abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69653857
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:23 schreef nein het volgende:
Oke, ik móest die nailphile dus even sjekken Maar het gaat bij haar ook niet altijd perfect:

(ik doe ff geen rechtstreeks plaatje, want die zijn enorm)
http://i216.photobucket.c(...)/TropicalTreat_B.jpg

deze is wel te gek overigens (Halloween anyone?)
http://i216.photobucket.com/albums/cc32/siobhanm123/Dutchie_B.jpg
Ik wil ook van die crackle lak! Dat lijkt me echt zo lollig. Ben al een tijdje op zoek maar ik kan hier niet zoiets vinden.

Ik heb nu trouwens een french met lichtgroene tips. Ik zal morgen even foto's maken.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 3 juni 2009 @ 01:44:40 #202
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69654960
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:23 schreef nein het volgende:
Oke, ik móest die nailphile dus even sjekken Maar het gaat bij haar ook niet altijd perfect:

(ik doe ff geen rechtstreeks plaatje, want die zijn enorm)
http://i216.photobucket.c(...)/TropicalTreat_B.jpg

deze is wel te gek overigens (Halloween anyone?)
http://i216.photobucket.com/albums/cc32/siobhanm123/Dutchie_B.jpg
Echt walgelijk lelijk die nagels. Ik heb altijd moeite om mensen met van die ordinaire klauwen een hand te geven. Voor hetzelfde geld hou je ineens een gel/hars/whatevernepsoort/nagel of drie vast die eraf springen. Of ze krabben je gewoon open. Is me ook al gebeurd.

"Oh sorry, ja mijn nagels zijn een beetje lang"

Pfff, en dan hebben ze van die lelijke vierkante centimeterslange blokken aan de uiteinden van hun vingers, waarvan die hoeken loeischerp zijn. Zo zat er eentje bij mij op kantoor, en die deed niets anders dan vuiligheid onder die nagels vandaan pulken, want ze bleef overal in haken en vasthaken. Kwam ze van de WC terug, ging ze nagels zitten pulken En wat ze eronderuit kreeg gooide ze doodleuk op de grond naast haar bureaustoel.

Nee, nagels zoals die van Heaven7 zijn prima. Mooi verzorgd en mooi op een natuurlijke lengte, zonder enge toestanden. Zo heb ik ze zelf ook.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_69655799
Die mega lange nagels Oh my god...
Nee ik vind lange nagels mooi, maar dat is echt TE.

Hierbij een kiekje van mijn nagels.
Op dit moment alleen voorzien van een laagje blanke lak

Vroeger beet ik heel erg nagels, maar dat doe ik gelukkig al een hele tijd niet meer (denk zeker 10 jaar)
Ik wissel nog wel eens af. Als ik weinig zin heb om er wat aan te doen gaat er een blank lakje op. Maar draag ook regelmatig donkerpaars, roze, donkerrood en nog wat andere kleuren. Als ik echt tijd en zin heb doe ik ook wel eens French Manicure, maar het witte randje is dan niet steradent wit... dat vind ik dan weer een beetje te wit.
pi_69669282
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:39 schreef MinderMutsig het volgende:

Die dame heeft in ieder geval zolang die blog bestaat dagelijks haar nagellak vervangen, soms zelfs meerdere keren per dag. Dan wordt je er vanzelf wel handig in.
Je nagels gaan dan toch gigantisch verkleuren en helemaal week worden van de remover?

Mijn nagels moeten echt een beetje bijkomen als ik er lak af heb gehaald!
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:42:33 #205
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_69672273
Mijn experimentje voor vandaag:

Witte bloempjes op zwart. Alleen met de topcoat is het wit een beetje opgegaan in het zwart ofzo.. dus nu zijn de bloemetjes daar lichtgrijs geworden.. beetje jammer in het echt zijn ze beter te zien tho..

Verder heb ik echt baggernagels die snel breken/scheuren/schilferen... ben allang blij dat ze nu een beeeetje op lengte zijn
Knoei
pi_69674387
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:18 schreef karoltje het volgende:

[..]

Je nagels gaan dan toch gigantisch verkleuren en helemaal week worden van de remover?

Mijn nagels moeten echt een beetje bijkomen als ik er lak af heb gehaald!
Verkleuren wel, ze heeft pas een foto geplaatst van haar kale nagels en die waren aardig geel maar ze heeft nu een basecoat van Nubar gevonden die dat echt voorkomt. Die foto's waren eigenlijk best spectaculair.
Mijn nagels vinden nagellakremover ook niet zo lief maar ik heb nu wel iets gevonden dat redelijk goed werkt.
Nagellak verwijderen met remover zonder aceton, dan gelijk mijn handen wassen om de nagellakremover te verwijderen. Dan een klein beetje zout in mijn handpalm met een scheutje olijfolie en mijn handen, nagels en nagelriemen scrubben. Olijfolie even in laten trekken en dan weer mijn handen wassen met (warm) water en zeep. Trind cuticle balsam op de nagelriemen. Even in laten trekken en daarna inmasseren.
Dan zien ze er weer helemaal als nieuw uit.
Daarna de nagelriemen nog even terug duwen met een bokkenpootje en weer lakken.
Verder smeer ik iedere avond vaseline op mijn nagelriemen wat dan 's nachts lekker in kan trekken en doe ik dat een a twee keer per week ook een nachtje met 'kale' nagels. En ik smeer regelmatig die Trind culticle balsam, een nagelriemolie en/of handcrème om de boel gezond te houden.

En hier mijn beloofde groene french
Ik heb ze weer wat korter gevijld want een french met heel lange tips vind ik niet mooi.
pi_69674450
Heb je die bloemetjes gekonad Loqi?
Raar dat ze zo wegvallen op het zwart maar die grijze bloemetjes zijn eigenlijk ook best leuk.
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:42:31 #208
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69678157
Logi,leuk die bloemetjes!

MM,mooi die groene french,netjes gedaan hoor! Doe je het los uit de hand of gebruik je een sjabloon?

karoltje,een basiscoat tegen het geel worden scheelt wel wat maar vooral als je donkere kleuren gebruikt verkleuren ze en nagelak remourver zonder aceton is ook "milder" voor je nagels.

Deze van essence (kruidvat)is zonder aceton en maakt je nagels witter

Ik ben zowiezo essence-fan,ze hebben echt veel leuke en handige spulletjes voor je handen/nagels,spotgoedkope goede nagelak in veel leuke kleuren.Je moet wel bij een grotere kruidvat gaan voor een uitgebreid assortiment.

Ik zie net op de site dat ze vanaf juni deze hebben,van de week ff langs het kruidvat

http://www.essence.eu/nl/producten/nagels/nagellak.html

[ Bericht 14% gewijzigd door Guess. op 03-06-2009 20:50:55 ]
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69679493
Yay Nageltopic

Okeoke. Tvp.
pi_69684221
W00t essence stempelsetjes!
Essence is inderdaad een lollig merk. Kost geen drol dus dan kan je nog een keer gek doen met idiote kleurtjes nagellak. En niet op dieren getest en Big 3 free. (toluene, formaldehyde, and DBP (dibutyl phthalate), alle drie nogal slecht voor je nagels)
Die verschillende nagellakremovers moet ik ook maar eens proberen. De nagelolie met bloemetjes erin ruikt in ieder geval heel lekker.

Ik doe een french gewoon met de hand, hoeft niet eens heel netjes want ik werk het randje daarna bij met een kwastje met nagellakremover. Het nadeel is wel dat dit dus niet werkt als je er een kleurtje onder wilt hebben dus ik ben wel aan het oefenen om het steeds netter te doen. Ik heb wel van die stickertjes maar dat bevalt mij echt helemaal niet. Of ik ze er nu af pulk als de tip nog nat is of als deze helemaal gedroogd is, het wordt gewoon niet zo netjes. En soms neemt het dan ook nog de nagellak van de onderlaag mee.
Ik heb wel een roze gevonden die ik gewoon over gekleurde tips kan doen (Essence Jelly Baby Bubblegum) zonder rare effecten maar dat werkt bij een wittige tip natuurlijk niet zo mooi.
  woensdag 3 juni 2009 @ 23:06:05 #211
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69684429
Ja dat moet ik ook nog eens onder de knie krigen,vind het zo leuk french en dan nog een gekleurde onderlak,maar zelfs de nagelstyliste lukt dat niet(die werkt het ook bij met een kwastje).
Voordat ik morgen ga werken loop ik 1st langs het kruitvat,moet die stempelset echt hebben
  woensdag 3 juni 2009 @ 23:09:48 #212
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_69684624
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:06 schreef Guess. het volgende:
zelfs de nagelstyliste lukt dat niet(die werkt het ook bij met een kwastje).
Tip: zoek een betere nagelstyliste .
KuikenGuppy
pi_69684824
Ik ook!
Over dat Big 3 Free trouwens, qua nagelverharders geldt dat alleen voor de SOS serie. De rest bevat formaldehyde en wil je dus niet op je nagels.
pi_69684960
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:59 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Verkleuren wel, ze heeft pas een foto geplaatst van haar kale nagels en die waren aardig geel maar ze heeft nu een basecoat van Nubar gevonden die dat echt voorkomt. Die foto's waren eigenlijk best spectaculair.
Mijn nagels vinden nagellakremover ook niet zo lief maar ik heb nu wel iets gevonden dat redelijk goed werkt.
Nagellak verwijderen met remover zonder aceton, dan gelijk mijn handen wassen om de nagellakremover te verwijderen. Dan een klein beetje zout in mijn handpalm met een scheutje olijfolie en mijn handen, nagels en nagelriemen scrubben. Olijfolie even in laten trekken en dan weer mijn handen wassen met (warm) water en zeep. Trind cuticle balsam op de nagelriemen. Even in laten trekken en daarna inmasseren.
Dan zien ze er weer helemaal als nieuw uit.
Daarna de nagelriemen nog even terug duwen met een bokkenpootje en weer lakken.
Verder smeer ik iedere avond vaseline op mijn nagelriemen wat dan 's nachts lekker in kan trekken en doe ik dat een a twee keer per week ook een nachtje met 'kale' nagels. En ik smeer regelmatig die Trind culticle balsam, een nagelriemolie en/of handcrème om de boel gezond te houden.

En hier mijn beloofde groene french
Ik heb ze weer wat korter gevijld want een french met heel lange tips vind ik niet mooi.
[ afbeelding ]

Imo echt een mooie lengte. Lang genoeg voor het vrouwelijke, maar niet te ordinair, precies goed.
Mijne zijn ook zo lang ongeveer.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_69685813
Dankje.

Oh gottegot ik zie net op de site dat ze van Essence ook een stipjeszetgeval (ik verrek het om dat ding 'dotting tool' te noemen ) en een pincet met heel dunne punten waarmee je glittersteentjes e.d. makkelijker kunt plaatsen, hebben. Die wil ik nu ook. En ik heb ook al een paar andere dingen gezien die ik ook wil hebben. Waarom ging ik daar nu kijken?
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:51:10 #216
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_69692258
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb je die bloemetjes gekonad Loqi?
Raar dat ze zo wegvallen op het zwart maar die grijze bloemetjes zijn eigenlijk ook best leuk.
Ja de bloempjes zijn gekonad, de tips trouwens ook
Knoei
pi_69696728
Met die m19 plate? Op de een of andere manier lukt mij het niet om die fatsoenlijk te stempelen. Of de stempel pakt hem niet helemaal, of hij komt niet helemaal op mijn nagel en als dat allemaal wel goed gaat zit hij scheef.
Ik ben bij de Kruidvat langs geweest voor die stempelsetjes en de nagellakremover maar die hadden ze hier niet en ze hadden er ook nog nooit van gehoord. Binnenkort maar even bij een andere naar binnen lopen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:56:31 #218
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_69702491
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Met die m19 plate? Op de een of andere manier lukt mij het niet om die fatsoenlijk te stempelen. Of de stempel pakt hem niet helemaal, of hij komt niet helemaal op mijn nagel en als dat allemaal wel goed gaat zit hij scheef.
Met de m19 inderdaad. Ik vind het ook een onding, om de zoveel tijd probeer ik het weer eens omdat anders zo zonde van het geld is Dit was de eerste keer dat het een beetje mooi lukte, maar nu heb ik aan 1 hand al allemaal afgeschilferde tips... die stempellak is veel zwakker als andere lak, ook met een goede base- en topcoat

Gelukkig heb ik hele witte nagels van mezelf, dus voor een witte french hoef ik die plate niet te gebruiken
Knoei
pi_69711875
Ik heb een tijdje terug bij de Etos nagellak van het merk Wild&More gekocht en daarvan werken sowieso de witte en de zwarte erg goed om mee te stempelen. Misschien moet je die eens proberen anders.
Doe je die topcoat wel ook langs het randje van je nagel om de boel te sealen? Dat wil ook nog wel eens helpen.
Zo dus.
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:34:54 #220
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_69712094
Thnx voor de tip van de nagellak, die ga ik eens zoeken bij de Etos. Dat sealen deed ik al wel ja
Knoei
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:31:36 #221
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69725322
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben bij de Kruidvat langs geweest voor die stempelsetjes en de nagellakremover maar die hadden ze hier niet en ze hadden er ook nog nooit van gehoord. Binnenkort maar even bij een andere naar binnen lopen.
Hier hadden ze het stempelsetje ook niet,terwijl het toch een grote winkel is.Er staat ook wel vanaf juni maar geen datum verder,loop toch wel regelmatig binnen.Dat ze er nog nooit van gehoord hebben verbaast me niet,hebben ze daar wel vaker last van!
pi_69725503
Da's waar.
pi_69758370
god wat lelijk al die nepnagels
underground forever baby
pi_69758447
Over welke heb je het nu want er staan bijna alleen maar echte nagels in dit topic.
pi_69758550
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 23:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Over welke heb je het nu want er staan bijna alleen maar echte nagels in dit topic.
ik heb het over de nepperds.
underground forever baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')