Mijn vader was dealer en ik ging vroeger weleens mee naar beurzen en conventies. Toen lange tijd niet en nu weer wel. Abunai was echt leuk! We kwamen vrijdag om 21.00 aan, dus veel gemist. Ik wilde heel graag de live action serie van Zettai Kareshi (Absolute Boyfriend) zien, maargoed. Hanazakari No Kimitachi He was zo grappig, vooral die Nakatsu die aan zijn geaardheid twijfelde en Oscar

Wolf & Spice vond ik erg mooi, maar ik kon niet alles volgen. Kamen No Maid Guy is hilarisch, al word ik soms wel ziek van de fan service. Twee mensen hadden de Cosplay wedstrijd gewonnen als Alexiel en Sevothtarte van Angel Sanctuary. Het was echt ongelooflijk mooi.
![]()
Net als zij ^
De Kendo demonstratie was grappig. Ik schaamde me best wel omdat we de hele tijd hard ons best meoten doen om niet in lachen uit te barsten terwijl het best een serieuze sport is. Daar ging het ook zo: *pok* "waaaah!" *pok* "waaah!" Maar die J-pop band was pas echt noobig en kut. We stonden helemaal vooraan bij het podium en ik wilde gaan zitten, maar mijn vriendin zei "Ja, maar dan raak je snel je plaats vooraan kwijt hoor!" Nou, 10 minuten later ging ik gewoon zitten. De zaal was inmiddels leeggestroomd en ze stonden voor een groepje van 13 man te spelen. De zangeres haalde de tonen nog net niet en de toetseniste (die zich most of the time toch doodverveelde) drukte een paar keer hard op de verkeerde toetsen.
Verder ging ik met pedobear op de foto. Hij werd 2e bij de Noodle Slurping contest en begon aan het eind ook te trillen en alles kwam in zijn baard. Hij had zijn pak half uitgetrokken omdat hij misschien zou morsen en daaronder was hij NAAKT. Naja, de bovenkant dan. Verder was er een klacht binnengekomen over een gast bij ons kraampje. Een meisje van 14 met enorme jongens werd gevraagd of haar haar echt was en toen vroeg die gast of haar borsten ook echt waren. Dat kind werd boos en diende meteen een klacht in. "Ja, een van de medewerkers van Henk. Een of andere creoolse jongen." Hij was niet eens creools, maar Braziliaans or so. Dus na afloop in de shoarmatent midden in de nacht gingen we filosofisch doen ("Wát ben jij?") Die andere gozer zei zelfs "Ik ben jaloers, want in mijn tijd hadden meisjes nog niet zulke grote borsten." tegen haar en over hem zei ze niks tegen de staff. Waarschijnlijk kwam het door zijn aanstekelijke lachje dat alles wat hij verder zegt wegmoffelt.
Op zondag hadden we 2,5 uur in de video room geslapen.
Ik ga volgend jaar ook naar chibicon en animecon, omdat ik nu ingeroosterd sta ("Ja, we komen dit weekend mensen te kort voor het kraampje...") Ohh, wat erg
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.