Ok, sorry, maar ik snap er werkelijk niks van. Warcraft 3quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:26 schreef Maisnon het volgende:
lolje kreeg hem nog mee.
Nou dus dat ja slindenau
Same same.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:29 schreef BigKahuna het volgende:
Het enige wat ik ooit gebouwd heb is een kankermooi huis in The Sims!
Volgens je fobo speelde je hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ok, sorry, maar ik snap er werkelijk niks van. Warcraft 3?
Heeft dit uberhaupt iets met mij te maken![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Same same.
Krijg eigenlijk wel zin om het weer te installeren
OMG.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens je fobo speelde je hetIk probeerde een meer aantrekkelijke kant van mezelf te laten zien anders dan die zelfgemaakte kutmuziek
![]()
Er is inderdaad niks zo sexy als een meisje dat maps voor warcraft maaktquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens je fobo speelde je hetIk probeerde een meer aantrekkelijke kant van mezelf te laten zien anders dan die zelfgemaakte kutmuziek
![]()
Wat dacht je van die TT?quote:
Ze werken alletwee niet meer. XS.to,quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ook nog ooit zo'n barstripje gemaakt, ff zoeken
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Er is inderdaad niks zo sexy als een meisje dat maps voor warcraft maakt.
Mag ik je nummer ;$ ;$
Dudequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
![]()
PK kende m nog niet voordat ik m via msn gafquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat topic was kankervet, met die barverhalen ofzo
Ben ik niet welkom? Noh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:32 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ben jij nou uit ONZ over komen waaien?
Nee, je moet respect van ons verdienen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:34 schreef Leanne het volgende:
*kuch*
mag ik al in de op of moet ik dan nog meer respectvol zijn naar jullie ?
Pssst, geheimpje, de OP is een Fok!wiki paginaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:34 schreef Leanne het volgende:
*kuch*
oh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, je moet respect van ons verdienen.
Mijn nummer is 5, ik spreek je snelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Er is inderdaad niks zo sexy als een meisje dat maps voor warcraft maakt.
Mag ik je nummer ;$ ;$
JA VIND JE HET GEK ALS JE IN EEN COMA LIGT DOOR DE AIDS!!?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
PK kende m nog niet voordat ik m via msn gaf!
FAILquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:34 schreef Leanne het volgende:
*kuch*
Nee, ik maak die maps. Ik dacht dat je wel wc3 speelde, en dus begon ik erover. Zo, nu heb ik deze kennismaking helemaal verneuktquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:33 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dude.
Iemand, die ik niet ken, vraagt in mijn FOBO om W3 te spelen, wat ik op de eerste plaats niet eens speel, en dan maakt ik volgens jou gelijk custom maps?
Ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
JA VIND JE HET GEK ALS JE IN EEN COMA LIGT DOOR DE AIDS!!?
quote:
Sukk0lquote:
Keer 2quote:
Toevallig mag ik meer dan jij hier op het forum.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zijn turken ooit ergens wel welkom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |