Jep, weet ik. Hoop dat die snel verschijnt, kijk er erg naar uit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Duurt vast niet lang meer... De eerste uitzending is volgens mij wel al uitgezonden...
Maar blessed vroeg om nieuwe series, toch?
Dat is het wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:12 schreef Beach het volgende:
Ik ben net begonnen aan Trinity Blood. Ik hoop dat het een leuke serie is.
Ik heb Ai Yori Aoshi 2, 4, 5, 6 en ben al heel lang op zoek naar deel 1 en 3.quote:
kom ze maar halen!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:30 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik heb Ai Yori Aoshi 2, 4, 5, 6 en ben al heel lang op zoek naar deel 1 en 3.
Vind je het erg als ik alleen die twee van je overneem? En zo nee, hoeveel wil je er dan voor hebben?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:42 schreef wdn het volgende:
http://www.amazon.com/exe(...)905/downandoutint-20
The Manga Guide to Databases [ILLUSTRATED] (Paperback) by Mana Takahashi (Author). Price: $13.57
[ afbeelding ]
[..]
Of moet dit in het MySQL topic?
Ze hebben mijn titel veranderd naar anime-films, de goddelozen.quote:
Helemaal naar Apeldoorn voor 2 boekjes.quote:
De 4-delige OVA, of de 26-delige?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:55 schreef VampiricDemon het volgende:
Is Vampire Princess Miyu de moeite waard om op DVD te hebben? De 3 afleveringen die ik heb gezien waren best schattigMaar is de rest ervan ook leuk of wordt het langdradig?
Groetjes!
niet echtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:55 schreef VampiricDemon het volgende:
Is Vampire Princess Miyu de moeite waard om op DVD te hebben? De 3 afleveringen die ik heb gezien waren best schattigMaar is de rest ervan ook leuk of wordt het langdradig?
Groetjes!
Oh, zijn het verschillende dan? Dan heb ik de OVA gezien. Dan bedoel ik dus de 26 deligequote:
Oh jammerquote:
Betekent dat dat je een paar delen voordelig van de hand wilt doen??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:15 schreef zquing het volgende:
Zitten wel een paar interessante elementen in de serie, maar na 15eps had ik 't wel gezien
als je ze in rm wil hebben zal ik ff voor je gaan zoekenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:27 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Betekent dat dat je een paar delen voordelig van de hand wilt doen??
rmquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:31 schreef zquing het volgende:
[..]
als je ze in rm wil hebben zal ik ff voor je gaan zoeken
Anarchisten kopen tegenwoordig omdat iedereen al downloadquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:33 schreef Quir het volgende:
Ze verzamelt DVD's, maar wij als media anarchisten downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |