quote:
dat dus..quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:45 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Jij download alleen full HD kwaliteit??
mn voorkeur gaat uit naar de H264 releases, maar die post ging erom dat een ps3 een betere beeldkwaliteit heeft dan een 20eu dvdspelerquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:45 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Jij download alleen full HD kwaliteit??
Japanse DVD releases kunnen idd beter zijn dan een h264 van een of andere fangroup. Maar HD heeft voor mij zeker wel voordelenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
dat dus..
daarnaast: HD is overhyped.. en komt pas over een paar jaar echt op de markt als vervanger van dvd..
we doen aardigquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:49 schreef Quir het volgende:
Hey, trouwens, blijf allemaal eens aardig. Of moet ik er weer op ingaan en 't uitleggen? Ik wou dat ik een rolleyes emoticon had.
one big happy familyquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:49 schreef Quir het volgende:
Hey, trouwens, blijf allemaal eens aardig. Of moet ik er weer op ingaan en 't uitleggen? Ik wou dat ik een rolleyes emoticon had.
Leg uitquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:49 schreef Quir het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:02 schreef Quir het volgende:
Even een makkelijk voorbeeld eruit pikken, maakt de regiocode een apparaat inferieur?
Nee, niet makkelijk doenquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:02 schreef Quir het volgende:
Even een makkelijk voorbeeld eruit pikken, maakt de regiocode een apparaat inferieur?
Wil je een chain starten, lach je me uit, of waar wil je heen?quote:
ik dacht dat je met een goede uitgebreide uitleg komen zou, maar je zegt dat wat ik 5 posts geleden al gedaan hadquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:09 schreef Quir het volgende:
[..]
Wil je een chain starten, lach je me uit, of waar wil je heen?
Ik had hiervoor een VHS (quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:39 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
HAHAHA!! Jij bent echt heel grappig![]()
Je vertelt dat je geen inferieur apparaat koopt omdat je al een PS3 hebt? Wat had je daarvoor dan?
En omdat je PC dan ook wel state-of-the-art zal zijn: je kunt de regiocode daarvan veranderen hoor
De keuze tussen Higurashi no Naku Koro ni Kai kijken en zonder enige baat op iets waar niet verder op in gegaan hoeft te worden verder uit te leggen... De keuze lijkt mij makkelijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:10 schreef zquing het volgende:
[..]
ik dacht dat je met een goede uitgebreide uitleg komen zou, maar je zegt dat wat ik 5 posts geleden al gedaan had
Ga-Rei -Zero- heeft ge-wel-dige actie, voor het verhaal hoef je het (tot nu toe) nog niet te doen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik had hiervoor een VHS () En wil je aub geen aannames maken: mijn PC is niet state of the art wat ik heb geen OS dat bij een 'update' nieuwe hardware verwacht of bij een aanpassing van hardware verwacht dat ik een nieuw OS koop. Mijn systeem kan geen dvd's afspelen want die is 100% vrij van commerciele software, wordt -zakelijk- gebruikt en kent dus geen dvd drivers
En ja dat is een bewuste keuze omdat ik dus mijn PS3 gebruik voor films.
mschol: blu-rays kan dat apparaat van 2 tientjes niet afspelenEn als het mp4 is dan draait het bij mij op mijn PS3 met beamer. En reken maar dat je merkt dat het HD is wat speelt. Echt wel
Verder ga ik er niet meer op in. Want het is het anime topic.
Elfen lied is inderdaad zwaar irritant met die gele subtitles
Ga-rei -Zero is die echt goed? Das kut want ik moest kiezen tussen deze en een andere anime en het lijkt er dan op dat ik de verkeerde heb gekozen
Groot gelijk. Ik ga toch Ga-rei -Zero kijken ondanks dat dat betekend dat ik morgen brak naar mijn werk gaquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:13 schreef Quir het volgende:
[..]
De keuze tussen Higurashi no Naku Koro ni Kai kijken en zonder enige baat op iets waar niet verder op in gegaan hoeft te worden verder uit te leggen... De keuze lijkt mij makkelijk.
zelfs in US/buitenland is het niet veel goedkoper met series helaas...quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:26 schreef VampiricDemon het volgende:
Tss ik betaal ook geen ¤20,- per DVD maar met een beetje zoeken kun je ook voordelig anime kopen
Dat valt wel mee toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs in US/buitenland is het niet veel goedkoper met series helaas...
films daarin tegen kruipen sneller naar ~ 10 euro
ik haal ze nieuw (dus echt helemaal nieuw) van b.v. dvdpacific..quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:47 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch?![]()
Via Amazon kan je nieuwe 2de handsjes kopen en die zijn niet zo heel duur vaak.
Maar ik hoef dan niet het nieuwste van het nieuwste en ik heb ook liever films ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |