Die bacterien laten zich niet tegen houden door een tissue.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:26 schreef Mylene het volgende:
Doe ik met een tissue dicht.
Ook niet door water...quote:Op zondag 18 januari 2009 03:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die bacterieen laten zich niet tegen houden door een tissue.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:23 schreef tong80 het volgende:
Als er ergens bacteriën zitten is het wel aan de knop van de wasbak op een openbaar toilet.
Waarom doen mensen het dan toch ?
Dat zou wel eens de uitvinding van de eeuw kunnen zijn..!! Wc's door kunnen spoelen door met je voet op een knop te drukken. Hoef je niet meer met je handen aan dat gore knopje te zitten...brrrrrrr.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:41 schreef fespo het volgende:
waarom je die wc's en kranen niet met je voet kunt bedienen (net als een pedaal emmer) snap ik ook niet
Dat lijkt me helemaal 10 x niks. Zeker voor oudere mensen en kinderen niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:49 schreef quirina het volgende:
In Frankrijk hebben ze hurktoiletten die automatisch doorspoelen.
Dan moet je wel heel snel je broek ophijsen en wegwezen anders loop je met natte broekspijpen.
Sommige mensen nemen hun persoonlijke hygiene inderdaad íéts te serieus.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:21 schreef Repeat het volgende:
Wat een ongelofelijk sad flikkertopic zeg
En wat dan nog? Je bent niet op weg naar openhartchirurgie of wel somsquote:Op zondag 18 januari 2009 15:18 schreef ParanoidEv het volgende:
Heb je net je handen gewassen met je desinfecterende zooi, loop je daarna een trap op en zit je aan de leuning, of je drukt op het knopje om de treindeur open te doen.
Nee, dat bedoelde ik dus ook precies; zie bijgevoegde smilie.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En wat dan nog? Je bent niet op weg naar openhartchirurgie of wel soms
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |