quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb je avatar er weer ingezet, in de Wiki tenminstedacht dat je het hier niet meer leuk vond
Frituah-pan of 'tvet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zet je je friteuse aan. Want zo noemen jullie toch je thuis-frituur, een "friteuse" .Hoe gay, friteuse
Ah, ben benieuwd wanneer de frietpatattax er komtquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
Het is friet. De media zeggen het ook al.
http://www.spitsnieuws.nl(...)ankerverwekkend.html
Ja, en het is een liedje dat komt van Men At Work. Is eerder dit topic al gepost.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:32 schreef GasTurbine het volgende:
Waar is de TT van? Ik heb een imbeciel in m'n lijst die ook claimt dattie down under komt, maar dats toch geweun Autralie-uh en Niew Zeelant?
Heerlijk nummerquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en het is een liedje dat komt van Men At Work. Is eerder dit topic al gepost.
quote:
Vanquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:32 schreef GasTurbine het volgende:
Waar is de TT van? Ik heb een imbeciel in m'n lijst die ook claimt dattie down under komt, maar dats toch geweun Autralie-uh en Niew Zeelant?
Ben ik al geweest.quote:
Schandaligquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ben ik al geweest.
Bier is daar belachelijk goedkoop, maar in belgrado is het nog goedkoper
Op sziget was het ook niet verkeerd trouwens, 1,60 euro voor 0,6 liter
Ik doe schoonmaken bij een hele schone ABN amro bank.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:43 schreef gers het volgende:
[..]
wist ik niet![]()
maar schoonmaken vind ik gewoon ranzig![]()
ga altijd over me nek bij de schoonmaakturken die het slachthuis schoonmaken
quote:
Ik heb er al een hekel aan om me kamer op te ruimenquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe schoonmaken bij een hele schone ABN amro bank.
Echt dik ranzig is het niet...
Als jij nooit meer "ik vindt" schrijftquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja dat kan je zeggen, maar doe 'verdient' dan wel ff met een t ja?
Kamer opruimen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb er al een hekel aan om me kamer op te ruimen.
Ik ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Per 1 september ga ik wel verhuizen naar een grote stad...
Probeer eerst eens een kamer te regelen alvorens je dingen zegtquote:
Heusden?quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Per 1 september ga ik wel verhuizen naar een grote stad...
Dankzij boswachter die de patat/friet discussie weer een slinger geeftquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:31 schreef reetveter het volgende:
Dit topic gaat de verkeerde kant op.
Het is altijd dat kleine groepje dat het verpest voor de anderenquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dankzij boswachter die de patat/friet discussie weer een slinger geeft
Nee.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:15 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Heusden?
Je maakt ABN-AMRO schoon, bezorgt turken en bent constant online op fok, WTF DNG MNENG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |