GOsh jij maakt mappen voor WC3?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee, ik maak die maps. Ik dacht dat je wel wc3 speelde, en dus begon ik erover. Zo, nu heb ik deze kennismaking helemaal verneukt
Nouja, minder erg als bij Dutch_Nelson. Dat was binnen 1 post voorbij
Je bent toch te oud voor mij, dus het was bij voorbaat al gedoemt te mislukkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee, ik maak die maps. Ik dacht dat je wel wc3 speelde, en dus begon ik erover. Zo, nu heb ik deze kennismaking helemaal verneukt
Nouja, minder erg als bij Dutch_Nelson. Dat was binnen 1 post voorbij
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
GOsh jij maakt mappen voor WC3?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sla m snel op voor ik het vergeetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn nummer is 5, ik spreek je snel
Nee.quote:Maps maken voor Warcraft is toevallig leukEen poppenkast maar dan bewegend en waar veel mensen aan mee doen, is het dan wel normaal?
Tekenenquote:Ik teken ook graag. En ik luister veel muziek. En ik hou van alles wat met kleding te maken heeft, en alles wat met chocolade en ijs te maken heeft
quote:Verder ben ik totaal niet onzeker en kom ik open en bloot uit voor mijn HalliGalli fetisj
Het is dan weer niet zo dat ik iedereen die ik aanspreek automatisch aan de haak wil slaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je bent toch te oud voor mij, dus het was bij voorbaat al gedoemt te mislukken.
Was je nu maar 10 jaar later geboren
Excuusturk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toevallig mag ik meer dan jij hier op het forum..
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:39 schreef Maisnon het volgende:
JA CRAFT MOET MET EEN KLEINE LETTER GODVER NU ZIE IK HET OOK HEILIGSCHENNIS
Nee hoor:quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:39 schreef Maisnon het volgende:
JA CRAFT MOET MET EEN KLEINE LETTER GODVER NU ZIE IK HET OOK HEILIGSCHENNIS
Als er een kaart met 5 bananen erop ligt maar iemand anders eerst al een kaart met 3 bananen heeft open liggen en dat die persoon er dan een nieuwe kaart over heen moet leggen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik sla m snel op voor ik het vergeet![]()
![]()
![]()
[..]
Nee.![]()
[..]
Tekenen
Muziek![]()
![]()
![]()
![]()
Kleding
Chocolade
IJs
[..]OMG! Ik dacht dat niemand behalve ik HalliGalli kende
Ik ben de snelste daarin
Je haalt serieus bijna een all time low nuquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]mijn waardigheid en street credibility wat doe ik.
Oh, dat werkt dus niet zoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is dan weer niet zo dat ik iedereen die ik aanspreek automatisch aan de haak wil slaan
Oh kutquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee hoor:
[ afbeelding ]
Al heb ik wel WarCraft 2 + Tides of Darkness expansion legaal
Inderdaad!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als er een kaart met 5 bananen erop ligt maar iemand anders eerst al een kaart met 3 bananen heeft open liggen en dat die persoon er dan een nieuwe kaart over heen moet leggen...
SLOPEND
Haha, sowieso is het een belletje maar dat hoor je nooit omdat iedereen zo hard erop meptquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dat spel heeft me veel stress bezorgd![]()
Ik heb het ook al meerdere keren moeten kopen omdat ik dat ding kapot sla als ik niet het snelste ben
Ja dat is al te lang geleden, een zwarte en groene CD in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh kut
Ja wij ook thuisexpansion is toch the dark portal ofzo?
![]()
tsja, als je d'r mee groot wordt he.
Die heb ik trouwens nooit echt veel gespeeld. Was wel altijd gefascineerd door dat vuur in dat spel wat er zo realistisch uitzag ik snapte er niks van
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:43 schreef Maisnon het volgende:
Sum41![]()
Wat een beschamend topic wordt dit!
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:43 schreef Maisnon het volgende:
Sum41![]()
Omdat mijn zoeken knop er anders uit zietquote:
Jij bent wel heel geinteresseerd erin hequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens Maisnon, als mensen vragen naar je hobby's zeg je dan echt, werelden maken voor WC3?
Waarom niet? Bij mij hoor je constant 'zarGon van FOK!' vol trots.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens Maisnon, als mensen vragen naar je hobby's zeg je dan echt, werelden maken voor WC3?
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha, sowieso is het een belletje maar dat hoor je nooit omdat iedereen zo hard erop mept
Oh noes, stel je voor dat iemand anders niet van jouw soort muziek houdt!!!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:43 schreef Maisnon het volgende:
Sum41![]()
Niets liever dan datquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zal ik eens wat plaatjes laten zien van levels van me
Nee. Of ja, zo triest joh. Ik wist niet dat ze echt bestondenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jij bent wel heel geinteresseerd erin he
Thank god.quote:Nee natuurlijk nietalleen als ik er achter komen dat ze het zelf spelen
AUB NIET!quote:Zal ik eens wat plaatjes laten zien van levels van me
Kom op het is wel Sum 41quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh noes, stel je voor dat iemand anders niet van jouw soort muziek houdt!!!!![]()
![]()
Het is dat je niet verder lezen kan, oligofreen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:45 schreef Tiger111 het volgende:
Hier stopte ik al met lezen:
WarCraft
Ok, kanker je dan nu weer op?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:45 schreef Tiger111 het volgende:
WarCraft![]()
Blijf weg danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:45 schreef Tiger111 het volgende:
WarCraft![]()
Jij bent dan ook een turk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom niet? Bij mij hoor je constant 'zarGon van FOK!' vol trots.
NEEE< NEEE< DIT KAN TOCH NIET WAAR ZIJN!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:47 schreef Maisnon het volgende:
Doe het toch, want ik ben er trots op
Af en toe heb ik een bepaald beeld in m'n hoofd, door muziek of whatever, en dan kan je prima Warcraft 3 gebruiken om het tot leven te wekken
Net als een schilder verf heeft, heb ik dan Warcraft 3
Je bent echt niet helemaal goed bij je hoofd he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:47 schreef Maisnon het volgende:
Af en toe heb ik een bepaald beeld in m'n hoofd, door muziek of whatever, en dan kan je prima Warcraft 3 gebruiken om het tot leven te wekken
Juist jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:47 schreef Maisnon het volgende:
Doe het toch, want ik ben er trots op
Iedereen heeft z'n afwijkingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |