Ik wou dat ik gezegend was met dit formidabele gevoel voor humor.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:33 schreef Disorder het volgende:
Ik vond manga ook vet..
..toen ik 14 was.
Moet kunnen.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:12 schreef MaxiTitan het volgende:
Misschien een beetje mierenneukerij maar het is "Ippen.... shinde miru?" dus met een 'n' en shinde miru? gescheiden met een spatie.De n wordt niet altijd duidelijk uitgesproken. Maargoed, het geeft mij wel weer reden om een TVP te plaatsen met enige inhoud.
vindt et helemaal bestquote:Op woensdag 17 september 2008 17:28 schreef Quir het volgende:
Heb ik 'm maar gemaakt, mschol.
We zijn nooit te oud om te lerenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:12 schreef MaxiTitan het volgende:
Misschien een beetje mierenneukerij maar het is "Ippen.... shinde miru?" dus met een 'n' en shinde miru? gescheiden met een spatie.De n wordt niet altijd duidelijk uitgesproken. Maargoed, het geeft mij wel weer reden om een TVP te plaatsen met enige inhoud.
Can't wait!quote:Op woensdag 17 september 2008 18:44 schreef torn_Machina het volgende:
Nog een kleine 3 weken tot we weer kunnen genieten van het tweede seizoen van Gundam 00.
Ik heb nog niet echt andere series gezien die ik direct moet zien voor het aankomende winterseizoen.
Ah, die ga ik vrijdag tijdens college kijken (ik doe Japans in Leiden, vandaarquote:Op woensdag 17 september 2008 21:24 schreef Netsplitter het volgende:
Heb van het weekend Grave of the Fireflies gezien...
Wat een film zeg......
Wordt die serie nog door iemand anders gesubt?quote:Op donderdag 18 september 2008 07:24 schreef Ge4ce het volgende:
Chi.
Laatste aflevering dat ik heb gezien is Nabari no Ou afl. 21. Er komt aardig wat los te zitten.
Ben benieuwd wat je er van vind.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ah, die ga ik vrijdag tijdens college kijken (ik doe Japans in Leiden, vandaar). Ben benieuwd, heb hem nog niet gezien namelijk.
Ah, gevonden... Het zijn idd een paar onbekende fansubbers, ik dacht dat ik die serie niet meer compleet zou krijgen... Ik heb de raws toen maar naar binnen zitten slepen maar dat is natuurlijk niet optimaal voor iemand die maar minimale kennis heeft van de Japanse taal.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:30 schreef Ge4ce het volgende:
Het wordt nog steeds gesubt. Alleen nu door enkele onbekende subbers.
Het ging niet door, de dvd was opeens uit de bibliotheek verdwenen.. Waarschijnlijk gaan we hem nu volgende week kijken, of gewoon niet. In dat laatste geval kijk ik hem wel op de computer ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vind.
Wat een timing.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:26 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Het ging niet door, de dvd was opeens uit de bibliotheek verdwenen.. Waarschijnlijk gaan we hem nu volgende week kijken, of gewoon niet. In dat laatste geval kijk ik hem wel op de computer ofzo.
Anime download je toch? Dat koop je toch niet???quote:Op zondag 21 september 2008 23:53 schreef sinaasappelsapje het volgende:
De Vampire Knight anime is leuk!En nu heb ik zin om de manga te kopen. Maar ik moet eigenlijk toch eerst die 25 ongelezen manga die in m'n kast staan eens lezen.
![]()
Pff. Zoveel om te lezen en kijken, zo weinig tijd.
lang niet alles idd..quote:Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Anime download je toch? Dat koop je toch niet???
smaken verschillen hequote:Op maandag 22 september 2008 16:50 schreef wdn het volgende:
CCS zul je me niet zien kopen maar Elfen lied heb ik dus ook. En Samurai Champloo en Serial Experiment Lain ook.
Geweldige series en 1x per jaar waard om weer eens te kijken met een zak chips en 2ltr cola
Dacht dat seizoen 2 in september van start gaatquote:Op maandag 22 september 2008 16:30 schreef wdn het volgende:
Vampire Knight is inderdaad leuk. Maar is ook iets dat een redelijk selectief publiek zal kennen denk ik.
Ben met smart aan het wachten op seizoen twee![]()
Anime download ik inderdaad, manga koop ikquote:Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Anime download je toch? Dat koop je toch niet???
volledig uitverkocht..........quote:Op donderdag 25 september 2008 18:39 schreef wdn het volgende:
abunai kun je daar na betaling aan de kassa naar binnen wandelen of moet je vooraf kaarten kopen?
Overmorgen!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:57 schreef Sh0g het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, morgen Abunai!!!![]()
De animelist tot nu toe is:
Clannad
Coyote Ragtime Show
Inukami!
Kamen no Maid Guy
Mushishi
Nadia: Secret of Blue Water
Naruto Shippuuden Movie
Princess Tutu
Slayers: Revolution
Soul Eater
maar om eerlijk te zijn, kom ik natuurlijk voor de dealerrooms, gamesroom, DDR, workshops, j-pop band, maid caféen catgirl cosplayers (mits vrouw en bmi 19-25
) yay!
Die heb ik niet, doe eens even pm-etje sturen?quote:Op zondag 28 september 2008 13:06 schreef Ge4ce het volgende:
En hoe is het Engels vergeleken met de scanlatie? (de fan-gecreëerde chapters/volume)
YEAAAAAAAHHHHH MIJN LIEVELINGSANIMÉ WORDT VERVOLGD!!!quote:Op donderdag 25 september 2008 19:48 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Weet niet of dit al gemeld was maar er komen nieuwe afleveringen van Hajime no Ippo!!ik ben blij
bron
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:35 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Overmorgen!Die J-pop band kan ik helaas niet zien, aangezien ik rond 8 uur toch wel weer terug richting huis moet. Ben benieuwd naar het maid café en naar wat er allemaal te vinden is in de dealerroom. Oh en ik vind het kut dat de Free Karaoke pas om 9 uur 's avonds begint want daar kan ik dus niet bij zijn dan.
Leuk!quote:Op zondag 28 september 2008 18:18 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Hoe vond jij het? Je had niet toevallig een groene jas aan en een nintendo ds bij je?
wat een afzetters zeg....... Hier betaal je 1,35 per flesje, op schiphol, in die supermarkt, hebben ze ookquote:Op maandag 29 september 2008 23:54 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Op Utrecht CS is het ook te koop geloof ik, maar dan is het 3 euro per flesje ofzo.
Beetje vergeten te maken.................... Op aniway en 't abunai forum staan er veelquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:37 schreef wdn het volgende:
Waar blijven de foto's? Hmmm?
Mijn camera was brak, dus heb geen foto's gemaakt. Er staan ook al veel foto's en filmpjes op youtube.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:37 schreef wdn het volgende:
Waar blijven de foto's? Hmmm?
verdwijnt net na Abunai 07 en komt na een jaar weer terugquote:
whehehhe, heb 'm live gezien xDquote:Op zondag 30 september 2007 22:50 schreef zquing het volgende:
http://img218.imageshack.us/img218/3667/dscn1560ik2.jpg
omg, ik dacht dat zulke mensen een fabeltje waren en dat gaat dus naar abunai
Volgend jaar ben ik er bijquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:57 schreef zquing het volgende:
[..]
verdwijnt net na Abunai 07 en komt na een jaar weer terug
was weer eens tijd voor een nieuwequote:Op dinsdag 30 september 2008 15:11 schreef outcast_within het volgende:
Wat is er trouwens gebeurt met de startpost?
Kom eens langs in 't jdrama topic, daar is geen leven meer jammergenoegquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:01 schreef Q_Orianka het volgende:
....
maar je vond hana kimi en die andere leuk, een goede reden om te beginnen tochquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:15 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik kijk niet zoveel Aziatische drama's
Wacht, wacht, je vader is dé Henk?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:01 schreef Q_Orianka het volgende:
Mijn vader was dealer en ik ging vroeger weleens mee naar beurzen en conventies. Toen lange tijd niet en nu weer wel. Abunai was echt leuk! We kwamen vrijdag om 21.00 aan, dus veel gemist. Ik wilde heel graag de live action serie van Zettai Kareshi (Absolute Boyfriend) zien, maargoed. Hanazakari No Kimitachi He was zo grappig, vooral die Nakatsu die aan zijn geaardheid twijfelde en OscarWolf & Spice vond ik erg mooi, maar ik kon niet alles volgen. Kamen No Maid Guy is hilarisch, al word ik soms wel ziek van de fan service. Twee mensen hadden de Cosplay wedstrijd gewonnen als Alexiel en Sevothtarte van Angel Sanctuary. Het was echt ongelooflijk mooi.
[ afbeelding ]
Net als zij ^
De Kendo demonstratie was grappig. Ik schaamde me best wel omdat we de hele tijd hard ons best meoten doen om niet in lachen uit te barsten terwijl het best een serieuze sport is. Daar ging het ook zo: *pok* "waaaah!" *pok* "waaah!" Maar die J-pop band was pas echt noobig en kut. We stonden helemaal vooraan bij het podium en ik wilde gaan zitten, maar mijn vriendin zei "Ja, maar dan raak je snel je plaats vooraan kwijt hoor!" Nou, 10 minuten later ging ik gewoon zitten. De zaal was inmiddels leeggestroomd en ze stonden voor een groepje van 13 man te spelen. De zangeres haalde de tonen nog net niet en de toetseniste (die zich most of the time toch doodverveelde) drukte een paar keer hard op de verkeerde toetsen.
Verder ging ik met pedobear op de foto. Hij werd 2e bij de Noodle Slurping contest en begon aan het eind ook te trillen en alles kwam in zijn baard. Hij had zijn pak half uitgetrokken omdat hij misschien zou morsen en daaronder was hij NAAKT. Naja, de bovenkant dan. Verder was er een klacht binnengekomen over een gast bij ons kraampje. Een meisje van 14 met enorme jongens werd gevraagd of haar haar echt was en toen vroeg die gast of haar borsten ook echt waren. Dat kind werd boos en diende meteen een klacht in. "Ja, een van de medewerkers van Henk. Een of andere creoolse jongen." Hij was niet eens creools, maar Braziliaans or so. Dus na afloop in de shoarmatent midden in de nacht gingen we filosofisch doen ("Wát ben jij?") Die andere gozer zei zelfs "Ik ben jaloers, want in mijn tijd hadden meisjes nog niet zulke grote borsten." tegen haar en over hem zei ze niks tegen de staff. Waarschijnlijk kwam het door zijn aanstekelijke lachje dat alles wat hij verder zegt wegmoffelt.
Op zondag hadden we 2,5 uur in de video room geslapen.
Ik ga volgend jaar ook naar chibicon en animecon, omdat ik nu ingeroosterd sta ("Ja, we komen dit weekend mensen te kort voor het kraampje...") Ohh, wat erg
wist je dat niet?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:45 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Wacht, wacht, je vader is dé Henk?
Nein, volg het topic ook maar sporadisch.quote:
Met zoveel conventies valt er wel veel te sjouwenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:43 schreef Q_Orianka het volgende:
Een Surinees met een kaal hoofd en een waterbuik? Oui. Ik kwam tijdens Abunai pas achter dat mijn vader helemaal niet dik is. Hij houdt alleen water vast in zijn buikgebied en voor de rest is hij een en al spier. Weetje hoeveel die kerel elke dag sjouwt?
't werd te klein de lokatie, abunai is teveel gegroeidquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:33 schreef rakotto het volgende:
Waarom moest het nou weg uit Enschede? Kon er dan makkelijk met de fiets naartoe... Zwolle is nu een end weg.
ach.. beide is voor mij een onmogelijkheidquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:33 schreef rakotto het volgende:
Waarom moest het nou weg uit Enschede? Kon er dan makkelijk met de fiets naartoe... Zwolle is nu een end weg.
Ja idd! Maar wat is dat ding?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:46 schreef Sh0g het volgende:
Dit vond ik toch wel de cosplay winnaar van Abunai 2008.
[ afbeelding ]
Dat is wel jammer ja als je er naartoe wilt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ach.. beide is voor mij een onmogelijkheid
mjah wil et best eens een keer meegemaakt hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja als je er naartoe wilt.
Hij leeftquote:
Ik wilde ook een muts met oortjes kopen. Maar het kostte godverdomme 10 euro! Ik wild eerst mijn horens opzetten (van Monty Python) maar ik kon het thuis niet meer vindenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:51 schreef Sh0g het volgende:
Longcat is zo kawaaaaiiiii!!
Ik voelde me wel erg 'kaal' op Abunai, omdat ik niet verkleed was. Dan val je haast nog meer op. Maar ik had een wit t-shirt aan met een hoop Japanse tekst en plaatjes erop, dus toch nog een beetje in stijl. De volgende keer ga ik denk ik ook niet cosplayen, het is gewoon niet mijn ding. Ik maak gewoon een neko-pan die ik met me meesleep of doe kattenoortjes op, zodat alle meisjes 'kyaaaaa' doen.Ik wilde wel bijna zo'n mutsje kopen met konijnenoortjes.
Ik kom volgende keer ook met nekko oortjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:51 schreef Sh0g het volgende:
Longcat is zo kawaaaaiiiii!!
Ik voelde me wel erg 'kaal' op Abunai, omdat ik niet verkleed was. Dan val je haast nog meer op. Maar ik had een wit t-shirt aan met een hoop Japanse tekst en plaatjes erop, dus toch nog een beetje in stijl. De volgende keer ga ik denk ik ook niet cosplayen, het is gewoon niet mijn ding. Ik maak gewoon een neko-pan die ik met me meesleep of doe kattenoortjes op, zodat alle meisjes 'kyaaaaa' doen.Ik wilde wel bijna zo'n mutsje kopen met konijnenoortjes.
Ik zat al op ze te wachten, een uitstekende fansubgroep voor de serie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:49 schreef Quir het volgende:
Clannad ~After Story~, aflevering 1 is gesubbed door SS-Eclipse. Aflevering met het Clannad-gevoel.
Mjah, als je de series naast elkaar legt dan zijn er wel overeenkomsten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:49 schreef wdn het volgende:
Aanvullingen op mijn post:
-> MaxiTitan: is het inderdaad een LC type anime?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:02 schreef wdn het volgende:
Ik heb Tora Dora 1 net ook gezien en inderdaad het heeft een hoog LC gehalte
En ook ik vond de eerste episode best geinig. Een anime met potentieel zeg maar.
Dit zegt genoeg denk ik
[ afbeelding ]
dezelfde voiceactor? damn dacht al dat het gezicht me bekend voorkwam.. nu weet ik waarvanquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:18 schreef wdn het volgende:
Die ogen stralen een woede uit he?
Ik mis alleen nog het meloen brood
het is dezellfde voiceactor die Shana doetwat best irritant is want het leidt me af
Hehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Mensen toch, gaan ze hem net zo hard verkloten als Dragonball?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:54 schreef Q_Orianka het volgende:
Geruchten gaan dat er een Amerikaanse remake komt van Death Note en dat Zac Efron de rol van Light gaat vertolken. En dat de film wordt geproduceerd door Disney
Als dat waar is, ga ik zo hard lachen
Dan moet hij wel zeker weten of Micky Mouse zijn echte naam is.quote:
Daar staan alleen maar regio 1 dvd'squote:Op zondag 5 oktober 2008 12:12 schreef Quir het volgende:
Alé Ichigo
edit: btw, je kunt bij Archonia ook veel manga bestellen tegen mooie prijzen.
Oeh, nice. Eindelijk weer gundam!quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:20 schreef MaxiTitan het volgende:Whoei, Gundam 00, S2, ep 1 is uit!
![]()
* MaxiTitan slingert hem meteen in utorrent.
disney => miramax => princess mononoke o.a.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:10 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Mensen toch, gaan ze hem net zo hard verkloten als Dragonball?
Van alle bedrijven.. ..Disney.![]()
Micky mouse danst de nacht weg met een stel fantasia bezems terwijl Light een naampje opschrijft van degene die op korte termijn zal sterven.
Zelfde bedrijf, ander naampje. Nog steeds uitstekend voor een echte familiefilm waarin Light, Micky Mouse in zijn Death Note schrijft.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
disney => miramax => princess mononoke o.a.
Die gast hebben ze puur op zijn looks uitgekozen, het had slechter gekund. Zoals ze met dragonball hebben gepresteerd, met een bleekscheet Piccolo en een american school boy-punk voor Goku, met dunne armpjes natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:01 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Zac Efron als Light! Dat moet gewoon wel keihard falen. Ik zie het al voor me, een Death Note musicalfilm.
alive and kicking. Xam'd vind ik trouwens de leukste serie die ik nu volgquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:14 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Hij leeftIk denk echter dat ik ongeveer net zo lang als jij weg ben uit de topicreeks.
Serieus, om te huilen die titels. En NEE, deze titels gebruiken omdat het goede zouden zijn om kennis te maken met anime is GEEN excuus.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:30 schreef wdn het volgende:
Dit komt komende maand:
http://www.mangakana.com/nl/nouveautes-kana-november-2008-.html
Zac Efronquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:54 schreef Q_Orianka het volgende:
Geruchten gaan dat er een Amerikaanse remake komt van Death Note en dat Zac Efron de rol van Light gaat vertolken. En dat de film wordt geproduceerd door Disney
Als dat waar is, ga ik zo hard lachen
Nana is toch niet echt een hype in Nederland lijkt me. Death Note ook niet. Bleach en Naruto kennen we in Nederland ook amper (alleen als je de anime download). Geldt al helemaal voor Detective Conan en Monster. Yu-Gi-Oh. Ok die zeer zeker. Het zijn wel de populaire series in Japan maar wat ze willen natuurlijk ook nog wat verdienen aan de NL versie van de mangaquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:14 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Serieus, om te huilen die titels. En NEE, deze titels gebruiken omdat het goede zouden zijn om kennis te maken met anime is GEEN excuus.Dit is gewoon inspelen en uitzuigen van hypes die eigenlijk geen hypes hadden mogen zijn.
Ik hoop het niet...quote:
complete collectie voor 34 euro? sounds like bootleg achtig iets...quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:35 schreef Quir het volgende:
Elfen Lied zou ik zeker kopen, mischien neem ik ze volgende keer mee als ik weer bij Archonia bestel.
edit: geen manga, wel deze gevonden.
neuh, en dat verwachtte ik ook niet echt hoor, maar de prijs is zo bizar laag voor zo'n collectiequote:Op maandag 6 oktober 2008 23:33 schreef outcast_within het volgende:
Elfen lied Complete collection Thinpack DVD
thinpack is mss extra goedkoop
Publisher : ADV
ooit een bootleg gekocht bij archonia?
yu-gi-oh en shaman king leven voort op het pokémon succes. Beide worden/werden ze uitgezonden op TV.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Nana is toch niet echt een hype in Nederland lijkt me. Death Note ook niet. Bleach en Naruto kennen we in Nederland ook amper (alleen als je de anime download). Geldt al helemaal voor Detective Conan en Monster. Yu-Gi-Oh. Ok die zeer zeker. Het zijn wel de populaire series in Japan maar wat ze willen natuurlijk ook nog wat verdienen aan de NL versie van de mangaAndere series lijken me ook wel te komen maar nu moet eerste het publiek warm lopen en ze kopen. FMA staat zo te zien op de nominatie om te worden toegevoegd.
En natuuuuuuuuurlijk heb ik al een forum post gemaakt met het verzoek Elfen lied te doen(lol).
Pocket Monstersquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:12 schreef mschol het volgende:
@sh0g: Detective conan zal vast de langslopende zijn, maar 516 eps is niet de meeste eps..
pokemon zit op 568 ex specials, films e.d. (10 jaar tijd)
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Pok%C3%A9mon_episodes
karinquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:20 schreef Quir het volgende:
Ik heb al genoeg gezondigd door Chibi Vampire (ook bekend als Karin) te bestellen, hehe.
Ik wil dat Shikabane Hime: Aka door iemand gesubt word.
als je zou vertellen wat je wel hebt/kent zou 't wat makkelijker zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:20 schreef VampiricDemon het volgende:
Hallo,
Ook ik ben net pas een beginner met animefilms. Hebben jullie nog echte aanraders die ik niet heb/ken??![]()
Groetjes!
eigenlijk een TVP
Dat was geen serieuze vraag volgens mijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:30 schreef zquing het volgende:
[..]
als je zou vertellen wat je wel hebt/kent zou 't wat makkelijker zijn
denk dat de verkapte tvp 't ook wel een beetje verklaptequote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat was geen serieuze vraag volgens mij
Pst beginner. Right. *wijst naar dit topic* [GEZ] Manga/Anime films
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:00 schreef zquing het volgende:
[..]
denk dat de verkapte tvp 't ook wel een beetje verklapte
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 06:57 schreef wdn het volgende:
Het Beach. Aanraders zat. Maar manga/anime bestrijdt meer gebied aan genres dan Hollywood met films.
Enige voorkeur voor een type manga/anime? Aktie? Drama/romance? Schoolleven? Humor? Spannend? Bloed? Fantasy?
Voorafgaande hieraan:
Indien gevechten, power-ups en een goed verhaal kan ik Bleach () aanraden
Deel 189 is net uit dus daar kun je een flink eind mee overweg. http://en.wikipedia.org/wiki/Bleach_(manga)
Voor een fantastisch mystery kan ik Death Note aanraden: http://en.wikipedia.org/wiki/Death_Note
Elfen lied kan ik altijd aanraden als je een bloederige horror/aktie met veel drama en een romance eromheen wilt zienhttp://en.wikipedia.org/wiki/Elfen_Lied Ik heb niet voor niks een ikoon er van
Jij speelt op een PS3 toch? Meen je ergens te hebben zien postenDan kan ik de 2 final fantasy films ook aanraden
![]()
LET OP: In die links hierboven staan gegarandeerd spoilers!
Oldskoolquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is er nou zo tof aan dat Rurouni Kenshin? Die naam blijft maar terugkomen bij alles wat op internet met anime te maken heeftHet spreekt me niet echt aan maar als het even vaak als bijvoorbeeld Death Note genoemd wordt...
Toen die uitkwam waren er beduidend minder anime en van een beduidend mindere kwaliteit dan nu.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is er nou zo tof aan dat Rurouni Kenshin? Die naam blijft maar terugkomen bij alles wat op internet met anime te maken heeftHet spreekt me niet echt aan maar als het even vaak als bijvoorbeeld Death Note genoemd wordt...
Ik heb in het verleden de eerste ep gezien, 't zag er wel interessant uit moet ik zeggen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:32 schreef wdn het volgende:
[..]![]()
Heeft iemand de 2 afleveringen van Eve no Jikan gekeken toevallig? Is het goed/ok/slecht?
Om interesse te kweken is hier de trailer:
En een collage van afbeeldingen:
http://img256.imageshack.us/img256/3237/12165rc3.jpg
Als het de Nederlandse versie van DN op Archonia is wel ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:24 schreef wdn het volgende:
De manga's van archonia zijn die van Kana? Ik heb DN 1 t/m 5 besteld voor 6.20 incl verzenden en zag 6 t/m 10 liggen in Eindhoven voor 5.95. Als dat dezelfde zijn kan ik die vast inslaan
Die zit idd stevig aan de prijs...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:29 schreef wdn het volgende:
[ afbeelding ]
Grotere versies:
http://www.archonia.com/var/img_fullview.php?aid=42072&sample=0
http://www.archonia.com/var/img_fullview.php?aid=42072&sample=1
http://www.archonia.com/var/img_fullview.php?aid=42072&sample=2
maar dan de prijs...
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=42072
Het is wel jammer dat Archonia de beschrijving gewoon kopieert van andere sites en weinig informatie geeft over de grootte, gewicht etc. van het product. Mij lijkt het zo duur omdat het van metaal is, maar dan nog vind ik de prijs aan de hoge kant. Voor die prijs kan ik een transformeerbare robot/vliegtuig kopen van fabrikant Yamato; het kan meer en daar ligt dan ook de meerwaarde.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:50 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Die zit idd stevig aan de prijs...
Ik weet niet of het nu hier was waar ik hem voor het eerst heb gezien maar ik had wel interesse in deze Tachikoma action figure.
[ afbeelding ]
Totdat ik de prijs ervan zag , oef, dat is wel duur voor een action figure, 165.64 euro exclusief verzendkosten... Daar heb ik voorlopig geen budget voor.![]()
Maar ik moet wel zeggen dat het er erg cool uitziet...
Oh die, die ben ik ook van plan te kopen misschien.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef wdn het volgende:
Ja en dan ga je ook twijfelen aan Ryuk en Rem voor 13 euro elk. Zou dat dan rommel zijn waarvan ze die hebben gemaakt?
waarom hou ik altijd aan het einde van mijn loon altijd een stukje maand over?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:52 schreef Quir het volgende:
Ryuk, 13 euro? Linklink?
edit: al gevonden.
Ik kon mijn hand overigens niet tegenhouden, deze komt mijn kant uit.
[ afbeelding ]
Ik heb deze maand al voor bijna 400 euro aan spullen gekocht. Onder meer: Bleach boxsets 2 delen limited edition + film 1, Death Note manga 10 delen. Disgaea 3 limited edition + manual, Preorder LBP + manual, Eternal Sonata. Gelukkig is er nog genoeg over maar heb deze week al besloten om 's-avonds niet te eten en het tussen de middag op de zaak in te halenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
waarom hou ik altijd aan het einde van mijn loon altijd een stukje maand over?
Die heb ik op abunai nog in handen gehad. Of misschien een net iets andere versie. Het zwaardje zat los en er zaten vlammetjes bij die je eromheen kon doen. Wel hetzelfde haar. Volgens mij ook goedkoper, 50e ofzo, scheelt toch wel een manga boekje.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:29 schreef wdn het volgende:
[ afbeelding ]
Grotere versies:
http://www.archonia.com/var/img_fullview.php?aid=42072&sample=0
http://www.archonia.com/var/img_fullview.php?aid=42072&sample=1
http://www.archonia.com/var/img_fullview.php?aid=42072&sample=2
maar dan de prijs...
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=42072
Deze ook nog zien liggen ja, nieuw soort figure met afneembare gezichtjes. Soort chibi's, maar toch anders, ben ff de naam kwijt. Zag ook nog 2 anderen liggen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:52 schreef Quir het volgende:
Ryuk, 13 euro? Linklink?
edit: al gevonden.
[ afbeelding ]
Erg herkenbaar over hoe ik vroeger was.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb deze maand al voor bijna 400 euro aan spullen gekocht. Onder meer: Bleach boxsets 2 delen limited edition + film 1, Death Note manga 10 delen. Disgaea 3 limited edition + manual, Preorder LBP + manual, Eternal Sonata. Gelukkig is er nog genoeg over maar heb deze week al besloten om 's-avonds niet te eten en het tussen de middag op de zaak in te halen![]()
![]()
Heb nu net weer 100 euro overgeboekt voor de volgende keer dat ik op play of archonia aan het kijken ben
Ik heb hier 4 vitrines waarvan 1 vol staat met drake, 1 heeft een 18" Marv (Sin City). De 3de zit vol met anime dvd/blu-rays en de laatste heeft nu 2 manga's van Bleach en 5 manga's Death Note
Claymore? Elfen lied?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:53 schreef blessed19 het volgende:
oe!
ik heb nog een zwik manga te koop... wie maakt me los?
Waar heb je deze gevonden?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:52 schreef Quir het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het is random? Neways ik zal er mss eentje halen. Haruhi of die alien 2 op de 11 kansquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:05 schreef wdn het volgende:
Hier denk ik
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=46246
Bedanktquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:05 schreef wdn het volgende:
Hier denk ik
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=46246
Beach: duhSerial Experiment Lain en Samurai Champloo mag je ook opschrijven.
Nee, man! eerder wat stuff van Sayuki en GTO. Eventuel heb ik ook de complete Battle Royale te koop en nog een paar losse manga's zoals een FMA enzo.quote:
Is het wel van metaal en niet gewoon plastic met metallic lak erop? Ik zit de foto's wel te bestuderen maar ik kan niet met zekerheid zeggen dat het ook daadwerkelijk metaal is. Je zou op zijn minst wel mogen verwachten dat de blauwe onderdelen van metaal zijn... Na een beetje zoeken kwam ik er achter dat deze ~21 cm is...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:09 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat Archonia de beschrijving gewoon kopieert van andere sites en weinig informatie geeft over de grootte, gewicht etc. van het product. Mij lijkt het zo duur omdat het van metaal is, maar dan nog vind ik de prijs aan de hoge kant. Voor die prijs kan ik een transformeerbare robot/vliegtuig kopen van fabrikant Yamato; het kan meer en daar ligt dan ook de meerwaarde.
Toch jammer, ben ook een Tachikoma-fan.
ik zal ze opsnuffelen en er een zacht prijsje voor maken. verwacht niet veel, of je moet de BR serie ook willen hebben.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:29 schreef Quir het volgende:
Sh0g en Outcast, die heten Nendoroids, en deze heb ik besteld bij Red Dot Commerce (deze is niet random).
Blessed, heb je misschien een klein lijstje voor mij? Mischien zal ik me opofferen en je verlossen.
Beach, tuurlijk, Elfen Lied is prachtig. [ afbeelding ]
ik kreeg m'n aanvraag vandaag terug: we kennen jou handtekening nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:18 schreef wdn het volgende:
Weer een website om mijn creditcard te testen
Bedankt voor het lijstje, maar sorry, ik heb niet echt interesse in een van die titels...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik zal ze opsnuffelen en er een zacht prijsje voor maken. verwacht niet veel, of je moet de BR serie ook willen hebben.
EDIT:
saiyuki: 1, 2, 3, 4, 5, 8
GetBackers: 1, 2, 3
Ai Yori AoshiL 1 3, 4, 5
FMA: 1
GTO: 1, 2, 3, 4, 8
Hellsing: deeltje 6. Vraag me niet waarom
Those Who Hunt ElvesL 1, 2
Doll: 2
Rebirth: 14
setje manga mag je hebben voor 25 euro. (euro'tje de stuk)
Battle Royale: 1 t/m 15 (compleet)
dit setje mag je hebben voor 55 euro.
alles bij elkaar mag je hebben voor 75 euro.![]()
alle manga's zijn maar 1 keer gelezen en weggestopt. behalve de FMA, die heeft een soort kronkel op de achterkant.
Had ik wel verwacht, het zijn immers ''oude, maar wel goede'' titels.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Bedankt voor het lijstje, maar sorry, ik heb niet echt interesse in een van die titels...
Het lijstje staat er nu in ieder geval wel, misschien wil iemand anders hier ze wel.
Hmm? Bij wie?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kreeg m'n aanvraag vandaag terug: we kennen jou handtekening niet![]()
Oh, het is niet zo dat ik niet van "oude" titels houd, maar het vooruitzicht dat ik zoveel delen moet gaan kopen vind ik wat minder.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht, het zijn immers ''oude, maar wel goede'' titels.
Dat had je ongetwijfeld kunnen verwachten, eer ik die post maakte.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:08 schreef Quir het volgende:
[..]
Oh, het is niet zo dat ik niet van "oude" titels houd, maar het vooruitzicht dat ik zoveel delen moet gaan kopen vind ik wat minder.
Wirecard heb ik geleegd door donatie @ torrent site te maken (stond 3 euro opquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm? Bij wie?wirecard? Die zuigen
Staat 5 euro op en ik kan ze niet terugkrijgen wat dat kost me 5 euro. neteller is geweldig
duurt even voor je een rekening hebt maar daarna is het geweldig
Als je behoefte hebt aan spam hierover zeg het maar
Genshiken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:34 schreef Beach het volgende:
Ja nog een realistische serie ofzo die niet zo oud is? En geschikt voor beginners?
Ik heb geen idee, eigenlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
doe eens een leuke serie van het moment
thnx! ik slinger vanaaf mijn hengel uit.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:47 schreef Jordy-B het volgende:
Werp eens een blik op:
Chaos;Head
Mouryou no hako (CLAMP)
Kurozuka
Macademi WAsshoi!
Of moet dit in het MySQL topic?quote:Product Description
Want to learn about databases without the tedium? With its unique combination of Japanese-style comics and serious educational content, The Manga Guide to Databases is just the book for you.
Princess Ruruna is stressed out. With the king and queen away, she has to manage the Kingdom of Kod's humongous fruit-selling empire. Overseas departments, scads of inventory, conflicting prices, and so many customers! It's all such a confusing mess. But a mysterious book and a helpful fairy promise to solve her organizational problems—with the practical magic of databases.
In The Manga Guide to Databases, Tico the fairy teaches the Princess how to simplify her data management. We follow along as they design a relational database, understand the entity-relationship model, perform basic database operations, and delve into more advanced topics. Once the Princess is familiar with transactions and basic SQL statements, she can keep her data timely and accurate for the entire kingdom. Finally, Tico explains ways to make the database more efficient and secure, and they discuss methods for concurrency and replication.
Examples and exercises (with answer keys) help you learn, and an appendix of frequently used SQL statements gives the tools you need to create and maintain full-featured databases.
(Of course, it wouldn't be a royal kingdom without some drama, so read on to find out who gets the girl—the arrogant prince or the humble servant.)
Duurt vast niet lang meer... De eerste uitzending is volgens mij wel al uitgezonden...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:21 schreef Quir het volgende:
Staat Chaos;Head er al op dan? Even kijken.
Jep, weet ik. Hoop dat die snel verschijnt, kijk er erg naar uit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Duurt vast niet lang meer... De eerste uitzending is volgens mij wel al uitgezonden...
Maar blessed vroeg om nieuwe series, toch?
Dat is het wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:12 schreef Beach het volgende:
Ik ben net begonnen aan Trinity Blood. Ik hoop dat het een leuke serie is.
Ik heb Ai Yori Aoshi 2, 4, 5, 6 en ben al heel lang op zoek naar deel 1 en 3.quote:
kom ze maar halen!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:30 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik heb Ai Yori Aoshi 2, 4, 5, 6 en ben al heel lang op zoek naar deel 1 en 3.
Vind je het erg als ik alleen die twee van je overneem? En zo nee, hoeveel wil je er dan voor hebben?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:42 schreef wdn het volgende:
http://www.amazon.com/exe(...)905/downandoutint-20
The Manga Guide to Databases [ILLUSTRATED] (Paperback) by Mana Takahashi (Author). Price: $13.57
[ afbeelding ]
[..]
Of moet dit in het MySQL topic?
Ze hebben mijn titel veranderd naar anime-films, de goddelozen.quote:
Helemaal naar Apeldoorn voor 2 boekjes.quote:
De 4-delige OVA, of de 26-delige?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:55 schreef VampiricDemon het volgende:
Is Vampire Princess Miyu de moeite waard om op DVD te hebben? De 3 afleveringen die ik heb gezien waren best schattigMaar is de rest ervan ook leuk of wordt het langdradig?
Groetjes!
niet echtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:55 schreef VampiricDemon het volgende:
Is Vampire Princess Miyu de moeite waard om op DVD te hebben? De 3 afleveringen die ik heb gezien waren best schattigMaar is de rest ervan ook leuk of wordt het langdradig?
Groetjes!
Oh, zijn het verschillende dan? Dan heb ik de OVA gezien. Dan bedoel ik dus de 26 deligequote:
Oh jammerquote:
Betekent dat dat je een paar delen voordelig van de hand wilt doen??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:15 schreef zquing het volgende:
Zitten wel een paar interessante elementen in de serie, maar na 15eps had ik 't wel gezien
als je ze in rm wil hebben zal ik ff voor je gaan zoekenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:27 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Betekent dat dat je een paar delen voordelig van de hand wilt doen??
rmquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:31 schreef zquing het volgende:
[..]
als je ze in rm wil hebben zal ik ff voor je gaan zoeken
Anarchisten kopen tegenwoordig omdat iedereen al downloadquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:33 schreef Quir het volgende:
Ze verzamelt DVD's, maar wij als media anarchisten downloaden.
Dan laat je ze uit Amerika komen, is vaak nog goedkoper ookquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
zal wel moeten he.. kan je niet terugvinden in NL
erg ouderwets welquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:33 schreef Quir het volgende:
Ze verzamelt DVD's, maar wij doen tegendraads en downloaden.
Hieronder, RM is een formaat voor filmbestanden (ookwel RMVB), oude anime standaard.
helaas nog niet in us beschikbaar en ik koop echt niet al m'n anime... das veeeeeeels te duurquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:17 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dan laat je ze uit Amerika komen, is vaak nog goedkoper ook
Niet dat ik downloaden per sé afkeur, dat doe ik ook wel eens totdat ik het origineel kan bemachtigen.
tja, daarom heb ik ook een topicje in V&Aquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas nog niet in us beschikbaar en ik koop echt niet al m'n anime... das veeeeeeels te duur(heb nual een anime dvdcollectie die rond de ¤600,- ligt
)
Mijn PS3 speelt geen regio 1 dvd's.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:17 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dan laat je ze uit Amerika komen, is vaak nog goedkoper ook
Niet dat ik downloaden per sé afkeur, dat doe ik ook wel eens totdat ik het origineel kan bemachtigen.
Een hoop (op eerste blik) leuke series dit seizoen.quote:AnimeYoshi proudly present our 2nd new project of this season. It’s a lot different then toradora, like it has more killing and stuff. Anyway there is a hot chick on a motorcycle which is very cool. So go watch it and have fun. Thanks.
boxsets van:quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:21 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
tja, daarom heb ik ook een topicje in V&A![]()
Maar waaruit bestaat je collectie dan? Ik ben nieuwsgierig
pffff, rm's van 100MBquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
erg ouderwets wel
ik kan me dragonball Z nog herrinneren, napstar + rm files a 100 mb max ofzo?
rmvb heb ik nooit kunnen openen om de een of andere vreemde reden
Verder prefereer ik vaak fansubs boven de commercieelle subs(mits van goede groups)quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Mijn PS3 speelt geen regio 1 dvd's.
Men maakt het mij onmogelijk om deze series te bekijken: die series komen hier niet uit. Als ze wel ergens uitkomen is het in de verkeerde regio of moet je 10 jaar wachten. Dus download ik.
Moet men ze maar releasen in Europa. Punt.
Rosario+Vampire is weer als vanouds![]()
Vampire Knight Guilty ook
Choas;Head is binnen en kijk ik morgenvroeg; Ben benieuwd
Kent iemand Hakushaku to Yousei (Earl and Fairy) al?
mij staan ook nog 30mb's bij.. maar dat wist ik niet zeker (maarja, met die beschrijving van jou zou dat best eens kunnenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:29 schreef zquing het volgende:
[..]
pffff, rm's van 100MBNee, vroeger kreeg je 13eps op 1CD, kwaliteit was zo goed dat als je 't fullscreen keek op je 15"crft je de ondertitels niet meer goed lezen kon
nadeel van dvd subs vind ik dat ze geel zijn.. zwaar kut..quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:30 schreef zquing het volgende:
[..]
Verder prefereer ik vaak fansubs boven de commercieelle subs(mits van goede groups)
Dus ik moet naast een apparaat dat 599 euro heeft gekocht nog een inferieure dvd speler kopen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel een erg zwak argument....
voor 2 tientjes heb je een dvd speler die wel R1 afspeelt...
Je hebt ze toch ook in 't wit?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nadeel van dvd subs vind ik dat ze geel zijn.. zwaar kut..
die zijn er wel.. maar zeer veel is geel.. zover ik kan herrinneren zijn elfenlied, GSG, LH, CCS allemaal geel subtitledquote:
HAHAHA!! Jij bent echt heel grappigquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Dus ik moet naast een apparaat dat 599 euro heeft gekocht nog een inferieure dvd speler kopen?
Dacht het niet he. -Ik- bepaal wat ik koop aan hardware; niet de dvd fabrikanten.
ik weet nie hoor, maar een apparaat a 599 dat niet kan wat een apparaat van 2 tientjes al kan vind ik eigenlijk inferieurder...quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Dus ik moet naast een apparaat dat 599 euro heeft gekocht nog een inferieure dvd speler kopen?
Dacht het niet he. -Ik- bepaal wat ik koop aan hardware; niet de dvd fabrikanten.
of gewoon uitschakelen softwarematigquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:39 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
HAHAHA!! Jij bent echt heel grappig![]()
Je vertelt dat je geen inferieur apparaat koopt omdat je al een PS3 hebt? Wat had je daarvoor dan?
En omdat je PC dan ook wel state-of-the-art zal zijn: je kunt de regiocode daarvan veranderen hoor
beeldkwaliteit?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet nie hoor, maar een apparaat a 599 dat niet kan wat een apparaat van 2 tientjes al kan vind ik eigenlijk inferieurder...
Jij download alleen full HD kwaliteit??quote:
quote:
dat dus..quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:45 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Jij download alleen full HD kwaliteit??
mn voorkeur gaat uit naar de H264 releases, maar die post ging erom dat een ps3 een betere beeldkwaliteit heeft dan een 20eu dvdspelerquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:45 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Jij download alleen full HD kwaliteit??
Japanse DVD releases kunnen idd beter zijn dan een h264 van een of andere fangroup. Maar HD heeft voor mij zeker wel voordelenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
dat dus..
daarnaast: HD is overhyped.. en komt pas over een paar jaar echt op de markt als vervanger van dvd..
we doen aardigquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:49 schreef Quir het volgende:
Hey, trouwens, blijf allemaal eens aardig. Of moet ik er weer op ingaan en 't uitleggen? Ik wou dat ik een rolleyes emoticon had.
one big happy familyquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:49 schreef Quir het volgende:
Hey, trouwens, blijf allemaal eens aardig. Of moet ik er weer op ingaan en 't uitleggen? Ik wou dat ik een rolleyes emoticon had.
Leg uitquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:49 schreef Quir het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:02 schreef Quir het volgende:
Even een makkelijk voorbeeld eruit pikken, maakt de regiocode een apparaat inferieur?
Nee, niet makkelijk doenquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:02 schreef Quir het volgende:
Even een makkelijk voorbeeld eruit pikken, maakt de regiocode een apparaat inferieur?
Wil je een chain starten, lach je me uit, of waar wil je heen?quote:
ik dacht dat je met een goede uitgebreide uitleg komen zou, maar je zegt dat wat ik 5 posts geleden al gedaan hadquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:09 schreef Quir het volgende:
[..]
Wil je een chain starten, lach je me uit, of waar wil je heen?
Ik had hiervoor een VHS (quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:39 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
HAHAHA!! Jij bent echt heel grappig![]()
Je vertelt dat je geen inferieur apparaat koopt omdat je al een PS3 hebt? Wat had je daarvoor dan?
En omdat je PC dan ook wel state-of-the-art zal zijn: je kunt de regiocode daarvan veranderen hoor
De keuze tussen Higurashi no Naku Koro ni Kai kijken en zonder enige baat op iets waar niet verder op in gegaan hoeft te worden verder uit te leggen... De keuze lijkt mij makkelijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:10 schreef zquing het volgende:
[..]
ik dacht dat je met een goede uitgebreide uitleg komen zou, maar je zegt dat wat ik 5 posts geleden al gedaan had
Ga-Rei -Zero- heeft ge-wel-dige actie, voor het verhaal hoef je het (tot nu toe) nog niet te doen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik had hiervoor een VHS () En wil je aub geen aannames maken: mijn PC is niet state of the art wat ik heb geen OS dat bij een 'update' nieuwe hardware verwacht of bij een aanpassing van hardware verwacht dat ik een nieuw OS koop. Mijn systeem kan geen dvd's afspelen want die is 100% vrij van commerciele software, wordt -zakelijk- gebruikt en kent dus geen dvd drivers
En ja dat is een bewuste keuze omdat ik dus mijn PS3 gebruik voor films.
mschol: blu-rays kan dat apparaat van 2 tientjes niet afspelenEn als het mp4 is dan draait het bij mij op mijn PS3 met beamer. En reken maar dat je merkt dat het HD is wat speelt. Echt wel
Verder ga ik er niet meer op in. Want het is het anime topic.
Elfen lied is inderdaad zwaar irritant met die gele subtitles
Ga-rei -Zero is die echt goed? Das kut want ik moest kiezen tussen deze en een andere anime en het lijkt er dan op dat ik de verkeerde heb gekozen
Groot gelijk. Ik ga toch Ga-rei -Zero kijken ondanks dat dat betekend dat ik morgen brak naar mijn werk gaquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:13 schreef Quir het volgende:
[..]
De keuze tussen Higurashi no Naku Koro ni Kai kijken en zonder enige baat op iets waar niet verder op in gegaan hoeft te worden verder uit te leggen... De keuze lijkt mij makkelijk.
zelfs in US/buitenland is het niet veel goedkoper met series helaas...quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:26 schreef VampiricDemon het volgende:
Tss ik betaal ook geen ¤20,- per DVD maar met een beetje zoeken kun je ook voordelig anime kopen
Dat valt wel mee toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs in US/buitenland is het niet veel goedkoper met series helaas...
films daarin tegen kruipen sneller naar ~ 10 euro
ik haal ze nieuw (dus echt helemaal nieuw) van b.v. dvdpacific..quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:47 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch?![]()
Via Amazon kan je nieuwe 2de handsjes kopen en die zijn niet zo heel duur vaak.
Maar ik hoef dan niet het nieuwste van het nieuwste en ik heb ook liever films ja
pff.. van alle dvd's die ik geimporteerd heb, heb ik 1x hoeven te betalen en dat was ook gelijk de duurste (love hina box)quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:06 schreef wdn het volgende:
Importeren wordt pas interessant vanaf 1.1.2009. Dat gaat het vrijgestelde bedrag van e22 naar e150.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |