig symetrisch en bij sommige nagels langer dan bij andere en als je daar dus naar kijkt tijdens het vijlen maak je je nagels juist scheef.
Bijkomend voordeel is dat een laagje lak tijdens het vijlen splijten helpt voorkomen.
En natuurlijk altijd maar een kant op vijlen en niet gaan zagen.
Kijk, daar heb wat ik aan ! Van het zagen wist ik al .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70070781
Stempelsets kan je ook hier bestellen.
http://www.konadnail.nl/?menu=category&categoryID=186249

Hoeveel zou die van de kruidvat moeten kosten? Iemand een idee?
pi_70071093
Die van de Essence kost(te) ¤3,45.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70101631



( let niet op de vlekjes...ben nog konadnoob)
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:00:01 #275
241293 FashionXstar
A shy,gypsy girl
pi_70103734
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:54 schreef quirina het volgende:
[ afbeelding ]


( let niet op de vlekjes...ben nog konadnoob)
Mooi, hoe heb je het zo gekregen??
Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
pi_70104418
China Glaze-OMG-OMG en konadplate nr m63 met witte stempellak.

Eerst laagje China Glaze, laten drogen ( gaat snel) en daarna stempelen met witte stempellak.
Daarna aflakken met China Glaze zodat je toch dat effect blijft houden. De lak is een beetje doorschijnend dus zie je de stempel er gewoon doorheen.
pi_70107235
Leuk!
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:47:53 #278
241293 FashionXstar
A shy,gypsy girl
pi_70107326
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef quirina het volgende:
China Glaze-OMG-OMG en konadplate nr m63 met witte stempellak.

Eerst laagje China Glaze, laten drogen ( gaat snel) en daarna stempelen met witte stempellak.
Daarna aflakken met China Glaze zodat je toch dat effect blijft houden. De lak is een beetje doorschijnend dus zie je de stempel er gewoon doorheen.
Oei China Glaze, ik heb er veel over gehoord. Maar klopt het dat het allen online te koop is? ( )
Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
pi_70107863
Ik denk dat China Glaze ook wel te koop is bij nagelstudio's, maar ik heb hem bij enchantra vandaan.
Ik heb hem alleen gekocht vanwege dat leuke holografische effect. Dat vind je hier niet in de lokale drogist.
Volgens mij zit dit topic bijna vol.
Maken we een nieuwe??
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:06:07 #280
241293 FashionXstar
A shy,gypsy girl
pi_70108035
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:01 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat China Glaze ook wel te koop is bij nagelstudio's, maar ik heb hem bij enchantra vandaan.
Ik heb hem alleen gekocht vanwege dat leuke holografische effect. Dat vind je hier niet in de lokale drogist.
Volgens mij zit dit topic bijna vol.
Maken we een nieuwe??
Leuke site , bestel je daar vaak?
Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:09:24 #281
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70108147
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:01 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat China Glaze ook wel te koop is bij nagelstudio's, maar ik heb hem bij enchantra vandaan.
Ik heb hem alleen gekocht vanwege dat leuke holografische effect. Dat vind je hier niet in de lokale drogist.
Volgens mij zit dit topic bijna vol.
Maken we een nieuwe??
Er kunnen nog 2019 posts in .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70108433
Natuurlijk maken we een nieuwe!
Ik heb net een basiskleurtje erop zitten en ga straks bloemetjes op mijn nagels maken en die moet ik toch ergens showen?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70108443
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:06 schreef FashionXstar het volgende:

[..]

Leuke site , bestel je daar vaak?

Ik heb er tot nu toe twee keer besteld.
Ze zijn vlot met leveren en als iets niet op voorraad is dan sturen ze je het netjes na.
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:19:36 #284
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_70108591
Ik heb er ook een aantal keer besteld, ik vind ze zeker niet vlot met leveren, maar alles komt wel netjes aan en ze hebben heel erg veel
Knoei
pi_70108859
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:19 schreef Loqi het volgende:
Ik heb er ook een aantal keer besteld, ik vind ze zeker niet vlot met leveren, maar alles komt wel netjes aan en ze hebben heel erg veel
Ik heb er geen last van gehad in ieder geval. Er waren twee plates niet op voorraad maar die kreeg ik keurig een paar dagen later toegestuurd.
Weet jij nog leuke/betere sites dan?
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:34:14 #286
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_70109261
Nee, zoals ik al zei bestel ik ook bij Enchantra, want ze hebben echt heel veel leuke dingen.. ik vind alleen de snelheid niet super
Knoei
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:53:41 #287
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70110075
Dit kreeg ik vandaag terug van Essence

Beste Guess,

Het stempelsetje is er wel geweest maar is op dit moment niet meer verkrijgbaar. In het najaar zal het misschien terugkomen in de update. Datis nu nog niet helemaal duidelijk. --

Vriendelijke groeten,

Joke Bierma
MV Media Produkties


Nu heb ik een mailtje gestuurd waar ze te koop zijn geweest,ik geloof er eigenlijk geen snars van.
Per juni in de winkels,ben al in Apeldoorn en Deventer geweest bij verschillende Kruidvat winkels,mijn moeder is in Breda en Oosterhout geweest en MM in Groningen.Ook weet het personeel van Kruidvat nergens niks van.Dit kan ik niet uit staan he!

Ik ga ook bloemetjes maken zo,foto's volgen...
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_70110426
Ik heb in Muiden ( maxis) en Amsterdam ook gekeken bij kruidvat maar die wisten ook van niets. En ik heb het nog aan een vriendin gevraagd die filiaalmanager is bij kruidvat in Almere en die wist ook van niets.
Maar dat hoort een beetje bij Kruidvat geloof ik. Als ze iets in de folder hebben staan en niet in de winkel dan weten ze het gewoon niet of het is bij andere filialen, maar bij welke filialen tsja dat weten ze dan ook niet.
Er zit niks anders op dan het gewoon in de gaten te houden denk ik.
pi_70113056
Mijn bloemetjes van vandaag, ze hebben wel wat van zo'n Hawaïhemd vind ik.
Er moet alleen nog een laagje topcoat overheen maar daar wacht ik nog even mee zodat die bloemen ook echt droog zijn.

There is no love sincerer than the love of food.
pi_70113243
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn bloemetjes van vandaag, ze hebben wel wat van zo'n Hawaïhemd vind ik.
Er moet alleen nog een laagje topcoat overheen maar daar wacht ik nog even mee zodat die bloemen ook echt droog zijn.

[ afbeelding ]
Leuk!

Met Konad gedaan of heel ijverig met prikkertjes aan de slag geweest?
pi_70113467
Gewoon vijf stippen zetten met het kwastje van je nagellak en dan met een prikkertje vanuit het midden van de stip naar het midden van het bloemetje krassen. Supermakkelijk.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:31:37 #292
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70114249
Leuk,zo doe ik het ook MM! Hier word het morgen,vanavond geen zin meer
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_70147512


Voor ieder die de kunst af wil kijken :p
Ik ga het morgen ook eens proberen, ziet er makkelijk uit.
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:57:17 #294
241293 FashionXstar
A shy,gypsy girl
pi_70147631
Een nieuw apparaatje


en dan krijg je dit:



Ik vind het niet mooi
Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
pi_70152504
Dat lijkt wel zo'n tang om de nagels van je huisdieren te knippen.
Maar ik vind het ook niet mooi, lijkt me ook lastig om van die kartelnagels te hebben.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 00:11:30 #296
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70152690
Verschrikkelijk lijkt me
Maar ik heb morgen wel weer wat te vertellen aan mijn nagelstyliste, die houdt dit soort trends nooit zo bij en hoort ze altijd van mij .
KuikenGuppy
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:10:00 #297
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_70159833
Inderdaad echt verschrikkelijk die karteltjes enzo Ik vind het al erg als ik 1 hoekje ergens in mijn nagel heb..

Vanmiddag ga ik weer creatief aan de gang.. Zal een foto plaatsen als het goed gelukt is
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:36:54 #298
241293 FashionXstar
A shy,gypsy girl
pi_70162589
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat lijkt wel zo'n tang om de nagels van je huisdieren te knippen.
Maar ik vind het ook niet mooi, lijkt me ook lastig om van die kartelnagels te hebben.
Ja je hebt gelijk huisdieren
Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
pi_70173795
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben gek op dit topic dat had ik al veel eerder moeten ontdekken!
Ik heb net ook om te proberen zo'n bloemetje gemaakt, en het is gelukt! in het midden een steentje,ziet er echt geweldig uit! waar halen jullie die ideetjes vandaan want ik wil NOG MEER! haha!
pi_70177721
Ik ben ook weer bezig geweest met Rimmel pro 398 black pearl+ konadplate m60 met zilveren stempellak.
In het echt is het effect mooier.


Die Rimmel nagelak vind ik niet fijn, de kwast is te dik en de lak te snel stroperig en dan staat er ook zo leuk mistake free application op
  vrijdag 19 juni 2009 @ 21:52:05 #301
257702 Daisass
Don't say a word.
pi_70180606
Ik vind de rimmel nagelak 60 seconds juist wel erg fijn!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')