misschien wilt ie de acculader uitproberen?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:04 schreef rulerofdeath het volgende:
dus je probeert een bijna volle accu op te laden?
ja, maar misschien zit die accu zo vol dat de meter (want wat is de resolutie van die meter?) niet gaat bewegenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:22 schreef Yacht het volgende:
[..]
misschien wilt ie de acculader uitproberen?
ja, heeft TS geen spanningsmeter (zo heten die dingen toch)?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar misschien zit die accu zo vol dat de meter (want wat is de resolutie van die meter?) niet gaat bewegen
TS zegt deze bij een motorbedrijf gehaald te hebben dus neem aan dat ze daar wel weten wat ze doen? Is anders als je het van een particulier haalt lijkt me, maar hier zou ik me geen zorgen over maken.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:37 schreef robber57 het volgende:
2e hands accus zijn doorgaans weggegooid geld, als een accu voor een tijdje goed in bedrijf is geweest en je zet hem daarna voor een maand of wat weg zonder hem te laten werken (ontladen/laden) vormt zich sulfaat op de loodplaten en gaat er capaciteit verloren, en dat gaat sneller dan je denkt en is grotendeels niet omkeerbaar, weg=weg.
Het symptoom van zo'n accu is meestal typisch: nog wel willen starten maar hooguit 1 a 2 keer en daarna is ie volkomen leeg terwijl er nog wel een redelijke open klemspanning aanwezig is.
als je de OP leest, dan zie je dat TS het over een meter heeft. Die meter geeft waarschijnlijk aan hoeveel op het moment bijgeladen wordt.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:36 schreef Yacht het volgende:
[..]
ja, heeft TS geen spanningsmeter (zo heten die dingen toch)?
Ik bedoel zo'n ding waarmee je kan kijken hoe vol je accu is. wat voor acculader heb je TS?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je de OP leest, dan zie je dat TS het over een meter heeft. Die meter geeft waarschijnlijk aan hoeveel op het moment bijgeladen wordt.
welkom op fok!quote:Op maandag 26 januari 2009 18:57 schreef denniscool93 het volgende:
jullie lopen nu offtopic
gewoon een onderlinge discussiequote:Op maandag 26 januari 2009 18:57 schreef denniscool93 het volgende:
jullie lopen nu offtopic, maareh dus het antwoord is hij is gewoon vol?
misschien wel een strak planquote:en dan moet ik als die weer bijna leeg is opnieuw proberen?
ampere per uur meter? nee man dat ding geeft gewoon de laadstroom aan in ampere'squote:Op maandag 26 januari 2009 18:52 schreef denniscool93 het volgende:
Edit; in de oplader zit een ampere per uur meter , jaja
dus nu staat er nul per uur opladen, terwijl dat er max 10 kunnen zijn
owjaa, de accu is 18ampere
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |