Ik heb ze nog nooit ergens gezien maar er zijn wel eens stempelsetjes met een apparaatje te koop hier en daar en als je die uit elkaar sloopt werkt het in principe net zo. De apparaten werken meestal minder maar als je de plaatjes daaruit gebruikt om zelf te stempelen doen ze het veel beter.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:23 schreef Frosting het volgende:
Zijn die stempels van Konadnail ook te koop in de winkel?
Bedankt!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:59 schreef Burdie het volgende:
Leuk hoor MM! Waar doe je dat mee? ik wil oooooooooooooook!!! (kuttopic
![]()
![]()
!).
Ik wel. Ik vind zo'n kaal randje echt geen gezicht. Lak je nagels of lak ze niet maar dat halve lakken heb ik nooit begrepen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:06 schreef booo het volgende:
Lakken jullie allemaal heel je nagels, ipv een randje vrij te houden aan alle kanten?
ik hou wel een randje vrij.. aangezien ik nogal korte vingers heb.. en daardoor lijken mijn vingers dus langer...quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:06 schreef booo het volgende:
Lakken jullie allemaal heel je nagels, ipv een randje vrij te houden aan alle kanten?
Waar zit die?quote:Op zondag 29 maart 2009 09:14 schreef Ardenlyn het volgende:
In Emmen zit een nagelshop (happy hands and nail oid) die verkoopt Konad.
Die kleur! Moe'k hebben! Waar heb je die vandaan?quote:
Whehe, ik weet wel waar de baander is hoor, heb er jarenlang op school gezetenquote:Op zondag 29 maart 2009 18:03 schreef Ardenlyn het volgende:
Happy Hands & Nails.
Baander 101
7811HT Emmen
Beter is om zelf uit te zoek waar in het centrum want als ik het uitleg dan kom je er nooit
bedankt voor de tip, ik ben sinds kort zwaar OPI-verslaafd (een ander lakje komt er hier niet meer inquote:
Jawel maar op de foto's heb ik ze net geveild en gelakt, hoezo?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:23 schreef jrysilvr het volgende:
wat kort allemaal zijn er geen dames hier met echte lange natuurlijke nagels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |