Ik, PK en jordeeeeh zijn ook wel lief hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:56 schreef Maisnon het volgende:
Doe dan maar eens aardig ja, ik ben zo'n beetje the nicest iemand around hier
quote:"ehm.. ik ben verliefd op je, hier een mooi level dat ik voor jou heb gemaakt "
Godquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb een keer een van onze tuinstoelen nagestoepkrijt zodat het van een afstandje leek alsof er echt een tuinstoel stond
Is PK dingen aan het doorkopieren?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik, PK en jordeeeeh zijn ook wel lief hoor.
Maar dit was eventjes grappig.
Jordeeeh:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb een keer een van onze tuinstoelen nagestoepkrijt zodat het van een afstandje leek alsof er echt een tuinstoel stond
Haha ja dat was ik. Nouja Sum41 heeft wel dat ene Fat Lip nummer dat wel leuk isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh wacht jij was dat van Scary Movie, toch wel een beetje dan.
DIngen van wie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, die is best tof
Maar vooral uit dingen van Alex Grey en Salvador Dali
Ik?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Is PK dingen aan het doorkopieren?
Nee, ik hou je in de gatenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Is PK dingen aan het doorkopieren?
Banjo'squote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:00 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
Hey stelletje geile banjoberen
En het dan wel raar vinden als ik een paar nummers leuk vindquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha ja dat was ik. Nouja Sum41 heeft wel dat ene Fat Lip nummer dat wel leuk is
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Het mooie van de maan is dat je hem nooit ziet ondergaan.
Jawel, alleen:quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Dali ken je toch welquote:
Groeit de Eiffeltoren tijdens warm weer? Wat denk jij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Waar komt dat opeens vandaan ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Neehoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jawel, alleen:
-lig je dan nog te maffen
-of ben je onderweg naar school/werk/werkeloosheid
Ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Groeit de Eiffeltoren tijdens warm weer? Wat denk jij?
Boudewijn de Grootquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar komt dat opeens vandaan ...
Ik doe ook mee! Lijkt me wel toch, zet uit?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Groeit de Eiffeltoren tijdens warm weer? Wat denk jij?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:06 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
Is het bij jullie ook zo warm? Ik ben maar naakt op bed gaan liggen
Thanks for sharing that with usquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:06 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
Escher achtige tekeningetjes dus?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dali ken je toch wel? Legendarische surrealist, heeft ook het logo van Chupa Chups in 15 minuten ontworpen, wat een held.
Hier wat dingetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Grey maakt zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik doe ook mee! Lijkt me wel toch, zet uit?
Last van insecten, hier.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:06 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:06 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik doe ook mee! Lijkt me wel toch, zet uit?
Bron.quote:Bij uiterst warm weer kan de eiffeltoren tot 18 centimeter uitzetten.
Escher is ook tofquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Escher achtige tekeningetjes dus?
Zou daar energie uit te halen zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Bron.!.
Sommigen beweren 15 centimeter.
Het zet in ieder geval wel uit. lol.
Dat is lullig ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Escher is ook tofMaar dat is net een beetje anders.
Escher was trouwens de lul altijdWant z'n mede illustrators vonden hem een wiskundige en wiskundigen vonden hem een illustrator dus hij kreeg van niemand respect. En hij is ooit begonnen met landschapstekeningen
Goed nummer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:11 schreef BigKahuna het volgende:
IM GONNA LIVE WHERE THE GREEN GRASS GROWS
WATCH MY CORN POP UP IN ROWS
EVERY NIGHT BE TUCKED IN CLOSE TO YOUUUUUUUUUUUUUUUUUU
RAISE OUR KIDS WITH THE GOOD LORD'S BLESS
POINT OUR ROCKING CHAIRS TOWARDS THE WEST
AND LIVE OUR DREAMS WHERE THE PEACEFUL RIVER FLOOOOOOOOOWS
Nee, misschien een WC3 map?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zou daar energie uit te halen zijn
Kankerveel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:13 schreef Maisnon het volgende:
Hier nog een vraagstuk waar ik eigenlijk een topic over wilde openenDeze is vaker voorbij gekomen:
Als ik een zeecontainer wil vullen met potten Calvé pindakaas en Venz hagelslag, zo dat de container helemaal vol staat en het gewicht van de pindakaas en hagelslag evenveel is, hoeveel potten pindakaas en hagelslag heb ik dan ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |