Je schat de inteliigentie van PJH wel erg laag in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat PJ niks weet betekent niet dat hij geen opdrachten van de regie/redactie kan krijgen.. die kunnen best tegen hem zeggen 'kies Dennis als kandidaat', zonder dat PJ hoeft te weten of daar wat achter zit.
Als ze elke keer zouden zeggen 'kies Dennis maar uit' wel, maar als hij bij elke opdracht een andere selectie kandidaten krijgt/samenstelling van teams e.d. dan hoeft 't hem echt niet accuut op te vallen wie de mol is.. En zelfs al zou bij hem 't kwartje vallen, officieel weet hij dan nog steeds niet echt wie de mol isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Je schat de inteliigentie van PJH wel erg laag in.
Blijft geweldig hoe vriendlief kan tekenen!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:39 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendlief op WIDM.com is weer aan 't tekenen geslagen!
Seriously?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:43 schreef Nuna het volgende:
Anniek is het niet, ze heeft een rood scherm gehad. Als ze die vrijstelling niet had dan was ze er gewoon uitgeweest.
Misschien wist ze dat ze de vrijstelling had toen ze de vragen ging invullenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:43 schreef Nuna het volgende:
Anniek is het niet, ze heeft een rood scherm gehad. Als ze die vrijstelling niet had dan was ze er gewoon uitgeweest.
serieus? zo overdreven duidelijk dingen verneuken, zoals met dat rad, boekje stelen, laf achteraan gaan staan bij die opdracht in het theater, landkaartje kwijtmaken... man wat briljant gespeeld... ik vind de personen die niet opvallend dingen verknallen etc. zoveel leuker om te zien/ontdekken. maakt het spel voor de kijker ook veel moeilijker, die sebas is het gewoon niet of een hele slechte. Weg ermee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk wel een prachtig figuur in WIDM, zo zouden er wel meer mogen zijn.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:50 schreef somegirl het volgende:
[..]
Seriously?
Lees maar even een paar topics terug ofzo.....
Ja en? De mol krijgt altijd een groen scherm, wat hij/zij ook invult..quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien wist ze dat ze de vrijstelling had toen ze de vragen ging invullen
Oh god, krijgen we dat weer. Komt erop neer dat als de redactie zelf wel uitmaakt of de mol wel/geen groen scherm krijgt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:57 schreef Nuna het volgende:
Ja en? De mol krijgt altijd een groen scherm, wat hij/zij ook invult..
Nou, ik meen dat een paar seizoenen terug dat door de redactie is gezegd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:22 schreef banananasi het volgende:
[..]
Oh god, krijgen we dat weer. Komt erop neer dat als de redactie zelf wel uitmaakt of de mol wel/geen groen scherm krijgt.
Sebastiaan schopt gewoon kont. Punt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:15 schreef Tim86 het volgende:
Sebastiaan was best tof deze aflevering hoewel ik echt een hekel aan die dude heb met zijn rotkop
Het is best simpel: 20 vragen over de mol, degene met de meeste foute antwoorden krijgt een rood scherm. Dus het kan zo zijn dat Anniek expres veel verkeerde antwoorden heeft gegeven, en ze krijgt dan volgens de spelregels een rood scherm.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:30 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou, ik meen dat een paar seizoenen terug dat door de redactie is gezegd.
Op een fandag schijn gezegd te zijn dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen, aangezien dat een van de spelregels is. Als dat zo is, dan zou het dus inderdaad niet kunnen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:50 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Het is best simpel: 20 vragen over de mol, degene met de meeste foute antwoorden krijgt een rood scherm. Dus het kan zo zijn dat Anniek expres veel verkeerde antwoorden heeft gegeven, en ze krijgt dan volgens de spelregels een rood scherm.
Waarom ze dat zou doen als ze de mol zou zijn? Speciaal voor mensen zoals jij. Mensen die er heilig van overtuigd zijn dat de mol NOOIT een rood scherm krijgt. En aangezien ze weet dat ze een vrijstelling had, kon ze dit met een gerust hart doen als ze de mol blijkt te zijn.
Daarom zou het een goede mollenstreek kunnen zijn
Dit is al diverse keren hier besproken, maar goed, nog één keertje dan:quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:11 schreef Steven184 het volgende:
Op een fandag schijn gezegd te zijn dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen, aangezien dat een van de spelregels is. Als dat zo is, dan zou het dus inderdaad niet kunnen.
Precies, dit heb ik ook ergens gehoord. Ik geloof nog steeds niet dat de mol een rood scherm kan krijgen. Als anderen dat niet willen geloven prima. Maar ik schrijf hierdoor Anniek wel af.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Op een fandag schijn gezegd te zijn dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen, aangezien dat een van de spelregels is. Als dat zo is, dan zou het dus inderdaad niet kunnen.
Daarom moet iemand die een rood scherm krijgt ook gewoon opdonderen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit is al diverse keren hier besproken, maar goed, nog één keertje dan:
Stel je voor dat jij gelijk hebt. Stel je ook voor dat Anniek de finale haalt. Dan is er dus behalve Anniek en de Mol, nog één andere kandidaat over. Die kandidaat zou het dan wel héél makkelijk krijgen. Het zou alle spanning uit de finale halen.
Jij vindt het wel erg lastig als logica opeens niet meer vanzelfsprekend is hè?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Daarom moet iemand die een rood scherm krijgt ook gewoon opdonderen.
Niks geen geleuter met vrijstellingen. Dat vind ik zo'n nep-spannend. Kijk, als je nou met flinke inspanning een vrijstelling verdient, dan heb je hem verdient. Maar niet alleen maar er over te struikelen om hem te vinden.
Het zou wel terecht zijn als Anniek in de finale komt, dat dan de andere kandidaat weet wie de mol is: Anniek had al weg moeten zijn, en verdient het dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |