Dat klopt helemaal wel en dat zou dan een kronkel in de spelregels opleveren. Ik refereerde gewoonweg aan de spelregels, waar je van uit zou mogen gaan, anders kan de redactie alles maken en dat is dan ook weer niet te bedoeling.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit is al diverse keren hier besproken, maar goed, nog één keertje dan:
Stel je voor dat jij gelijk hebt. Stel je ook voor dat Anniek de finale haalt. Dan is er dus behalve Anniek en de Mol, nog één andere kandidaat over. Die kandidaat zou het dan wel héél makkelijk krijgen. Het zou alle spanning uit de finale halen.
Ja, maar zo zijn wel vaker finales saai. Vorig jaar was het voor Edo ook makkelijk om de mol te ontdekken, omdat hij en Dennis de enige finalisten waren die (volgens mij) geen geld hadden opgeleverd. Gelukkig was het voor de kijker toen nog wel wat aan, want die twijfelde nog tussen Edo en Dennis. Maar meestal is de finale ook niet meer echt spannend voor de die-hard WIDM-kijker. Als vivienne in de finale komt is het net zo saai als met anniek (in het geval de mol geen rood-scherm kan krijgen).quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit is al diverse keren hier besproken, maar goed, nog één keertje dan:
Stel je voor dat jij gelijk hebt. Stel je ook voor dat Anniek de finale haalt. Dan is er dus behalve Anniek en de Mol, nog één andere kandidaat over. Die kandidaat zou het dan wel héél makkelijk krijgen. Het zou alle spanning uit de finale halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:39 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendlief op WIDM.com is weer aan 't tekenen geslagen!
Uitleveringgemistquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:55 schreef appelsientje het volgende:
Toch maar ff volgenmorgen kunnen we kijken
(de rest al gekeken op uitleveringgemist)
Het is maar een spelletje hequote:Op woensdag 28 januari 2009 20:55 schreef appelsientje het volgende:
Toch maar ff volgenmorgen kunnen we kijken
(de rest al gekeken op uitleveringgemist)
quote:
Precies. Er zijn toch ook maar een aantal mensen (op één hand te tellen misschien) die weten wie de mol is binnen de organisatie?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als ze elke keer zouden zeggen 'kies Dennis maar uit' wel, maar als hij bij elke opdracht een andere selectie kandidaten krijgt/samenstelling van teams e.d. dan hoeft 't hem echt niet accuut op te vallen wie de mol is.. En zelfs al zou bij hem 't kwartje vallen, officieel weet hij dan nog steeds niet echt wie de mol is
Ik vond 't scenario juist onwaarschijnlijker worden omdat ze het Vivienne gewoon uit lieten spreken in de aflevering, 't is alsof het effect van het rode scherm (Anniek onverdacht maken) alweer teniet is gedaan doordat Vivienne ons weer wakker schudt..quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:11 schreef SMutzskii het volgende:
Vivienne zei tijdens vorige uitzending toch dat Anniek gerust nog de mol kon zijn, ze vertrouwde haar nog steeds niet.... neem aan dat als een 'speler' dat zegt in een uitzending, dat we er dus vanuit mogen gaan dat het ook echt zo kan zijn. En dat het dus mogelijk is dat Anniek als mol zijnde gewoon een rood scherm heeft gehad.
Ja, dat zeg ik dus ook. Anniek kan de mol zijn, ook al had ze een rood scherm.... Vivienne heeft gezegd dat ze Anniek nog niet afgeschreven heeft als mol (dat anniek de mol zeker niet is). De mol kan dus wel degelijk een rood scherm krijgen, anders waren de 'spelers' wel op de hoogte en zou Vivienne niet gezegd hebben dat Anniek alsnog de mol kon zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:30 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vond 't scenario juist onwaarschijnlijker worden omdat ze het Vivienne gewoon uit lieten spreken in de aflevering, 't is alsof het effect van het rode scherm (Anniek onverdacht maken) alweer teniet is gedaan doordat Vivienne ons weer wakker schudt..
Ja daarom, dus lijkt mij dat het gewoon mogelijk is dat de mol een rood scherm krijg.. en dus bij deze de discussie gesloten. Anniek kan nog altijd de mol zijn, ook al had ze een rood scherm.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:01 schreef somegirl het volgende:
Anniek zei zelf ook dat dit haar niet minder verdacht maakte vorige week.....
Ja, maar juist omdat ze in de uitzending Anniek opnieuw verdacht maken (door even uit te leggen dat ze als mol best rood kan hebben), wordt ze voor mij minder verdacht.. als ze wel de mol was hadden ze ons beter in de waan kunnen laten dat ze zeker een echt rood scherm had gekregen.. (tenzij ze bang waren dat de kijkers zich dan aan 't eind van de rit bedrogen zouden voelen)quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:06 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja daarom, dus lijkt mij dat het gewoon mogelijk is dat de mol een rood scherm krijg.. en dus bij deze de discussie gesloten. Anniek kan nog altijd de mol zijn, ook al had ze een rood scherm.![]()
quote:
Maar je mag 1 vertrouwenspersoon hebben waar je alles tegen kan vertellen dus dat maakt het al stuk minder ergquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef SMutzskii het volgende:
Dat lijkt me zo erg.. als je mee hebt gedaan aan het programma, dat je dan niets mag verraden.
Zouden alle deelnemers weten wie de mol is, nu al.. of zouden ze daar ook pas aan het einde van het programma net als ons achterkomen? (Uiteraard weten de finalisten het wel).
En toch zal ik even keihard moeten lachen wanneer Anniek eruit gaat. Iets in de trant van: ''ik zei het toch.''quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:06 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja daarom, dus lijkt mij dat het gewoon mogelijk is dat de mol een rood scherm krijg.. en dus bij deze de discussie gesloten. Anniek kan nog altijd de mol zijn, ook al had ze een rood scherm.![]()
Dat klopt!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:24 schreef Nuna het volgende:
[..]
En toch zal ik even keihard moeten lachen wanneer Anniek eruit gaat. Iets in de trant van: ''ik zei het toch.''![]()
Maar ja, iedereen zijn eigen theorieën. Als iedereen hetzelfde dacht was het spelletje lang niet zo leuk.
Gabriel: Out of reachquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:44 schreef SMutzskii het volgende:
Door de muzikale aanwijzing denkt iedereen dat Froukje eruit gaat?
Heb hem niet gehoord... maar was toch ook iets met .. now i'm such a fool?
Ja, maar hij wijst wel heel erg sterk naar Froukje. En aangezien die van vorige week ook zo duidelijk was, gok ik het er nu ook maar weer opquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:41 schreef Abigail_Virginia het volgende:
Nog een idee voor de muzikale aanwijzing. De link met bridget jones was al gelegd, met froukje.
Maar hij kan ook met paula. Bridget jones is een schrijfster/columniste en paula is ook schrijfster/columniste.
Ik hoop het niet.. dan gaat mijn mol eruit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:09 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, maar hij wijst wel heel erg sterk naar Froukje. En aangezien die van vorige week ook zo duidelijk was, gok ik het er nu ook maar weer op.
Dat zag ik dinsdag en zojuist ook in de MolMail iets met de hele groepquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Wat zou dat trouwens zijn bij het interviewfilmpje van de MolMail? ...
"Bij deze aflevering heeft de executie iets met de hele groep te maken" ofzoiets..?
(sorry geen zin om nog een keer terug te kijken).
Ja dat denk ik dus ook!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon Sebastian zijn, die dat boekje gestolen had... en zich nu nogal dom voelt.
Maar ik hooop het niet, Sebastiaan mag er niet uit!quote:
uhm......... morgen is het vrijdagquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:05 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Maar ik hooop het niet, Sebastiaan mag er niet uit!
Oh, ik moet gewoon nog 2 dagen wachten tot de aflevering.. kan vrijdag pas kijken!
Ja, maar vandaag hele dag nog wachten en morgen ook hele dag, kan pas 's avonds kijken. Is dus 2 dagen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:17 schreef somegirl het volgende:
[..]
uhm......... morgen is het vrijdag![]()
Dat duurt nog 1 dag volgensmij...
Ik denk ook dat het Sebastiaan is, hij weet niet wat er in het boekje van Froukje staat en heeft het in de tas van Hans gestopt en kan het nu niet meer terugvragen. Hij voelt zich dom.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.. dan gaat mijn mol eruit.![]()
Kan het niet gewoon Sebastian zijn, die dat boekje gestolen had... en zich nu nogal dom voelt.
Wat zou dat trouwens zijn bij het interviewfilmpje van de MolMail? ...
"Bij deze aflevering heeft de executie iets met de hele groep te maken" ofzoiets..?
(sorry geen zin om nog een keer terug te kijken).
Dan is de tijd waarin ze de test hebben gemaakt doorslaggevend..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:36 schreef Duizendpootje het volgende:
Wat gebeurt erg eigenlijk als de 2 finale kandidaten allebei de goede mol kiezen?
Kijken ze dan naar alle tests van de hele serie?
Of wordt dat ter plekke nog uitgevochten?
Ook niet iets met eerder gemaakte testen, hoeveel antwoorden ze daar in goed haddden ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:00 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Dan is de tijd waarin ze de test hebben gemaakt doorslaggevend..
Tevens TVP
Nee. Soms (weet ik tenminste uit buitenlandse series) is het wel zo dat ze in de laatste test vragen krijgen over alle opdrachten enz., in plaats van alleen over de laatste 2 dagen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Ook niet iets met eerder gemaakte testen, hoeveel antwoorden ze daar in goed haddden ?
Mwah, als Anniek eruit gaat heb je nog steeds niet "bewezen" dat de mol geen rood scherm kan krijgen als deze een vrijstelling heeft.... dan staat alleen maar vast dat Anniek de mol niet was, niet dat ze hem niet had kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:24 schreef Nuna het volgende:
[..]
En toch zal ik even keihard moeten lachen wanneer Anniek eruit gaat. Iets in de trant van: ''ik zei het toch.''![]()
Maar ja, iedereen zijn eigen theorieën. Als iedereen hetzelfde dacht was het spelletje lang niet zo leuk.
Ik opteer voor het eerste!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:46 schreef Tegan het volgende:
Ben benieuwd wie er afvalt.
Of Paula is echt dom, of ze is de mol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |