Oei China Glaze, ik heb er veel over gehoord. Maar klopt het dat het allen online te koop is? (quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef quirina het volgende:
China Glaze-OMG-OMG en konadplate nr m63 met witte stempellak.
Eerst laagje China Glaze, laten drogen ( gaat snel) en daarna stempelen met witte stempellak.
Daarna aflakken met China Glaze zodat je toch dat effect blijft houden. De lak is een beetje doorschijnend dus zie je de stempel er gewoon doorheen.
Leuke sitequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:01 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat China Glaze ook wel te koop is bij nagelstudio's, maar ik heb hem bij enchantra vandaan.
Ik heb hem alleen gekocht vanwege dat leuke holografische effect. Dat vind je hier niet in de lokale drogist.
Volgens mij zit dit topic bijna vol.
Maken we een nieuwe??
Er kunnen nog 2019 posts inquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:01 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat China Glaze ook wel te koop is bij nagelstudio's, maar ik heb hem bij enchantra vandaan.
Ik heb hem alleen gekocht vanwege dat leuke holografische effect. Dat vind je hier niet in de lokale drogist.
Volgens mij zit dit topic bijna vol.
Maken we een nieuwe??
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:06 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Leuke site, bestel je daar vaak?
Ik heb er geen last van gehad in ieder geval. Er waren twee plates niet op voorraad maar die kreeg ik keurig een paar dagen later toegestuurd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:19 schreef Loqi het volgende:
Ik heb er ook een aantal keer besteld, ik vind ze zeker niet vlot met leveren, maar alles komt wel netjes aan en ze hebben heel erg veel
Leuk!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn bloemetjes van vandaag, ze hebben wel wat van zo'n Hawaïhemd vind ik.
Er moet alleen nog een laagje topcoat overheen maar daar wacht ik nog even mee zodat die bloemen ook echt droog zijn.
[ afbeelding ]
Ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat lijkt wel zo'n tang om de nagels van je huisdieren te knippen.![]()
Maar ik vind het ook niet mooi, lijkt me ook lastig om van die kartelnagels te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |