Maar het is random? Neways ik zal er mss eentje halen. Haruhi of die alien 2 op de 11 kansquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:05 schreef wdn het volgende:
Hier denk ik
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=46246
Bedanktquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:05 schreef wdn het volgende:
Hier denk ik
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=46246
Beach: duhSerial Experiment Lain en Samurai Champloo mag je ook opschrijven.
Nee, man! eerder wat stuff van Sayuki en GTO. Eventuel heb ik ook de complete Battle Royale te koop en nog een paar losse manga's zoals een FMA enzo.quote:
Is het wel van metaal en niet gewoon plastic met metallic lak erop? Ik zit de foto's wel te bestuderen maar ik kan niet met zekerheid zeggen dat het ook daadwerkelijk metaal is. Je zou op zijn minst wel mogen verwachten dat de blauwe onderdelen van metaal zijn... Na een beetje zoeken kwam ik er achter dat deze ~21 cm is...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:09 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat Archonia de beschrijving gewoon kopieert van andere sites en weinig informatie geeft over de grootte, gewicht etc. van het product. Mij lijkt het zo duur omdat het van metaal is, maar dan nog vind ik de prijs aan de hoge kant. Voor die prijs kan ik een transformeerbare robot/vliegtuig kopen van fabrikant Yamato; het kan meer en daar ligt dan ook de meerwaarde.
Toch jammer, ben ook een Tachikoma-fan.
ik zal ze opsnuffelen en er een zacht prijsje voor maken. verwacht niet veel, of je moet de BR serie ook willen hebben.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:29 schreef Quir het volgende:
Sh0g en Outcast, die heten Nendoroids, en deze heb ik besteld bij Red Dot Commerce (deze is niet random).
Blessed, heb je misschien een klein lijstje voor mij? Mischien zal ik me opofferen en je verlossen.
Beach, tuurlijk, Elfen Lied is prachtig. [ afbeelding ]
ik kreeg m'n aanvraag vandaag terug: we kennen jou handtekening nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:18 schreef wdn het volgende:
Weer een website om mijn creditcard te testen
Bedankt voor het lijstje, maar sorry, ik heb niet echt interesse in een van die titels...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik zal ze opsnuffelen en er een zacht prijsje voor maken. verwacht niet veel, of je moet de BR serie ook willen hebben.
EDIT:
saiyuki: 1, 2, 3, 4, 5, 8
GetBackers: 1, 2, 3
Ai Yori AoshiL 1 3, 4, 5
FMA: 1
GTO: 1, 2, 3, 4, 8
Hellsing: deeltje 6. Vraag me niet waarom
Those Who Hunt ElvesL 1, 2
Doll: 2
Rebirth: 14
setje manga mag je hebben voor 25 euro. (euro'tje de stuk)
Battle Royale: 1 t/m 15 (compleet)
dit setje mag je hebben voor 55 euro.
alles bij elkaar mag je hebben voor 75 euro.![]()
alle manga's zijn maar 1 keer gelezen en weggestopt. behalve de FMA, die heeft een soort kronkel op de achterkant.
Had ik wel verwacht, het zijn immers ''oude, maar wel goede'' titels.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Bedankt voor het lijstje, maar sorry, ik heb niet echt interesse in een van die titels...
Het lijstje staat er nu in ieder geval wel, misschien wil iemand anders hier ze wel.
Hmm? Bij wie?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kreeg m'n aanvraag vandaag terug: we kennen jou handtekening niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |