dezelfde voiceactor? damn dacht al dat het gezicht me bekend voorkwam.. nu weet ik waarvanquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:18 schreef wdn het volgende:
Die ogen stralen een woede uit he?
Ik mis alleen nog het meloen brood
het is dezellfde voiceactor die Shana doetwat best irritant is want het leidt me af
Hehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Mensen toch, gaan ze hem net zo hard verkloten als Dragonball?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:54 schreef Q_Orianka het volgende:
Geruchten gaan dat er een Amerikaanse remake komt van Death Note en dat Zac Efron de rol van Light gaat vertolken. En dat de film wordt geproduceerd door Disney
Als dat waar is, ga ik zo hard lachen
Dan moet hij wel zeker weten of Micky Mouse zijn echte naam is.quote:
Daar staan alleen maar regio 1 dvd'squote:Op zondag 5 oktober 2008 12:12 schreef Quir het volgende:
Alé Ichigo
edit: btw, je kunt bij Archonia ook veel manga bestellen tegen mooie prijzen.
Oeh, nice. Eindelijk weer gundam!quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:20 schreef MaxiTitan het volgende:Whoei, Gundam 00, S2, ep 1 is uit!
![]()
* MaxiTitan slingert hem meteen in utorrent.
disney => miramax => princess mononoke o.a.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:10 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Mensen toch, gaan ze hem net zo hard verkloten als Dragonball?
Van alle bedrijven.. ..Disney.![]()
Micky mouse danst de nacht weg met een stel fantasia bezems terwijl Light een naampje opschrijft van degene die op korte termijn zal sterven.
Zelfde bedrijf, ander naampje. Nog steeds uitstekend voor een echte familiefilm waarin Light, Micky Mouse in zijn Death Note schrijft.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
disney => miramax => princess mononoke o.a.
Die gast hebben ze puur op zijn looks uitgekozen, het had slechter gekund. Zoals ze met dragonball hebben gepresteerd, met een bleekscheet Piccolo en een american school boy-punk voor Goku, met dunne armpjes natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:01 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Zac Efron als Light! Dat moet gewoon wel keihard falen. Ik zie het al voor me, een Death Note musicalfilm.
alive and kicking. Xam'd vind ik trouwens de leukste serie die ik nu volgquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:14 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Hij leeftIk denk echter dat ik ongeveer net zo lang als jij weg ben uit de topicreeks.
Serieus, om te huilen die titels. En NEE, deze titels gebruiken omdat het goede zouden zijn om kennis te maken met anime is GEEN excuus.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:30 schreef wdn het volgende:
Dit komt komende maand:
http://www.mangakana.com/nl/nouveautes-kana-november-2008-.html
Zac Efronquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:54 schreef Q_Orianka het volgende:
Geruchten gaan dat er een Amerikaanse remake komt van Death Note en dat Zac Efron de rol van Light gaat vertolken. En dat de film wordt geproduceerd door Disney
Als dat waar is, ga ik zo hard lachen
Nana is toch niet echt een hype in Nederland lijkt me. Death Note ook niet. Bleach en Naruto kennen we in Nederland ook amper (alleen als je de anime download). Geldt al helemaal voor Detective Conan en Monster. Yu-Gi-Oh. Ok die zeer zeker. Het zijn wel de populaire series in Japan maar wat ze willen natuurlijk ook nog wat verdienen aan de NL versie van de mangaquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:14 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Serieus, om te huilen die titels. En NEE, deze titels gebruiken omdat het goede zouden zijn om kennis te maken met anime is GEEN excuus.Dit is gewoon inspelen en uitzuigen van hypes die eigenlijk geen hypes hadden mogen zijn.
Ik hoop het niet...quote:
complete collectie voor 34 euro? sounds like bootleg achtig iets...quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:35 schreef Quir het volgende:
Elfen Lied zou ik zeker kopen, mischien neem ik ze volgende keer mee als ik weer bij Archonia bestel.
edit: geen manga, wel deze gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |