Hij leeftquote:
Ik wilde ook een muts met oortjes kopen. Maar het kostte godverdomme 10 euro! Ik wild eerst mijn horens opzetten (van Monty Python) maar ik kon het thuis niet meer vindenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:51 schreef Sh0g het volgende:
Longcat is zo kawaaaaiiiii!!
Ik voelde me wel erg 'kaal' op Abunai, omdat ik niet verkleed was. Dan val je haast nog meer op. Maar ik had een wit t-shirt aan met een hoop Japanse tekst en plaatjes erop, dus toch nog een beetje in stijl. De volgende keer ga ik denk ik ook niet cosplayen, het is gewoon niet mijn ding. Ik maak gewoon een neko-pan die ik met me meesleep of doe kattenoortjes op, zodat alle meisjes 'kyaaaaa' doen.Ik wilde wel bijna zo'n mutsje kopen met konijnenoortjes.
Ik kom volgende keer ook met nekko oortjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:51 schreef Sh0g het volgende:
Longcat is zo kawaaaaiiiii!!
Ik voelde me wel erg 'kaal' op Abunai, omdat ik niet verkleed was. Dan val je haast nog meer op. Maar ik had een wit t-shirt aan met een hoop Japanse tekst en plaatjes erop, dus toch nog een beetje in stijl. De volgende keer ga ik denk ik ook niet cosplayen, het is gewoon niet mijn ding. Ik maak gewoon een neko-pan die ik met me meesleep of doe kattenoortjes op, zodat alle meisjes 'kyaaaaa' doen.Ik wilde wel bijna zo'n mutsje kopen met konijnenoortjes.
Ik zat al op ze te wachten, een uitstekende fansubgroep voor de serie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:49 schreef Quir het volgende:
Clannad ~After Story~, aflevering 1 is gesubbed door SS-Eclipse. Aflevering met het Clannad-gevoel.
Mjah, als je de series naast elkaar legt dan zijn er wel overeenkomsten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:49 schreef wdn het volgende:
Aanvullingen op mijn post:
-> MaxiTitan: is het inderdaad een LC type anime?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:02 schreef wdn het volgende:
Ik heb Tora Dora 1 net ook gezien en inderdaad het heeft een hoog LC gehalte
En ook ik vond de eerste episode best geinig. Een anime met potentieel zeg maar.
Dit zegt genoeg denk ik
[ afbeelding ]
dezelfde voiceactor? damn dacht al dat het gezicht me bekend voorkwam.. nu weet ik waarvanquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:18 schreef wdn het volgende:
Die ogen stralen een woede uit he?
Ik mis alleen nog het meloen brood
het is dezellfde voiceactor die Shana doetwat best irritant is want het leidt me af
Hehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |