abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 januari 2009 @ 19:23:05 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_65149426
Als er ergens bacteriën zitten is het wel aan de knop van de wasbak op een openbaar toilet.

Waarom doen mensen het dan toch ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65149472
Daarom laat ik daar altijd de kraan open staan als ik mijn handen gewassen heb.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_65149494
omdat 99% van die kranen geen knop heeft maar je er gewoon je handen ff voor moet houden en ze al lopen?
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_65149515
Doe ik met een tissue dicht.

[ Bericht 50% gewijzigd door Mylene op 17-01-2009 19:45:13 (zo moet het zijn) ]
pi_65149633
Omdat ik best weet dat mn handen niet schoner worden maar het wel prettiger vind voelen.
pi_65150069
Tja, het alternatief is weglopen zonder je handen te wassen. Dat vind ik nog smeriger.

Ik vind het overigens erg aso om de kraan aan te laten staan. Was je handen dan niet, of gebruik een papiertje om hem dicht te draaien.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 19:43:41 #7
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_65150153
Ik was mijn handen altijd onder een kraan!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_65158965
Kraan dichtdoen met een papiertje en met datzelfde papiertje de deur weer opendoen natuurlijk En anders, de kraan openlaten en de deur opentrappen.
pi_65162827
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:26 schreef Mylene het volgende:
Doe ik met een tissue dicht.
Die bacterien laten zich niet tegen houden door een tissue.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 18 januari 2009 @ 03:56:17 #10
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_65162843
quote:
Op zondag 18 januari 2009 03:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Die bacterieen laten zich niet tegen houden door een tissue.
Ook niet door water...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_65162881
Je lichaam is schoner dan die kraan.
pi_65164972
Omdat niet iedereen van die bacteriedodende handgel bij zich heeft?
Who said cinderella was a fairytale? Any whore can lose her shoe.
I love your smile and your eyes... Damn I'm good at telling lies!
pi_65165019
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:23 schreef tong80 het volgende:
Als er ergens bacteriën zitten is het wel aan de knop van de wasbak op een openbaar toilet.

Waarom doen mensen het dan toch ?

Niet alleen de knop van de wasbak, maar denk ook aan de trekker of knop van het toilet!
pi_65165324
Stelletje smetvreesneuroten
pi_65168363
Niet alleen de knop van de wasbak, maar denk ook aan de trekker of knop van het toilet!
[/quote]

Wat je ook kunt doen is, voordat je doortrekt, een stuk wc-papier pakken, daarmee de knop indrukken en dan snel dat stuk wc-papier ook in het water mikken, zodat het meespoelt met het water.

En ik maak altijd met m'n jas de deurklink open. 's Zomers gaat dat wat lastig. Maar dan doe ik het met m'n elleboog

Ik vind openbare toiletten ook vaak smerig, ga er liever niet heen maar ja, soms zul je moeten. Ik heb altijd wel medelijden met die toiletjufvrouwen. (écht altijd...) als je ziet wat een tyfusbende sommige mensen er van maken, dan schaam ik me soms dood voor anderen. Mensonterend vind ik dat.
Want zij lopen de hele dag in die zooi.

Ohja en handen wassen, inderdaad met een papiertje de kraan dicht doen. Open doen doe ik wel gewoon, want dan moet je immers toch nog wassen Kranen die gaan lopen als je je handen er onder houdt, zijn het meest ideaal.
pi_65168454
Ah joh, beetje smegma bacteriën van een ander is goed voor je weerstand.
pi_65168568
Ik swaffel die kraanknoppen altijd
pi_65168576
Heb nooit medelijden met die toiletdames, ze kiezen er toch zelf voor, kan me niet voorstellen dat ze worden gedwongen
pi_65168609
Met papiertje inderdaad.

Daarom is het zo kut als het blowers of handdoeken liggen. Als het een draaiknop is dan loop ik even terug naar de wc voor een papiertje
pi_65168617
Trekken jullie de plee ook door met een papiertje?
Cool story, Hansel.
pi_65169805
Nee ik laat me bruine duikboot gewoon lekker drijfuh
pi_65171000
waarom je die wc's en kranen niet met je voet kunt bedienen (net als een pedaal emmer) snap ik ook niet
pi_65171239
quote:
Op zondag 18 januari 2009 14:41 schreef fespo het volgende:
waarom je die wc's en kranen niet met je voet kunt bedienen (net als een pedaal emmer) snap ik ook niet
Dat zou wel eens de uitvinding van de eeuw kunnen zijn..!! Wc's door kunnen spoelen door met je voet op een knop te drukken. Hoef je niet meer met je handen aan dat gore knopje te zitten...brrrrrrr.

Ik word ook altijd wel vrolijk van die wc-rol houders die vanzelf papier geven zeg maar, dus niet zo'n ouderwets thuis-ding zeg maar, waar je soms je handen op houdt omdat je papier af wilt gaan scheuren.

Kranen met voetbediening lijken me ook ideaal, doch die dingen met zo'n sensor (die dus zelf zien dat er iemand z'n handen onder heeft) zijn ook perfect hoor. Liefst dan natuurlijk wel een zelfdenkende mengkraan die water van zo'n 38 graden uitspuugt

Ga jij het even uitvinden, een wc met voetbediening voor het doorspoelen? Dan zal ik alvast de Efteling inlichten, want daar kom ik regelmatig
pi_65171260
In Frankrijk hebben ze hurktoiletten die automatisch doorspoelen.
Dan moet je wel heel snel je broek ophijsen en wegwezen anders loop je met natte broekspijpen.
pi_65171338
quote:
Op zondag 18 januari 2009 14:49 schreef quirina het volgende:
In Frankrijk hebben ze hurktoiletten die automatisch doorspoelen.
Dan moet je wel heel snel je broek ophijsen en wegwezen anders loop je met natte broekspijpen.
Dat lijkt me helemaal 10 x niks. Zeker voor oudere mensen en kinderen niet.

En als je over je nek moet, ook niet echt zit je hele gezicht er onder
  zondag 18 januari 2009 @ 14:55:50 #26
45621 Suzanna
Mama van...
pi_65171504
Openbare toiletten ...

Maar goed, als je moet, dan moet je. En als ik moet, doe ik de deur open met mijn elleboog, was mijn handen en doe de kraan weer dicht met papiertje. Als er geen papier hangt / ligt, pak ik wat wc-papier en was gewoon opnieuw mijn handen. De deur naar buiten is trouwens ook weer een obstakel, soms neem ik het papiertje gewoon mee naar buiten en gooi 'm buiten weg. Hmm.. wat een gedoe eigenlijk...
pi_65172436
Ik ga nooit op openbare toiletten eigenlijk, maar ik zou het er vanaf hangen of het kraantje etc. een beetje schoon oogt. En dan nog, meestal ga je als je in de stad bent, of in de trein ofzo. Heb je net je handen gewassen met je desinfecterende zooi, loop je daarna een trap op en zit je aan de leuning, of je drukt op het knopje om de treindeur open te doen.
pi_65172549
Wat een ongelofelijk sad flikkertopic zeg
pi_65172842
quote:
Op zondag 18 januari 2009 15:21 schreef Repeat het volgende:
Wat een ongelofelijk sad flikkertopic zeg
Sommige mensen nemen hun persoonlijke hygiene inderdaad íéts te serieus.
Cool story, Hansel.
pi_65172863
quote:
Op zondag 18 januari 2009 15:18 schreef ParanoidEv het volgende:
Heb je net je handen gewassen met je desinfecterende zooi, loop je daarna een trap op en zit je aan de leuning, of je drukt op het knopje om de treindeur open te doen.
En wat dan nog? Je bent niet op weg naar openhartchirurgie of wel soms
pi_65173121
quote:
Op zondag 18 januari 2009 15:30 schreef Dipkip het volgende:

[..]

En wat dan nog? Je bent niet op weg naar openhartchirurgie of wel soms
Nee, dat bedoelde ik dus ook precies; zie bijgevoegde smilie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')