quote:Dagen en slapeloze nachten gingen voorbij, nog steeds meer dan geobsedeerd door het anonieme meisje.
Ik had dromen, visioenen, over de 'toekomst'. Over hoe ik met haar kerst zou vieren, over hoe ik voor het eerst haar ouders echt leerde kennen, etc. etc.
Ik bad af en toe of de Heer haar op mijn pad wilde zetten en mij zegenen met genoeg zelfvertrouwen om mijn plan te laten lukken.
Dat heb je goed geconcludeerd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:03 schreef reetveter het volgende:
TT sluit niet aan met thema!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:06 schreef reetveter het volgende:
ik ga slapen. kusjes
quote:Het perfecte meisje voor mij, miscchien wel het mooiste en goedgeestige meisje wat ik ooit tegen komen zal.. Heb ik voor me langs laten gaan vanwege mijn onzekerheid.
Ze begint langzaam te vervagen, ik krijg niet zo'n helder beeld meer als ik aan haar denk.
Terwijl een kant van mij zich vast wil houden aan haar..
Wetend dat ze ergens daar zit in Nederland, tussen 17 miljoen mensen.
Niet wetend hoe ze heet, waar ze woont, etc.
De enige werkelijke herinnering aan haar, begint te vervagen.
Hoewel het me ernstig verminkt heeft, en ik echt uit de depressie moet komen..
Opties:
1) Vind haar
2) Ga door met mn leven.
Slaap lekker schatje.quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:06 schreef reetveter het volgende:
ik ga slapen. kusjes
Wat "ja"?! Ja meneer Ananas voor jou.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:10 schreef Knekwurst het volgende:
Ja.
De vraag was ook aan B4EB (ofzo) gericht.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat "ja"?! Ja meneer Ananas voor jou.
wie?!quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De vraag was ook aan B4EB (ofzo) gericht.
Daar zitten flink wat posts tussenquote:
Ik moet langer op mijn Kobayashi shirt wachtenquote:Preorder: One or more of the items in your order has not been released for sale. As soon as the item(s) becomes available, your entire order will be processed. No funds will be taken from your account until after your order has shipped.
Zeg, ben jij niet die user pillen nodig heeft om mensen eruit te hakken?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die schone slaper?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die user pillen nodig heeft om mensen eruit te hakken?
Zeg, ben jij niet die nep-Amsterdammer?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:35 schreef BigKahuna het volgende:
Kanker nou eens op met die baggerherrie, ga weer terug naar je boerendorp ofzo!
quote:Beste Ananas,
Jij hebt onlangs één of meerdere ticket(s) voor Decibel Outdoor Festival gekocht via Ticketonline.nl en daarom ontvang je 3 tunes* van Dance-Tunes cadeau!
Dance-Tunes is de online music store waar je de beste en de nieuwste tracks vind. Van de vetste electro tot techno, Van house tot minimal. Dance-Tunes is jouw online beats leverancier.
Jouw unieke code is: DODXXV1LEZ
Nee, jij wel?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die nep-Amsterdammer?
Jij bent Brabander, maar je woont in Amsterdam.quote:
Hoezo ben je Amsterdammer? Je bent er niet eens geboren dikkertje van mequote:Op maandag 18 augustus 2008 11:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij bent Brabander, maar je woont in Amsterdam.
Ik ben Amsterdammer, maar ik woon in Purmerend.
Jawel schatje, dat ben ik welquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoezo ben je Amsterdammer? Je bent er niet eens geboren dikkertje van me
Eens.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:43 schreef BobbyB het volgende:
kut herrie
Dat je ouders Amsterdams zijn wil niks zeggen, en blijkbaar zijn ze zo puur Amsterdams dat ze al 18 jaar ofzo in dat dorp wonenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:42 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jawel schatje, dat ben ik welBovendien zijn mijn beide ouders puur Amsterdams en heb ik Jordanese grootouders
Zeg, wanneer begint de muziek?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:44 schreef BigKahuna het volgende:
Jip, ze voeden hun kinderen liever op met een beetje ruimte en een huis met een leuke grote tuinquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat je ouders Amsterdams zijn wil niks zeggen, en blijkbaar zijn ze zo puur Amsterdams dat ze al 18 jaar ofzo in dat dorp wonenNet als jij
!
Nee, is niks mis mee.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jip, ze voeden hun kinderen liever op met een beetje ruimte en een huis met een leuke grote tuin. En dat is in Purmerend een stuk beter te betalen.
Niks mis mee toch?
Dat beweer ik ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, is niks mis mee.
Maar puur Amsterdams ben je dan niet
Dat weet ik.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was een mindere hap dan ik had gehoopt
Mensen die hardcore luisterenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet![]()
Maar ik luister tenminste niet naar hardcore![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:49 schreef BigKahuna het volgende:
Wacht maar, straks komt hier iemand die jullie even wat muziekles bijbrengt.
Daar is iequote:Op maandag 18 augustus 2008 11:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mensen die hardcore luisteren
Zeg, ben jij niet die Pool?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mensen die hardcore luisteren
quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:42 schreef De_Ananas het volgende:
HARDCORE YOU PUSSY MOTHERFUCKERS!!!
Die hiphopluisterende indo, kaalkopquote:
Ik ben inderdaad een kaalkop jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die hiphopluisterende indo, kaalkop
Zeg, wanneer begint de muziek?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:55 schreef behangplakker het volgende:
En als toetje:
Als je meer wilt moet je zeggen
Je moet de link natuurlijk wel aanklikken hequote:
Ook hier, Fok! zelf garandeert in KLB geen muziek natuurlijk.quote:
Misschien is hij ook wel het type dat rondjes loopt om een paal bij gothic-partysquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:59 schreef BigKahuna het volgende:
Ananas, loop jij ook rondjes op feestjes?
Wat voor rondjes?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:59 schreef BigKahuna het volgende:
Ananas, loop jij ook rondjes op feestjes?
Nee dat is McKillemquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Misschien is hij ook wel het type dat rondjes loopt om een paal bij gothic-partys
En dan kom ik iedereen tegenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:05 schreef BigKahuna het volgende:
Urenlang loop ik rondjes ja. Elk rondje is anders.. Verbaast je dat?
IK OOOOOOOOOOOOK JWZ11 minderjarige meisjesquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:08 schreef behangplakker het volgende:
MORGEN NAAR SCHOOOOOLLLLL!!!!!!!11111111111FTWJEWEETZ11
Inderdaad. Eindelijk verlost.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:10 schreef De_Ananas het volgende:
Yes, dan is eindelijk dat minderjarig grut hier weg.
En dat dacht jijquote:
Ja dan kan je met je mede-volwassenen over volwassen dingen als hardcore discussieren.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:10 schreef De_Ananas het volgende:
Yes, dan is eindelijk dat minderjarig grut hier weg.
Dan ga ik hem nu maar lezenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mooi heIk heb hem helemaal gelezen
.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En dat dacht jij![]()
Ik maak een kleine 25 uur in de week dus ik heb zat tijd over voor Fok!
Ik ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mooi heIk heb hem helemaal gelezen
.
Ik denk dat De Heer hem wel de weg zal wijzenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielig voor dat jochie
Ik heb even gepoept enzo en ben nu al op de helft van het lezenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan ga ik hem nu maar lezen
Maar hij zit nu wel in een zware depressiequote:Op maandag 18 augustus 2008 12:31 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ik denk dat De Heer hem wel de weg zal wijzen
Misschien moet ik dat ook eens gaan doenquote:Eenmaal in het vliegtuig probeerde ik de aardigerd uit te hangen en ik deed overdreven vriendelijk tegen mensen om me heen (voelde wel goed, ga ik vaker doen
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook eens gaan doen
Daar komt het wel op neer jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:42 schreef behangplakker het volgende:
Wat een kutverhaal, hij had van een olifant een mug kunnen maken door haar aan te spreken
Zometeen wel even op hyves zoeken of ik de dame in kwestie niet kenquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zometeen wel even op hyves zoeken of ik de dame in kwestie niet ken
wtfquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:50 schreef behangplakker het volgende:
CYBERGRIIIINNNDDDD
grootste paupermuziek ooit![]()
HAHAHAHAHquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:15 schreef afcajos het volgende:
H@h@ JORDEEH IS GEZAKT VOOR ZIJN THEORIE
LACH HEM HIER UIT
HAHAHAHAHHAHAH HIJ FAALT!quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:15 schreef afcajos het volgende:
H@h@ JORDEEH IS GEZAKT VOOR ZIJN THEORIE
LACH HEM HIER UIT
Graag gedaan hoor!quote:
Ik heb echt medelijden met jou, wat erg voor je.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik had [ afbeelding ] als PI hoor, ondankbare hond
Wie niet?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:42 schreef BigKahuna het volgende:
Hahaha een vriend van mn broer is met Monique Smit gegaan!
Volgens mij probeerd die zangert zijn tumor bij de stembanden uit te spugenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:50 schreef behangplakker het volgende:
CYBERGRIIIINNNDDDD
grootste paupermuziek ooit![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:54 schreef reetveter het volgende:
Behangplakker is nu 'bittere' tomatensoep aan het maken
Wat een klapjosti met een leesprobleem!
bitterequote:Op maandag 18 augustus 2008 13:54 schreef reetveter het volgende:
Behangplakker is nu 'bittere' tomatensoep aan het maken
Wat een klapjosti met een leesprobleem!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:49 schreef reetveter het volgende:
Ben ik nog op tijd om Jordeeeh uit te lachen?
Want slinden00b zegt. En wijven worden ook al niet meer gepost, ondanks mijn mooie post.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:30 schreef slindenau het volgende:
Je kan wel weer merken dat alle kutusers weer wakker zijn (), waar het vorige topic nog bol stond van de golden oldies (en serieus nog wat goede muziek vids er tussendoor) staat er alleen maar kk herrie in dit topic
Wat is er dan?quote:
Herrie is hardcore of die commerciele baggerquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:30 schreef slindenau het volgende:
Je kan wel weer merken dat alle kutusers weer wakker zijn (), waar het vorige topic nog bol stond van de golden oldies (en serieus nog wat goede muziek vids er tussendoor) staat er alleen maar kk herrie in dit topic
Hij is gezakt voor zijn theorie als ik het goed heb.quote:
hihiquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij is gezakt voor zijn theorie als ik het goed heb.
ja daar mag om gelachen worden hoorquote:
Ja Cybergrind is inderdaad prachtige muziekquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Herrie is hardcore of die commerciele baggerMijn muziek staat voor kwaliteit (en zeker in het genre als je niet van hiphop houd)
Moet ik dit nou als serieus nemen ofquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:07 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja Cybergrind is inderdaad prachtige muziek.
Iddquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:13 schreef reetveter het volgende:
Vanacht werd er topmuziek gepost!
kut weer gemistquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:13 schreef reetveter het volgende:
Vanacht werd er topmuziek gepost!
De volgende keer zal ik een makkelijkere user-name verzinnenquote:
je heet toch ook niet 4everblackeyedquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik een makkelijkere user-name verzinnen
![]()
Miepje ofzo..
Ook al heet ik niet zo.
Jawel, hoezo?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:22 schreef gers het volgende:
[..]
je heet toch ook niet 4everblackeyed
originele naam 14.gifquote:
Was nog een hele klus om die 4 te laten registreren...quote:
Ik winquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:26 schreef reetveter het volgende:
Verdommeeuuuhhh ik verlies op pokerstars
Knop was kapot?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was nog een hele klus om die 4 te laten registreren...
OW NOESquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:26 schreef reetveter het volgende:
Verdommeeuuuhhh ik verlies op pokerstars
Het gemeentehuis was kapot...quote:
quote:
Ik las mc killemquote:
ben nu wel jaloersquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gemeentehuis was kapot...
Van watquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gore sukkels op marktplaats...
Vraag ik om de 3e druk, krijg ik de 2e ...
Blind ofzo...
Boekenquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blind ofzo...
quote:
die hebben toch een ander isbn nummerquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blind ofzo...
Ik heb een boekenlijst gekregen met alleen maar welke druk je moest hebben...quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:34 schreef gers het volgende:
[..]
die hebben toch een ander isbn nummer![]()
tevens wel terechte klacht
Open er een topic overquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een boekenlijst gekregen met alleen maar welke druk je moest hebben...![]()
En dat pokkeboek kostte 50 euro...
Soms gaat het wat sneller dan je denktquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:35 schreef Agiath het volgende:
Wat! ik ben drie weken weg en ik sta niet meer in de OP?
en wtf trouwens deel 364?![]()
!
Ja zou kunnen:quote:
handigquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een boekenlijst gekregen met alleen maar welke druk je moest hebben...![]()
En dat pokkeboek kostte 50 euro...
pizza's bezorgen ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zou kunnen:
ik ga zo werken en fok! is traag
Het liefste wil ik het terugsturen...quote:
we baggeren gewoon keisnelquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:35 schreef Agiath het volgende:
!
Hoe was je vakantiequote:Op maandag 18 augustus 2008 15:35 schreef Agiath het volgende:
!
en denk je dat dat luktquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het liefste wil ik het terugsturen...
En mn geld terug.
En anders kom ik het wel brengen... mijn ov is nu toch weer geldig
Ff een uurtje schoonmaakturk zijn...quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Soms gaat het wat sneller dan je denkt
Nee eigenlijk niet, maar ik hoopte te imponeren met mijn indrukwekkende mail...quote:
Ja, het ging snel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:35 schreef Agiath het volgende:
!
leuk werkquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ff een uurtje schoonmaakturk zijn...![]()
di/woe en vr weer pizza's
maar dan krijg je het antwoordquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar ik hoopte te imponeren met mijn indrukwekkende mail...
Ja, wat kan ik zeggen....quote:
BOEKEN LEZEN IS VEEL ERGER!!!!!11quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar... maar...
op dit forum moet je toch ook lezen?
Tevens: school
Dat argument had ik allang weggeblazen...quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:41 schreef gers het volgende:
[..]
maar dan krijg je het antwoord
ja maar eeuhm ze zijn hetzelfde hoor echtwaar
wist ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat kan ik zeggen....
Het verdiend geld?
Overigns woon ik in een kut dorp met weinig inwoners, dus ik ben allang blij dat ik werk gevonden heb...
Ja dat kan je zeggen, maar doe 'verdient' dan wel ff met een t ja?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat kan ik zeggen....
Het verdiend geld?
werkzequote:Op maandag 18 augustus 2008 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat argument had ik allang weggeblazen...
Nou ik ga werken, doeiii
Ik ben nog op vakantiequote:
Neem je dan hendig sjiek goedkope whiskey uit Duitsland voor ons meequote:Op maandag 18 augustus 2008 15:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben nog op vakantie
Zit nu in een hostel in Budapest beetje bij te komen van Sziget
Nog een weekje, eerst nog 3 dagen budapest bekijken, daarna waarschijnlijk hamburg meepakken voordat ik weer naar huis ga.
en dacht je joh ik ga fokkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben nog op vakantie
Nog een weekje, eerst nog 3 dagen budapest bekijken, daarna waarschijnlijk hamburg meepakken voordat ik weer naar huis ga.
Ik zou langs Praag gaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben nog op vakantie
Praagquote:
Bier toch niet? Alleen de sterke drank tochquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:48 schreef gers het volgende:
bier is daar trouwens wel extreem goedkoop
toen ik er was 0.75 cent per halve ltrquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bier toch niet? Alleen de sterke drank toch!
Hebben we het nu over zhe Germans?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:00 schreef gers het volgende:
[..]
toen ik er was 0.75 cent per halve ltr
ow ik dacht zhe hongarijenquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hebben we het nu over zhe Germans?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moet ik dit nou als serieus nemen of
Ja wat wil je, als je 300 delen afwezig bent word je wel eens uit de OP geknikkert jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:35 schreef Agiath het volgende:
!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Foute nummers mogen pas na 3u 's nachts worden gepost.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:17 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja wat wil je, als je 300 delen afwezig bent word je wel eens uit de OP geknikkert ja.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
Het is friet. De media zeggen het ook al.
http://www.spitsnieuws.nl(...)ankerverwekkend.html
Zet je je friteuse aan. Want zo noemen jullie toch je thuis-frituur, een "friteuse" .Hoe gay, friteusequote:Op maandag 18 augustus 2008 16:25 schreef reetveter het volgende:
Kut het is maandag, snackbar dicht.
Wie noemen dat zo?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zet je je friteuse aan. Want zo noemen jullie toch je thuis-frituur, een "friteuse" .Hoe gay, friteuse
Die heeft kanker door al die Frietatten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zet je je friteuse aan. Want zo noemen jullie toch je thuis-frituur, een "friteuse" .Hoe gay, friteuse
Ik heb je avatar er weer ingezet, in de Wiki tenminstequote:Op maandag 18 augustus 2008 15:35 schreef Agiath het volgende:
!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb je avatar er weer ingezet, in de Wiki tenminstedacht dat je het hier niet meer leuk vond
Frituah-pan of 'tvet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah, ben benieuwd wanneer de frietpatattax er komtquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
Het is friet. De media zeggen het ook al.
http://www.spitsnieuws.nl(...)ankerverwekkend.html
Ja, en het is een liedje dat komt van Men At Work. Is eerder dit topic al gepost.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:32 schreef GasTurbine het volgende:
Waar is de TT van? Ik heb een imbeciel in m'n lijst die ook claimt dattie down under komt, maar dats toch geweun Autralie-uh en Niew Zeelant?
Heerlijk nummerquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en het is een liedje dat komt van Men At Work. Is eerder dit topic al gepost.
quote:
Vanquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:32 schreef GasTurbine het volgende:
Waar is de TT van? Ik heb een imbeciel in m'n lijst die ook claimt dattie down under komt, maar dats toch geweun Autralie-uh en Niew Zeelant?
Ben ik al geweest.quote:
Schandaligquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ben ik al geweest.
Bier is daar belachelijk goedkoop, maar in belgrado is het nog goedkoper
Op sziget was het ook niet verkeerd trouwens, 1,60 euro voor 0,6 liter
Ik doe schoonmaken bij een hele schone ABN amro bank.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:43 schreef gers het volgende:
[..]
wist ik niet![]()
maar schoonmaken vind ik gewoon ranzig![]()
ga altijd over me nek bij de schoonmaakturken die het slachthuis schoonmaken
quote:
Ik heb er al een hekel aan om me kamer op te ruimenquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe schoonmaken bij een hele schone ABN amro bank.
Echt dik ranzig is het niet...
Als jij nooit meer "ik vindt" schrijftquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja dat kan je zeggen, maar doe 'verdient' dan wel ff met een t ja?
Kamer opruimen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb er al een hekel aan om me kamer op te ruimen.
Ik ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Per 1 september ga ik wel verhuizen naar een grote stad...
Probeer eerst eens een kamer te regelen alvorens je dingen zegtquote:
Heusden?quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Per 1 september ga ik wel verhuizen naar een grote stad...
Dankzij boswachter die de patat/friet discussie weer een slinger geeftquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:31 schreef reetveter het volgende:
Dit topic gaat de verkeerde kant op.
Het is altijd dat kleine groepje dat het verpest voor de anderenquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dankzij boswachter die de patat/friet discussie weer een slinger geeft
Nee.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:15 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Heusden?
Je maakt ABN-AMRO schoon, bezorgt turken en bent constant online op fok, WTF DNG MNENG
Den Haag...quote:
Dat jij van Hayden houd weten we nu wel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:23 schreef BobbyB het volgende:
Miley Cyrus
Doe mij Hayden maar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Friet(is het)/Patat gerel op de FPquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dankzij boswachter die de patat/friet discussie weer een slinger geeft
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb je avatar er weer ingezet, in de Wiki tenminstedacht dat je het hier niet meer leuk vond
Verkracht haar gewoon, op de huwelijksaanzoek zou ze toch geen ja zeggen..quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:26 schreef afcajos het volgende:
Als ik hayden een keer IRL zie, doe ik haar een huwelijksaanzoek
TOF...quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:28 schreef Agiath het volgende:
Voor de geintresseerde, deze steden ben ik al geweest:
berlijn
Dat onur gedoe was geniaal jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de humor hier wel gemist hoor.net even dat stuk met onur gelezen, omg
.
Af een toe wel een beetje gelurkt, maar vandaag hebben we er een dagje rust en hier hebben we gratis internet (en douche!) dus weer lekker ouderwets fokken. Het enige wat is hier niet hebben is fatsoenlijke mayo en frituur.
berlijn
praag
bratislava
boekarest
istanbul
belgrado
budapest (sziget)
Nu nog 3 dagen hier en dan weer verder dus.
Als ik thuiskom moet ik na een week al weer beginnen met me studie verdomme
Ja echt al bizarre dingen meegemaakt, vooral bij grenscontrole's in turkije, allemaal om 4:30 de trein uit gekicked om in de rij te gaan staan voor een visum.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat onur gedoe was geniaal ja![]()
Mooie reisje heb je gemaakt zo te zien
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja echt al bizarre dingen meegemaakt, vooral bij grenscontrole's in turkije, allemaal om 4:30 de trein uit gekicked om in de rij te gaan staan voor een visum.
Of treinen die op een haar na paard en wagen missen in roemenie
En de reis is nog niet eens voorbij
Nee joh!quote:
quote:
Ik post ze gewoon als er nieuwe zijn. Helaas geen nieuwe foto's van mijn andere heldinnenquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat jij van Hayden houd weten we nu wel.
Daarentegen moet je wel plaatjes blijven posten
eigenlijk doet ie het best goedquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:42 schreef Agiath het volgende:
Is de boswachter nog een beetje gekalmeerd nu ie mod is trouwens?
quote:
Ja, maar ik flikker het af en toe wegquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:25 schreef slindenau het volgende:
666 spam maar?
Ik durf mijn Gmail niet eens te openen.
dagje opofferenquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:43 schreef slindenau het volgende:
Renkerdekenker, ik heb mijn GPS module van mn telly gesloopt met een nutteloze nietzeggende kutapplicatie.
Nu zit ik te dobben: zal ik mn telefoon verder blijven gebruiken zonder GPS (heb ik toch niet echt nodig), of zal ik 1 dag van mijn vakantie opofferen door heel het toestel opnieuw te gaan installeren?
Het duurt lang... Ik ga poepenquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is dit topic nou nog niet vol?!
van de sletjes ?quote:
Ik kan vanacht niet meer baggerenquote:
pwndquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kan vanacht niet meer baggerenMorgenochtend begint school
Van kickboksen, zie mn topic!quote:
dus vanavond geen sletjesquote:
quote:
dusquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het is maandagavond!
Vrijdag en Zaterdag ga ik het weer proberen[ afbeelding ]
Ik ben alleen in Berlijn en Praag geweest van dat rijtje maar die steden zijn welquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de humor hier wel gemist hoor.net even dat stuk met onur gelezen, omg
.
Af een toe wel een beetje gelurkt, maar vandaag hebben we er een dagje rust en hier hebben we gratis internet (en douche!) dus weer lekker ouderwets fokken. Het enige wat is hier niet hebben is fatsoenlijke mayo en frituur.
berlijn
praag
bratislava
boekarest
istanbul
belgrado
budapest (sziget)
Nu nog 3 dagen hier en dan weer verder dus.
Als ik thuiskom moet ik na een week al weer beginnen met me studie verdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |