quote:Het mooie van de zon
Is dat de dag ermee begon
Het aangename van een dame
Is dat ze niet alleen een vrouw is
Maar voornamelijk een dame
En nog mooier dan dit alles bij elkaar
Is een mooi meisje van veertien jaar
Boeit dat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:13 schreef Maisnon het volgende:
Hier nog een vraagstuk waar ik eigenlijk een topic over wilde openenDeze is vaker voorbij gekomen:
Als ik een zeecontainer wil vullen met potten Calvé pindakaas en Venz hagelslag, zo dat de container helemaal vol staat en het gewicht van de pindakaas en hagelslag evenveel is, hoeveel potten pindakaas en hagelslag heb ik dan ongeveer
Die heb ik in Amsterdam gezienquote:
1/4 .quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:13 schreef Maisnon het volgende:
Hier nog een vraagstuk waar ik eigenlijk een topic over wilde openenDeze is vaker voorbij gekomen:
Als ik een zeecontainer wil vullen met potten Calvé pindakaas en Venz hagelslag, zo dat de container helemaal vol staat en het gewicht van de pindakaas en hagelslag evenveel is, hoeveel potten pindakaas en hagelslag heb ik dan ongeveer
Jos deed daar in de jaren 60 niet aan hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het zou door jos geschreven kunnen zijn
Truequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die heb ik in Amsterdam gezienNouja, gewoon show van the Blue Man Group dan. Supertof
Ze hebben echt een supervette versie van I Feel Love van Donna Summer.
Samen met Venus Hum.
Krijg echt kippenvel bij sommige stukjes
Ah ok.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee, totaal niks eigenlijk. Maar daar waren vroeger hele topics over
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het zou door jos geschreven kunnen zijn
Verkapte kijk-mij-jaren-60-muziek-luisteren postquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jos deed daar in de jaren 60 niet aan hoor
Drumbone is wel tof, deden ze toen ook volgens mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
TrueLijkt me echt vet daar keer heen te gaan
Drumbone is vetste nog
Verkapt-ik-heb-even-op-google-gezocht-naar-inkvissen-postquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-jaren-60-muziek-luisteren post
Kut, je had me doorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Verkapt-ik-heb-even-op-google-gezocht-naar-inkvissen-post
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Maisnon vaker terugkomt
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Drumbone is wel tof, deden ze toen ook volgens mijmaar die I feel Love is toffer
De hele show was overigens erg eh, met het publiek betrokkenop het einde lieten ze gigantische rollen wc papier over heel het publiek uitrollen en heel veel fluoriscerende dingen regenen en blacklight op dat papier. Echt weird en heel vet
Een 40" container heeft 26,680 kg netto massa en 67.5 m³ volume. Gaan we uit van netto potten of tarra potten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:13 schreef Maisnon het volgende:
Oplossing: molair volume hagelslag en pindakaas opzoeken, gemiddelde berekeken, aantal mol wat in zeecontainer past uitrekenen en terugverdelen naar de losse componenten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:16 schreef Maisnon het volgende:
Volume zeecontainer: 67.5 m³
Ik hoor een beetje bij het meubulair hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Maisnon vaker terugkomt
duhquote:
Twee keer de helft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:13 schreef Maisnon het volgende:
Het moet wel in de potten zitten he!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:19 schreef slindenau het volgende:
[..]
Oplossing: molair volume hagelslag en pindakaas opzoeken, gemiddelde berekeken, aantal mol wat in zeecontainer past uitrekenen en terugverdelen naar de losse componenten.
Weet ik, ik bedoel in dit topic.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik hoor een beetje bij het meubulair hierzelfs mod geweest
en vooral in zo'n week als deze. Nouja, morgen weg, en donderdag op vrijdag bij een vriendin in groningen
Maar voorderest aan portfolio werken en stage regelen
Dan is het vraagstuk helaas onoplosbaar, gezien de onregelmatige vorm van een pot (quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het moet wel in de potten zitten he!niet los eruit gieten!
Dan ga je niet uit van een cilindervorm, maar van een hoekigvorm.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dan is het vraagstuk helaas onoplosbaar, gezien de onregelmatige vorm van een pot () pindakaas.
Ja we gaan er voor het gemak van uit dat ze gewoon zeg maar zo geplaatst worden:Pquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dan is het vraagstuk helaas onoplosbaar, gezien de onregelmatige vorm van een pot () pindakaas.
Volumebepaling van objecten is heul makkelijk: maatbeker met water vullen, object erin tyfen, hoogteverschil = volume (indien maatbeker perfecte cylinder is, is dit uit te rekenen).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:22 schreef Maisnon het volgende:
de pindakaaspotten zijn 350 gram maar het volume weet ik niet
de hagelslagpakken zijn 600 gram (de populaire) maar het volume weet ik ook niet
Je post eerst de volume, nu hier de massa. En is het met of zonder pot?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:22 schreef Maisnon het volgende:
de pindakaaspotten zijn 350 gram maar het volume weet ik niet
de hagelslagpakken zijn 600 gram (de populaire) maar het volume weet ik ook niet
Het is helemaal niet onoplosbaar, je kan het toch gaan tellen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Normaal wel, maar de pakken hagelslag zitten bvb niet compleet vol met op elkaar geperste hagelslagjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
Volumebepaling van objecten is heul makkelijk: maatbeker met water vullen, object erin tyfen, hoogteverschil = volume (indien maatbeker perfecte cylinder is, is dit uit te rekenen).
nee ik eet alleen panda pindakaas duhquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:26 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand een pot pindakaas van calve in huisof een pak 600gram Venz Hagelslag om op te meten
Beide, maar geen zin om uit bed te gaan voor zoiets...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:26 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand een pot pindakaas van calve in huisof een pak 600gram Venz Hagelslag om op te meten
pwn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:27 schreef zarGon het volgende:
IK ZIT GODVERREDOMME PINDAKAASPOTTEN TE METEN. OP DIT TIJDSTIP.
OMG.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:26 schreef Maisnon het volgende:
Zucht... denk je niet dat je die krengen beter in de grote dozen van de fabriek kunt stapelen? Zoals ze ook bij winkels gebracht worden zeg maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:26 schreef Maisnon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |