En andere mensen met een (eventuele) annulering ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah, en wat dacht je van de huurders na jullie, die nu het huisje niet in konden, waardoor landal met een onverhuurbaar huisje zat.
Zo is dat toch met Lease auto's?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:14 schreef vannelle het volgende:
Ik wil je auto wel eens een weekend huren.
Dan betaal ik je ¤ 250,- borg en als je niet blij bent met hoe je'm terugkrijgt mag je de borg houden, oké?
Hier stopte ik al met lezenquote:Al jarenlang gaan we elk jaar in januari/februari een weekendje naar een Landal bunwgalowpark...
Onbegrijpelijk inderdaad van Landal.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef Davidovvv het volgende:
...iemand door het raam van de voordeur heengegooid......zaten de muren onder het bier en was de vloer zwart van het as......
... een keertje niet helemaal optimaal verlopen is ...
En dan het eufemisme: 'niet helemaal optimaal verlopen'. Desastreus heet zoiets. En pauper, dat ook. En uiteraard terecht.quote:
We hebben toen met de parkmanager gesproken en die zei dat die reparatie ongeveer 125,- zou kosten. Dus die andere 125,- voor een beetje schoonmaken!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nieuw raam zal al 250 zijn. Nieuwe vloer nog wat meer. Waarom zou Landal nog een keer verlies op een stel kankertokkies moeten draaien?
1. kutpauper (ja, wij zijn er ook wel eens afgeschopt)quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef Davidovvv het volgende:
Al jarenlang gaan we elk jaar in januari/februari een weekendje naar een Landal bunwgalowpark om de saaie wintermaanden een beetje leefbaar te maken. Dit zijn altijd zeer gezellige weekenden die vooral bestaan uit bier drinken, pokeren en dergelijke.Helaas is het vorig jaar een beetje uit de klauwen gelopen, kan gebeuren natuurllijk. Zo was er iemand door het raam van de voordeur heengegooid, zaten de muren onder het bier en was de vloer zwart van het as. Natuurlijk hebben wij nog een poging gedaan om het schoon te maken, maar niet met het gewenste resultaat.
Toen hebben we 250 euro borg betaald en daar niks van terug gekregen. Dat was opzich niet helemaal onterecht natuurlijk. Wat wel onterecht is is dat we nu op een zwarte lijst zijn terechtgekomen waardoor we nooit meer naar landal mogen.Echt belachelijk! Nou hebben we onze boeking dit jaar dus geanuleerd.
Blijkbaar zijn we omdat het een keertje niet helemaal optimaal verlopen is nooit meer welkom. En verder was die borg van 250,- ruim voldoende om de schade te compenseren!
Klacht: niet meer welkom zijn bij landal
Subklacht: vorig jaar 180,- huur betaald en 250,- borg.
Oh, da's pech voor TS.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:20 schreef DoctorB het volgende:
Wees blij dat ze de reparatie kosten niet op jullie verhaald hebben. Loser!
Volstrekt NORMAAL dat je op de zwarte lijst komt te staan. En **NEWSFLASH** dit is een zwarte lijst die voor alle vakantieparken toegankelijk is. Dat wordt camperen!
Ze kennen al onze namen dus denk niet dat ze daar intrappen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:23 schreef Ravage het volgende:
Geheel terecht op de zwarte lijst gezet dus..
Maar kennen ze al jullie namen? Anders is wellicht een idee om op naam van een van je vrienden te boeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zoquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:23 schreef Davidovvv het volgende:
[..]
Ze kennen al onze namen dus denk niet dat ze daar intrappen.
Zoals bij ons dus!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:26 schreef Opperkwal het volgende:
Onterechte klacht alhoewel ze wel heel snel (en onterecht) je borg inhouden ook als je niets hebt gedaan.
Ja, wij hadden een keer op centerparcs een ajaxvlag bij het raam hangen. De laatste dag waren er een paar helden die wat eieren naar binnen flikkerden om die vlag te rakenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:26 schreef Opperkwal het volgende:
Onterechte klacht alhoewel ze wel heel snel (en onterecht) je borg inhouden ook als je niets hebt gedaan.
Je mag blij zijn dat ze geen aangifte hebben gedaan. Achterlijk figuur.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef Davidovvv het volgende:
-trots relaas van vandalisme-
Hoe erg heb je het dan wel niet gemaakt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:19 schreef afcajos het volgende:
Heheje mag wel op mijn naam boeken. Maar dan wil ik op jouw naam binnenkort weer eens centerparcs boeken want daar staan wij ook op een blacklist omdat het vorig jaar ook wat uit de hand liep
Probeer eens een poederblusser leeg te spuiten in het huisje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoe erg heb je het dan wel niet gemaakt?
Ik had een compleet huisje ondergekotst (zo'n beetje overal behalve in de WC), iemand anders liep om 3 uur 's nachts met een gastoeter rond over het park (al toeterend ja), er waren huisjes (we waren met een complete klas, 52man sterk) die helemaal blauw stonden van de wiet.....en Centerparcs vond het allemaal prima
Sterker nog, we hebben gewoon de borg teruggekregen en ik hoefde exact 0 euro te betalen voor de schoonmaakkosten van het ondergekotste huis
Viel wel mee eigenlijk hoor, een maat van me stond tegen het bewakershokje te pissen en toen hij betrapt werd gaf hij expres verkeerd huisnummer op. Kijkt hij op zijn lijst, was het van 1 of ander blij duits gezinnetje. En we maakten 's nachts op het park te veel herrie ofzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoe erg heb je het dan wel niet gemaakt?
Ik had een compleet huisje ondergekotst (zo'n beetje overal behalve in de WC), iemand anders liep om 3 uur 's nachts met een gastoeter rond over het park (al toeterend ja), er waren huisjes (we waren met een complete klas, 52man sterk) die helemaal blauw stonden van de wiet.....en Centerparcs vond het allemaal prima
Sterker nog, we hebben gewoon de borg teruggekregen en ik hoefde exact 0 euro te betalen voor de schoonmaakkosten van het ondergekotste huis
Grapje zeker? Met een beetje geluk was die ¤250 net genoeg om een nieuwe voordeurruit te laten plaatsen. En toen zaten ze nog met muren die opnieuw geverfd moesten worden en een vloer die een professionele schoonmaakbeurt nodig had.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef Davidovvv het volgende:
En verder was die borg van 250,- ruim voldoende om de schade te compenseren!
Prutser. Een echte baas doet dat in zijn eigen bed.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:47 schreef de_boswachter het volgende:
Die zijn alleen goed om met je vriendin heen te gaan om haar de hele week te klatsen.
Of in het openbaar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prutser. Een echte baas doet dat in zijn eigen bed.
Over prutser gesproken. Een echte baas laat zijn lakens niet bevuilen door zulkse vieze slet. Die doet dat op vreemde matrassen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
Prutser. Een echte baas doet dat in zijn eigen bed.
quote:Nou hebben we onze boeking dit jaar dus geanuleerd.
Een echte baas heeft lakens...die ook nog eens af en toe door z'n moeder gewassen worden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Over prutser gesproken. Een echte baas laat zijn lakens niet bevuilen door zulkse vieze slet. Die doet dat op vreemde matrassen.
OK. Je faalt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een echte baas heeft lakens...die ook nog eens af en toe door z'n moeder gewassen worden.
Zeg, daar heb je toch hotels voor; tokkies gaan naar vakantieparken, ik eis bediening.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ontzettende pauper.
Overigens: Wie gaat er nu met vrienden naar van die vakantieparken
Die zijn alleen goed om met je vriendin heen te gaan om haar de hele week te klatsen.
Google?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:02 schreef Abercromby het volgende:
Doe je naam eens, zal ik het eens nazien in het 'systeem'
Herkenbaar, bij ons klaagden ze dat we muziek hadden (overdag (foute 111)) en dat we 's nachts thuis kwamen en dat we 'herrie' maakten, het was een complot zeg ik je, ze willen ons volk daar niet hebben. Ook maar uit wanhoop een zesjarige verkracht.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, wij hadden een keer op centerparcs een ajaxvlag bij het raam hangen. De laatste dag waren er een paar helden die wat eieren naar binnen flikkerden om die vlag te rakenToen wij in de kroeg zaten waarschijnlijk. Raam stond nog open. een Ei op een schilderij dat er niet meer afging
en wij konden betalen.
Dus wij de volgende dag het park rond om te checken welke helden dat hadden gedaan, maar niemand gaf zich vrijwillig aan.
Toen hebben we maar een willekeurig meisje van 6 verkracht.
De huizen van Centerparcs zijn dan ook niet van individuele eigenarenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:12 schreef Koekz het volgende:
Centerparcs doet niet aan zwarte lijstenDie sturen je gewoon de rekening voor het schoonmaken
Dus voortaan gewoon daarheen!!
Jámmer, zo'n grap is alleen de eerste keer leuk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:06 schreef Opperkwal het volgende:
Ook maar uit wanhoop een zesjarige verkracht.
Pfff, huiliesquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Viel wel mee eigenlijk hoor, een maat van me stond tegen het bewakershokje te pissen en toen hij betrapt werd gaf hij expres verkeerd huisnummer op. Kijkt hij op zijn lijst, was het van 1 of ander blij duits gezinnetje. En we maakten 's nachts op het park te veel herrie ofzoze dreigden met ' black list' weet niet of dat echt gebeurd is.
Dus jij kan zijn reservering alsnog annuleren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:04 schreef Abercromby het volgende:
[..]
Nee, het reserveringssysteem van Landal
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:23 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Dus jij kan zijn reservering alsnog annuleren.
Anuleren.... is dat een chique woord voor in je reet steken?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef Davidovvv het volgende:
Landal anuleert boeking wegens wangedrag vorig jaar
Het is geen grap, het is een ongeschreven regel die iedereen naleeft nadat ze straf krijgen op een bungalowpark.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:13 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Jámmer, zo'n grap is alleen de eerste keer leuk.
Eh neequote:Op woensdag 28 januari 2009 18:23 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Dus jij kan zijn reservering alsnog annuleren.
Dat dus.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef Copycat het volgende:
Wat ontzettend gemeen van Landal.
Was je smeulende houtresten aan het opzuigen ofzo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:02 schreef Beelzebufo het volgende:
In het verleden heb ik ooit eens bijna een centerparcshuisje afgefikt door de openhaard met de stofzuiger schoon te maken. Mocht niet, zat zelfs een sticker op 'Niet gebruiken voor de open haard' ofzo.
Het zicht in het huisje was in een paar seconden tot nul gedaald van de rook, snel deur opengedaan en stofzuiger er uit geschopt... Met een emmer water geblust, buitenkant zag er nog redelijk uit, binnenkant was gesmolten, motor liep nog, maar zuigen deed hij niet meer.
De park.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:29 schreef afcajos het volgende:
Dus wij de volgende dag het park rond om te checken
Kutpark ben je dan geweest!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:59 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben ook een keer met een paar maten naar zo'n park geweest (Centerparcs). Wat was dat fucking saai zeg. Er is 's avonds geen flikker te doen (ook niet in de omgeving). Het enige wat je inderdaad kunt doen is zuipen, hard. Oh, en belspelletjes kijken.
Ik vond het wel geniaal eigenlijk. Rond 12 uur het bed uit, richting zwembad om vervolgens hard te gaan zuipen. En daarna weer opnieuwquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:59 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben ook een keer met een paar maten naar zo'n park geweest (Centerparcs). Wat was dat fucking saai zeg. Er is 's avonds geen flikker te doen (ook niet in de omgeving). Het enige wat je inderdaad kunt doen is zuipen, hard. Oh, en belspelletjes kijken.
Als je Alberto en z'n park niet kent ben je definitely een newbie. Sorry knul.quote:
Als je dat al leuk vindt maak je verder waarschijnlijk echt niks leuks mee in je levenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vond het wel geniaal eigenlijk. Rond 12 uur het bed uit, richting zwembad om vervolgens hard te gaan zuipen. En daarna weer opnieuw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |