't werd te klein de lokatie, abunai is teveel gegroeidquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:33 schreef rakotto het volgende:
Waarom moest het nou weg uit Enschede? Kon er dan makkelijk met de fiets naartoe... Zwolle is nu een end weg.
ach.. beide is voor mij een onmogelijkheidquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:33 schreef rakotto het volgende:
Waarom moest het nou weg uit Enschede? Kon er dan makkelijk met de fiets naartoe... Zwolle is nu een end weg.
Ja idd! Maar wat is dat ding?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:46 schreef Sh0g het volgende:
Dit vond ik toch wel de cosplay winnaar van Abunai 2008.
[ afbeelding ]
Dat is wel jammer ja als je er naartoe wilt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ach.. beide is voor mij een onmogelijkheid
mjah wil et best eens een keer meegemaakt hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja als je er naartoe wilt.
Hij leeftquote:
Ik wilde ook een muts met oortjes kopen. Maar het kostte godverdomme 10 euro! Ik wild eerst mijn horens opzetten (van Monty Python) maar ik kon het thuis niet meer vindenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:51 schreef Sh0g het volgende:
Longcat is zo kawaaaaiiiii!!
Ik voelde me wel erg 'kaal' op Abunai, omdat ik niet verkleed was. Dan val je haast nog meer op. Maar ik had een wit t-shirt aan met een hoop Japanse tekst en plaatjes erop, dus toch nog een beetje in stijl. De volgende keer ga ik denk ik ook niet cosplayen, het is gewoon niet mijn ding. Ik maak gewoon een neko-pan die ik met me meesleep of doe kattenoortjes op, zodat alle meisjes 'kyaaaaa' doen.Ik wilde wel bijna zo'n mutsje kopen met konijnenoortjes.
Ik kom volgende keer ook met nekko oortjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:51 schreef Sh0g het volgende:
Longcat is zo kawaaaaiiiii!!
Ik voelde me wel erg 'kaal' op Abunai, omdat ik niet verkleed was. Dan val je haast nog meer op. Maar ik had een wit t-shirt aan met een hoop Japanse tekst en plaatjes erop, dus toch nog een beetje in stijl. De volgende keer ga ik denk ik ook niet cosplayen, het is gewoon niet mijn ding. Ik maak gewoon een neko-pan die ik met me meesleep of doe kattenoortjes op, zodat alle meisjes 'kyaaaaa' doen.Ik wilde wel bijna zo'n mutsje kopen met konijnenoortjes.
Ik zat al op ze te wachten, een uitstekende fansubgroep voor de serie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:49 schreef Quir het volgende:
Clannad ~After Story~, aflevering 1 is gesubbed door SS-Eclipse. Aflevering met het Clannad-gevoel.
Mjah, als je de series naast elkaar legt dan zijn er wel overeenkomsten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:49 schreef wdn het volgende:
Aanvullingen op mijn post:
-> MaxiTitan: is het inderdaad een LC type anime?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:02 schreef wdn het volgende:
Ik heb Tora Dora 1 net ook gezien en inderdaad het heeft een hoog LC gehalte
En ook ik vond de eerste episode best geinig. Een anime met potentieel zeg maar.
Dit zegt genoeg denk ik
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |