Goede keuze.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:04 schreef Anne het volgende:
Ik heb toch een verharder van Rimmel gehaald, met nog een ander nagellakje.
Die heb ik ook, maar ik vind 'm helemaal niet goed dekkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:09 schreef Mylene het volgende:
Rimmel ja. Ik heb de 60 seconds van dat merk en die bevalt me zeer goed, blijft lang zitten.
Bij mij zit ie er inderdaad ook nog opquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zeg weer Rimmel. Hij moet wel goed drogen (droog is niet door en door droog dus eerste uren even voorzichtig doen) maar dan blijft hij echt lang zitten.
Mooie nagels, mooie handen ook!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik hou zelf helemaal niet van lange nagels, ik vind het ook irritant als ze te lang zijn. Helaas groeien mijn nagels snel dus ik moet ze vaak knippenVan die dikke vierkante witte randen vind ik ook niks..
Heel soms doe ik er doorzichtige nagellak op, daar had ik toevallig nog een foto van:
[ afbeelding ]
Moet ik eigenlijk maar weer eens doen, het staat wel mooi
Nagelversteviger moet toch juist als eerstequote:Op woensdag 4 februari 2009 11:34 schreef Helenamus het volgende:
ik heb altijd gebeten op mijn nagels,
nu ben ik ze weer aan t laten groeien maar ik heb nu wel hele brede nagels en dat is wel lelijk :/ mja.
ik doe altijd op het uiteinde witte randje, een kleurtje, en dan nagel versteviger erop.
Ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Nagelversteviger moet toch juist als eerste? Of?
Klopt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Nagelversteviger moet toch juist als eerste? Of?
Mooi gedaan.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:47 schreef Anne het volgende:
Oké, dit is mijn aller, aller, allereerste poging ooit voor een 'french manicure'. Ik heb 't met stickertjes gedaan (wat een HEL!).
[ afbeelding ]
Het is nog wel aardig gelukt, vind ik dan. Ik mag hopen dat het de volgende keer wat sneller gaat, want anders ga ik dit echt niet elke maand of week doen. Zo.![]()
.
Ja dat vond ik dus ook. Het leek me altijd onzin maar ik wil niet meer anders.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:51 schreef Anne het volgende:
Trouwens, het verschil tussen een cheapass nagellakje en die van Rimmel was wel érg duidelijk.
Ik heb uiteindelijk ook maar de verharder van Rimmel erover heen gegooid, want met de cheapass nagellak werd het maar een rommeltje.
Nou, ik heb op een gegeven moment mijn rechterhand iets bijgewerkt, uit de losse hand.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Voor de volgende keer zou ik het toch eens proberen uit de losse hand en met een kwastje met korte stevige haren en nagellakremover om het netjes te maken. Ze verkopen overigens ook correctiepennen voor nagellak. Essence heeft die volgens mij ook. Ik weet alleen niet of dat echt fijn werkt.
Mmm...ik zal es googlen op wat een silk wrap precies is dan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Het lijkt er inderdaad op dat er een beschadiging in je nagelriem zit, dat zou die zwakke plek kunnen veroorzaken.
Trind nagelriembalsam zou misschien wat kunnen helpen om je nagelriem weer gezond te krijgen en je zou eens een silk wrap kunnen proberen om de scheur te repareren maar ik weet zo niet waar je die kunt kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |