Gabriel: Out of reachquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:44 schreef SMutzskii het volgende:
Door de muzikale aanwijzing denkt iedereen dat Froukje eruit gaat?
Heb hem niet gehoord... maar was toch ook iets met .. now i'm such a fool?
Ja, maar hij wijst wel heel erg sterk naar Froukje. En aangezien die van vorige week ook zo duidelijk was, gok ik het er nu ook maar weer opquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:41 schreef Abigail_Virginia het volgende:
Nog een idee voor de muzikale aanwijzing. De link met bridget jones was al gelegd, met froukje.
Maar hij kan ook met paula. Bridget jones is een schrijfster/columniste en paula is ook schrijfster/columniste.
Ik hoop het niet.. dan gaat mijn mol eruit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:09 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, maar hij wijst wel heel erg sterk naar Froukje. En aangezien die van vorige week ook zo duidelijk was, gok ik het er nu ook maar weer op.
Dat zag ik dinsdag en zojuist ook in de MolMail iets met de hele groepquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Wat zou dat trouwens zijn bij het interviewfilmpje van de MolMail? ...
"Bij deze aflevering heeft de executie iets met de hele groep te maken" ofzoiets..?
(sorry geen zin om nog een keer terug te kijken).
Ja dat denk ik dus ook!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon Sebastian zijn, die dat boekje gestolen had... en zich nu nogal dom voelt.
Maar ik hooop het niet, Sebastiaan mag er niet uit!quote:
uhm......... morgen is het vrijdagquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:05 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Maar ik hooop het niet, Sebastiaan mag er niet uit!
Oh, ik moet gewoon nog 2 dagen wachten tot de aflevering.. kan vrijdag pas kijken!
Ja, maar vandaag hele dag nog wachten en morgen ook hele dag, kan pas 's avonds kijken. Is dus 2 dagen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:17 schreef somegirl het volgende:
[..]
uhm......... morgen is het vrijdag![]()
Dat duurt nog 1 dag volgensmij...
Ik denk ook dat het Sebastiaan is, hij weet niet wat er in het boekje van Froukje staat en heeft het in de tas van Hans gestopt en kan het nu niet meer terugvragen. Hij voelt zich dom.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.. dan gaat mijn mol eruit.![]()
Kan het niet gewoon Sebastian zijn, die dat boekje gestolen had... en zich nu nogal dom voelt.
Wat zou dat trouwens zijn bij het interviewfilmpje van de MolMail? ...
"Bij deze aflevering heeft de executie iets met de hele groep te maken" ofzoiets..?
(sorry geen zin om nog een keer terug te kijken).
Dan is de tijd waarin ze de test hebben gemaakt doorslaggevend..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:36 schreef Duizendpootje het volgende:
Wat gebeurt erg eigenlijk als de 2 finale kandidaten allebei de goede mol kiezen?
Kijken ze dan naar alle tests van de hele serie?
Of wordt dat ter plekke nog uitgevochten?
Ook niet iets met eerder gemaakte testen, hoeveel antwoorden ze daar in goed haddden ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:00 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Dan is de tijd waarin ze de test hebben gemaakt doorslaggevend..
Tevens TVP
Nee. Soms (weet ik tenminste uit buitenlandse series) is het wel zo dat ze in de laatste test vragen krijgen over alle opdrachten enz., in plaats van alleen over de laatste 2 dagen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Ook niet iets met eerder gemaakte testen, hoeveel antwoorden ze daar in goed haddden ?
Mwah, als Anniek eruit gaat heb je nog steeds niet "bewezen" dat de mol geen rood scherm kan krijgen als deze een vrijstelling heeft.... dan staat alleen maar vast dat Anniek de mol niet was, niet dat ze hem niet had kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:24 schreef Nuna het volgende:
[..]
En toch zal ik even keihard moeten lachen wanneer Anniek eruit gaat. Iets in de trant van: ''ik zei het toch.''![]()
Maar ja, iedereen zijn eigen theorieën. Als iedereen hetzelfde dacht was het spelletje lang niet zo leuk.
Ik opteer voor het eerste!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:46 schreef Tegan het volgende:
Ben benieuwd wie er afvalt.
Of Paula is echt dom, of ze is de mol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |