Ik wou dat ik gezegend was met dit formidabele gevoel voor humor.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:33 schreef Disorder het volgende:
Ik vond manga ook vet..
..toen ik 14 was.
Moet kunnen.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:12 schreef MaxiTitan het volgende:
Misschien een beetje mierenneukerij maar het is "Ippen.... shinde miru?" dus met een 'n' en shinde miru? gescheiden met een spatie.De n wordt niet altijd duidelijk uitgesproken. Maargoed, het geeft mij wel weer reden om een TVP te plaatsen met enige inhoud.
vindt et helemaal bestquote:Op woensdag 17 september 2008 17:28 schreef Quir het volgende:
Heb ik 'm maar gemaakt, mschol.
We zijn nooit te oud om te lerenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:12 schreef MaxiTitan het volgende:
Misschien een beetje mierenneukerij maar het is "Ippen.... shinde miru?" dus met een 'n' en shinde miru? gescheiden met een spatie.De n wordt niet altijd duidelijk uitgesproken. Maargoed, het geeft mij wel weer reden om een TVP te plaatsen met enige inhoud.
Can't wait!quote:Op woensdag 17 september 2008 18:44 schreef torn_Machina het volgende:
Nog een kleine 3 weken tot we weer kunnen genieten van het tweede seizoen van Gundam 00.
Ik heb nog niet echt andere series gezien die ik direct moet zien voor het aankomende winterseizoen.
Ah, die ga ik vrijdag tijdens college kijken (ik doe Japans in Leiden, vandaarquote:Op woensdag 17 september 2008 21:24 schreef Netsplitter het volgende:
Heb van het weekend Grave of the Fireflies gezien...
Wat een film zeg......
Wordt die serie nog door iemand anders gesubt?quote:Op donderdag 18 september 2008 07:24 schreef Ge4ce het volgende:
Chi.
Laatste aflevering dat ik heb gezien is Nabari no Ou afl. 21. Er komt aardig wat los te zitten.
Ben benieuwd wat je er van vind.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ah, die ga ik vrijdag tijdens college kijken (ik doe Japans in Leiden, vandaar). Ben benieuwd, heb hem nog niet gezien namelijk.
Ah, gevonden... Het zijn idd een paar onbekende fansubbers, ik dacht dat ik die serie niet meer compleet zou krijgen... Ik heb de raws toen maar naar binnen zitten slepen maar dat is natuurlijk niet optimaal voor iemand die maar minimale kennis heeft van de Japanse taal.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:30 schreef Ge4ce het volgende:
Het wordt nog steeds gesubt. Alleen nu door enkele onbekende subbers.
Het ging niet door, de dvd was opeens uit de bibliotheek verdwenen.. Waarschijnlijk gaan we hem nu volgende week kijken, of gewoon niet. In dat laatste geval kijk ik hem wel op de computer ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vind.
Wat een timing.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:26 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Het ging niet door, de dvd was opeens uit de bibliotheek verdwenen.. Waarschijnlijk gaan we hem nu volgende week kijken, of gewoon niet. In dat laatste geval kijk ik hem wel op de computer ofzo.
Anime download je toch? Dat koop je toch niet???quote:Op zondag 21 september 2008 23:53 schreef sinaasappelsapje het volgende:
De Vampire Knight anime is leuk!En nu heb ik zin om de manga te kopen. Maar ik moet eigenlijk toch eerst die 25 ongelezen manga die in m'n kast staan eens lezen.
![]()
Pff. Zoveel om te lezen en kijken, zo weinig tijd.
lang niet alles idd..quote:Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Anime download je toch? Dat koop je toch niet???
smaken verschillen hequote:Op maandag 22 september 2008 16:50 schreef wdn het volgende:
CCS zul je me niet zien kopen maar Elfen lied heb ik dus ook. En Samurai Champloo en Serial Experiment Lain ook.
Geweldige series en 1x per jaar waard om weer eens te kijken met een zak chips en 2ltr cola
Dacht dat seizoen 2 in september van start gaatquote:Op maandag 22 september 2008 16:30 schreef wdn het volgende:
Vampire Knight is inderdaad leuk. Maar is ook iets dat een redelijk selectief publiek zal kennen denk ik.
Ben met smart aan het wachten op seizoen twee![]()
Anime download ik inderdaad, manga koop ikquote:Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Anime download je toch? Dat koop je toch niet???
volledig uitverkocht..........quote:Op donderdag 25 september 2008 18:39 schreef wdn het volgende:
abunai kun je daar na betaling aan de kassa naar binnen wandelen of moet je vooraf kaarten kopen?
Overmorgen!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:57 schreef Sh0g het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, morgen Abunai!!!![]()
De animelist tot nu toe is:
Clannad
Coyote Ragtime Show
Inukami!
Kamen no Maid Guy
Mushishi
Nadia: Secret of Blue Water
Naruto Shippuuden Movie
Princess Tutu
Slayers: Revolution
Soul Eater
maar om eerlijk te zijn, kom ik natuurlijk voor de dealerrooms, gamesroom, DDR, workshops, j-pop band, maid caféen catgirl cosplayers (mits vrouw en bmi 19-25
) yay!
Die heb ik niet, doe eens even pm-etje sturen?quote:Op zondag 28 september 2008 13:06 schreef Ge4ce het volgende:
En hoe is het Engels vergeleken met de scanlatie? (de fan-gecreëerde chapters/volume)
YEAAAAAAAHHHHH MIJN LIEVELINGSANIMÉ WORDT VERVOLGD!!!quote:Op donderdag 25 september 2008 19:48 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Weet niet of dit al gemeld was maar er komen nieuwe afleveringen van Hajime no Ippo!!ik ben blij
bron
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:35 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Overmorgen!Die J-pop band kan ik helaas niet zien, aangezien ik rond 8 uur toch wel weer terug richting huis moet. Ben benieuwd naar het maid café en naar wat er allemaal te vinden is in de dealerroom. Oh en ik vind het kut dat de Free Karaoke pas om 9 uur 's avonds begint want daar kan ik dus niet bij zijn dan.
Leuk!quote:Op zondag 28 september 2008 18:18 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Hoe vond jij het? Je had niet toevallig een groene jas aan en een nintendo ds bij je?
wat een afzetters zeg....... Hier betaal je 1,35 per flesje, op schiphol, in die supermarkt, hebben ze ookquote:Op maandag 29 september 2008 23:54 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Op Utrecht CS is het ook te koop geloof ik, maar dan is het 3 euro per flesje ofzo.
Beetje vergeten te maken.................... Op aniway en 't abunai forum staan er veelquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:37 schreef wdn het volgende:
Waar blijven de foto's? Hmmm?
Mijn camera was brak, dus heb geen foto's gemaakt. Er staan ook al veel foto's en filmpjes op youtube.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:37 schreef wdn het volgende:
Waar blijven de foto's? Hmmm?
verdwijnt net na Abunai 07 en komt na een jaar weer terugquote:
whehehhe, heb 'm live gezien xDquote:Op zondag 30 september 2007 22:50 schreef zquing het volgende:
http://img218.imageshack.us/img218/3667/dscn1560ik2.jpg
omg, ik dacht dat zulke mensen een fabeltje waren en dat gaat dus naar abunai
Volgend jaar ben ik er bijquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:57 schreef zquing het volgende:
[..]
verdwijnt net na Abunai 07 en komt na een jaar weer terug
was weer eens tijd voor een nieuwequote:Op dinsdag 30 september 2008 15:11 schreef outcast_within het volgende:
Wat is er trouwens gebeurt met de startpost?
Kom eens langs in 't jdrama topic, daar is geen leven meer jammergenoegquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:01 schreef Q_Orianka het volgende:
....
maar je vond hana kimi en die andere leuk, een goede reden om te beginnen tochquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:15 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik kijk niet zoveel Aziatische drama's
Wacht, wacht, je vader is dé Henk?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:01 schreef Q_Orianka het volgende:
Mijn vader was dealer en ik ging vroeger weleens mee naar beurzen en conventies. Toen lange tijd niet en nu weer wel. Abunai was echt leuk! We kwamen vrijdag om 21.00 aan, dus veel gemist. Ik wilde heel graag de live action serie van Zettai Kareshi (Absolute Boyfriend) zien, maargoed. Hanazakari No Kimitachi He was zo grappig, vooral die Nakatsu die aan zijn geaardheid twijfelde en OscarWolf & Spice vond ik erg mooi, maar ik kon niet alles volgen. Kamen No Maid Guy is hilarisch, al word ik soms wel ziek van de fan service. Twee mensen hadden de Cosplay wedstrijd gewonnen als Alexiel en Sevothtarte van Angel Sanctuary. Het was echt ongelooflijk mooi.
[ afbeelding ]
Net als zij ^
De Kendo demonstratie was grappig. Ik schaamde me best wel omdat we de hele tijd hard ons best meoten doen om niet in lachen uit te barsten terwijl het best een serieuze sport is. Daar ging het ook zo: *pok* "waaaah!" *pok* "waaah!" Maar die J-pop band was pas echt noobig en kut. We stonden helemaal vooraan bij het podium en ik wilde gaan zitten, maar mijn vriendin zei "Ja, maar dan raak je snel je plaats vooraan kwijt hoor!" Nou, 10 minuten later ging ik gewoon zitten. De zaal was inmiddels leeggestroomd en ze stonden voor een groepje van 13 man te spelen. De zangeres haalde de tonen nog net niet en de toetseniste (die zich most of the time toch doodverveelde) drukte een paar keer hard op de verkeerde toetsen.
Verder ging ik met pedobear op de foto. Hij werd 2e bij de Noodle Slurping contest en begon aan het eind ook te trillen en alles kwam in zijn baard. Hij had zijn pak half uitgetrokken omdat hij misschien zou morsen en daaronder was hij NAAKT. Naja, de bovenkant dan. Verder was er een klacht binnengekomen over een gast bij ons kraampje. Een meisje van 14 met enorme jongens werd gevraagd of haar haar echt was en toen vroeg die gast of haar borsten ook echt waren. Dat kind werd boos en diende meteen een klacht in. "Ja, een van de medewerkers van Henk. Een of andere creoolse jongen." Hij was niet eens creools, maar Braziliaans or so. Dus na afloop in de shoarmatent midden in de nacht gingen we filosofisch doen ("Wát ben jij?") Die andere gozer zei zelfs "Ik ben jaloers, want in mijn tijd hadden meisjes nog niet zulke grote borsten." tegen haar en over hem zei ze niks tegen de staff. Waarschijnlijk kwam het door zijn aanstekelijke lachje dat alles wat hij verder zegt wegmoffelt.
Op zondag hadden we 2,5 uur in de video room geslapen.
Ik ga volgend jaar ook naar chibicon en animecon, omdat ik nu ingeroosterd sta ("Ja, we komen dit weekend mensen te kort voor het kraampje...") Ohh, wat erg
wist je dat niet?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:45 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Wacht, wacht, je vader is dé Henk?
Nein, volg het topic ook maar sporadisch.quote:
Met zoveel conventies valt er wel veel te sjouwenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:43 schreef Q_Orianka het volgende:
Een Surinees met een kaal hoofd en een waterbuik? Oui. Ik kwam tijdens Abunai pas achter dat mijn vader helemaal niet dik is. Hij houdt alleen water vast in zijn buikgebied en voor de rest is hij een en al spier. Weetje hoeveel die kerel elke dag sjouwt?
't werd te klein de lokatie, abunai is teveel gegroeidquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:33 schreef rakotto het volgende:
Waarom moest het nou weg uit Enschede? Kon er dan makkelijk met de fiets naartoe... Zwolle is nu een end weg.
ach.. beide is voor mij een onmogelijkheidquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:33 schreef rakotto het volgende:
Waarom moest het nou weg uit Enschede? Kon er dan makkelijk met de fiets naartoe... Zwolle is nu een end weg.
Ja idd! Maar wat is dat ding?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:46 schreef Sh0g het volgende:
Dit vond ik toch wel de cosplay winnaar van Abunai 2008.
[ afbeelding ]
Dat is wel jammer ja als je er naartoe wilt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ach.. beide is voor mij een onmogelijkheid
mjah wil et best eens een keer meegemaakt hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja als je er naartoe wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |