Ja, de hele rimram. Als ik ze 's avonds lak en 's ochtends douche, is het weg. En om nou mijn nagels na het douchen te gaan lakken, 's ochtends, wanneer ik toch al zo'n haast heb...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:12 schreef Guess. het volgende:
Thanks Empathologica,ga maar uit van rond de 20 euro,ga ff kijken (als ik beter ben).
_Arual_ , gebruik je een basislak en een topcoat ?Dat scheelt ook wel veel,maar je moet er niet vanuit gaan dat het dagen blijft zitten,toen ik nog geen acryl laagje had lakte ik ze ook ongeveer om de dag 2dagen.
Zeer sexyquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:46 schreef Empathologica het volgende:
Was al heel lang op zoek naar een goede donkerblauwe nagellak, en bij de Ici Paris was er 20% korting dus die van Chanel gekocht
[ afbeelding ]
tofquote:Op zondag 22 maart 2009 16:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is mooi lenteweer dus tijd voor vrolijke kleurtjes en bloemen.![]()
Niet de meest duidelijke foto maar het idee is er.![]()
[ afbeelding ]
dat doe ik ook weleensquote:Op zondag 22 maart 2009 16:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is mooi lenteweer dus tijd voor vrolijke kleurtjes en bloemen.![]()
Niet de meest duidelijke foto maar het idee is er.![]()
[ afbeelding ]
Het is een soort van stempel. http://www.konadnailart.nl/quote:
toffe kleur, wa's da?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:48 schreef Guess. het volgende:
Ik was pas op vakantie in Florida daar stonden ook in de malls van die tentjes met konad,ze hebben het nog bij me gedaan maar ik vond het nogal prijzig allemaal en daarbij ben ik ook lui en ga toch naar de nagelstudio![]()
Deze kleur vind ik echt heel gaaf,die wil ik ook wel!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |