abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61779924
Kanonne, deel 67 alweer... kan wel merken dat ik een tijd uit het topic ben geweest. Maar ja, dat komt waarschijnlijk ook omdat ik een tijd lang geen tijd had om anime te kijken. Ben bij de topics vanaf deel 5 tot deel 48 geweest, maar daarna even grote stilte

Anyway... zijn er nog belangrijke series die ik gemist heb??? Ben mijn collectie series aan het aanvullen en ik merk dat bij een hoop series het aantal eps niet overeenkomt bij animenfo en de gemiddelde torrent site. Dan zie ik bv op animenfo staan dat er 26 eps zijn en dan zie ik er bij de torrent sites maar 24 staan. Meer mensen die daar last van hebben?

Anyway HOI
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_61780576
Mischien rekenen ze specials of OVA's erbij?

"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_61780719
Ik heb bijvoorbeeld de serie chobits compleet...dacht ik. 24 eps, 1 special en 3 recaps. Maar ik zie bij elke anime info site dat chobits 26 eps heeft en daarnaast nog specials.
pi_61780796
Huh, ik heb ook maar 24 afleveringen van Chobits..
pi_61781671
same here, maar 24 eps +1special
  zaterdag 20 september 2008 @ 18:22:58 #36
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_61784019
24 hiero ook
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 20 september 2008 @ 20:37:09 #37
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_61787029
Er is maar één 'echte' special/featurette van Chobits en dat is de de aflevering met sumomo en kotoko in de hoofdrollen. Verder zijn er drie episodes die buiten de verhaallijn staan (de recap eps) Shinbo & Sumomo talk, Minoru & Yuzuki talk en Hibiya & Kotoko talk.

Ik heb de DVD's officieel en heb het nagekeken, ze staan apart op de laatste DVD, Chobits vol. 6.
24 eps voor het 'echte verhaal' en bonus zaken apart. AniDB zet ze tussen de episodes terwijl dit niet het geval is op de DVD. En wat aniDB met die p1 eps bedoelt weet ik niet, het ziet er niet speciaal uit ofzo...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_61796243
Maar wel vaag dan idd dat zowel animenfo als animenewsnetwork er 26 eps van maken. Zo gebeurd dat vaker met series. Ik controleer altijd hoeveel eps van welke serie zijn om ze compleet te krijgen. Maar dan helpt dit dus neit echt
pi_61814687
De Vampire Knight anime is leuk! En nu heb ik zin om de manga te kopen. Maar ik moet eigenlijk toch eerst die 25 ongelezen manga die in m'n kast staan eens lezen.
Pff. Zoveel om te lezen en kijken, zo weinig tijd.
pi_61827595
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:53 schreef sinaasappelsapje het volgende:
De Vampire Knight anime is leuk! En nu heb ik zin om de manga te kopen. Maar ik moet eigenlijk toch eerst die 25 ongelezen manga die in m'n kast staan eens lezen.
Pff. Zoveel om te lezen en kijken, zo weinig tijd.
Anime download je toch? Dat koop je toch niet???
  maandag 22 september 2008 @ 16:30:26 #41
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_61827807
Vampire Knight is inderdaad leuk. Maar is ook iets dat een redelijk selectief publiek zal kennen denk ik.
Ben met smart aan het wachten op seizoen twee

The Aegis of Uruk kan ik aanraden. S1 zit vol met humor en doet erg denken aan een World of Warcraft campaign. Er zit een einde aan s1 maar ook niet dusdanig dat er geen s2 kan volgen (er zijn wat onbeantwoorde vragen zullen we maar zeggen).

En uppie83: als het niet zo duur was en zo verrekte lastig te kopen voor me zou ik mijn hele huis vol hebben staan
pi_61828295
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef uppie83 het volgende:

[..]

lang niet alles idd..
maar sommige zijn gewoon hun geld waard.
zo ben ik erg blij met de diverse boxen die ik heb staan (elfen lied, gunslinger girls, CCS)
  maandag 22 september 2008 @ 16:50:14 #43
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_61828364
CCS zul je me niet zien kopen maar Elfen lied heb ik dus ook. En Samurai Champloo en Serial Experiment Lain ook.
Geweldige series en 1x per jaar waard om weer eens te kijken met een zak chips en 2ltr cola
pi_61828592
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:50 schreef wdn het volgende:
CCS zul je me niet zien kopen maar Elfen lied heb ik dus ook. En Samurai Champloo en Serial Experiment Lain ook.
Geweldige series en 1x per jaar waard om weer eens te kijken met een zak chips en 2ltr cola
smaken verschillen he

maar b.v chobits wil ik eigenlijk nog best eens hebben...
pi_61830095
owjah, hoe moeten we nu de op editten?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_61830245
Ach ik heb alleen de films Spirited Away en Cowboy Bebop legaal. Die van Spirited Away eigenlijk alleen om te testen hoe ik een aankoop kon doen over internet met een creditcard
pi_61830473
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:30 schreef wdn het volgende:
Vampire Knight is inderdaad leuk. Maar is ook iets dat een redelijk selectief publiek zal kennen denk ik.
Ben met smart aan het wachten op seizoen twee
Dacht dat seizoen 2 in september van start gaat
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_61833314
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Anime download ik inderdaad, manga koop ik Soms download ik de scans als bepaalde delen lastig te krijgen zijn of nog niet vertaald zijn ofzo.
pi_61910226
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, morgen Abunai!!!

De animelist tot nu toe is:

Clannad
Coyote Ragtime Show
Inukami!
Kamen no Maid Guy
Mushishi
Nadia: Secret of Blue Water
Naruto Shippuuden Movie
Princess Tutu
Slayers: Revolution
Soul Eater

maar om eerlijk te zijn, kom ik natuurlijk voor de dealerrooms, gamesroom, DDR, workshops, j-pop band, maid café en catgirl cosplayers (mits vrouw en bmi 19-25 ) yay!
  donderdag 25 september 2008 @ 18:39:37 #50
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_61911134
abunai kun je daar na betaling aan de kassa naar binnen wandelen of moet je vooraf kaarten kopen?
pi_61912821
Weet niet of dit al gemeld was maar er komen nieuwe afleveringen van Hajime no Ippo!!

ik ben blij

bron
pi_61914656
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:39 schreef wdn het volgende:
abunai kun je daar na betaling aan de kassa naar binnen wandelen of moet je vooraf kaarten kopen?
volledig uitverkocht..........
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_61915124
Oh KnK4, where art thou?
pi_61915708
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:57 schreef Sh0g het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, morgen Abunai!!!

De animelist tot nu toe is:

Clannad
Coyote Ragtime Show
Inukami!
Kamen no Maid Guy
Mushishi
Nadia: Secret of Blue Water
Naruto Shippuuden Movie
Princess Tutu
Slayers: Revolution
Soul Eater

maar om eerlijk te zijn, kom ik natuurlijk voor de dealerrooms, gamesroom, DDR, workshops, j-pop band, maid café en catgirl cosplayers (mits vrouw en bmi 19-25 ) yay!
Overmorgen! Die J-pop band kan ik helaas niet zien, aangezien ik rond 8 uur toch wel weer terug richting huis moet. Ben benieuwd naar het maid café en naar wat er allemaal te vinden is in de dealerroom. Oh en ik vind het kut dat de Free Karaoke pas om 9 uur 's avonds begint want daar kan ik dus niet bij zijn dan.
pi_61952910
Ik heb Volume 1 van Gunslinger Girl gekocht.

Btw, mijn god, wat is het engels in Burst Angel (manga) slecht...

[ Bericht 65% gewijzigd door Quir op 27-09-2008 17:41:02 ]
pi_61968277
En hoe is het Engels vergeleken met de scanlatie? (de fan-gecreëerde chapters/volume)
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_61968589
quote:
Op zondag 28 september 2008 13:06 schreef Ge4ce het volgende:
En hoe is het Engels vergeleken met de scanlatie? (de fan-gecreëerde chapters/volume)
Die heb ik niet, doe eens even pm-etje sturen?
  zondag 28 september 2008 @ 18:18:26 #58
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_61975749
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:48 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Weet niet of dit al gemeld was maar er komen nieuwe afleveringen van Hajime no Ippo!!

ik ben blij

bron
YEAAAAAAAHHHHH MIJN LIEVELINGSANIMÉ WORDT VERVOLGD!!!

*pinkt traan weg*

Ben net terug van Abunai. Het was heel erg leuk!! Heb veel gezien en gedaan.
Vrijdag o.a. 2 uur mahjong gespeeld en Soul Eater gekeken, maar daar vond ik geen zak aan en lelijk getekend. Helaas Sekirei gemist.
Zaterdag begonnen bij DDR (heb het maar gehouden op kijken), daarna 2,5 uur in de dealerroom gelopen en heb 2 posters van Ikkitousen en een figuurtje van een animé die ik niet ken, maar die er wel tof uit zag gekocht (zal nog opzoeken welke). Op zich viel het een beetje tegen wat er te koop was. Er was wel veel, maar ik miste merch van minder bekende animé. Jammer dat er geen moyashimon plushies werden verkocht of Full Metal Panic of Shuffle figures. En helaas was ik net te laat met posters uitzoeken uit een grote stapel, met o.a. Ouran High School, D. Gray-Man, want deze bleken illegaal ofzo en werden meegenomen. Verder nog eps gekeken van o.a. Spice and Wolf (niet zo heel boeiend), Kanokon (supergrappig) en de live action Hanazakari No Kimitachi He (echt supergrappig). Ook nog flink gegamed en wat zitten tekenen bij Free Drawing. Heb ook nog ff in het Maid Café gezeten, maar er waren maar weinig maids. Toch liepen er wel veel meisjes in maid kostuum.
Zondag de AMV contest bekeken. Terechte winnaar had een prachtig Mai Hime filmpje gemaakt. Daarna 2 eps Inukami!, maar die animé is ook niet echt de moeite van het kijken waard.

Al met al best een geslaagde abunai, al stoorde ik me wel gigantisch aan die hyperactieve meisjes die al Japans schreeuwend rondrenden in hun brakke cosplay outfits.
Wel tof dat ik erachter kwam dat 1 van de dealers een zaak had geopend in Zwolle, waar mijn ouders wonen. Ze hadden best tof spul, dus meer reden om vaker terug te gaan naar huis.

Nog een grappige anekdote: er was een meisje in de stoel voor me in slaap gevallen in een video room en volgens mij had ze toen een beschamend ongelukje een meisje had zelfs iemand van de ehbo erbij gehaald, omdat ze dacht dat er iets mis was. Daarna gingen er 2 irritante meisjes op de plaatsen voor ons zitten die niet stil konden zitten. Totdat 1 van die meisjes erachter kwam dat er iets raars op haar stoel zat, wat nogal gek rook whehehe
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:35 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Overmorgen! Die J-pop band kan ik helaas niet zien, aangezien ik rond 8 uur toch wel weer terug richting huis moet. Ben benieuwd naar het maid café en naar wat er allemaal te vinden is in de dealerroom. Oh en ik vind het kut dat de Free Karaoke pas om 9 uur 's avonds begint want daar kan ik dus niet bij zijn dan.

Hoe vond jij het? Je had niet toevallig een groene jas aan en een nintendo ds bij je?
pi_61975909
De laatste paar afleveringen van Macross Frontier vallen tegen. Verhaal is echt wazig op het eind.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62005839
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:18 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Hoe vond jij het? Je had niet toevallig een groene jas aan en een nintendo ds bij je?
Leuk! En nee, ik had geen groene jas of Nintendo DS bij me.
Heb leuke dingen gekocht (voornamelijk manga) en meegedaan aan de para para workshop. Was m'n eerste keer para para dus het ging niet heel geweldig nog, maar het was wel leuk. De cosplay acts waren ook leuk, vooral die Spirited Away act, geweldig. De dealerroom had wat mij betreft wel wat langer open gemogen op zaterdag, heb er uiteindelijk maar 1,5 uur rondgelopen ofzo. Ik miste trouwens wel de Ramune die ze op Chibicon wel hadden, had verwacht dat ze dat op Abunai ook wel zouden verkopen. Maar al met al was het erg gezellig, ben er volgend jaar waarschijnlijk wel weer bij.
Heb gister ook gelijk een DDR-mat besteld voor thuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')