Ok, sorry, maar ik snap er werkelijk niks van. Warcraft 3quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:26 schreef Maisnon het volgende:
lolje kreeg hem nog mee.
Nou dus dat ja slindenau
Same same.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:29 schreef BigKahuna het volgende:
Het enige wat ik ooit gebouwd heb is een kankermooi huis in The Sims!
Volgens je fobo speelde je hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ok, sorry, maar ik snap er werkelijk niks van. Warcraft 3?
Heeft dit uberhaupt iets met mij te maken![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Same same.
Krijg eigenlijk wel zin om het weer te installeren
OMG.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens je fobo speelde je hetIk probeerde een meer aantrekkelijke kant van mezelf te laten zien anders dan die zelfgemaakte kutmuziek
![]()
Er is inderdaad niks zo sexy als een meisje dat maps voor warcraft maaktquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens je fobo speelde je hetIk probeerde een meer aantrekkelijke kant van mezelf te laten zien anders dan die zelfgemaakte kutmuziek
![]()
Wat dacht je van die TT?quote:
Ze werken alletwee niet meer. XS.to,quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ook nog ooit zo'n barstripje gemaakt, ff zoeken
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Er is inderdaad niks zo sexy als een meisje dat maps voor warcraft maakt.
Mag ik je nummer ;$ ;$
Dudequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
![]()
PK kende m nog niet voordat ik m via msn gafquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat topic was kankervet, met die barverhalen ofzo
Ben ik niet welkom? Noh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:32 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ben jij nou uit ONZ over komen waaien?
Nee, je moet respect van ons verdienen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:34 schreef Leanne het volgende:
*kuch*
mag ik al in de op of moet ik dan nog meer respectvol zijn naar jullie ?
Pssst, geheimpje, de OP is een Fok!wiki paginaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:34 schreef Leanne het volgende:
*kuch*
oh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, je moet respect van ons verdienen.
Mijn nummer is 5, ik spreek je snelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Er is inderdaad niks zo sexy als een meisje dat maps voor warcraft maakt.
Mag ik je nummer ;$ ;$
JA VIND JE HET GEK ALS JE IN EEN COMA LIGT DOOR DE AIDS!!?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
PK kende m nog niet voordat ik m via msn gaf!
FAILquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:34 schreef Leanne het volgende:
*kuch*
Nee, ik maak die maps. Ik dacht dat je wel wc3 speelde, en dus begon ik erover. Zo, nu heb ik deze kennismaking helemaal verneuktquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:33 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dude.
Iemand, die ik niet ken, vraagt in mijn FOBO om W3 te spelen, wat ik op de eerste plaats niet eens speel, en dan maakt ik volgens jou gelijk custom maps?
Ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
JA VIND JE HET GEK ALS JE IN EEN COMA LIGT DOOR DE AIDS!!?
quote:
Sukk0lquote:
Keer 2quote:
Toevallig mag ik meer dan jij hier op het forum.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zijn turken ooit ergens wel welkom?
GOsh jij maakt mappen voor WC3?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee, ik maak die maps. Ik dacht dat je wel wc3 speelde, en dus begon ik erover. Zo, nu heb ik deze kennismaking helemaal verneukt
Nouja, minder erg als bij Dutch_Nelson. Dat was binnen 1 post voorbij
Je bent toch te oud voor mij, dus het was bij voorbaat al gedoemt te mislukkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee, ik maak die maps. Ik dacht dat je wel wc3 speelde, en dus begon ik erover. Zo, nu heb ik deze kennismaking helemaal verneukt
Nouja, minder erg als bij Dutch_Nelson. Dat was binnen 1 post voorbij
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
GOsh jij maakt mappen voor WC3?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sla m snel op voor ik het vergeetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn nummer is 5, ik spreek je snel
Nee.quote:Maps maken voor Warcraft is toevallig leukEen poppenkast maar dan bewegend en waar veel mensen aan mee doen, is het dan wel normaal?
Tekenenquote:Ik teken ook graag. En ik luister veel muziek. En ik hou van alles wat met kleding te maken heeft, en alles wat met chocolade en ijs te maken heeft
quote:Verder ben ik totaal niet onzeker en kom ik open en bloot uit voor mijn HalliGalli fetisj
Het is dan weer niet zo dat ik iedereen die ik aanspreek automatisch aan de haak wil slaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je bent toch te oud voor mij, dus het was bij voorbaat al gedoemt te mislukken.
Was je nu maar 10 jaar later geboren
Excuusturk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toevallig mag ik meer dan jij hier op het forum..
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:39 schreef Maisnon het volgende:
JA CRAFT MOET MET EEN KLEINE LETTER GODVER NU ZIE IK HET OOK HEILIGSCHENNIS
Nee hoor:quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:39 schreef Maisnon het volgende:
JA CRAFT MOET MET EEN KLEINE LETTER GODVER NU ZIE IK HET OOK HEILIGSCHENNIS
Als er een kaart met 5 bananen erop ligt maar iemand anders eerst al een kaart met 3 bananen heeft open liggen en dat die persoon er dan een nieuwe kaart over heen moet leggen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik sla m snel op voor ik het vergeet![]()
![]()
![]()
[..]
Nee.![]()
[..]
Tekenen
Muziek![]()
![]()
![]()
![]()
Kleding
Chocolade
IJs
[..]OMG! Ik dacht dat niemand behalve ik HalliGalli kende
Ik ben de snelste daarin
Je haalt serieus bijna een all time low nuquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]mijn waardigheid en street credibility wat doe ik.
Oh, dat werkt dus niet zoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is dan weer niet zo dat ik iedereen die ik aanspreek automatisch aan de haak wil slaan
Oh kutquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee hoor:
[ afbeelding ]
Al heb ik wel WarCraft 2 + Tides of Darkness expansion legaal
Inderdaad!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als er een kaart met 5 bananen erop ligt maar iemand anders eerst al een kaart met 3 bananen heeft open liggen en dat die persoon er dan een nieuwe kaart over heen moet leggen...
SLOPEND
Haha, sowieso is het een belletje maar dat hoor je nooit omdat iedereen zo hard erop meptquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dat spel heeft me veel stress bezorgd![]()
Ik heb het ook al meerdere keren moeten kopen omdat ik dat ding kapot sla als ik niet het snelste ben
Ja dat is al te lang geleden, een zwarte en groene CD in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh kut
Ja wij ook thuisexpansion is toch the dark portal ofzo?
![]()
tsja, als je d'r mee groot wordt he.
Die heb ik trouwens nooit echt veel gespeeld. Was wel altijd gefascineerd door dat vuur in dat spel wat er zo realistisch uitzag ik snapte er niks van
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:43 schreef Maisnon het volgende:
Sum41![]()
Wat een beschamend topic wordt dit!
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:43 schreef Maisnon het volgende:
Sum41![]()
Omdat mijn zoeken knop er anders uit zietquote:
Jij bent wel heel geinteresseerd erin hequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens Maisnon, als mensen vragen naar je hobby's zeg je dan echt, werelden maken voor WC3?
Waarom niet? Bij mij hoor je constant 'zarGon van FOK!' vol trots.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens Maisnon, als mensen vragen naar je hobby's zeg je dan echt, werelden maken voor WC3?
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha, sowieso is het een belletje maar dat hoor je nooit omdat iedereen zo hard erop mept
Oh noes, stel je voor dat iemand anders niet van jouw soort muziek houdt!!!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:43 schreef Maisnon het volgende:
Sum41![]()
Niets liever dan datquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zal ik eens wat plaatjes laten zien van levels van me
Nee. Of ja, zo triest joh. Ik wist niet dat ze echt bestondenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jij bent wel heel geinteresseerd erin he
Thank god.quote:Nee natuurlijk nietalleen als ik er achter komen dat ze het zelf spelen
AUB NIET!quote:Zal ik eens wat plaatjes laten zien van levels van me
Kom op het is wel Sum 41quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh noes, stel je voor dat iemand anders niet van jouw soort muziek houdt!!!!![]()
![]()
Het is dat je niet verder lezen kan, oligofreen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:45 schreef Tiger111 het volgende:
Hier stopte ik al met lezen:
WarCraft
Ok, kanker je dan nu weer op?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:45 schreef Tiger111 het volgende:
WarCraft![]()
Blijf weg danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:45 schreef Tiger111 het volgende:
WarCraft![]()
Jij bent dan ook een turk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom niet? Bij mij hoor je constant 'zarGon van FOK!' vol trots.
NEEE< NEEE< DIT KAN TOCH NIET WAAR ZIJN!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:47 schreef Maisnon het volgende:
Doe het toch, want ik ben er trots op
Af en toe heb ik een bepaald beeld in m'n hoofd, door muziek of whatever, en dan kan je prima Warcraft 3 gebruiken om het tot leven te wekken
Net als een schilder verf heeft, heb ik dan Warcraft 3
Je bent echt niet helemaal goed bij je hoofd he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:47 schreef Maisnon het volgende:
Af en toe heb ik een bepaald beeld in m'n hoofd, door muziek of whatever, en dan kan je prima Warcraft 3 gebruiken om het tot leven te wekken
Juist jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:47 schreef Maisnon het volgende:
Doe het toch, want ik ben er trots op
Iedereen heeft z'n afwijkingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NEEE< NEEE< DIT KAN TOCH NIET WAAR ZIJN!!![]()
![]()
VERLOS ME UIT MIJN LIJDEN!!
http://forum.fok.nl/user/logoutquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NEEE< NEEE< DIT KAN TOCH NIET WAAR ZIJN!!![]()
![]()
VERLOS ME UIT MIJN LIJDEN!!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n afwijkingen.WHAHHAHAHAH DIE IS ECHT GOED!! DIE ONTHOUD IK!>!>!>!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Want?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:49 schreef Maisnon het volgende:
Ohja volgens mij vroeg BaajGuardian zich ooit af of als ie mod werd, of ie dat dan op z'n CV zou zetten
Dat is dan weer wel in triest
Jezus mensquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:48 schreef Paaskonijn het volgende:
HET IS NOG EEN VROUW OOK!!1![]()
![]()
Raap me op_!
EN DAT ZEG JIJ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:49 schreef Maisnon het volgende:
Ohja volgens mij vroeg BaajGuardian zich ooit af of als ie mod werd, of ie dat dan op z'n CV zou zetten
Dat is dan weer wel in triest
Kom nou maar op met die levelsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jezus menswaar kun je je druk om maken.
HET IS GEWOON ECHTquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jezus menswaar kun je je druk om maken.
Whehehehehequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:51 schreef Maisnon het volgende:
Laat maar zitten. Krijg maar lekker de kanker allemaalals het zo moet.
HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:52 schreef jordeeeh het volgende:
Nu voelt ze zich waarschijnlijk gepest, en gaat ze allemaal donkere levels maken enzo
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:51 schreef Maisnon het volgende:
Krijg maar lekker de kanker allemaal
ok, kusje?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:51 schreef Maisnon het volgende:
Laat maar zitten. Krijg maar lekker de kanker allemaalals het zo moet.
Oh, dat is wel zielig voor je dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:53 schreef Maisnon het volgende:
Ja joh want zoals ik al eerder duidelijk maakte is er niks anders in mijn leven als Warcraft 3 levels maken
Nee je hebt gelijk je doet ook nog aan STOEPKRIJTEN!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:53 schreef Maisnon het volgende:
Ja joh want zoals ik al eerder duidelijk maakte is er niks anders in mijn leven als Warcraft 3 levels maken
Als, als in stel dat, ik W3 levels zou maken, zou ik mijn hele leven daaraan toewijdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:53 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk je doet ook nog aan STOEPKRIJTEN!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk je doet ook nog aan STOEPKRIJTEN!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Maisnol je ziet er nog best mannelijk uit hoor...?
[ afbeelding ]
Dat ben ik niet heurs. Dat is Sharqedoe ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja en jij als een vogel, hilarisch hoor
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:54 schreef BigKahuna het volgende:
Maisnon, niet zo serieus erop in gaan
Ik hap nogal makkelijk, vooral bij mensen die me uit het niets aan zitten vallen. Fijn is dat, ben je tegen iedereen aardig, gaat iemand nog zitten kankeren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:54 schreef BigKahuna het volgende:
Maisnon, niet zo serieus erop in gaan
Crash dan eens snel in een flatgebouw.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:54 schreef slindenau het volgende:
Ik ben een vliegtuig.
Rustig maar hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik hap nogal makkelijk, vooral bij mensen die me uit het niets aan zitten vallen. Fijn is dat, ben je tegen iedereen aardig, gaat iemand nog zitten kankeren.
Ergens moet er dan wat misgegaan zijn in je jeugd. Net zoals bij mij, maar ik loop er niet mee te koop. Ik ga er mee stoepkrijten en warcraft spelen
Oh jee, de primaten willen blijven communiceren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar Maisnon hier haal je dus je inspiratie uit?
[ afbeelding ]
"die me uit het niets aan zitten vallen"quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik hap nogal makkelijk, vooral bij mensen die me uit het niets aan zitten vallen. Fijn is dat, ben je tegen iedereen aardig, gaat iemand nog zitten kankeren.
Ergens moet er dan wat misgegaan zijn in je jeugd. Net zoals bij mij, maar ik loop er niet mee te koop. Ik ga er mee stoepkrijten en warcraft spelen
Nee eigenlijk moest ik altijd wel lachen om je posts, nu alleen maar meer denk ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, die is best tofquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar Maisnon hier haal je dus je inspiratie uit?
[ afbeelding ]
Echt nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:56 schreef Maisnon het volgende:
Doe dan maar eens aardig ja, ik ben zo'n beetje the nicest iemand around hier
Oh wacht jij was dat van Scary Movie, toch wel een beetje dan.quote:
Ik heb een keer een van onze tuinstoelen nagestoepkrijt zodat het van een afstandje leek alsof er echt een tuinstoel stondquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee eigenlijk moest ik altijd wel lachen om je posts, nu alleen maar meer denk ik![]()
![]()
Trouwens dat stoepkrijt ding meen je echt hè?
Normaal ben ik dat hier hoor, maar ik vind het nu wel een beetje grappig, sorry. Ik moet echt minder ranja drinken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:56 schreef Maisnon het volgende:
.....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb een keer een van onze tuinstoelen nagestoepkrijt zodat het van een afstandje leek alsof er echt een tuinstoel stond
Ik, PK en jordeeeeh zijn ook wel lief hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:56 schreef Maisnon het volgende:
quote:"ehm.. ik ben verliefd op je, hier een mooi level dat ik voor jou heb gemaakt "
Godquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb een keer een van onze tuinstoelen nagestoepkrijt zodat het van een afstandje leek alsof er echt een tuinstoel stond
Is PK dingen aan het doorkopieren?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik, PK en jordeeeeh zijn ook wel lief hoor.
Maar dit was eventjes grappig.
Jordeeeh:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha ja dat was ik. Nouja Sum41 heeft wel dat ene Fat Lip nummer dat wel leuk isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh wacht jij was dat van Scary Movie, toch wel een beetje dan.
DIngen van wie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, die is best tof
Maar vooral uit dingen van Alex Grey en Salvador Dali
Ik?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Is PK dingen aan het doorkopieren?
Nee, ik hou je in de gatenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Is PK dingen aan het doorkopieren?
Banjo'squote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:00 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
Hey stelletje geile banjoberen
En het dan wel raar vinden als ik een paar nummers leuk vindquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha ja dat was ik. Nouja Sum41 heeft wel dat ene Fat Lip nummer dat wel leuk is
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Het mooie van de maan is dat je hem nooit ziet ondergaan.
Jawel, alleen:quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Dali ken je toch welquote:
Groeit de Eiffeltoren tijdens warm weer? Wat denk jij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Waar komt dat opeens vandaan ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Neehoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jawel, alleen:
-lig je dan nog te maffen
-of ben je onderweg naar school/werk/werkeloosheid
Ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Groeit de Eiffeltoren tijdens warm weer? Wat denk jij?
Boudewijn de Grootquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar komt dat opeens vandaan ...
Ik doe ook mee! Lijkt me wel toch, zet uit?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Groeit de Eiffeltoren tijdens warm weer? Wat denk jij?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:06 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
Is het bij jullie ook zo warm? Ik ben maar naakt op bed gaan liggen
Thanks for sharing that with usquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:06 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
Escher achtige tekeningetjes dus?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dali ken je toch wel? Legendarische surrealist, heeft ook het logo van Chupa Chups in 15 minuten ontworpen, wat een held.
Hier wat dingetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Grey maakt zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik doe ook mee! Lijkt me wel toch, zet uit?
Last van insecten, hier.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:06 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:06 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik doe ook mee! Lijkt me wel toch, zet uit?
Bron.quote:Bij uiterst warm weer kan de eiffeltoren tot 18 centimeter uitzetten.
Escher is ook tofquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Escher achtige tekeningetjes dus?
Zou daar energie uit te halen zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Bron.!.
Sommigen beweren 15 centimeter.
Het zet in ieder geval wel uit. lol.
Dat is lullig ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Escher is ook tofMaar dat is net een beetje anders.
Escher was trouwens de lul altijdWant z'n mede illustrators vonden hem een wiskundige en wiskundigen vonden hem een illustrator dus hij kreeg van niemand respect. En hij is ooit begonnen met landschapstekeningen
Goed nummer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:11 schreef BigKahuna het volgende:
IM GONNA LIVE WHERE THE GREEN GRASS GROWS
WATCH MY CORN POP UP IN ROWS
EVERY NIGHT BE TUCKED IN CLOSE TO YOUUUUUUUUUUUUUUUUUU
RAISE OUR KIDS WITH THE GOOD LORD'S BLESS
POINT OUR ROCKING CHAIRS TOWARDS THE WEST
AND LIVE OUR DREAMS WHERE THE PEACEFUL RIVER FLOOOOOOOOOWS
Nee, misschien een WC3 map?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zou daar energie uit te halen zijn
Kankerveel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:13 schreef Maisnon het volgende:
Hier nog een vraagstuk waar ik eigenlijk een topic over wilde openenDeze is vaker voorbij gekomen:
Als ik een zeecontainer wil vullen met potten Calvé pindakaas en Venz hagelslag, zo dat de container helemaal vol staat en het gewicht van de pindakaas en hagelslag evenveel is, hoeveel potten pindakaas en hagelslag heb ik dan ongeveer
quote:Het mooie van de zon
Is dat de dag ermee begon
Het aangename van een dame
Is dat ze niet alleen een vrouw is
Maar voornamelijk een dame
En nog mooier dan dit alles bij elkaar
Is een mooi meisje van veertien jaar
Boeit dat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:13 schreef Maisnon het volgende:
Hier nog een vraagstuk waar ik eigenlijk een topic over wilde openenDeze is vaker voorbij gekomen:
Als ik een zeecontainer wil vullen met potten Calvé pindakaas en Venz hagelslag, zo dat de container helemaal vol staat en het gewicht van de pindakaas en hagelslag evenveel is, hoeveel potten pindakaas en hagelslag heb ik dan ongeveer
Die heb ik in Amsterdam gezienquote:
1/4 .quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:13 schreef Maisnon het volgende:
Jos deed daar in de jaren 60 niet aan hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het zou door jos geschreven kunnen zijn
Truequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die heb ik in Amsterdam gezienNouja, gewoon show van the Blue Man Group dan. Supertof
Ze hebben echt een supervette versie van I Feel Love van Donna Summer.
Samen met Venus Hum.
Krijg echt kippenvel bij sommige stukjes
Ah ok.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee, totaal niks eigenlijk. Maar daar waren vroeger hele topics over
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het zou door jos geschreven kunnen zijn
Verkapte kijk-mij-jaren-60-muziek-luisteren postquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jos deed daar in de jaren 60 niet aan hoor
Drumbone is wel tof, deden ze toen ook volgens mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
TrueLijkt me echt vet daar keer heen te gaan
Drumbone is vetste nog
Verkapt-ik-heb-even-op-google-gezocht-naar-inkvissen-postquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-jaren-60-muziek-luisteren post
Kut, je had me doorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Verkapt-ik-heb-even-op-google-gezocht-naar-inkvissen-post
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Maisnon vaker terugkomt
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Drumbone is wel tof, deden ze toen ook volgens mijmaar die I feel Love is toffer
De hele show was overigens erg eh, met het publiek betrokkenop het einde lieten ze gigantische rollen wc papier over heel het publiek uitrollen en heel veel fluoriscerende dingen regenen en blacklight op dat papier. Echt weird en heel vet
Een 40" container heeft 26,680 kg netto massa en 67.5 m³ volume. Gaan we uit van netto potten of tarra potten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:13 schreef Maisnon het volgende:
Oplossing: molair volume hagelslag en pindakaas opzoeken, gemiddelde berekeken, aantal mol wat in zeecontainer past uitrekenen en terugverdelen naar de losse componenten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:16 schreef Maisnon het volgende:
Volume zeecontainer: 67.5 m³
Ik hoor een beetje bij het meubulair hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Maisnon vaker terugkomt
duhquote:
Twee keer de helft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:13 schreef Maisnon het volgende:
Het moet wel in de potten zitten he!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:19 schreef slindenau het volgende:
[..]
Oplossing: molair volume hagelslag en pindakaas opzoeken, gemiddelde berekeken, aantal mol wat in zeecontainer past uitrekenen en terugverdelen naar de losse componenten.
Weet ik, ik bedoel in dit topic.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik hoor een beetje bij het meubulair hierzelfs mod geweest
en vooral in zo'n week als deze. Nouja, morgen weg, en donderdag op vrijdag bij een vriendin in groningen
Maar voorderest aan portfolio werken en stage regelen
Dan is het vraagstuk helaas onoplosbaar, gezien de onregelmatige vorm van een pot (quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het moet wel in de potten zitten he!niet los eruit gieten!
Dan ga je niet uit van een cilindervorm, maar van een hoekigvorm.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dan is het vraagstuk helaas onoplosbaar, gezien de onregelmatige vorm van een pot () pindakaas.
Ja we gaan er voor het gemak van uit dat ze gewoon zeg maar zo geplaatst worden:Pquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dan is het vraagstuk helaas onoplosbaar, gezien de onregelmatige vorm van een pot () pindakaas.
Volumebepaling van objecten is heul makkelijk: maatbeker met water vullen, object erin tyfen, hoogteverschil = volume (indien maatbeker perfecte cylinder is, is dit uit te rekenen).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:22 schreef Maisnon het volgende:
de pindakaaspotten zijn 350 gram maar het volume weet ik niet
de hagelslagpakken zijn 600 gram (de populaire) maar het volume weet ik ook niet
Je post eerst de volume, nu hier de massa. En is het met of zonder pot?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:22 schreef Maisnon het volgende:
de pindakaaspotten zijn 350 gram maar het volume weet ik niet
de hagelslagpakken zijn 600 gram (de populaire) maar het volume weet ik ook niet
Het is helemaal niet onoplosbaar, je kan het toch gaan tellen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Normaal wel, maar de pakken hagelslag zitten bvb niet compleet vol met op elkaar geperste hagelslagjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
Volumebepaling van objecten is heul makkelijk: maatbeker met water vullen, object erin tyfen, hoogteverschil = volume (indien maatbeker perfecte cylinder is, is dit uit te rekenen).
nee ik eet alleen panda pindakaas duhquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:26 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand een pot pindakaas van calve in huisof een pak 600gram Venz Hagelslag om op te meten
Beide, maar geen zin om uit bed te gaan voor zoiets...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:26 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand een pot pindakaas van calve in huisof een pak 600gram Venz Hagelslag om op te meten
pwn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:27 schreef zarGon het volgende:
IK ZIT GODVERREDOMME PINDAKAASPOTTEN TE METEN. OP DIT TIJDSTIP.
OMG.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:26 schreef Maisnon het volgende:
Zucht... denk je niet dat je die krengen beter in de grote dozen van de fabriek kunt stapelen? Zoals ze ook bij winkels gebracht worden zeg maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:26 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:26 schreef BigKahuna het volgende:
IK GA SLAAPJES BOUWEN, DOEI. IK MOET VROEG OP, WEKKER STAAT OM 1 UUR!
Nee, ga wegquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:28 schreef santax het volgende:
[..]
Zucht... denk je niet dat je die krengen beter in de grote dozen van de fabriek kunt stapelen? Zoals ze ook bij winkels gebracht worden zeg maar
Toby Keithquote:My daddy served in the army
Where he lost his right eye
But he flew a flag out in our yard
Until the day that he died
He wanted my mother, my brother, my sister and me
To grow up and live happy
In the land of the free.
Now this nation that I love
Has fallen under attack
A mighty sucker punch came flyin' in
From somewhere in the back
Soon as we could see clearly
Through our big black eye
Man, we lit up your world
Like the 4th of July
Hey Uncle Sam
Put your name at the top of his list
And the Statue of Liberty
Started shakin' her fist
And the eagle will fly
Man, it's gonna be hell
When you hear Mother Freedom
Start ringin' her bell
And it feels like the whole wide world is raining down on you
Brought to you Courtesy of the Red White and Blue
Justice will be served
And the battle will rage
This big dog will fight
When you rattle his cage
And you'll be sorry that you messed with
The U.S. of A.
'Cause we'll put a boot in your ass
It's the American way
Ook net dit gedaan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:29 schreef santax het volgende:
[..]
Doe es lief... Weet je hoe gevoelig ik ben op dit tijdstip
Als het 13 cm hoog, 9 breed, 9 lengte heeft, kan je nooit uitkomen op 672 cm³?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:31 schreef Maisnon het volgende:
672 cm³ voor de pindakaasvoor 350 gram pindakaas
Ja maar ik had er ook eentje en die was 8 bij 8 bij 10,5quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als het 13 cm hoog, 9 breed, 9 lengte heeft, kan je nooit uitkomen op 672 cm³?
Neequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:34 schreef Maisnon het volgende:
Even de formule opstellen
0,672 x + ? y = 67500
350x = 600y
Toch?
Volume van die zeecontainer in dm³quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:35 schreef zarGon het volgende:
Wat is 67500?
Trusten konijntjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:36 schreef Paaskonijn het volgende:
doei
Meer? Hoe zie jij dat voor je?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:37 schreef slindenau het volgende:
Potjes zijn niet vierkant, door gebruik te maken van de ronde vorm passen er meer in dezelfde ruimte
Ja zeg maar dat ze in een soort driehoekpatroon als gestapelde stenen naast elkaar staanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meer? Hoe zie jij dat voor je?.
Tevens foto gemaakt van een potje pindakaas..
Door gebruik te maken van de extra dimensie welke een cylindervorm biedt past er bijna .01% meer in eenzelfder ruimte dan wanneer men gebruik maakt van eenvoudige rechthoeken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meer? Hoe zie jij dat voor je?.
Tevens foto gemaakt van een potje pindakaas..
Ja maar moet in het pak blijven! Anders wordt het te makkelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:38 schreef slindenau het volgende:
Verder kan je de ruimte ertussen vullen met hagelslag jeweets.
En op een containerschip volquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Door gebruik te maken van de extra dimensie welke een cylindervorm biedt past er bijna .01% meer in eenzelfder ruimte dan wanneer men gebruik maakt van eenvoudige rechthoeken.
Tuurlijk niet. Door gebruik te maken van een cilindervorm zorg je ervoor dat je minder kwijt kan in eenzelfde ruimte dan als je hoekvormen gebruik. Vierkanten/vierhoeken kunnen meer in dan een cilinder.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Door gebruik te maken van de extra dimensie welke een cylindervorm biedt past er bijna .01% meer in eenzelfder ruimte dan wanneer men gebruik maakt van eenvoudige rechthoeken.
De diameter is 9 cm.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:45 schreef MLI het volgende:
Mensen, hier moet je toch de diameter voor weten?
Dat ligt eraan hoe groot je vierkant is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Door gebruik te maken van een cilindervorm zorg je ervoor dat je minder kwijt kan in eenzelfde ruimte dan als je hoekvormen gebruik. Vierkanten/vierhoeken kunnen meer in dan een cilinder.
Je kan mij nu echt opvegen hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:45 schreef Maisnon het volgende:
Venz hagelslag 600 gram: afmetingen 94x44x208 mm
http://venz.bijnaklaar.wo(...)ton/01_108312_A0.pdf
Dat is 3 dimensionale schijn ja, ik had het toch over de extra dimensiequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Door gebruik te maken van een cilindervorm zorg je ervoor dat je minder kwijt kan in eenzelfde ruimte dan als je hoekvormen gebruik. Vierkanten/vierhoeken kunnen meer in dan een cilinder.
22 cm. En nu?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe groot je vierkant is.
Ah er vanuitgaande dat pindakaas in een hyperkubus kan bestaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat is 3 dimensionale schijn ja, ik had het toch over de extra dimensie
600 gram.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:47 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb er eentje met bruine dop... hoeveel gram is die van jou zG?
Er staat "Client: Heinz"quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:45 schreef Maisnon het volgende:
Venz hagelslag 600 gram: afmetingen 94x44x208 mm
http://venz.bijnaklaar.wo(...)ton/01_108312_A0.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |