quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:53 schreef vlug het volgende:
Op een mooie zomerdag op het terras zitten en mensen opserveren.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef nectarientje het volgende:
Daar zijn wij dus nu ook bang voor.. Hun collectieve kind heeft al de helft van het huis voor een prikkie kunnen kopen..
Een schele blik op de situatie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:40 schreef damsco het volgende:
[..]
Maar dat staat toch in scheel contrast met het uitroeien van een hele bevolking? Of vind je dat vergelijkbaar? Ik zou het best erg vinden als je al zo over Israël zou denken, gezien het echt complete nonsens is. Je kan het oneens zijn de muur e.d. (Maakt je zeker niet anti-Israël), maar beweren dat Israël opzettelijk burgers dood vind ik echt heel wat stappen te ver gaan.
Geen gevoel voor humor?quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Je bent een lul, mij zo publiekelijk aan de schandpaal te nagelen
En dan ook nog eens indirect verwijzen naar andere fouten, je blijft een lulquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:28 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Geen gevoel voor humor?![]()
Dit was de leuke fout, de andere heb ik niet eens laten zien.
In de zomer, herfst en lente zijn ze er natuurlijk totaal ongevoelig voor, maar in de winter...quote:In de winter zijn auto's gevoelig voor vocht en kou...
Ah, een milieuvriendelijke energiebron?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:22 schreef Rewimo het volgende:
[energie-leverandier] switchen levert geld op?
Op zich natuurlijk geen originele fout (verre van). Reactie volgt:quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:57 schreef MarkyB het volgende:
Gisteren is er vanuit engeland een pakketje verstuurd naar mij in nederland. Hoe lang duurd het gemiddeld voordat dit aankomt? Kan ik het voor zaterdag verwachten of is dat een beetje te voorbarig?
TS weer:quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:18 schreef djkoelkast het volgende:
knip
en "duurd"het is bij jou zeker ook "neukd"
quote:
LMAO!!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Op zich natuurlijk geen originele fout (verre van). Reactie volgt:
[..]
TS weer:
DuurDE
NeukTE
Gewoon allebei 1 keer, is het iig maximaal 1 keer fout.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn eindelijk in de goede richting daar in brabant door Eindhoven op te heffen, als ze dat nou ook doen bij Roda zijn er een hoop probleme de wereld uit.
Beide teams zijn van braband, dus misschien een fusie met Willem II??
Een reiger, maar wel een leuke: alsof Obama in een weide gedreven wordtquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:46 schreef werkeend het volgende:
[..]
denk je nou echt serieus werkelijk dat Obama, die al meerdere keren duidelijk heeft aangegeven christelijk te zijn en geen moslim, nu opeens bij z'n inweiding de Koran gaat pakken?
Dan staat hij binnen een week op straat vanwege kiezersfraude en is hij 1 van de weinig presidenten die door impeachment uit z'n ambt is gezet.
Op hoeveel manieren kan je drie letters husselenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:24 schreef hestria het volgende:
ik weet het nog niet. Logischerwijs weet ik dat een 3de er niet meer inzit, qwa financieen, ruimte, etc maar toch heb ik moeite om het hoofstuk af te sluiten.
...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 @ 13:30 schreef Atoompje het volgende:
Héél veel zieken, maar ik niet![]()
Aluwel ik ook niet topfit ben.
Vast een letter vergeten. Of zouden die moeders waterplanten naar school brengen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:46 schreef Profesor het volgende:
[..]
lol
![]()
Maar ze zouden eens bij scholen mogen controleren als sherry huisvrouwen met de SUV hun kroos komen ophalen..
Die dingen zijn zo duur dat ik mezelf er nog niet eens een cadeau doe.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:44 schreef Gwywen het volgende:
Geef die gast een etymologisch woordenboek cadeau.
Er zít een gat in sommige piercings...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |