Ben benieuwd wat je er van vind.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ah, die ga ik vrijdag tijdens college kijken (ik doe Japans in Leiden, vandaar). Ben benieuwd, heb hem nog niet gezien namelijk.
Ah, gevonden... Het zijn idd een paar onbekende fansubbers, ik dacht dat ik die serie niet meer compleet zou krijgen... Ik heb de raws toen maar naar binnen zitten slepen maar dat is natuurlijk niet optimaal voor iemand die maar minimale kennis heeft van de Japanse taal.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:30 schreef Ge4ce het volgende:
Het wordt nog steeds gesubt. Alleen nu door enkele onbekende subbers.
Het ging niet door, de dvd was opeens uit de bibliotheek verdwenen.. Waarschijnlijk gaan we hem nu volgende week kijken, of gewoon niet. In dat laatste geval kijk ik hem wel op de computer ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vind.
Wat een timing.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:26 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Het ging niet door, de dvd was opeens uit de bibliotheek verdwenen.. Waarschijnlijk gaan we hem nu volgende week kijken, of gewoon niet. In dat laatste geval kijk ik hem wel op de computer ofzo.
Anime download je toch? Dat koop je toch niet???quote:Op zondag 21 september 2008 23:53 schreef sinaasappelsapje het volgende:
De Vampire Knight anime is leuk!En nu heb ik zin om de manga te kopen. Maar ik moet eigenlijk toch eerst die 25 ongelezen manga die in m'n kast staan eens lezen.
![]()
Pff. Zoveel om te lezen en kijken, zo weinig tijd.
lang niet alles idd..quote:Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Anime download je toch? Dat koop je toch niet???
smaken verschillen hequote:Op maandag 22 september 2008 16:50 schreef wdn het volgende:
CCS zul je me niet zien kopen maar Elfen lied heb ik dus ook. En Samurai Champloo en Serial Experiment Lain ook.
Geweldige series en 1x per jaar waard om weer eens te kijken met een zak chips en 2ltr cola
Dacht dat seizoen 2 in september van start gaatquote:Op maandag 22 september 2008 16:30 schreef wdn het volgende:
Vampire Knight is inderdaad leuk. Maar is ook iets dat een redelijk selectief publiek zal kennen denk ik.
Ben met smart aan het wachten op seizoen twee![]()
Anime download ik inderdaad, manga koop ikquote:Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Anime download je toch? Dat koop je toch niet???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |