abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62025069
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:11 schreef outcast_within het volgende:
Wat is er trouwens gebeurt met de startpost?
was weer eens tijd voor een nieuwe
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_62025116
out with the new in with the old
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:18:17 #78
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62031155
De Lucky Star OVA is geweldig.
Dus d/l en kijken mocht je de serie hebben gevolgd.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:01:19 #79
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_62034235
Mijn vader was dealer en ik ging vroeger weleens mee naar beurzen en conventies. Toen lange tijd niet en nu weer wel. Abunai was echt leuk! We kwamen vrijdag om 21.00 aan, dus veel gemist. Ik wilde heel graag de live action serie van Zettai Kareshi (Absolute Boyfriend) zien, maargoed. Hanazakari No Kimitachi He was zo grappig, vooral die Nakatsu die aan zijn geaardheid twijfelde en Oscar Wolf & Spice vond ik erg mooi, maar ik kon niet alles volgen. Kamen No Maid Guy is hilarisch, al word ik soms wel ziek van de fan service. Twee mensen hadden de Cosplay wedstrijd gewonnen als Alexiel en Sevothtarte van Angel Sanctuary. Het was echt ongelooflijk mooi.

Net als zij ^
De Kendo demonstratie was grappig. Ik schaamde me best wel omdat we de hele tijd hard ons best meoten doen om niet in lachen uit te barsten terwijl het best een serieuze sport is. Daar ging het ook zo: *pok* "waaaah!" *pok* "waaah!" Maar die J-pop band was pas echt noobig en kut. We stonden helemaal vooraan bij het podium en ik wilde gaan zitten, maar mijn vriendin zei "Ja, maar dan raak je snel je plaats vooraan kwijt hoor!" Nou, 10 minuten later ging ik gewoon zitten. De zaal was inmiddels leeggestroomd en ze stonden voor een groepje van 13 man te spelen. De zangeres haalde de tonen nog net niet en de toetseniste (die zich most of the time toch doodverveelde) drukte een paar keer hard op de verkeerde toetsen.
Verder ging ik met pedobear op de foto. Hij werd 2e bij de Noodle Slurping contest en begon aan het eind ook te trillen en alles kwam in zijn baard. Hij had zijn pak half uitgetrokken omdat hij misschien zou morsen en daaronder was hij NAAKT. Naja, de bovenkant dan. Verder was er een klacht binnengekomen over een gast bij ons kraampje. Een meisje van 14 met enorme jongens werd gevraagd of haar haar echt was en toen vroeg die gast of haar borsten ook echt waren. Dat kind werd boos en diende meteen een klacht in. "Ja, een van de medewerkers van Henk. Een of andere creoolse jongen." Hij was niet eens creools, maar Braziliaans or so. Dus na afloop in de shoarmatent midden in de nacht gingen we filosofisch doen ("Wát ben jij?") Die andere gozer zei zelfs "Ik ben jaloers, want in mijn tijd hadden meisjes nog niet zulke grote borsten." tegen haar en over hem zei ze niks tegen de staff. Waarschijnlijk kwam het door zijn aanstekelijke lachje dat alles wat hij verder zegt wegmoffelt.
Op zondag hadden we 2,5 uur in de video room geslapen.

Ik ga volgend jaar ook naar chibicon en animecon, omdat ik nu ingeroosterd sta ("Ja, we komen dit weekend mensen te kort voor het kraampje...") Ohh, wat erg
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
pi_62034419
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:01 schreef Q_Orianka het volgende:
....
Kom eens langs in 't jdrama topic, daar is geen leven meer jammergenoeg
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:15:08 #81
142151 Q_Orianka
pi_62034644
Ik kijk niet zoveel Aziatische drama's
pi_62034697
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:15 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik kijk niet zoveel Aziatische drama's
maar je vond hana kimi en die andere leuk, een goede reden om te beginnen toch
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:45:08 #83
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_62035654
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:01 schreef Q_Orianka het volgende:
Mijn vader was dealer en ik ging vroeger weleens mee naar beurzen en conventies. Toen lange tijd niet en nu weer wel. Abunai was echt leuk! We kwamen vrijdag om 21.00 aan, dus veel gemist. Ik wilde heel graag de live action serie van Zettai Kareshi (Absolute Boyfriend) zien, maargoed. Hanazakari No Kimitachi He was zo grappig, vooral die Nakatsu die aan zijn geaardheid twijfelde en Oscar Wolf & Spice vond ik erg mooi, maar ik kon niet alles volgen. Kamen No Maid Guy is hilarisch, al word ik soms wel ziek van de fan service. Twee mensen hadden de Cosplay wedstrijd gewonnen als Alexiel en Sevothtarte van Angel Sanctuary. Het was echt ongelooflijk mooi.
[ afbeelding ]
Net als zij ^
De Kendo demonstratie was grappig. Ik schaamde me best wel omdat we de hele tijd hard ons best meoten doen om niet in lachen uit te barsten terwijl het best een serieuze sport is. Daar ging het ook zo: *pok* "waaaah!" *pok* "waaah!" Maar die J-pop band was pas echt noobig en kut. We stonden helemaal vooraan bij het podium en ik wilde gaan zitten, maar mijn vriendin zei "Ja, maar dan raak je snel je plaats vooraan kwijt hoor!" Nou, 10 minuten later ging ik gewoon zitten. De zaal was inmiddels leeggestroomd en ze stonden voor een groepje van 13 man te spelen. De zangeres haalde de tonen nog net niet en de toetseniste (die zich most of the time toch doodverveelde) drukte een paar keer hard op de verkeerde toetsen.
Verder ging ik met pedobear op de foto. Hij werd 2e bij de Noodle Slurping contest en begon aan het eind ook te trillen en alles kwam in zijn baard. Hij had zijn pak half uitgetrokken omdat hij misschien zou morsen en daaronder was hij NAAKT. Naja, de bovenkant dan. Verder was er een klacht binnengekomen over een gast bij ons kraampje. Een meisje van 14 met enorme jongens werd gevraagd of haar haar echt was en toen vroeg die gast of haar borsten ook echt waren. Dat kind werd boos en diende meteen een klacht in. "Ja, een van de medewerkers van Henk. Een of andere creoolse jongen." Hij was niet eens creools, maar Braziliaans or so. Dus na afloop in de shoarmatent midden in de nacht gingen we filosofisch doen ("Wát ben jij?") Die andere gozer zei zelfs "Ik ben jaloers, want in mijn tijd hadden meisjes nog niet zulke grote borsten." tegen haar en over hem zei ze niks tegen de staff. Waarschijnlijk kwam het door zijn aanstekelijke lachje dat alles wat hij verder zegt wegmoffelt.
Op zondag hadden we 2,5 uur in de video room geslapen.

Ik ga volgend jaar ook naar chibicon en animecon, omdat ik nu ingeroosterd sta ("Ja, we komen dit weekend mensen te kort voor het kraampje...") Ohh, wat erg
Wacht, wacht, je vader is dé Henk?
The Internets, I needs it..
pi_62035878
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:45 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Wacht, wacht, je vader is dé Henk?
wist je dat niet?
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:43:59 #85
142151 Q_Orianka
pi_62037556
Een Surinees met een kaal hoofd en een waterbuik? Oui. Ik kwam tijdens Abunai pas achter dat mijn vader helemaal niet dik is. Hij houdt alleen water vast in zijn buikgebied en voor de rest is hij een en al spier. Weetje hoeveel die kerel elke dag sjouwt?
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:09:30 #86
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62038340
ahum De Henk? Ik mis iets denk ik
  woensdag 1 oktober 2008 @ 00:13:23 #87
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_62040025
Henk wie?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_62046079
henk van de winkel henk mss s
pi_62046247
Een van de eerste winkels in nederland waar je je animestuff halen kon
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:11:11 #90
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_62061145
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:52 schreef zquing het volgende:

[..]

wist je dat niet?
Nein, volg het topic ook maar sporadisch.
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:43 schreef Q_Orianka het volgende:
Een Surinees met een kaal hoofd en een waterbuik? Oui. Ik kwam tijdens Abunai pas achter dat mijn vader helemaal niet dik is. Hij houdt alleen water vast in zijn buikgebied en voor de rest is hij een en al spier. Weetje hoeveel die kerel elke dag sjouwt?
Met zoveel conventies valt er wel veel te sjouwen

Welke band trad er dan op dat zo slecht was?

Helaas kon ik niet naar Abunai gaan, had er wel zin in maar vanwege wisseling van baan en geen animo onder mijn vrienden/familie om mee te gaan was het niet mogelijk. Zou dan mijn 3e conventiebezoek zijn na Animecon en Chibicon van dit jaar, doch helaasch.

Volgend jaar dan maar.
The Internets, I needs it..
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:33:47 #91
137562 rakotto
pi_62061842
Waarom moest het nou weg uit Enschede? Kon er dan makkelijk met de fiets naartoe... Zwolle is nu een end weg.
pi_62062417
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:33 schreef rakotto het volgende:
Waarom moest het nou weg uit Enschede? Kon er dan makkelijk met de fiets naartoe... Zwolle is nu een end weg.
't werd te klein de lokatie, abunai is teveel gegroeid
pi_62062446
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:33 schreef rakotto het volgende:
ach.. beide is voor mij een onmogelijkheid
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:46:38 #94
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_62083409
Dit vond ik toch wel de cosplay winnaar van Abunai 2008.

donderdag 2 oktober 2008 @ 19:04:09 #95
142151 Q_Orianka
pi_62083894
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:46 schreef Sh0g het volgende:
Dit vond ik toch wel de cosplay winnaar van Abunai 2008.

[ afbeelding ]

Ja idd! Maar wat is dat ding? Hij had de Noodle Slurping contest moeten winnen
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:41:40 #96
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62085298
Dat is pedobear
pi_62085541
Longcat.
pi_62088377
なんだっけ
  donderdag 2 oktober 2008 @ 21:53:19 #99
137562 rakotto
pi_62090261
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:53 schreef mschol het volgende:

[..]

ach.. beide is voor mij een onmogelijkheid
Dat is wel jammer ja als je er naartoe wilt.

En enenenenenne Pedobear!
pi_62094635
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef rakotto het volgende:

[..]

Dat is wel jammer ja als je er naartoe wilt.
mjah wil et best eens een keer meegemaakt hebben
kopen zal er daar waarschijnlijk niet van komen maar ja sfeer proeven is vaak al goed bij dat soort evenementen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')