abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61912821
Weet niet of dit al gemeld was maar er komen nieuwe afleveringen van Hajime no Ippo!!

ik ben blij

bron
pi_61914656
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:39 schreef wdn het volgende:
abunai kun je daar na betaling aan de kassa naar binnen wandelen of moet je vooraf kaarten kopen?
volledig uitverkocht..........
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_61915124
Oh KnK4, where art thou?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_61915708
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:57 schreef Sh0g het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, morgen Abunai!!!

De animelist tot nu toe is:

Clannad
Coyote Ragtime Show
Inukami!
Kamen no Maid Guy
Mushishi
Nadia: Secret of Blue Water
Naruto Shippuuden Movie
Princess Tutu
Slayers: Revolution
Soul Eater

maar om eerlijk te zijn, kom ik natuurlijk voor de dealerrooms, gamesroom, DDR, workshops, j-pop band, maid café en catgirl cosplayers (mits vrouw en bmi 19-25 ) yay!
Overmorgen! Die J-pop band kan ik helaas niet zien, aangezien ik rond 8 uur toch wel weer terug richting huis moet. Ben benieuwd naar het maid café en naar wat er allemaal te vinden is in de dealerroom. Oh en ik vind het kut dat de Free Karaoke pas om 9 uur 's avonds begint want daar kan ik dus niet bij zijn dan.
pi_61952910
Ik heb Volume 1 van Gunslinger Girl gekocht.

Btw, mijn god, wat is het engels in Burst Angel (manga) slecht...

[ Bericht 65% gewijzigd door Quir op 27-09-2008 17:41:02 ]
pi_61968277
En hoe is het Engels vergeleken met de scanlatie? (de fan-gecreëerde chapters/volume)
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_61968589
quote:
Op zondag 28 september 2008 13:06 schreef Ge4ce het volgende:
En hoe is het Engels vergeleken met de scanlatie? (de fan-gecreëerde chapters/volume)
Die heb ik niet, doe eens even pm-etje sturen?
  zondag 28 september 2008 @ 18:18:26 #58
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_61975749
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:48 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Weet niet of dit al gemeld was maar er komen nieuwe afleveringen van Hajime no Ippo!!

ik ben blij

bron
YEAAAAAAAHHHHH MIJN LIEVELINGSANIMÉ WORDT VERVOLGD!!!

*pinkt traan weg*

Ben net terug van Abunai. Het was heel erg leuk!! Heb veel gezien en gedaan.
Vrijdag o.a. 2 uur mahjong gespeeld en Soul Eater gekeken, maar daar vond ik geen zak aan en lelijk getekend. Helaas Sekirei gemist.
Zaterdag begonnen bij DDR (heb het maar gehouden op kijken), daarna 2,5 uur in de dealerroom gelopen en heb 2 posters van Ikkitousen en een figuurtje van een animé die ik niet ken, maar die er wel tof uit zag gekocht (zal nog opzoeken welke). Op zich viel het een beetje tegen wat er te koop was. Er was wel veel, maar ik miste merch van minder bekende animé. Jammer dat er geen moyashimon plushies werden verkocht of Full Metal Panic of Shuffle figures. En helaas was ik net te laat met posters uitzoeken uit een grote stapel, met o.a. Ouran High School, D. Gray-Man, want deze bleken illegaal ofzo en werden meegenomen. Verder nog eps gekeken van o.a. Spice and Wolf (niet zo heel boeiend), Kanokon (supergrappig) en de live action Hanazakari No Kimitachi He (echt supergrappig). Ook nog flink gegamed en wat zitten tekenen bij Free Drawing. Heb ook nog ff in het Maid Café gezeten, maar er waren maar weinig maids. Toch liepen er wel veel meisjes in maid kostuum.
Zondag de AMV contest bekeken. Terechte winnaar had een prachtig Mai Hime filmpje gemaakt. Daarna 2 eps Inukami!, maar die animé is ook niet echt de moeite van het kijken waard.

Al met al best een geslaagde abunai, al stoorde ik me wel gigantisch aan die hyperactieve meisjes die al Japans schreeuwend rondrenden in hun brakke cosplay outfits.
Wel tof dat ik erachter kwam dat 1 van de dealers een zaak had geopend in Zwolle, waar mijn ouders wonen. Ze hadden best tof spul, dus meer reden om vaker terug te gaan naar huis.

Nog een grappige anekdote: er was een meisje in de stoel voor me in slaap gevallen in een video room en volgens mij had ze toen een beschamend ongelukje een meisje had zelfs iemand van de ehbo erbij gehaald, omdat ze dacht dat er iets mis was. Daarna gingen er 2 irritante meisjes op de plaatsen voor ons zitten die niet stil konden zitten. Totdat 1 van die meisjes erachter kwam dat er iets raars op haar stoel zat, wat nogal gek rook whehehe
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:35 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Overmorgen! Die J-pop band kan ik helaas niet zien, aangezien ik rond 8 uur toch wel weer terug richting huis moet. Ben benieuwd naar het maid café en naar wat er allemaal te vinden is in de dealerroom. Oh en ik vind het kut dat de Free Karaoke pas om 9 uur 's avonds begint want daar kan ik dus niet bij zijn dan.

Hoe vond jij het? Je had niet toevallig een groene jas aan en een nintendo ds bij je?
pi_61975909
De laatste paar afleveringen van Macross Frontier vallen tegen. Verhaal is echt wazig op het eind.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62005839
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:18 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Hoe vond jij het? Je had niet toevallig een groene jas aan en een nintendo ds bij je?
Leuk! En nee, ik had geen groene jas of Nintendo DS bij me.
Heb leuke dingen gekocht (voornamelijk manga) en meegedaan aan de para para workshop. Was m'n eerste keer para para dus het ging niet heel geweldig nog, maar het was wel leuk. De cosplay acts waren ook leuk, vooral die Spirited Away act, geweldig. De dealerroom had wat mij betreft wel wat langer open gemogen op zaterdag, heb er uiteindelijk maar 1,5 uur rondgelopen ofzo. Ik miste trouwens wel de Ramune die ze op Chibicon wel hadden, had verwacht dat ze dat op Abunai ook wel zouden verkopen. Maar al met al was het erg gezellig, ben er volgend jaar waarschijnlijk wel weer bij.
Heb gister ook gelijk een DDR-mat besteld voor thuis.
pi_62010571
Vond de locatie toch wat minder dan voorgaande jaren.............. Maar 't was zeker weer helemaal top

@sinaasappelsapje, als je ramune hebben wil kan ik wel voor je kopen, ze hebben 't in een paar chinese supermarkten in amsterdam
pi_62013386
Op Utrecht CS is het ook te koop geloof ik, maar dan is het 3 euro per flesje ofzo.
pi_62017403
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:54 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Op Utrecht CS is het ook te koop geloof ik, maar dan is het 3 euro per flesje ofzo.
wat een afzetters zeg....... Hier betaal je 1,35 per flesje, op schiphol, in die supermarkt, hebben ze ook
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:37:51 #64
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62018553
Waar blijven de foto's? Hmmm?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_62018619
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:37 schreef wdn het volgende:
Beetje vergeten te maken.................... Op aniway en 't abunai forum staan er veel
pi_62022470
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:37 schreef wdn het volgende:
Mijn camera was brak, dus heb geen foto's gemaakt. Er staan ook al veel foto's en filmpjes op youtube.

Deze amv werd trouwens 3e LOLOL
pi_62024024
pi_62024506
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:39 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
verdwijnt net na Abunai 07 en komt na een jaar weer terug
pi_62024596
en ik ondek net dat we maar 12 topics hebben vol gekregen in een jaar..............
pi_62024820
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:50 schreef zquing het volgende:
http://img218.imageshack.us/img218/3667/dscn1560ik2.jpg

omg, ik dacht dat zulke mensen een fabeltje waren en dat gaat dus naar abunai
whehehhe, heb 'm live gezien xD
pi_62024834
COMBOBREAKER!
pi_62024857
Wat is er trouwens gebeurt met de startpost?
pi_62024884
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:57 schreef zquing het volgende:

[..]

verdwijnt net na Abunai 07 en komt na een jaar weer terug
Volgend jaar ben ik er bij
pi_62024894
BOB BOB BOB BOB
  † In Memoriam † dinsdag 30 september 2008 @ 15:13:59 #75
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_62024918