abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:16:09 #1
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65491696
Hoi mensen, zijn jullie ook nagellak-fan? Heb je regelmatig een leuk kleurtje nagellak, of maak je hele kunstwerken van je nagels? Laat ze hier aan elkaar zien!

TS begint:
KuikenGuppy
pi_65492006
Dat zijn neppers toch?
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:24:31 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65492068
Nee mijn eigen, maar wel verstevigd met gellak .
KuikenGuppy
pi_65492257
flikker op als je niks toe te voegen hebt

[ Bericht 90% gewijzigd door Mirjam op 28-01-2009 14:47:29 ]
kaasboer
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:51:42 #5
220182 HEROINchic
is geen junkie.
pi_65497616

Ook eigen nagels, zonder gellak, gewoon zelf french manicure gedaan.
pi_65498061
Zoals jullie het hebben vind ik het mooi!
Ik vind nepnagels over het algemeen heel lelijk (maar dat komt meestall omdat ze er heeel nep uit zien en dat is jammer)
Ik moet helaas voor mijn opleiding mijn nagels kortwieken. Ik probeer altijd te smokkelen, maar dat wordt helaas altijd opgemerkt. Hoewel het me ook nooit is gelukt is om ze zo lang te krijgen als jullie (alleen bij mijn pinken lukt dat)
Lakken kan ik gelukkig nog wel doen, dan lijken ze nog een beetje vrouwelijk!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:18:03 #7
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65498622
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:51 schreef HEROINchic het volgende:
[ afbeelding ]

Ook eigen nagels, zonder gellak, gewoon zelf french manicure gedaan.
Mooi gedaan!!!
KuikenGuppy
pi_65498749
Ik heb (had eigenlijk) wel een stel nepperds:

Hebben jullie geen moeite met typen? Of hebben jullie op jullie werk niet veel te maken met beeldschermwerk?
Dit is de reden waarom ik ze niet meer heb. Lange nagels van mijzelf werkt trouwens niet. Ik heb ontzettend dunne nagels en als ze al 5 mm lang zijn, breken ze alweer af.)
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:25:47 #9
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_65498935
Ik vind van die lange nagels helemaal niet mooi
De mijne zijn vrij kort (moet ook voor mijn opleiding overigens) en dat vind ik toch een stuk mooier eigenlijk.
Zal binnenkort eens een foto maken
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_65498974
Ja, maar tussen korte nagels en eigenlijk geen nagels zit ook nog een verschil .
Ik dúrf mijn nagels van nu niet eens te showen .

Edit: Lange nagels vind ik trouwens wel mooi, maar op de een of andere manier staat het niet bij iedereen.
Wat ik trouwens *brrr* vindt, zijn van die onverzorgde dames, dragen totaal géén make-up, hebben geen leuke kleren aan, maar dan hebben ze wel prachtige (neppe) nagels. Ik snap dat niet..
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:27:37 #11
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65498999
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:21 schreef Anne het volgende:
Ik heb (had eigenlijk) wel een stel nepperds:

[ afbeelding ]

Hebben jullie geen moeite met typen? Of hebben jullie op jullie werk niet veel te maken met beeldschermwerk?
Dit is de reden waarom ik ze niet meer heb. Lange nagels van mijzelf werkt trouwens niet. Ik heb ontzettend dunne nagels en als ze al 5 mm lang zijn, breken ze alweer af.)
Nice, jammer dat je ze niet meer hebt! Ik heb zelf niet zoveel last met typen, in het begin wel, maar het went .
KuikenGuppy
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:27:59 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65499013
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:26 schreef Anne het volgende:
Ja, maar tussen korte nagels en eigenlijk geen nagels zit ook nog een verschil .
Ik dúrf mijn nagels van nu niet eens te showen .
Jawel, doe eens? .
KuikenGuppy
pi_65501727
Ik vind korte nagels juist heel erg wennen!
Toen ik paar jaar geleden in de zorg ging werken had ik mooie lange nagels die er af moesten.
Dus ik heb in 1 keer mn nagels heel korts geknipt. Dat deed de eerste dagen zeer zeg!
En nog steeds vind ik mijn korte nagels niet fijn, ik krijg nooit verpakkingen open
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_65505256
Zeg Burdie, dat gellak. Hoe werkt dat? Dat zou dan wel iets voor mij zijn? Met mijn breekbare nagels?

Mijn nagels waren trouwens gelnagels. Is dat hetzelfde idee? Alleen 'lak' je dan op je eigen nagels?
pi_65506893
Had als tiener tachtig kleurtjes nagellak, ben er van de ene op de andere dag mee opgehouden om mijn nagels te lakken. Mijn nagels zijn zo dun, ik kan ze ombuigen en ze scheuren heel snel in. Lang laten groepen lukt daarom niet.
pi_65508988
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:12 schreef _Arual_ het volgende:
Had als tiener tachtig kleurtjes nagellak, ben er van de ene op de andere dag mee opgehouden om mijn nagels te lakken. Mijn nagels zijn zo dun, ik kan ze ombuigen en ze scheuren heel snel in. Lang laten groepen lukt daarom niet.
heb ik ook, ik merk juist dat als ik ze lak, ze iets steviger zijn, logisch natuurlijk
en het weerhoudt me van nagel/velletjes bijten

sinds kort lak ik ze weer
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 28 januari 2009 @ 23:24:47 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65512400
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:32 schreef Anne het volgende:
Zeg Burdie, dat gellak. Hoe werkt dat? Dat zou dan wel iets voor mij zijn? Met mijn breekbare nagels?

Mijn nagels waren trouwens gelnagels. Is dat hetzelfde idee? Alleen 'lak' je dan op je eigen nagels?
nouja, dat laatste dus . Ik ga ervoor naar een nagelstyliste, en die doet dan elke drie weken nieuwe gel erop. Oude eraf, nieuwe erop .
Wat ik heb gehoord dat goed werkt, is van die speciale nagelverharder (ben even de naam van het merk kwijt, maar je vindt het zegmaar bij de nepnagels, nagellijm en nagellakremover, niet bij de nagellakjes) bij de drogist. Dagelijks opsmeren en het schijnt enorm goed te helpen.
KuikenGuppy
pi_65513272
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

nouja, dat laatste dus . Ik ga ervoor naar een nagelstyliste, en die doet dan elke drie weken nieuwe gel erop. Oude eraf, nieuwe erop .
Zou je zoiets ook niet zelf kunnen doen? Dat lijkt me nou superhandig.
pi_65514026

Satin Blue van Chanel
pi_65514094
Mooie vrouwelijke nagels..

Het liefst zo naturel als in de OP en de eerstvolgende foto's, mooi wit.
Prachtig!
  Redactie Frontpage donderdag 29 januari 2009 @ 00:38:20 #21
197197 Moozze
Plugged
pi_65514338
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:25 schreef Muck het volgende:
Ik vind van die lange nagels helemaal niet mooi
De mijne zijn vrij kort (moet ook voor mijn opleiding overigens) en dat vind ik toch een stuk mooier eigenlijk.
Zal binnenkort eens een foto maken
Wat voor opleiding doe je dan?
pi_65516151
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:26 schreef OldJeller het volgende:
Mooie vrouwelijke nagels..

Het liefst zo naturel als in de OP en de eerstvolgende foto's, mooi wit.
Prachtig!
Naturel? Daar is niets natuurlijks aan. Ik vind het heel erg lelijk van die klauwen met dikke witte randen. Toen French manicure net in was, waren de nagels nog mooi rond van vorm, en niet al te lang. Nu zijn het van die vierkante blokken. Echt walgelijk.

Vrouwen hebben de neiging om alsmaar naar die nagelstyliste te rennen, en verpesten hun eigen nagels. Als de gelnagels er eenmaal af zijn, hebben ze van die lelijke verkleurde verschrompelde ribbelige nagels over. Heel ongezond om je eigen nagels jarenlang onder zo'n hermetisch afgesloten gellaag te verstoppen. Broedhaard voor schimmels.

Dit gaat nog wel..

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:18:01 #23
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65518161
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 04:06 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Naturel? Daar is niets natuurlijks aan. Ik vind het heel erg lelijk van die klauwen met dikke witte randen. Toen French manicure net in was, waren de nagels nog mooi rond van vorm, en niet al te lang. Nu zijn het van die vierkante blokken. Echt walgelijk.

Vrouwen hebben de neiging om alsmaar naar die nagelstyliste te rennen, en verpesten hun eigen nagels. Als de gelnagels er eenmaal af zijn, hebben ze van die lelijke verkleurde verschrompelde ribbelige nagels over. Heel ongezond om je eigen nagels jarenlang onder zo'n hermetisch afgesloten gellaag te verstoppen. Broedhaard voor schimmels.

Dit gaat nog wel..

[ afbeelding ]
onder welke steen leef jij? Gelnagels zijn allang niet meer slecht voor je eigen nagels. Je eigen nagels worden niet hermetisch afgesloten en er komen zeker geen schimmels onder. Misschien werkte dat in de préhistorie zo, maar tegenwoordig is het net zo goed of slecht als gewone nagellak .
KuikenGuppy
pi_65521976
Ik zal je wijsheden doorgeven aan mijn vriendin die vorige week na 6 jaar haar nepnagels verwijderde en er met een tiental ribbelige, superbreekbare en verkleurde gedrochten onder vandaan kwam. Waarschijnlijk had ze een prehistorische nagelstyliste.

donderdag 29 januari 2009 @ 11:31:21 #25
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65522120
Eén verhaal zegt weinig over het algemeen he.

[ Bericht 95% gewijzigd door Burdie op 29-01-2009 11:37:01 ]
KuikenGuppy
pi_65522590
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef Burdie het volgende:
Eén verhaal zegt weinig over het algemeen he.
Oh, je post aangepast zie ik.

Ze is niet het enige voorbeeld dat ik heb gezien hoor.
Je eigen nagels hebben altijd te lijden onder dergelijke praktijken. Ze worden sowieso brozer, slapper.

Maar goed, als jij met vierkante klauwen wilt rondlopen moet jij dat natuurlijk zelf weten. Ik vind het totaal niet vrouwelijk staan, die veel te witte randen van een centimeter. En de nagels worden ook zo vies dik. Kun je goed zien bij jouw duim, waar je van de zijkant naar kijkt.
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:49:09 #27
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65522777
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Je eigen nagels hebben altijd te lijden onder dergelijke praktijken. Ze worden sowieso brozer, slapper.

Maar goed, als jij met vierkante klauwen wilt rondlopen moet jij dat natuurlijk zelf weten. Ik vind het totaal niet vrouwelijk staan, die veel te witte randen van een centimeter. En de nagels worden ook zo vies dik. Kun je goed zien bij jouw duim, waar je van de zijkant naar kijkt.
Smaken verschillen . Ervaringen ook.
Bij mij gaat elke drie weken de gel eraf en wat er dan te voorschijn komt, zijn gewoon nette, mooie, natuurlijke nagels. En ja, daar zit het allerbovenste laagje niet (meer) op (het gladde zegmaar), dus ze zijn iets dunner dan gewoon. Na een aantal weken nagelverharder gebruiken merk je het verschil al niet meer .
Overigens klopt het dat die duimnagel net is bijgewerkt met een tip en daardoor wat dikker is dan de rest van mijn nagels. Over drie weken is dat weer uitgegroeid .
KuikenGuppy
pi_65522876
Vooral die felgekleurde kunstwerknagels vind ik altijd zo vies. Wat een meuk moet daar ook onder zitten, dat is toch bedoeld om enige tijd mee te gaan lijkt me?
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:52:47 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65522916
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vooral die felgekleurde kunstwerknagels vind ik altijd zo vies. Wat een meuk moet daar ook onder zitten, dat is toch bedoeld om enige tijd mee te gaan lijkt me?
Sja, het ligt er maar net aan hoe je ermee om gaat .
Onder kunstnagels en gelakte nagels zie je inderdaad het vuil minder snel zitten. Zelf maak ik mijn nagels elke dag schoon met een nagelborsteltje en wat zeep.
KuikenGuppy
pi_65523873
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef Burdie het volgende:

en wat er dan te voorschijn komt, zijn gewoon nette, mooie, natuurlijke nagels.
Dan kan ik er met mijn pet niet bij waarom je nette, mooie, natuurlijke nagels gaat verbergen onder van die klauwen die overduidelijk nep zijn?
pi_65524272
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 04:06 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

oké, tuurlijk heeft naturel de voorkeur, net zoals het om borsten gaat of (zo min mogelijk) make up op het gezicht.
Maar de tweede foto van heroin is natuurlijk zegt ze.
En dat is ook mooi.
  donderdag 29 januari 2009 @ 12:30:23 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65524369
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef ElizabethR het volgende:
Dan kan ik er met mijn pet niet bij waarom je nette, mooie, natuurlijke nagels gaat verbergen onder van die klauwen die overduidelijk nep zijn?
Omdat ik 'die klauwen' zelf wel mooi vind, zelf niet elke dag een french ga zetten, en mijn nagels zo veel minder snel scheuren of breken.

Goed, terug naar de foto's!
KuikenGuppy
  donderdag 29 januari 2009 @ 12:39:29 #33
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_65524732
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:38 schreef Moozze het volgende:

[..]

Wat voor opleiding doe je dan?
Biologie en medisch laboratoriumonderzoek
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_65526616
Ik moet zeggen dat ik een French ook wel mooier vind op kortere nagels.
pi_65527343
ik heb net m'n nagels gelakt met m'n nieuw gekochte flesje hema one coat nagellak, zag er echt niet uit
geen idee of het aan mij lag, maar geen porem.
weer erafgehaald, zometeen maar wat anders erop
pi_65527527

Ik zweer hier bij, al jaren. Heb van mezelf echt dunne, breekbare nagels. Dit is voor mij de oplossing!!!
Everyone is entitled to My opinion.
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:52:40 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65527553
Meer foto's, ladies .
KuikenGuppy
pi_65540064
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat vierkante of juist mooi rond kies je zélf bij het laten zetten van de nagels.
Mijn schoonmama heeft namelijk zo'n nagels:

En die zijn bij haar ook nep.
pi_65546022
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:51 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zweer hier bij, al jaren. Heb van mezelf echt dunne, breekbare nagels. Dit is voor mij de oplossing!!!
Haal je deze gewoon bij de drogist? Ik ga morgen even zoeken .
pi_65546282
Hoe kan ik 't beste mn nagels kort houden? Ik vijl ze tegenwoordig en heb gemerkt dat mn nagels nu veel minder snel breken. Heb alleen nog wel moeite om de vorm goed te houden

man btw
"Those unforgettable days, for them I live"
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:07:24 #41
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_65547273
Ik heb echt helemaal niets me nagellak e.d
Heb sterke nagels die er prima glanzend uitzien zonder lak dus ik hou ze kort en schoon en vind het prima zo.

Vind een kleurtje soms nog wel leuk staan maar french manicure vind ik niets en ook van die 'vierkante' nagels vind ik persoonlijk onwijs lelijk.
Maargoed iedereen moet natuurlijk lekker doen waar hij [of zij eigenlijk in dit geval] blij van word

Heb even geen foto trouwens, maak ik morgen!
an urge to help mankind overcomes me
pi_65551608
Dit weekend moeten mijn (klein beetje gespaarde) nagels weer kortgewiekt worden omdat de massagelessen op school weer zijn begonnen. Ik zal als afscheid een fotootje maken en hier neer zetten!
pi_65560690
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:39 schreef Anne het volgende:

[..]

Haal je deze gewoon bij de drogist? Ik ga morgen even zoeken .
Gewoon bij de drogist, normaal doe ik niet aan reclame, maar geloof me dit werkt echt! Hou je aan de gebruiksaanwijzing en dan komt alles goed...
Succes
pi_65561174
Leuke van die nagelverharder bij mij is dat mijn nagels dan juist twee keer zo snel scheuren
Dan is de vraag wat ga je dan gebruiken?
pi_65561241
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:45 schreef lynda het volgende:
Leuke van die nagelverharder bij mij is dat mijn nagels dan juist twee keer zo snel scheuren
Dan is de vraag wat ga je dan gebruiken?
Nee, niet scheuren. Ze breken met dat spul in 1 keer af, toch?
pi_65563992
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:51 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh die vind ik niks. Deed echt helemaal niets voor me. Ik zweer bij deze:

En deze nagelriembalsam:

Fantastisch spul. Helemaal als ik weer een velletjes heb lopen kauwen. Hiermee is binnen een dag of drie het ergste leed geleden en zien je handen er alweer toonbaar uit.
pi_65564032
ipv tips..

SHOW JE NAGELS, NU!!!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:19:01 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65564284
Ik doe echt helemaal geen reet aan m'n nagels . Nog nooit naar een manicure o.i.d. geweest. Heb onwijs breekbare nagels, dus zin heeft 't ook niet. Als ze wat langer zijn, buig ik ze zo om en scheuren ze ook binnen no-time.

En ik haat het als vreemden aan m'n handen (en voeten) zitten
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_65565404
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:46 schreef zwitsalbaby00 het volgende:

[..]

Nee, niet scheuren. Ze breken met dat spul in 1 keer af, toch?
Bij mij scheurt het altijd zover in dat er niets anders op zit dan weer nagel eraf te knippen / vijlen.
Het werkt dus gewoon niet
* lynda gaat proberen foto te maken speciaal voor Oldjeller
pi_65565585
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:11 schreef OldJeller het volgende:
ipv tips..

SHOW JE NAGELS, NU!!!
Eerst trutten vandaag.
Daarna misschien een foto als ik mijn camera kan vinden.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:03:29 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_65568014
Ik heb de nagelverharder van allessandro gebruikt vroeger, die is ook erg fijn (en nu heb ik hem niet meer nodig!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65570622
Mijn nagels;

Ik ben een beetje lui geweest zie ik, ze zijn zwaar verwaarloost
pi_65577425
Nou weet ik niet welke verharder ik moet halen .

Edit: Ik vind ze nog steeds wel mooi hoor, Evil-Cherry.
pi_65588973
Ik gebruik Essence lavendelolie. Ik heb ook Herome gebruikt 1x, maar dat spul stinkt vreselijk en het lakt lelijk. En je moet het er weer afhalen met nagellakremover en dat is natuurlijk ook niet zo best voor je nagels, aceton of niet.
pi_65595921
tvp
pi_65597258
Ik heb toch een verharder van Rimmel gehaald, met nog een ander nagellakje.
pi_65598161
Ik had eerst bérgen foto's van m'n nagels in alle kleurtjes van de regenboog, maar nu heb ik er nog maar 1 foto van waar ze maar een beetje op staan omdat ik een plaat vast houdt

@ Zonnebril; die nagellak van Chanel, waar heb je die gekocht en hoe duur was ie?
Vind dat een geweldige kleur, van OPI hebben ze zoiets soort gelijks maar ook redelijk prijzig.
pi_65601417
probeerde net een foto te maken met webcam, maar het is een beetje donker hier, morgen maar weer een nieuwe poging

die van mij zijn nu rode/roze achtig gelakt en niet zo lang..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65614587
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:04 schreef Anne het volgende:
Ik heb toch een verharder van Rimmel gehaald, met nog een ander nagellakje.
Goede keuze.
pi_65622063

wordt tijd om ze opnieuw te lakken zie ik
  maandag 2 februari 2009 @ 09:40:58 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65647102
Leuk kleurtje, progje!
KuikenGuppy
pi_65692171
meiden?
wie weet er een goeie longlasting nagellak die écht longlasting is?
die van de etos blijft maar 2 dagen mooi ( ), die van de hema iets langer, hoogstens een dag of 4
maar er zullen toch wel zeker lakjes zijn die het langer uithouden?
anders blijf je toch bezig?
pi_65694379
Ik zeg weer Rimmel. Hij moet wel goed drogen (droog is niet door en door droog dus eerste uren even voorzichtig doen) maar dan blijft hij echt lang zitten.
pi_65697961
Rimmel ja. Ik heb de 60 seconds van dat merk en die bevalt me zeer goed, blijft lang zitten.

Nagellak van Chanel vind ik ook waardeloos als het om longlasting gaat.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:12:40 #65
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65698069
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:09 schreef Mylene het volgende:
Rimmel ja. Ik heb de 60 seconds van dat merk en die bevalt me zeer goed, blijft lang zitten.
Die heb ik ook, maar ik vind 'm helemaal niet goed dekken .
KuikenGuppy
pi_65700171
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zeg weer Rimmel. Hij moet wel goed drogen (droog is niet door en door droog dus eerste uren even voorzichtig doen) maar dan blijft hij echt lang zitten.
Bij mij zit ie er inderdaad ook nog op . Terwijl bij andere nagellakken kan ik het meestal 2 dagen erna maar beter opnieuw doen, want dan ziet het niet meer uit.

Ik ben nog steeds aan het wachten tot mijn nageltjes lang genoeg zijn om eens een french manicure te doen. Wat duurt dat lang!
pi_65700668
Ik hou zelf helemaal niet van lange nagels, ik vind het ook irritant als ze te lang zijn. Helaas groeien mijn nagels snel dus ik moet ze vaak knippen Van die dikke vierkante witte randen vind ik ook niks..

Heel soms doe ik er doorzichtige nagellak op, daar had ik toevallig nog een foto van:

Moet ik eigenlijk maar weer eens doen, het staat wel mooi
pi_65718062
Ok, rimmel it is dus?
Als ik morgen bij de etos kom, zal ik eens kijken naar een leuk kleurtje
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:22:15 #69
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65723479
Vandaag:

KuikenGuppy
pi_65723557
mooi

lijkt heel erg op de kleur die ik er op heb zitten ..
pi_65725691
ik heb altijd gebeten op mijn nagels,
nu ben ik ze weer aan t laten groeien maar ik heb nu wel hele brede nagels en dat is wel lelijk :/ mja.
ik doe altijd op het uiteinde witte randje, een kleurtje, en dan nagel versteviger erop.
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:23:33 #72
240066 Mr.Talisker
Care for a dram?
pi_65727263
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik hou zelf helemaal niet van lange nagels, ik vind het ook irritant als ze te lang zijn. Helaas groeien mijn nagels snel dus ik moet ze vaak knippen Van die dikke vierkante witte randen vind ik ook niks..

Heel soms doe ik er doorzichtige nagellak op, daar had ik toevallig nog een foto van:
[ afbeelding ]

Moet ik eigenlijk maar weer eens doen, het staat wel mooi
Mooie nagels, mooie handen ook!
pi_65733575
nou, ik heb me 2 potjes rimmel wearmaxx gekocht. ben benbieuwd.

die 60 seconds nailpolish van rimmel, blijft die ook lang mooi?
die heeft nl. veel meer leukere kleurtjes
  Moderator woensdag 4 februari 2009 @ 15:47:12 #74
9859 crew  Karina
Woman
pi_65734548
Ik heb ook een tijdje nagelverharder en nagelverbeteraar (of zoiets) gebruikt, van de Etos, maar ik had het idee dat mijn nagels er juist slechter van werden, scheuren vooral.

Ik heb nu gewoon korte nagels, makkelijker met typen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_65742164
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:34 schreef Helenamus het volgende:
ik heb altijd gebeten op mijn nagels,
nu ben ik ze weer aan t laten groeien maar ik heb nu wel hele brede nagels en dat is wel lelijk :/ mja.
ik doe altijd op het uiteinde witte randje, een kleurtje, en dan nagel versteviger erop.
Nagelversteviger moet toch juist als eerste ? Of?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 4 februari 2009 @ 19:53:40 #76
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65742828
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:36 schreef Anne het volgende:

[..]

Ja.
Dat breng je aan op schone, ongelakte nagels.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_65748913
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:36 schreef Anne het volgende:

[..]

Klopt.
Ik gebruik hem trouwens wel heel lui als basis- en toplaag maar nagelversteviger over je nagellak heeft weinig zin. Dan kan je in principe net zo goed een gewone doorzichtige lak gebruiken. Tenzij je lui ben zoals ik en dus gewoon maar met twee potjes wilt smeren.
pi_66393436
Oké, dit is mijn aller, aller, allereerste poging ooit voor een 'french manicure'. Ik heb 't met stickertjes gedaan (wat een HEL!).

Het is nog wel aardig gelukt, vind ik dan. Ik mag hopen dat het de volgende keer wat sneller gaat, want anders ga ik dit echt niet elke maand of week doen. Zo. .
pi_66393572
Trouwens, het verschil tussen een cheapass nagellakje en die van Rimmel was wel érg duidelijk.
Ik heb uiteindelijk ook maar de verharder van Rimmel erover heen gegooid, want met de cheapass nagellak werd het maar een rommeltje.
pi_66400947
Mooi Anne !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')