quote:
YEAAAAAAAHHHHH MIJN LIEVELINGSANIMÉ WORDT VERVOLGD!!!

*pinkt traan weg*
Ben net terug van Abunai. Het was heel erg leuk!! Heb veel gezien en gedaan.
Vrijdag o.a. 2 uur mahjong gespeeld

en Soul Eater gekeken, maar daar vond ik geen zak aan en lelijk getekend. Helaas Sekirei gemist.
Zaterdag begonnen bij DDR (heb het maar gehouden op kijken), daarna 2,5 uur in de dealerroom gelopen en heb 2 posters van Ikkitousen en een figuurtje van een animé die ik niet ken, maar die er wel tof uit zag gekocht (zal nog opzoeken welke). Op zich viel het een beetje tegen wat er te koop was. Er was wel veel, maar ik miste merch van minder bekende animé. Jammer dat er geen moyashimon plushies werden verkocht of Full Metal Panic of Shuffle figures. En helaas was ik net te laat met posters uitzoeken uit een grote stapel, met o.a. Ouran High School, D. Gray-Man, want deze bleken illegaal ofzo en werden meegenomen. Verder nog eps gekeken van o.a. Spice and Wolf (niet zo heel boeiend), Kanokon (supergrappig) en de live action Hanazakari No Kimitachi He (echt supergrappig). Ook nog flink gegamed en wat zitten tekenen bij Free Drawing. Heb ook nog ff in het Maid Café gezeten, maar er waren maar weinig maids. Toch liepen er wel veel meisjes in maid kostuum.
Zondag de AMV contest bekeken. Terechte winnaar had een prachtig Mai Hime filmpje gemaakt. Daarna 2 eps Inukami!, maar die animé is ook niet echt de moeite van het kijken waard.
Al met al best een geslaagde abunai, al stoorde ik me wel gigantisch aan die hyperactieve meisjes die al Japans schreeuwend rondrenden in hun brakke cosplay outfits.
Wel tof dat ik erachter kwam dat 1 van de dealers een zaak had geopend in Zwolle, waar mijn ouders wonen. Ze hadden best tof spul, dus meer reden om vaker terug te gaan naar huis.

Nog een grappige anekdote: er was een meisje in de stoel voor me in slaap gevallen in een video room en volgens mij had ze toen een beschamend ongelukje

een meisje had zelfs iemand van de ehbo erbij gehaald, omdat ze dacht dat er iets mis was. Daarna gingen er 2 irritante meisjes op de plaatsen voor ons zitten die niet stil konden zitten. Totdat 1 van die meisjes erachter kwam dat er iets raars op haar stoel zat, wat nogal gek rook

whehehe
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:35 schreef sinaasappelsapje het volgende:[..]
Overmorgen!

Die J-pop band kan ik helaas niet zien, aangezien ik rond 8 uur toch wel weer terug richting huis moet. Ben benieuwd naar het maid café en naar wat er allemaal te vinden is in de dealerroom. Oh en ik vind het kut dat de Free Karaoke pas om 9 uur 's avonds begint want daar kan ik dus niet bij zijn dan.

Hoe vond jij het?
Je had niet toevallig een groene jas aan en een nintendo ds bij je?