Mooi gedaan!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:51 schreef HEROINchic het volgende:
[ afbeelding ]
Ook eigen nagels, zonder gellak, gewoon zelf french manicure gedaan.
Nice, jammer dat je ze niet meer hebt! Ik heb zelf niet zoveel last met typen, in het begin wel, maar het wentquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:21 schreef Anne het volgende:
Ik heb (had eigenlijk) wel een stel nepperds:
[ afbeelding ]
Hebben jullie geen moeite met typen? Of hebben jullie op jullie werk niet veel te maken met beeldschermwerk?
Dit is de reden waarom ik ze niet meer heb. Lange nagels van mijzelf werkt trouwens niet. Ik heb ontzettend dunne nagels en als ze al 5 mm lang zijn, breken ze alweer af.)
Jawel, doe eens?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:26 schreef Anne het volgende:
Ja, maar tussen korte nagels en eigenlijk geen nagels zit ook nog een verschil.
Ik dúrf mijn nagels van nu niet eens te showen.
heb ik ook, ik merk juist dat als ik ze lak, ze iets steviger zijn, logisch natuurlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:12 schreef _Arual_ het volgende:
Had als tiener tachtig kleurtjes nagellak, ben er van de ene op de andere dag mee opgehouden om mijn nagels te lakken. Mijn nagels zijn zo dun, ik kan ze ombuigen en ze scheuren heel snel in. Lang laten groepen lukt daarom niet.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:32 schreef Anne het volgende:
Zeg Burdie, dat gellak. Hoe werkt dat? Dat zou dan wel iets voor mij zijn? Met mijn breekbare nagels?
Mijn nagels waren trouwens gelnagels. Is dat hetzelfde idee? Alleen 'lak' je dan op je eigen nagels?
Zou je zoiets ook niet zelf kunnen doen? Dat lijkt me nou superhandig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:24 schreef Burdie het volgende:
[..]nouja, dat laatste dus
. Ik ga ervoor naar een nagelstyliste, en die doet dan elke drie weken nieuwe gel erop. Oude eraf, nieuwe erop
.
Wat voor opleiding doe je dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:25 schreef Muck het volgende:
Ik vind van die lange nagels helemaal niet mooi
De mijne zijn vrij kort (moet ook voor mijn opleiding overigens) en dat vind ik toch een stuk mooier eigenlijk.
Zal binnenkort eens een foto maken
Naturel? Daar is niets natuurlijks aan. Ik vind het heel erg lelijk van die klauwen met dikke witte randen. Toen French manicure net in was, waren de nagels nog mooi rond van vorm, en niet al te lang. Nu zijn het van die vierkante blokken. Echt walgelijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:26 schreef OldJeller het volgende:
Mooie vrouwelijke nagels..
Het liefst zo naturel als in de OP en de eerstvolgende foto's, mooi wit.
Prachtig!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 04:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Naturel? Daar is niets natuurlijks aan. Ik vind het heel erg lelijk van die klauwen met dikke witte randen. Toen French manicure net in was, waren de nagels nog mooi rond van vorm, en niet al te lang. Nu zijn het van die vierkante blokken. Echt walgelijk.
Vrouwen hebben de neiging om alsmaar naar die nagelstyliste te rennen, en verpesten hun eigen nagels. Als de gelnagels er eenmaal af zijn, hebben ze van die lelijke verkleurde verschrompelde ribbelige nagels over. Heel ongezond om je eigen nagels jarenlang onder zo'n hermetisch afgesloten gellaag te verstoppen. Broedhaard voor schimmels.
Dit gaat nog wel..
[ afbeelding ]
Oh, je post aangepast zie ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef Burdie het volgende:
Eén verhaal zegt weinig over het algemeen he.
Smaken verschillenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, je post aangepast zie ik.
Ze is niet het enige voorbeeld dat ik heb gezien hoor.
Je eigen nagels hebben altijd te lijden onder dergelijke praktijken. Ze worden sowieso brozer, slapper.
Maar goed, als jij met vierkante klauwen wilt rondlopen moet jij dat natuurlijk zelf weten. Ik vind het totaal niet vrouwelijk staan, die veel te witte randen van een centimeter. En de nagels worden ook zo vies dik. Kun je goed zien bij jouw duim, waar je van de zijkant naar kijkt.
Sja, het ligt er maar net aan hoe je ermee om gaatquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vooral die felgekleurde kunstwerknagels vind ik altijd zo vies. Wat een meuk moet daar ook onder zitten, dat is toch bedoeld om enige tijd mee te gaan lijkt me?
Dan kan ik er met mijn pet niet bij waarom je nette, mooie, natuurlijke nagels gaat verbergen onder van die klauwen die overduidelijk nep zijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef Burdie het volgende:
en wat er dan te voorschijn komt, zijn gewoon nette, mooie, natuurlijke nagels.
oké, tuurlijk heeft naturel de voorkeur, net zoals het om borsten gaat of (zo min mogelijk) make up op het gezicht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 04:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Naturel? Daar is niets natuurlijks aan. Ik vind het heel erg lelijk van die klauwen met dikke witte randen. Toen French manicure net in was, waren de nagels nog mooi rond van vorm, en niet al te lang. Nu zijn het van die vierkante blokken. Echt walgelijk.
Omdat ik 'die klauwen' zelf wel mooi vind, zelf niet elke dag een french ga zetten, en mijn nagels zo veel minder snel scheuren of breken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef ElizabethR het volgende:
Dan kan ik er met mijn pet niet bij waarom je nette, mooie, natuurlijke nagels gaat verbergen onder van die klauwen die overduidelijk nep zijn?
Biologie en medisch laboratoriumonderzoekquote:
Dat vierkante of juist mooi rond kies je zélf bij het laten zetten van de nagels.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, je post aangepast zie ik.
Ze is niet het enige voorbeeld dat ik heb gezien hoor.
Je eigen nagels hebben altijd te lijden onder dergelijke praktijken. Ze worden sowieso brozer, slapper.
Maar goed, als jij met vierkante klauwen wilt rondlopen moet jij dat natuurlijk zelf weten. Ik vind het totaal niet vrouwelijk staan, die veel te witte randen van een centimeter. En de nagels worden ook zo vies dik. Kun je goed zien bij jouw duim, waar je van de zijkant naar kijkt.
Haal je deze gewoon bij de drogist? Ik ga morgen even zoekenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:51 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zweer hier bij, al jaren. Heb van mezelf echt dunne, breekbare nagels. Dit is voor mij de oplossing!!!
Gewoon bij de drogist, normaal doe ik niet aan reclame, maar geloof me dit werkt echt! Hou je aan de gebruiksaanwijzing en dan komt alles goed...quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Haal je deze gewoon bij de drogist? Ik ga morgen even zoeken.
Nee, niet scheuren. Ze breken met dat spul in 1 keer af, toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:45 schreef lynda het volgende:
Leuke van die nagelverharder bij mij is dat mijn nagels dan juist twee keer zo snel scheuren![]()
Dan is de vraag wat ga je dan gebruiken?
Oh die vind ik niks. Deed echt helemaal niets voor me. Ik zweer bij deze:quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:51 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zweer hier bij, al jaren. Heb van mezelf echt dunne, breekbare nagels. Dit is voor mij de oplossing!!!
Bij mij scheurt het altijd zover in dat er niets anders op zit dan weer nagel eraf te knippen / vijlen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:46 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
[..]
Nee, niet scheuren. Ze breken met dat spul in 1 keer af, toch?
Eerst trutten vandaag.quote:
Goede keuze.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:04 schreef Anne het volgende:
Ik heb toch een verharder van Rimmel gehaald, met nog een ander nagellakje.
Die heb ik ook, maar ik vind 'm helemaal niet goed dekkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:09 schreef Mylene het volgende:
Rimmel ja. Ik heb de 60 seconds van dat merk en die bevalt me zeer goed, blijft lang zitten.
Bij mij zit ie er inderdaad ook nog opquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zeg weer Rimmel. Hij moet wel goed drogen (droog is niet door en door droog dus eerste uren even voorzichtig doen) maar dan blijft hij echt lang zitten.
Mooie nagels, mooie handen ook!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik hou zelf helemaal niet van lange nagels, ik vind het ook irritant als ze te lang zijn. Helaas groeien mijn nagels snel dus ik moet ze vaak knippenVan die dikke vierkante witte randen vind ik ook niks..
Heel soms doe ik er doorzichtige nagellak op, daar had ik toevallig nog een foto van:
[ afbeelding ]
Moet ik eigenlijk maar weer eens doen, het staat wel mooi
Nagelversteviger moet toch juist als eerstequote:Op woensdag 4 februari 2009 11:34 schreef Helenamus het volgende:
ik heb altijd gebeten op mijn nagels,
nu ben ik ze weer aan t laten groeien maar ik heb nu wel hele brede nagels en dat is wel lelijk :/ mja.
ik doe altijd op het uiteinde witte randje, een kleurtje, en dan nagel versteviger erop.
Ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Nagelversteviger moet toch juist als eerste? Of?
Klopt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Nagelversteviger moet toch juist als eerste? Of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |