Ik wil ook van die crackle lak! Dat lijkt me echt zo lollig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:23 schreef nein het volgende:
Oke, ik móest die nailphile dus even sjekkenMaar het gaat bij haar ook niet altijd perfect:
(ik doe ff geen rechtstreeks plaatje, want die zijn enorm)
http://i216.photobucket.c(...)/TropicalTreat_B.jpg
deze is wel te gek overigens (Halloween anyone?)
http://i216.photobucket.com/albums/cc32/siobhanm123/Dutchie_B.jpg
Echt walgelijk lelijk die nagels. Ik heb altijd moeite om mensen met van die ordinaire klauwen een hand te geven. Voor hetzelfde geld hou je ineens een gel/hars/whatevernepsoort/nagel of drie vast die eraf springen. Of ze krabben je gewoon open. Is me ook al gebeurd.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:23 schreef nein het volgende:
Oke, ik móest die nailphile dus even sjekkenMaar het gaat bij haar ook niet altijd perfect:
(ik doe ff geen rechtstreeks plaatje, want die zijn enorm)
http://i216.photobucket.c(...)/TropicalTreat_B.jpg
deze is wel te gek overigens (Halloween anyone?)
http://i216.photobucket.com/albums/cc32/siobhanm123/Dutchie_B.jpg
Je nagels gaan dan toch gigantisch verkleuren en helemaal week worden van de remover?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Die dame heeft in ieder geval zolang die blog bestaat dagelijks haar nagellak vervangen, soms zelfs meerdere keren per dag. Dan wordt je er vanzelf wel handig in.
Verkleuren wel, ze heeft pas een foto geplaatst van haar kale nagels en die waren aardig geel maar ze heeft nu een basecoat van Nubar gevonden die dat echt voorkomt. Die foto's waren eigenlijk best spectaculair.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:18 schreef karoltje het volgende:
[..]
Je nagels gaan dan toch gigantisch verkleuren en helemaal week worden van de remover?
Mijn nagels moeten echt een beetje bijkomen als ik er lak af heb gehaald!
Tip: zoek een betere nagelstylistequote:Op woensdag 3 juni 2009 23:06 schreef Guess. het volgende:
zelfs de nagelstyliste lukt dat niet(die werkt het ook bij met een kwastje).
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Verkleuren wel, ze heeft pas een foto geplaatst van haar kale nagels en die waren aardig geel maar ze heeft nu een basecoat van Nubar gevonden die dat echt voorkomt. Die foto's waren eigenlijk best spectaculair.![]()
Mijn nagels vinden nagellakremover ook niet zo lief maar ik heb nu wel iets gevonden dat redelijk goed werkt.
Nagellak verwijderen met remover zonder aceton, dan gelijk mijn handen wassen om de nagellakremover te verwijderen. Dan een klein beetje zout in mijn handpalm met een scheutje olijfolie en mijn handen, nagels en nagelriemen scrubben. Olijfolie even in laten trekken en dan weer mijn handen wassen met (warm) water en zeep. Trind cuticle balsam op de nagelriemen. Even in laten trekken en daarna inmasseren.
Dan zien ze er weer helemaal als nieuw uit.![]()
Daarna de nagelriemen nog even terug duwen met een bokkenpootje en weer lakken.
Verder smeer ik iedere avond vaseline op mijn nagelriemen wat dan 's nachts lekker in kan trekken en doe ik dat een a twee keer per week ook een nachtje met 'kale' nagels. En ik smeer regelmatig die Trind culticle balsam, een nagelriemolie en/of handcrème om de boel gezond te houden.
En hier mijn beloofde groene french![]()
Ik heb ze weer wat korter gevijld want een french met heel lange tips vind ik niet mooi.
[ afbeelding ]
Ja de bloempjes zijn gekonad, de tips trouwens ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb je die bloemetjes gekonad Loqi?
Raar dat ze zo wegvallen op het zwart maar die grijze bloemetjes zijn eigenlijk ook best leuk.
Met de m19 inderdaad. Ik vind het ook een onding, om de zoveel tijd probeer ik het weer eens omdat anders zo zonde van het geld isquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Met die m19 plate? Op de een of andere manier lukt mij het niet om die fatsoenlijk te stempelen. Of de stempel pakt hem niet helemaal, of hij komt niet helemaal op mijn nagel en als dat allemaal wel goed gaat zit hij scheef.![]()
Hier hadden ze het stempelsetje ook niet,terwijl het toch een grote winkel is.Er staat ook wel vanaf juni maar geen datum verder,loop toch wel regelmatig binnen.Dat ze er nog nooit van gehoord hebben verbaast me niet,hebben ze daar wel vaker last van!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben bij de Kruidvat langs geweest voor die stempelsetjes en de nagellakremover maar die hadden ze hier niet en ze hadden er ook nog nooit van gehoord. Binnenkort maar even bij een andere naar binnen lopen.
ik heb het over de nepperds.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Over welke heb je het nu want er staan bijna alleen maar echte nagels in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |