abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65499346
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef k_man het volgende:

[..]

Dit is al diverse keren hier besproken, maar goed, nog één keertje dan:

Stel je voor dat jij gelijk hebt. Stel je ook voor dat Anniek de finale haalt. Dan is er dus behalve Anniek en de Mol, nog één andere kandidaat over. Die kandidaat zou het dan wel héél makkelijk krijgen. Het zou alle spanning uit de finale halen.
Dat klopt helemaal wel en dat zou dan een kronkel in de spelregels opleveren. Ik refereerde gewoonweg aan de spelregels, waar je van uit zou mogen gaan, anders kan de redactie alles maken en dat is dan ook weer niet te bedoeling.

Het is ook niet zo dat ik Anniek van mijn verdachtenlijstje heb afgehaald, aangezien ik niet zeker weet of het in de spelregels staat. Het was meer een opmerking naar een eerdere reactie, waar werd gezegd dat mensen die dachten dat de mol nooit een rood scherm krijgt door de redactie dan lekker gefokt worden en daardoor de mist ingaan. Dat zou een foute actie zijn indien het in de spelregels zou staan.

Samenvatting: Een bericht vol dom geleuter over spelregels.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_65499445
Staan er überhaupt ergens spelregels zwart op wit? Nee toch?
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:24:59 #253
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_65500734
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef k_man het volgende:

[..]

Dit is al diverse keren hier besproken, maar goed, nog één keertje dan:

Stel je voor dat jij gelijk hebt. Stel je ook voor dat Anniek de finale haalt. Dan is er dus behalve Anniek en de Mol, nog één andere kandidaat over. Die kandidaat zou het dan wel héél makkelijk krijgen. Het zou alle spanning uit de finale halen.
Ja, maar zo zijn wel vaker finales saai. Vorig jaar was het voor Edo ook makkelijk om de mol te ontdekken, omdat hij en Dennis de enige finalisten waren die (volgens mij) geen geld hadden opgeleverd. Gelukkig was het voor de kijker toen nog wel wat aan, want die twijfelde nog tussen Edo en Dennis. Maar meestal is de finale ook niet meer echt spannend voor de die-hard WIDM-kijker. Als vivienne in de finale komt is het net zo saai als met anniek (in het geval de mol geen rood-scherm kan krijgen).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_65501290
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:39 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]

Vriendlief op WIDM.com is weer aan 't tekenen geslagen!

Toffe tekening van Vriendlief, hopelijk maakt hij tijd om na iedere aflevering een tekening te maken.

[ Bericht 71% gewijzigd door kenwel op 28-01-2009 18:51:00 ]
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:55:50 #255
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_65506056
Toch maar ff volgen morgen kunnen we kijken (de rest al gekeken op uitleveringgemist)
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_65506413
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:55 schreef appelsientje het volgende:
Toch maar ff volgen morgen kunnen we kijken (de rest al gekeken op uitleveringgemist)
Uitleveringgemist !
pi_65508842
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Nuna het volgende:

[..]

Uitleveringgemist !
Wel origineel
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:22:24 #258
202348 Susi
Temple of Love
pi_65509761
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:55 schreef appelsientje het volgende:
Het is maar een spelletje he
pi_65510776
Vind het nog geen leuke groep. Ze zijn allemaal heel erg op zichzelf en mede daardoor verneuken ze de meeste opdrachten. Zou ook niet weten wie de mol zou moeten zijn op dit punt, eigenlijk vind ik ze allemaal wel verdacht.
Amen.
  donderdag 29 januari 2009 @ 08:33:27 #260
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_65517498
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Nuna het volgende:

[..]

Uitleveringgemist !

ik moest nog 2x lezen wat ik fout had gedaan
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_65518061
Vivienne zei tijdens vorige uitzending toch dat Anniek gerust nog de mol kon zijn, ze vertrouwde haar nog steeds niet.... neem aan dat als een 'speler' dat zegt in een uitzending, dat we er dus vanuit mogen gaan dat het ook echt zo kan zijn. En dat het dus mogelijk is dat Anniek als mol zijnde gewoon een rood scherm heeft gehad.

Vanavond niet kjiken, druk met stage... morgen na stage ga ik kijken!
pi_65518555
Vanavond!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_65518814
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef Maartel het volgende:

[..]

Als ze elke keer zouden zeggen 'kies Dennis maar uit' wel, maar als hij bij elke opdracht een andere selectie kandidaten krijgt/samenstelling van teams e.d. dan hoeft 't hem echt niet accuut op te vallen wie de mol is.. En zelfs al zou bij hem 't kwartje vallen, officieel weet hij dan nog steeds niet echt wie de mol is
Precies. Er zijn toch ook maar een aantal mensen (op één hand te tellen misschien) die weten wie de mol is binnen de organisatie?
pi_65520111
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 09:11 schreef SMutzskii het volgende:
Vivienne zei tijdens vorige uitzending toch dat Anniek gerust nog de mol kon zijn, ze vertrouwde haar nog steeds niet.... neem aan dat als een 'speler' dat zegt in een uitzending, dat we er dus vanuit mogen gaan dat het ook echt zo kan zijn. En dat het dus mogelijk is dat Anniek als mol zijnde gewoon een rood scherm heeft gehad.
Ik vond 't scenario juist onwaarschijnlijker worden omdat ze het Vivienne gewoon uit lieten spreken in de aflevering, 't is alsof het effect van het rode scherm (Anniek onverdacht maken) alweer teniet is gedaan doordat Vivienne ons weer wakker schudt..
pi_65521026
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:30 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik vond 't scenario juist onwaarschijnlijker worden omdat ze het Vivienne gewoon uit lieten spreken in de aflevering, 't is alsof het effect van het rode scherm (Anniek onverdacht maken) alweer teniet is gedaan doordat Vivienne ons weer wakker schudt..
Ja, dat zeg ik dus ook. Anniek kan de mol zijn, ook al had ze een rood scherm.... Vivienne heeft gezegd dat ze Anniek nog niet afgeschreven heeft als mol (dat anniek de mol zeker niet is). De mol kan dus wel degelijk een rood scherm krijgen, anders waren de 'spelers' wel op de hoogte en zou Vivienne niet gezegd hebben dat Anniek alsnog de mol kon zijn.
pi_65521124
Anniek zei zelf ook dat dit haar niet minder verdacht maakte vorige week.....
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_65521307
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:01 schreef somegirl het volgende:
Anniek zei zelf ook dat dit haar niet minder verdacht maakte vorige week.....
Ja daarom, dus lijkt mij dat het gewoon mogelijk is dat de mol een rood scherm krijg.. en dus bij deze de discussie gesloten. Anniek kan nog altijd de mol zijn, ook al had ze een rood scherm.
pi_65521431
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:06 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Ja daarom, dus lijkt mij dat het gewoon mogelijk is dat de mol een rood scherm krijg.. en dus bij deze de discussie gesloten. Anniek kan nog altijd de mol zijn, ook al had ze een rood scherm.
Ja, maar juist omdat ze in de uitzending Anniek opnieuw verdacht maken (door even uit te leggen dat ze als mol best rood kan hebben), wordt ze voor mij minder verdacht.. als ze wel de mol was hadden ze ons beter in de waan kunnen laten dat ze zeker een echt rood scherm had gekregen.. (tenzij ze bang waren dat de kijkers zich dan aan 't eind van de rit bedrogen zouden voelen)
pi_65521783
quote:

[..]

discussie gesloten.
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  Redactie Games donderdag 29 januari 2009 @ 11:29:11 #270
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65522031
Toch wel leuk om te zien dat de discussie op gang blijft.. Stiekem zit er gewoon een "molletje" mee te lezen en die denkt, wat een stakkers toch..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_65522696
Dat lijkt me zo erg.. als je mee hebt gedaan aan het programma, dat je dan niets mag verraden .
Zouden alle deelnemers weten wie de mol is, nu al.. of zouden ze daar ook pas aan het einde van het programma net als ons achterkomen? (Uiteraard weten de finalisten het wel).
pi_65522842
Ik ben blij dat er vanavond een nieuwe aflevering is zodat we weer ergens anders over kunnen praten
pi_65523482
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef SMutzskii het volgende:
Dat lijkt me zo erg.. als je mee hebt gedaan aan het programma, dat je dan niets mag verraden .
Zouden alle deelnemers weten wie de mol is, nu al.. of zouden ze daar ook pas aan het einde van het programma net als ons achterkomen? (Uiteraard weten de finalisten het wel).
Maar je mag 1 vertrouwenspersoon hebben waar je alles tegen kan vertellen dus dat maakt het al stuk minder erg Hans weet de Mol in ieder geval nog niet (dat zei hij in zijn programma). De meeste weten pas halverwege het seizoen wie de Mol is, als iedereen weer bij elkaar komt om de laatste aflevering op te nemen.

Er zit iemand trouwens razend fanatiek op het officiële forum te stemmen op Anniek als Mol bij die poll daar
pi_65524147
quote:

[..]

En toch zal ik even keihard moeten lachen wanneer Anniek eruit gaat. Iets in de trant van: ''ik zei het toch.''
Maar ja, iedereen zijn eigen theorieën. Als iedereen hetzelfde dacht was het spelletje lang niet zo leuk.
pi_65524651
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:24 schreef Nuna het volgende:

[..]

En toch zal ik even keihard moeten lachen wanneer Anniek eruit gaat. Iets in de trant van: ''ik zei het toch.''
Maar ja, iedereen zijn eigen theorieën. Als iedereen hetzelfde dacht was het spelletje lang niet zo leuk.
Dat klopt!
Het gaat er overigens niet om dat Anniek nu de mol is, maar er meer om dat Anniek wel nog steeds de mol kan zijn.

Ik geloof namelijk ook niet dat Anniek de mol is...

Waarom zijn er trouwens zoveel mensen die stemmen dat Froukje eruit gaat vanavond?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')